To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-13
Ogłoszenie nr 24227 - 2017 z dnia 2017-02-13 r.
Wrocław: ODBIÓR, WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 5502-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki, krajowy numer identyfikacyjny
93038806200000, ul.
ul. Czajkowskiego
109,
51150
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
261 658 666, faks
261 658 425, e-mail
zamowieniapubliczne@wso.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wso.wroc.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIÓR, WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WNP/942/PN/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest odbiór, wywóz i utylizacja odpadów poprodukcyjnych i pokonsumpcyjnych, określonych symbolem 20 01 08 - odpady kuchenne ulęgające biodegradacji, powstających w stołówce wojskowej. Odpady pokonsumpcyjne stanowią pozostałość po posiłkach konsumentów oraz powstałe podczas przygotowania posiłków w stołówce nr 1 oraz z prowadzonej działalności gastronomicznej, mieszczących się w Wyższej Szkole Oficerskiej Wojsk Lądowych we Wrocławiu przy ul. Czajkowskiego 109. Szacunkowa ilość odpadów określona została na podstawie przewidywanych średnich stanów żywionych: Stołówka nr 1 - 160.000 kg/ czas trwania umowy; Działalność gastronomiczna - 40.500 kg/ czas trwania umowy. Ilości podane w specyfikacji są ilościami planowanymi i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Zamawiający wobec tego zastrzega sobie prawo do zmniejszenia faktycznej ilości przekazanych odpadów w trakcie realizacji umowy. Wykonawca w ramach zamówienia dokonywać będzie odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych i poprodukcyjnych, których przewożenie musi się odbywać w pojemnikach hermetycznych, zakrytych, zabezpieczonych przed wyciekami. Wykonawca będzie odbierać pojemniki z odpadami własnym transportem oraz zapewni niezbędną ilość czystych - wymienianych pojemników na zabezpieczenie przechowywania odpadów do następnego odbioru (użyczając je zamawiającemu ). Pojemniki powinny być sprawne technicznie oraz wyposażone w szczelne hermetyczne zamknięcia, wykonane z materiałów umożliwiających mycie i dezynfekcję (które wykonuje wykonawca). Pojazdy i pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia lub sprzęt wielokrotnego użytku, który styka się z odpadami lub produktami przetworzonymi muszą: być przeznaczone do przewozu określonego produktu w zakresie niezbędnym do uniknięcia zakażeń wzajemnych; zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu być czyste i suche przed użyciem. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów pokonsumpcyjnych i poprodukcyjnych od zamawiającego 6 razy w tygodniu ( od poniedziałku do soboty) w godzinach od 8.00 do 11.00. W wyjątkowych sytuacjach przy zwiększonym stanie żywionych odbiór odpadów nastąpi na wezwanie telefoniczne w godzinach 18.00 - 20.00 tego samego dnia (czyli dwa razy dziennie ). Wykonawca zabezpieczy wózek do przewożenia odpadów, który będzie odpowiednio oznakowany. Przekazywanie odpadów odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadu, zawierającej ilość przekazanych odpadów, dane pojazdu oraz osoby odbierającej i podpis osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu odbioru. Wagę do ważenia odpadów przy przekazaniu zabezpieczy Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT158395.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 166735.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- PRACE PROJEKTOWE dla zadania pn.: Budowa Dolnośląskiej CYKLOSTRADY - Trasa Via Regia na terenie Gminy Miejskiej ZŁOTORYJA
- Usługi transportowe przy użyciu mikrobusów i samochodów osobowych
- Dostawa materiałów zużywalnych do biologii komórki-Materiały mix I- na podstawie umowy ramowej
- Dostawa odczynników do biologii komórkowej w ramach projektu ProtFeed (3 Zadania)
- PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 382 w zakresie budowy ciągu pieszego w ROGOŹNICY
- WM/SZP/TP/25/2024/G_Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - remont dachu w budynku mieszkalnym i usługowym przy ul. Pęgowskiej 14 we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.