eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrodzie › Dostawa samochodu osobowego, 9-cio miejscowego do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej Dla Dzieci FISZOR, w ramach projektu współfinansowanego ze środków PFRON Program wyrównywania różnic między regionami II - SPRAWA ZP-D-01/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-24

Zabrodzie: Dostawa samochodu osobowego, 9-cio miejscowego do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej Dla Dzieci FISZOR, w ramach projektu współfinansowanego ze środków PFRON Program wyrównywania różnic między regionami II - SPRAWA ZP-D-01/2014
Numer ogłoszenia: 242861 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zgromadzenie Sióstr Benedyktynek Samarytanek Krzyża Chrystusowego Dom Pomocy Społecznej dla dzieci "FISZOR" , Gaj ul. M. Wincenty Jaroszewskiej 5, 07-230 Zabrodzie, woj. mazowieckie, tel. 0-29 758 25 35, faks 0-29 758 28 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fiszor.blogspot.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zgromadzenie - Zdrowie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego, 9-cio miejscowego do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej Dla Dzieci FISZOR, w ramach projektu współfinansowanego ze środków PFRON Program wyrównywania różnic między regionami II - SPRAWA ZP-D-01/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 1 (jednego) samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych dla DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ Dla Dzieci FISZOR, wyprodukowanego w 2014 roku, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. Samochód, o których mowa musi być fabrycznie nowy, wolny od wad prawnych i fizycznych, nienaprawiany, wyprodukowany w 2014 roku, musi posiadać kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu oraz spełniać wymagania określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza jako przedmiotu zamówienia samochodu pochodzącego z ekspozycji w punktach sprzedaży samochodów. Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi być zgodny z normą EURO 5 oraz spełniać warunki określone w obowiązujących w Polsce przepisach dotyczących ochrony środowiska. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o gotowości dostarczenia przedmiotu zamówienia z 4 dniowym wyprzedzeniem. Odbiór zostanie przeprowadzony na podstawie protokołu odbioru samochodu, zgodnie w Załącznikiem nr 3 Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji jakości Wykonawcy oferowanego samochodu: 1) 24 miesiące gwarancji jakości na części mechaniczne 2) 36 miesięcy gwarancji jakości na powłoki lakiernicze, 3) 72 miesięcy gwarancji jakości na perforację elementów nadwozia, 4) 24 miesiące na zabudowę i wyposażenie. Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ - oryginał musi być podpisany przez Wykonawcę. 2. Pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy) - oryginał lub kopia (odpis) poświadczona(-y) notarialnie. 3. W przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy)- oryginał dokumentu lub kopia (odpis) poświadczona (-y) notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin gwarancji mechanicznej - 5
  • 3 - średnie zużycie paliwa - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W zawartej umowie zmianie może ulec: a. termin wykonania przedmiotu umowy - w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć, ani im zapobiec, termin może zostać wydłużony maksymalnie o 15 dni, b.wydłużenie okresu gwarancji, c. model oferowanego samochodu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta wystąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem z tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany zgodnie z przedmiotem zamówienia. Cena nie może ulec zmianie. d. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fiszor.blogspot.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Dla Dzieci FISZOR ul. Matki Wincenty Jaroszewskiej 5, Gaj, 07-230 Zabrodzie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 16:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Dla Dzieci FISZOR ul. Matki Wincenty Jaroszewskiej 5, Gaj, 07-230 Zabrodzie - Biuro administracji..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują faksem lub formą elektroniczna na adres email. Wykonawcy przekazują korespondencję na : faks: 29 758-28-26 lub, email: fiszorgaj@op.pl Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Wszelką korespondencję w formie pisemnej do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Dla Dzieci FISZOR ul. Matki Wincenty Jaroszewskiej 5, Gaj 07-230 Zabrodzie. We wszelkiej korespondencji dotyczącej niniejszego postępowania zaleca się wskazywać znak sprawy postępowania nadany przez zamawiającego lub nazwę zamówienia nadaną przez zamawiającego. Znak sprawy nadany przez Zamawiającego ZP-D-01/2014.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.