eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Dzierżawa analizatora biochemicznego z przystawką ISE oraz dzierżawa analizatora do immunochemii wraz z dostawą odczynników do tych urządzeń dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu. SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 9 / 2015.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-23

Wieluń: Dzierżawa analizatora biochemicznego z przystawką ISE oraz dzierżawa analizatora do immunochemii wraz z dostawą odczynników do tych urządzeń dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu. SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 9 / 2015.
Numer ogłoszenia: 24285 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 43 840 68 00, faks 43 840 68 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa analizatora biochemicznego z przystawką ISE oraz dzierżawa analizatora do immunochemii wraz z dostawą odczynników do tych urządzeń dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu. SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 9 / 2015..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy zakres , ilości zawiera - ZAŁĄCZNIK NR 2 - FORMULARZ CENOWY..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadają : a) koncesję lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, jeżeli Wykonawca prowadzi hurtownię farmaceutyczną, lub b) zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą, lub c) zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie składu konsygnacyjnego, jeżeli Wykonawca prowadzi skład konsygnacyjny, - Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli przedstawi kserokopię przedmiotowej koncesji lub zezwolenia, złożoną wraz z ofertą.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin wykonanaia zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie: 1) zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT, cła przy czym cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian. 2) zmiany cen jednostkowych leków spowodowanych zmianą cen urzędowych w czasie trwania umowy. 3) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia wyrobu będącego tematem niniejszego postępowania przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1)Dzierżawa analizatora biochemicznego z przystawką ISE wraz z dostawa odczynników dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Rodzaj badań Ilość oznaczeń w roku Cena 1 opakowania brutto Wielkość opakowania Trwałość odczynnika po otwarciu na pokładzie aparatu Ilość opakowań zapewniająca wykonanie podanej liczby badań przy uwzględnieniu trwałości odczynnika na pokładzie Wartość brutto (4x7) Wartość kalibratorów, kontroli, części zużywalnych płynów myjących zapewniająca prace aparatu w ciągu 12 miesięcy Wartość brutto zamówienia za 12 miesięcy (8+9) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1 Albuminy 1000 2. Amylaza 2900 3. AST 3200 4. ALT 3400 5. Alkohol etylowy 800 6. Białko 1300 7. Białko w moczu 4200 8. Bilirubina całkowita 4200 9. Bilirubina bezpośrednia 400 10. Cholesterol 3800 11. Cholesterol HDL bezpośredni 2800 12. CK 1200 13. CK-MB 900 14. CRP 15000 15. Fosfor nieorganiczny 1400 16 Fosfataza alkaliczna 500 17. GGTP 400 18. Glukoza 14000 19. Kreatynia 13000 20. Kwas moczowy 1500 21. Mocznik 14000 22. Sód 16000 23. Potas 16000 24. Chlorki 15000 25. Trójglicerydy 3500 26. Żelazo 1400 27. Lipaza 1100 28. Magnez 650 29. Wapń 1400 Zestawienie parametrów technicznych i warunków granicznych dotyczących analizatora biochemicznego z przystawką ISE L.p. Parametry aparatu Parametry graniczne Odpowiedź oferenta TAK/NIE Parametry oferowane 1. Analizator biochemiczny nie starszy niż 2013 typu bench top- z wbudowanym komputerem i możliwością podłączenia komputera zewnętrznego. Jeżeli analizator jest używany, to Wykonawca dostarczy aparat po aktualnym przeglądzie technicznym. Tak 2. Analizator wyposażony w zewnętrzną drukarkę, zewnętrzny UPS Tak 3, Wydajność testów fotometrycznych nie mniej niż 300/godz Tak 4, Wbudowany moduł ISE o wydajności nie mniej niż 50 testów/ godz Tak 5. Możliwość wykonywania na module ISE oznaczeń Na, K, CL Tak 6. Elektrody bezobsługowe o potencjometrycznym pomiarze bezpośrednim w surowicy Tak 7. System odczynnikowy zamknięty z możliwością otwarcia dodatkowych kanałów (oznakowanie odczynników kodem kreskowym).Odczynniki nie wymagające wcześniejszego przygotowania przez użytkownika(przelewanie, rozcieńczanie). Tak 8. Metody pomiarowe: kinetyczne, punktu końcowego, turbidymetryczne Tak 9. Wbudowany czytnik kodów kreskowych identyfikujący odczynniki, kalibratory, kontrole i próbki. Tak 10. Dostawianie i usuwanie próbek pacjentów, kontroli, kalibratorów i odczynników bez przerywania ciągłości pracy analizatora (próbki pacjentów rutynowe i na cito) Tak 11. Martwa objętość próbki nie większa niż 100ul w probówkach pediatrycznych Tak 12. Chłodzenie miejsca dla odczynników, kalibratorów i kontroli na pokładzie analizatora zgodnie z zaleceniami producenta odczynników. Tak 13. Detekcja skrzepu w próbce - jednoznaczny opis wskazujący na jego obecność. Igła próbkowa posiadająca detektor skrzepu i kolizji . Tak 14. Minimum 60 miejsc na próbki Tak 15. Praca analizatora w systemie pacjent po pacjencie Tak 16. Analizator pracujący z wodą destylowaną,, bez stacji uzdatniania wody, zużywający nie więcej niż 2.5 l/ godzinę pracy analizatora Tak 17. Układ optyczny - zakres długości fali 340- 700 nm Tak 18. Kuwety pomiarowe jednorazowe, automatyczny podajnik, zapas na minimum 600 kuwet. Tak 19. Możliwość oznakowania próbek kodem kreskowym Tak 20. System kontroli jakości z możliwością liczbowego i graficznego przedstawienia wyników kontroli. Możliwość wydruku wyników kontroli (dziennych, miesięcznych) Tak 21. Dwukierunkowa transmisja danych możliwość włączenia do systemu LIS. Tak 22. Możliwość tworzenia profili badań Tak 23. Możliwość tworzenia funkcji kalkulacyjnej dla testów np. LDL wyliczeniowy Tak 24 . Automatyczne wstępne rozcieńczanie próbek badanych oraz po przekroczeniu liniowości metody Tak 25. Możliwość wykorzystania własnych aplikacji odczynnikowych Tak 26. Analizator wyposażony w detektory automatycznego monitorowania poziomu odczynnika i próbki, analizator dwuigłowy, igła odczynnikowa i próbkowa Tak 27. Oprogramowania oraz instrukcja obsługi w języku polskim Tak 28. Metodyka badań, karty charakterystyk substancji niebezpiecznych i autoryzowane przez producenta aparatu aplikacje powinny być dostarczone wraz z aparatem Tak 29. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii i podjęcie naprawy analizatora - max 24 godziny Tak 30 Aparat zastępczy na czas naprawy Tak 31. Wykonawca zapewnia bezpłatne szkolenie personelu w siedzibie zamawiającego Tak 32. Usuwanie awarii, konserwacja, oraz terminowe przeglądy techniczne , zapewnione przez autoryzowany serwis producenta analizatora. Koszty w/w oraz dojazdu przez cały okres dzierżawy będą pokrywane przez Oferenta. Tak 33. Drukarka zewnętrzna laserowa nie starsza niż z 2014 roku o odpowiedniej wydajności, umożliwiająca bezpośrednie wydawanie wyników dla pacjenta Tak 34. Zapewnienie w czasie trwania umowy wszystkich części zamiennych do analizatora i zużywalnych do drukarki na koszt Oferenta Tak 35, Dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. Tak 36, Inne certyfikaty Podać.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2) Dzierżawa analizatora do immunochemii wraz z dostawą odczynników do tego analizatora dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu...

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) wymagane ilości badań w ciągu 12 miesięcy Rodzaj badania Ilość oznaczeń w 12 m-cy D-dimery 1100 szt NTpro-BNP 800 szt b) Zestawienie parametrów technicznych i warunków granicznych dotyczących analizatora do immunochemii Zestawienie parametrów technicznych i użytkowych analizatora do immunochemii oraz warunków, jakim powinny odpowiadać odczynniki do tego aparatu L.p. Parametry aparatu Parametry Odpowiedź oferenta Parametry oferowane 1. Analizator do immunochemii w pełni automatyczny Tak 2. Testy wykonywane metodą immunoenzymatyczną Tak 3, Ilość oznaczeń wykonywanych jednocześnie Tak podać 4. Stabilność kalibracji i rekalibracji minimum 14 dni Tak podać 5. Trwałość kalibracji Tak podać 6. Termin ważności odczynników minimum 6 miesięcy Tak 8. Możliwość wykonywania badań : a) D-dimery b) Nt-proBNP Tak Tak 9. Aparat powinien umożliwiać: a) wykonywanie badań w serii i pojedynczo b) korzystanie z odczynników gotowych do użycia z długim terminem ważności (ok. 6 miesięcy) c) współpraca z komputerem zewnętrznym (systemem komputerowym) d) prezentacja wyników na ekranie Tak Tak Tak Tak 10. Aparat powinien: a) zapewnić czas oznaczenia poszczególnych badań po max 20 min b) posiadać czytnik kodów paskowych c) posiadać system podtrzymywania pracy analizatora przez minimum 20 minut d) posiadać instrukcję obsługi w języku polskim e) Świadectwo CE f) Certyfikat ISO 9001 Tak Tak Tak Tak Tak Tak 11. Inne możliwości aparatu Podać 12. Data produkcji oferowanego aparatu Podać 13. Rok wprowadzenia tego aparatu do produkcji Podać 14. Wielkość opakowań (ilość testów w opakowaniu) Podać 15. Oferent gwarantuje: a) przeszkolenie w obsłudze aparatu b) bezpłatną aktualizację wyrobu i dokumentacji c) usunięcie awarii w czasie max 24 godzin od zgłoszenia d) wstawienie innego aparatu na czas dłuższej awarii (3 dni) e) wymianę aparatu po przeprowadzeniu 2 napraw tego samego podzespołu f) zapewnienie w czasie trwania umowy wszystkich części zamiennych do analizatora i zużywalnych do drukarki (koszt oferenta) Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Uwaga! Parametry podane w rubryce parametry graniczne należy traktować jako niezbędne minimum, którego niespełnienie będzie równoznaczne z odrzuceniem oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.