eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze › Administrowanie cmentarzami komunalnymi w Brzeszczach i w Jawiszowicach w latach 2015r. - 2017 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-11-24

Brzeszcze: Administrowanie cmentarzami komunalnymi w Brzeszczach i w Jawiszowicach w latach 2015r. - 2017 r.
Numer ogłoszenia: 242907 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeszcze , ul. Kościelna 4, 32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 7728500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeszcze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie cmentarzami komunalnymi w Brzeszczach i w Jawiszowicach w latach 2015r. - 2017 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest administrowanie cmentarzami komunalnymi stanowiącymi własność Gminy Brzeszcze, położonymi: w Brzeszczach w rejonie ulic Ofiar Oświęcimia, Dąbrowskiego i Sobieskiego o łącznej powierzchni 27 101 m2, w Jawiszowicach w rejonie ulicy Olszyny o łącznej powierzchni 35 975 m2 . I.Zakres obowiązków dotyczących administrowania cmentarzami: 1)prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi poprzez wyznaczanie miejsc pod groby na cmentarzu komunalnym położonym w Jawiszowicach, zgodnie z projektem budowlanym : poszerzenie cmentarza i budowa Domu Pogrzebowego w Jawiszowicach wykonanym przez Biuro Projektów PROZACH Sp. z o.o. z siedzibą w Oświęcimiu ul. Chemików 1, zatwierdzonym decyzją Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu SAB.7351-290/01 z dnia 19.12.2001r. a przede wszystkim zgodnie z opracowanym na dzień 17 stycznia 2007r. przez geodetę uprawnionego Barbarę Chowaniec Planem usytuowania grobów w Jawiszowicach oraz poprzez wyznaczanie miejsc pod groby na cmentarzu komunalnym położonym w Brzeszczach, zgodnie z projektem budowlanym : poszerzenia cmentarza komunalnego w Brzeszczach wykonanym przez Pracownie Projektową Architektoniczno - Budowlaną Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie ul. Wiśniowa 16/53, zatwierdzonym decyzją Starostwa Powiatu Oświęcimskiego znak:SAB.7353-47/02 z dnia 06.08.2002r., a przede wszystkim zgodnie z opracowanym na dzień 13 kwietnia 2007r. przez geodetę uprawnionego Barbarę Chowaniec Planem usytuowania grobów w Brzeszczach oraz z opracowanym na dzień 18 sierpnia 2014 r. przez geodetę uprawnionego Barbarę Chowaniec Szkicem rozmieszczenia grobów w sektorze GR10 Cmentarza Komunalnego w Brzeszczach. 2)prowadzenie dokumentacji cmentarnej w formie pisemnej i elektronicznej w systemie informatycznym Grobonet 2.2, który stanowi własność Gminy Brzeszcze, w szczególności a) ksiąg osób pochowanych na cmentarzach prowadzonych według numeracji narastającej lub w układzie rocznikowym (księgi istniejące), b) ksiąg grobów, c) ksiąg cmentarnych zawierających alfabetyczny spis osób pochowanych na cmentarzach, d) przechowanie ksiąg cmentarnych w pomieszczeniach zapewniających należyte ich zabezpieczenie przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą oraz w sposób uniemożliwiający przetwarzanie danych w księgach cmentarnych przez osoby nieupoważnione, e) bieżące aktualizowanie bazy danych systemu informatycznego Grobonet 2.2 3)wskazywanie miejsc wykopania grobów, nadzór nad wykonywanymi pracami oraz odbiór techniczny grobów po ich wykonaniu w zakresie utrwalania grobów ziemnych, budowy grobów murowanych i budowy grobowców, 4)ustalanie terminów i warunków pogrzebów wraz z obsługą interesantów, 5)pobieranie opłat za usługi cmentarne na podstawie stosownej uchwały Rady Miejskiej w Brzeszczach i przekazywanie ich do Urzędu Gminy w Brzeszczach w terminie do połowy oraz do 25 dnia każdego następnego miesiąca (dwa razy w miesiącu) za poprzedni okres rozliczeniowy w wysokościach zainkasowanych kwot w rozbiciu na poszczególne cmentarze oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji finansowej, 6)udostępnianie wszelkich dokumentów i informacji związanych z administrowaniem cmentarzami na żądanie Zamawiającego, 7)przestrzeganie i egzekwowanie zasad korzystania z Cmentarzy określonych uchwałami Rady Miejskiej w Brzeszczach oraz zarządzeniami Burmistrza Brzeszcz, 8)otwieranie i zamykanie bram cmentarzy, obsługa i udostępnianie Kaplicy i Domu Pogrzebowego oraz chłodni, 9)nadzorowanie przeprowadzanych ekshumacji, II.Zakres obowiązków dotyczących utrzymania cmentarzy: 1)utrzymanie we właściwym stanie sanitarno - porządkowym oraz technicznym budynków, obiektów i budowli usytuowanych na cmentarzach komunalnych poprzez: wykonywanie bieżących konserwacji i drobnych napraw a w szczególności urządzeń w budynku Kaplicy i w Domu Pogrzebowym, w budynku WC i TOI TOI, istniejących ogrodzeń cmentarzy, oświetlenia i sieci wodociągowej, zawarcie we własnym zakresie umów na dostawę wody i ponoszenia kosztów z tego tytułu we własnym zakresie, zużycie wody na cmentarzu komunalnym w Brzeszczach w 2013 r. wyniosło 233 m3 , a za okres od 01.01.2014r. do 31.10.2014 r. wyniosło 192 m3 , zużycie wody na cmentarzu komunalnym w Jawiszowicach w 2013 r. wyniosło 269,5 m3 w tym 120 m3 awaria przyłącza wodnego) a za okres od 01.01.2014r. do 31.10.2014r. Wyniosło 107,50 m3 zawarcie we własnym zakresie umowy na dostawę energii elektrycznej i ponoszenia kosztów z tego tytułu we własnym zakresie: zużycie energii elektrycznej na cmentarzu komunalnym w Brzeszczach w 2013 r. wyniosło 7713 kWh a za okres od 01.01.2014 r. do 31.10.2014 r. wyniosło 3703 kWh, zużycie energii elektrycznej na cmentarzu komunalnym w Jawiszowicach w 2013r. Wyniosło 13358 kWh a za okres 01.01.2014r. do 31.10.2014 r. wyniosło 5210 kWh, zawarcie we własnym zakresie umowy na odbiór nieczystości stałych i ponoszenia kosztów z tego tytułu we własnym zakresie ilość wytwarzanych nieczystości stałych na cmentarzu komunalnym w Brzeszczach w 2013 r. wyniosła 959 m3 a za okres od 1.01.2014 r. do 31.10.2014 r. wyniosła 214,4m3 , dodatkowo w okresie od 1.02.2014 r. - 31.10.2014 r. opróżniano pojemnik EKO (KP-7 - 4 razy), ilość wywiezionej skoszonej trawy na cmentarzu komunalnym w Brzeszczach w okresie od kwietnia do października 2014 r. wyniosła ok 20 m3, ilość wytwarzanych nieczystości stałych na cmentarzu komunalnym w Jawiszowicach w 2013 r. wyniosła 610 m3 a za okres od 01.01.2014 r. do 31.10.2014 r. wyniosła 159,5 m3, dodatkowo w okresie od 1.02.2014 r. - 31.10.2014 r. opróżniano pojemnik EKO (KP-7 - 3 razy), ilość wywiezionej skoszonej trawy na cmentarzu komunalnym w Jawiszowicach w okresie od kwietnia do października 2014 r. wyniosła ok 40 m3, oraz zapewnienie odpowiedniej ilości pojemników na odpady stałe o pojemności od 1100 litrów do 7000 litrów oraz usuwania odpadów zgodnie z wymogami określonymi w stosownych Uchwałach Rady Miejskiej w Brzeszczach i utrzymanie w należytym stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym pojemników na odpady stałe. Utrzymanie zieleni poprzez: usuwanie na bieżąco posuszu i wiatrołomów, dosiewanie trawy koszenie trawy minimum 3 razy w roku na terenach cmentarzy komunalnych w Brzeszczach i w Jawiszowicach, w tym również: trawników położonych w Brzeszczach w rejonie parkingu przy ul. Sobieskiego i trawników pomiędzy ul. Dąbrowskiego a ogrodzeniem cmentarza, trawników położonych w Jawiszowicach poza terenem cmentarza, do jednego metra za ogrodzeniem, Koszenie trawy należy przeprowadzić w taki sposób, aby nie uszkodzić oraz nie zabrudzić grobowców, pomników. (powierzchnia do koszenia na terenie cmentarza komunalnego w Brzeszczach wynosi około 3000 m2 ) (powierzchnia do koszenia na terenie cmentarza komunalnego w Jawiszowicach wynosi około 10000 m2 ) całoroczne utrzymanie porządku i czystości alejek, parkingów, chodników położonych na terenie i wokół cmentarzy poprzez : odchwaszczanie ręczne lub środkami chwastobójczymi alejek na cmentarzach, bieżące zamiatanie alejek, parkingów i terenów wokół cmentarzy, wywożenie odpadów, liści itp, bieżące grabienie liści na terenie cmentarzy i wokół nich a w szczególności w okresie święta Wszystkich Świętych, w okresie zimowym odśnieżanie parkingów , alejek i przeciwdziałanie gołoledzi łącznie z posypywaniem i oczyszczeniem ze śniegu i lodu dojść do grobów i alejek, a w szczególności miejsc wokół Kaplicy i Domu Pogrzebowego, powierzchnia alejek do utrzymania na terenie cmentarza komunalnego w Brzeszczach wynosi około 2 850,25 m2 powierzchnia parkingu przy cmentarzu komunalnym w Brzeszczach około 1560 m2 powierzchnia alejek do utrzymania na terenie cmentarza komunalnego w Jawiszowicach wynosi około 1 708,20 m2 Utrzymanie grobów wojennych i miejsc pamięci narodowej znajdujących się na terenie cmentarza, (wykaz stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji) poprzez między innymi: w okresie świąt państwowych i w okresie święta Wszystkich Świętych dekorowanie flagami i wieńcami zakupionymi ze środków własnych Wykonawcy, obsadzanie kwiatami i bylinami, uzupełnianie ziemi na grobach, całoroczne utrzymanie porządku i czystości poprzez mycie pomników i obmurówek grobów, zamiatanie, grabienie liści, a w okresie zimowym poprzez odśnieżanie Dwukrotne w ciągu roku w okresie wiosennym i jesiennym sprzątanie grobów zasłużonych wymienionych w załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji oraz grobów opuszczonych i zaniedbanych znajdujących się na terenie cmentarzy, Zapewnienie możliwości korzystania z wody z istniejących ujęć na terenie cmentarzy, Sprawowanie dozoru terenu i obiektów cmentarzy w godzinach jego otwarcia i poza nimi, III.Przy wykonywaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania następujących aktów prawnych: Przepisów określonych w ustawie z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (jednolity tekst Dz.U. z 2011r. Nr 118 poz. 687 z późn. zmianami), Przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz.U. z 2001r. Nr 90 poz. 1013 z późniejszymi zmianami) Przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2001r. w sprawie wykazu chorób zakaźnych, w przypadku których stwierdzenie zgonu wymaga szczególnego postępowania ze zwłokami osób zmarłych na te choroby (Dz.U.z 2001r. Nr 152 poz.1742), Przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz.U. z 2001r. Nr 153 poz. 1783), Przepisów Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (jednolity tekst Dz.U. Z 2014 r. poz. 518 z późniejszymi zmianami), Stosowne uchwały Rady Miejskiej w Brzeszczach między innymi w sprawie opłat za usługi cmentarne na cmentarzach komunalnych położonych w Brzeszczach i w Jawiszowicach oraz Zarządzeniami Burmistrza Brzeszcz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy 70.33.22.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami komercyjnymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 7.200,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunkiem spełnienia warunku jest przynajmniej wykonywanie przez okres pełnego 1 roku usługi określonej niniejszym zamówieniem lub zarządzanie nieruchomościami lokalowymi o wartości brutto minimum 20 000 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie opłaconej polisy OC Wykonawcy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Zamawiający wymaga, aby kwota ubezpieczenia nie była niższa, niż 50.000 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Czas pracy biura obsługi klienta - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeszcze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brzeszczach, ul. Kościelna 4, pok. nr 218.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat lub Informatorium Urzędu Gminy w Brzeszczach ul. Kościelna 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.