Zabrodzie: Dostawa samochodu osobowego, 9-cio miejscowego do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej Dla Dzieci FISZOR, w ramach projektu współfinansowanego ze środków PFRON Program wyrównywania różnic między regionami II - SPRAWA ZP-D-01/2014
Numer ogłoszenia: 242861 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zgromadzenie Sióstr Benedyktynek Samarytanek Krzyża Chrystusowego Dom Pomocy Społecznej dla dzieci "FISZOR" , Gaj ul. M. Wincenty Jaroszewskiej 5, 07-230 Zabrodzie, woj. mazowieckie, tel. 0-29 758 25 35, faks 0-29 758 28 26.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fiszor.blogspot.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zgromadzenie - Zdrowie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego, 9-cio miejscowego do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej Dla Dzieci FISZOR, w ramach projektu współfinansowanego ze środków PFRON Program wyrównywania różnic między regionami II - SPRAWA ZP-D-01/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 1 (jednego) samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych dla DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ Dla Dzieci FISZOR, wyprodukowanego w 2014 roku, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. Samochód, o których mowa musi być fabrycznie nowy, wolny od wad prawnych i fizycznych, nienaprawiany, wyprodukowany w 2014 roku, musi posiadać kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu oraz spełniać wymagania określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza jako przedmiotu zamówienia samochodu pochodzącego z ekspozycji w punktach sprzedaży samochodów. Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi być zgodny z normą EURO 5 oraz spełniać warunki określone w obowiązujących w Polsce przepisach dotyczących ochrony środowiska. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o gotowości dostarczenia przedmiotu zamówienia z 4 dniowym wyprzedzeniem. Odbiór zostanie przeprowadzony na podstawie protokołu odbioru samochodu, zgodnie w Załącznikiem nr 3 Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji jakości Wykonawcy oferowanego samochodu: 1) 24 miesiące gwarancji jakości na części mechaniczne 2) 36 miesięcy gwarancji jakości na powłoki lakiernicze, 3) 72 miesięcy gwarancji jakości na perforację elementów nadwozia, 4) 24 miesiące na zabudowę i wyposażenie. Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ - oryginał musi być podpisany przez Wykonawcę. 2. Pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy) - oryginał lub kopia (odpis) poświadczona(-y) notarialnie. 3. W przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy)- oryginał dokumentu lub kopia (odpis) poświadczona (-y) notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin gwarancji mechanicznej - 5
- 3 - średnie zużycie paliwa - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W zawartej umowie zmianie może ulec: a. termin wykonania przedmiotu umowy - w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć, ani im zapobiec, termin może zostać wydłużony maksymalnie o 15 dni, b.wydłużenie okresu gwarancji, c. model oferowanego samochodu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta wystąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem z tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany zgodnie z przedmiotem zamówienia. Cena nie może ulec zmianie. d. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fiszor.blogspot.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Dla Dzieci FISZOR ul. Matki Wincenty Jaroszewskiej 5, Gaj, 07-230 Zabrodzie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 16:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Dla Dzieci FISZOR ul. Matki Wincenty Jaroszewskiej 5, Gaj, 07-230 Zabrodzie - Biuro administracji..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują faksem lub formą elektroniczna na adres email. Wykonawcy przekazują korespondencję na : faks: 29 758-28-26 lub, email: fiszorgaj@op.pl Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Wszelką korespondencję w formie pisemnej do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Dla Dzieci FISZOR ul. Matki Wincenty Jaroszewskiej 5, Gaj 07-230 Zabrodzie. We wszelkiej korespondencji dotyczącej niniejszego postępowania zaleca się wskazywać znak sprawy postępowania nadany przez zamawiającego lub nazwę zamówienia nadaną przez zamawiającego. Znak sprawy nadany przez Zamawiającego ZP-D-01/2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ZABRODZIE
więcej: przetargi ZABRODZIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Bus dla WTZ Hutka"
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby ZDP Starachowice
- Wynajem samochodów osobowych typu BUS i typu FURGON na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni
- "Dostawa 9-osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób"
- Zakup wraz z dostawą dwóch samochodów osobowych typu SUV na potrzeby Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-towarowego pochodzącego z autoryzowanego salonu
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.