eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ODBIÓR, WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-13

Ogłoszenie nr 24227 - 2017 z dnia 2017-02-13 r.

Wrocław: ODBIÓR, WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 5502-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki, krajowy numer identyfikacyjny 93038806200000, ul. ul. Czajkowskiego  109, 51150   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 261 658 666, faks 261 658 425, e-mail zamowieniapubliczne@wso.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wso.wroc.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ODBIÓR, WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WNP/942/PN/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbiór, wywóz i utylizacja odpadów poprodukcyjnych i pokonsumpcyjnych, określonych symbolem 20 01 08 - odpady kuchenne ulęgające biodegradacji, powstających w stołówce wojskowej. Odpady pokonsumpcyjne stanowią pozostałość po posiłkach konsumentów oraz powstałe podczas przygotowania posiłków w stołówce nr 1 oraz z prowadzonej działalności gastronomicznej, mieszczących się w Wyższej Szkole Oficerskiej Wojsk Lądowych we Wrocławiu przy ul. Czajkowskiego 109. Szacunkowa ilość odpadów określona została na podstawie przewidywanych średnich stanów żywionych: Stołówka nr 1 - 160.000 kg/ czas trwania umowy; Działalność gastronomiczna - 40.500 kg/ czas trwania umowy. Ilości podane w specyfikacji są ilościami planowanymi i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Zamawiający wobec tego zastrzega sobie prawo do zmniejszenia faktycznej ilości przekazanych odpadów w trakcie realizacji umowy. Wykonawca w ramach zamówienia dokonywać będzie odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych i poprodukcyjnych, których przewożenie musi się odbywać w pojemnikach hermetycznych, zakrytych, zabezpieczonych przed wyciekami. Wykonawca będzie odbierać pojemniki z odpadami własnym transportem oraz zapewni niezbędną ilość czystych - wymienianych pojemników na zabezpieczenie przechowywania odpadów do następnego odbioru (użyczając je zamawiającemu ). Pojemniki powinny być sprawne technicznie oraz wyposażone w szczelne hermetyczne zamknięcia, wykonane z materiałów umożliwiających mycie i dezynfekcję (które wykonuje wykonawca). Pojazdy i pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia lub sprzęt wielokrotnego użytku, który styka się z odpadami lub produktami przetworzonymi muszą: być przeznaczone do przewozu określonego produktu w zakresie niezbędnym do uniknięcia zakażeń wzajemnych; zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu być czyste i suche przed użyciem. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów pokonsumpcyjnych i poprodukcyjnych od zamawiającego 6 razy w tygodniu ( od poniedziałku do soboty) w godzinach od 8.00 do 11.00. W wyjątkowych sytuacjach przy zwiększonym stanie żywionych odbiór odpadów nastąpi na wezwanie telefoniczne w godzinach 18.00 - 20.00 tego samego dnia (czyli dwa razy dziennie ). Wykonawca zabezpieczy wózek do przewożenia odpadów, który będzie odpowiednio oznakowany. Przekazywanie odpadów odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadu, zawierającej ilość przekazanych odpadów, dane pojazdu oraz osoby odbierającej i podpis osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu odbioru. Wagę do ważenia odpadów przy przekazaniu zabezpieczy Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT158395.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EkoVita Pietrzak Jolanta,  biuro@ekovita.pl,  ul. Sienkiewicza 27,  56-120,  Brzeg Dolny,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 166735.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160.239,60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 166735.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.