eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gozdnica › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 600 000 zł /słownie sześćset tysięcy złotych / dla Gminy Gozdnica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2012-07-10

Gozdnica: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 600 000 zł /słownie sześćset tysięcy złotych / dla Gminy Gozdnica
Numer ogłoszenia: 242986 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Gozdnicy , ul. Świerczewskiego 2, 68-130 Gozdnica, woj. lubuskie, tel. 068 3601076, faks 068 3601076.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 600 000 zł /słownie sześćset tysięcy złotych / dla Gminy Gozdnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 600 000 zł dla Gminy Gozdnica, z przeznaczeniem na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań . 2. Założenia: 1/ Wartość kredytu : 600 000 zł. /kwota słownie sześćset tysięcy złotych/. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego: Pierwsza transza w terminie 3 dni od daty podpisania umowy. Druga transza do 28 października. 2012 roku. Okres na jaki zostanie udzielony kredyt : 41 miesięcy /licząc od dnia przekazania środków finansowych do dyspozycji Zamawiającemu/ Rata kredytu jest stała i stanowi 25 000,00 zł miesięcznie tj. 300 000,00 zł rocznie. Karencja spłaty pierwszej raty kapitałowej i odsetek do 31 grudnia 2013 roku. Spłata rat kapitałowych i odsetek będzie następować w okresach miesięcznych w 30 dniu każdego miesiąca, z zastrzeżeniem że , począwszy od dnia 30 stycznia 2014 roku do dnia 30 grudnia 2015 roku. Spłata kredytu i odsetek następować będzie w PLN . Oprocentowanie kredytu będzie zmienne , oparte o stawkę WIBOR 3M oraz o marżę Wykonawcy , przeliczone na wartość w złotych polskich . Marża Wykonawcy określona jest w % i jest stała w okresie kredytowania. Odsetki mogą być naliczane tylko od faktycznie wykorzystanego kredytu , przyjmując rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych występujących w danym w miesiącu oraz zakładając , że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366 dni. 2/ Zamówienie niniejsze przewiduje wykorzystanie prawa opcji, polegającego na: a/ możliwości nie wykorzystania w części lub w całości II transzy kredytu, b/ wcześniejszej spłaty na następujących warunkach: - bez uzależnienia od zgody Wykonawcy /banku /, - bez sporządzania aneksu do zawartej umowy, - bez żadnych opłat i/lub prowizji z tego tytułu, - odsetki naliczone zostaną do momentu spłaty kredytu. 3. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ i w ofercie . 4. Przewiduje się następujące formy zabezpieczenia kredytu : weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową następującej treści: /W załączeniu składamy do dyspozycji Banku weksel in blanco, opatrzony klauzulą /Bez protestu/, który Bank ma prawo wypełnić w każdym czasie, na sumę odpowiadającą kwocie naszego zadłużenia z tytułu wykorzystanego kredytu wraz z odsetkami oraz innymi kosztami banku - w przypadku nie dotrzymania umownego terminu spłaty całości lub części zobowiązania / Jeżeli wystąpi taka potrzeba - weksel in blanco stanowiący zabezpieczenie spłaty kredytu może być opatrzony kontrasygnatą Skarbnika Gminy. 5. Kredyt przyznany Zamawiającemu musi być postawiony do dyspozycji Zamawiającemu w Banku SPÓŁDZIELCZYM W IŁOWEJ Nr konta 70 9658 0006 0000 1283 2017 0001.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dołączy oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz dostarczy zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej (zgodnie z art. 36 ustawy Prawo bankowe ) spełnia /nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dostarczy wykaz wykonanych usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączania dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie. Druk wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 2 do oferty spełnia /nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. spełnia /niespełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gozdnica.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gozdnicy 68-130 Gozdnica ul. Świerczewskiego 2 pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Gozdnicy 68-130 Gozdnica ul. Świerczewskiego 2 pok. nr 7 /kancelaria urzędu-gminy/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.