eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wymiana stolarki okiennej w budynku Liceum Ogólnokształcącego nr XV we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Wrocław: Wymiana stolarki okiennej w budynku Liceum Ogólnokształcącego nr XV we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 242678 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. mjr. Piotra Wysockiego , ul. Wojrowicka 58, 54-436 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7947744, 3577751, faks 071 3570242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://loxv.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku Liceum Ogólnokształcącego nr XV we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy remoncie elewacji budynku Liceum Ogólnokształcącego nr XV we Wrocławiu przy ul. Wojrowickiej 58, polegające na częściowej wymianie stolarki okiennej. W ramach remontu elewacji wykonane zostało już ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z ich tynkowaniem i malowaniem, oraz wymiana części stolarki okiennej z drewnianej na okna z pcv. 2. Zakres robót obejmuje okna w elewacji południowo-zachodniej segmentu E (ok. 140 m2): - zdemontowanie istniejącej stolarki okiennej drewnianej, - zamontowanie okien z pcv, rozszczelnianych, w kolorze białym, - zamontowanie parapetów systemowych z pcv i okapników, - wywóz gruzu i odpadów budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24, oraz którzy: 1) Dysponują osobą mogącą kierować robotami, mającą przynajmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w wykonywaniu prac budowlanych objętymi niniejszym zamówieniem. 2) Wykonali w ostatnich dwóch latach roboty budowlane polegające na wymianie stolarki budowlanej na stolarkę pcv o łącznej wartości co najmniej 300 000 zł. 3) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) Wykaz wykonanych robót budowlanych, potwierdzający spełnianie wymogów określonych w Opisie warunków udziału w postępowaniu, 3) Dane osoby, która będzie kierowała robotami, z potwierdzeniem, że spełnia wymagania podane w Opisie warunków udziału w postępowaniu, 5) Polisa lub potwierdzenie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://loxv.wroclaw.pl (Dział: Szkoła - Przetargi).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Liceum Ogólnokształcące nr XV ul. Wojrowicka 58 54-436 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Liceum Ogólnokształcące nr XV ul. Wojrowicka 58 54-436 Wrocław Sekretariat (pokój nr 14).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.