eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Realizacja usług edukacyjnych w szkołach i przedszkolach biorących udział w projekcie pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-21

Pszczyna: Realizacja usług edukacyjnych w szkołach i przedszkolach biorących udział w projekcie pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli
Numer ogłoszenia: 241785 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Pszczynie , ul. Zamenhofa 5, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 322103716, faks 2103716.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppped.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiayowa jednostka organizacyjna starostwa powitowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług edukacyjnych w szkołach i przedszkolach biorących udział w projekcie pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja usług edukacyjnych w szkołach i przedszkolach biorących udział w projekcie pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli, który jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Usługi edukacyjne będą realizowane w poniżej wymienionych placówkach: a.Przedszkole Publiczne nr 18 w Studzienicach,43-215 Studzienice, ul. K. Szewczyka 74, b.Przedszkole Publiczne nr 19 w Jankowicach, 43-215 Jankowice, ul. Kasztanowa 7, c. Gminne Przedszkole w Kobiórze, 43-210 Kobiór, ul. Rodzinna 1, d. Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Woli 43-225 Wola, ul. Lipowa 3, e.Szkoła Podstawowa nr 7 im. Żołnierzy Września w Ćwiklicach,43-229 Ćwiklice, ul. Męczenników Oświęcimskich 71, f. Szkoła Podstawowa w Mizerowie 43-265 Mizerów, ul. Nadrzeczna 31, g.Szkoła Podstawowa nr 6 w Czarkowie, 43-211 Czarków, ul. Powstańców Śląskich 25 h. Szkoła Podstawowa w Kryrach, 43-265 Kryry, ul. Nierad 86, i. Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Radostowicach 43-262 Radostowice, ul. Dworcowa 56, j. Szkoła Podstawowa nr 12 w Studzionce 43-245 Studzionka, ul. Jordana 3A, k.Szkoła Podstawowa nr 2 im. Józefa Pukowca w Pawłowicach, 43-251 Pawłowice, ul. Pukowca 4 l. Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Górze, 43-227 Góra, ul. Pszczyńska 34, m. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jadwigi Śląskiej w Pszczynie 43-200 Pszczyna, ul. Katowicka 47, n. Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Ks. Józefa Tischnera w Woli 43-225 Wola, ul. Przemysłowa 7, o. Gimnazjum im. Powstańców Śląskich w Miedźnej, 43-227 Miedźna, ul. Szkolna 24, p. Publiczne Gimnazjum nr 3 w Pielgrzymowicach, 43-252 Pielgrzymowice, ul. Powstańców 6, r. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Pszczynie, I Liceum Ogólnokształcące im. B. Chrobrego 43-200 Pszczyna, ul. 3-go Maja 7, s. Zespół Szkół nr 1 w Pszczynie, III Liceum Ogólnokształcące, 43-200 Pszczyna, ul. Kazimierza Wielkiego 5, t. Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Pszczynie, Technikum nr 1, 43-200 Pszczyna, ul. Poniatowskiego 2. 3. Ze względu na charakter usługi całość zamówienia podzielono na 11 odrębnych części, dopuszczając możliwość ubiegania się o każdą z części zamówienia z osobna: CZĘŚĆ 1: Budowa koncepcji pracy szkoły. Łącznie 132 godziny dydaktyczne. CZĘŚĆ 2: Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. Łącznie 178 godzin dydaktycznych. CZĘŚĆ 3: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny I. Łącznie 39 godzin dydaktycznych. CZĘŚĆ 4: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny II. Łącznie 60 godzin dydaktycznych. CZĘŚĆ 5: Rodzice są partnerami szkoły. Łącznie 58 godzin dydaktycznych. CZĘŚĆ 6: Projekt edukacyjny w szkole. Łącznie 68 godziny dydaktyczne. CZĘŚĆ 7: Ocenianie kształtujące. Łącznie 68 godzin dydaktycznych. CZĘŚĆ 8: Praca z dzieckiem młodszym. Łącznie 60 godzin dydaktycznych. CZĘŚĆ 9: Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną. Łącznie 84 godziny dydaktyczne. CZĘŚĆ 10: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Łącznie 142 godziny dydaktyczne. CZĘŚĆ 11: Nauczyciel 45+. Łącznie 90 godzin dydaktycznych. 4. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 w tym od 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11, do SIWZ dla każdej części zamówienia z osobna. 5. W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcom, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający, przed podpisaniem umowy, wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców. 5. Doskonalenie polega w szczególności na przeprowadzeniu następujących zajęć edukacyjnych: szkolenia, warsztaty, konsultacje grupowe i.lub konsultacje indywidualne zgodnie ze wskazaniami i potrzebami placówek edukacyjnych, które biorą udział w projekcie w roku szkolnym 2014.2015. Konsultacje mogą mieć formę np. indywidualnych rozmów z nauczycielami, być prowadzone grupowo, mieć charakter superwizji, lekcji pokazowej prowadzonej przez trenera, wizytacji zajęć, lekcji na prośbę nauczyciela.i itp. Powyższe zajęcia w różnych formach edukacyjnych docelowo będą realizowane we wskazanym przez daną szkołę.przedszkole miejscu, tj. w siedzibach szkół.przedszkoli na terenie powiatu pszczyńskiego, w uzasadnionych przypadkach poza siedzibą szkół.przedszkoli. B. Informacje ogólne 1. Doskonalenie dla nauczycieli i dyrektorów ma być przeprowadzone w następujących formach edukacyjnych: a) szkolenia prowadzone w wymiarze godzinowym podanym w opisie dla poszczególnych części zamówienia, b) warsztaty prowadzone w wymiarze godzinowym podanym w opisie dla poszczególnych części zamówienia, c) konsultacje grupowe i.lub konsultacje indywidualne prowadzone w wymiarze godzinowym podanym w opisie dla poszczególnych części zamówienia. 2. Wykonawca musi zapewnić niezbędną i wykwalifikowaną, kompetentną kadrę trenerską do realizacji wszystkich form edukacyjnych z uwzględnieniem powtarzalności terminów, jeśli takie wystąpią. 3. Zajęcia edukacyjne będą prowadzone w ramach wybranej przez szkołę do realizacji jednej oferty w tzw. Rocznym Planie Wspomagania jakie były opracowane i przygotowane przez Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację doskonalenia, prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia w danej części dla nauczycieli i dyrektorów w ramach wszystkich zaplanowanych do realizacji form edukacyjnych. 5. Realizacja doskonalenia w ramach wszystkich form edukacyjnych dla nauczycieli i dyrektorów odbywać się będzie zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia dla poszczególnych części zamówienia (załączniki od 1.1 do 1.11) stanowiącym załącznik do umowy. Szczegółowe terminy poszczególnych zajęć doskonalących tj. konkretne daty: dzień.miesiąc.rok, godzina rozpoczęcia zajęć, które nie zostały określone w załącznikach od nr 1.1 do nr 1.11 zostaną dookreślone przez przedstawiciela Zamawiającego (SORE dla danej placówki) po ustaleniach z wybranym Wykonawcą na etapie realizacji umowy, a następnie zapisane w harmonogramie zajęć dla danej części zamówienia, który będzie na bieżąco aktualizowany przez Wykonawcę i przedkładany w wersji elektronicznej oraz papierowej do Biura Projektu za każdym razem po dokonaniu aktualizacji. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji poszczególnych zajęć podanych w szczegółowym opisie zamówienia dla danej części zamówienia oraz w opracowanym harmonogramie zajęć przez Wykonawcę w porozumieniu z SORE o czym powiadomi Wykonawcę na minimum 7 dni przed planowanym terminem wykonania danej formy edukacyjnej, podając nowy termin jej realizacji. W uzasadnionych przypadkach na wniosek szkół o pilnej potrzebie zmiany terminów, Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia w.w terminu. 6. Do każdych zajęć typu: szkolenia, warsztaty, zaplanowanych do realizacji zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w danej części (nie dotyczy części 11), Wykonawca ma obowiązek opracować tzw. szczegółowy program w oparciu o wzór otrzymany po podpisaniu umowy od Zamawiającego na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć i przekazać go do Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) do weryfikacji i konsultacji. W programie każdych zajęć, które trwają co najmniej 4 godziny dydaktyczne w danym dniu należy uwzględnić przerwę co najmniej 10 minutową. 7. Każdy szczegółowy program zajęć opracowany w ramach realizacji usługi z danej części zamówienia musi być zatwierdzony przez Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji oraz dyrekcję placówki, następnie wraz z rozliczeniem miesięcznym dostarczony do biura projektu w formie papierowej z podpisami na adres: 43-225 Wola, ul. Kopalniana 6. 8. Wykonawca ma obowiązek przekazać jeden wzorcowy komplet materiałów szkoleniowych wraz z dokumentacją rozliczeniową za dany m-c do biura projektu w wersji papierowej oraz elektronicznej tj. np. na płycie CD: 43-225 Wola ul. Kopalniana 6 oraz dostarczać i przekazywać materiały szkoleniowe w wersji papierowej uczestnikom zajęć szkoleniowych, warsztatowych przewidzianych do realizacji w ramach poszczególnych części zamówienia w dniu ich rozpoczęcia. 9. Zamawiający udostępni nieodpłatnie sale do prowadzenia zajęć w placówkach edukacyjnych wymienionych w pkt. A.3. 10. Zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku lub inne dni tygodnia wyznaczone przez placówki wymienione w pkt. A.3 w terminach i godzinach ustalonych w porozumieniu z wybranym Wykonawcą, a Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji dla danej placówki. 11. Beneficjentem projektu jest Powiat Pszczyński, a Realizatorem bezpośrednim projektu jest Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Pszczynie. Zajęcia doskonalące będą się odbywać na rzecz placówek oświatowych (szkół lub przedszkoli), które uczestniczą w projekcie w roku szkolnym 2014.2015. 12. Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z kierownikiem projektu, pracownikami biura projektu oraz opracowywania i dostarczania dokumentów rozliczeniowych do biura projektu. 13. Osoba prowadząca zajęcia z danej części zamówienia, nie może być pracownikiem placówek edukacyjnych w których ma docelowo prowadzić zajęcia. 14. Zamawiający zastrzega, że łączna liczba godzin pracy osoby wykonującej przedmiotową usługę zatrudnioną w projekcie jako personel projektu, wynikająca z wykonywania wszystkich zadań w ramach niniejszego projektu oraz w ramach innych projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, jak również wykonywanych w ramach innych programów Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia oraz praca poza projektami nie może przekroczyć 240 godzin zegarowych miesięcznie. 15. Grupa uczestników na zajęciach może liczyć od ok. 5 do nawet ok. 40 osób. Liczebność grupy uzależniona jest od liczby zatrudnionych nauczycieli w danej szkole.przedszkolu. Wykonawca w porozumieniu z SORE uzyska przed rozpoczęciem zajęć na etapie opracowywania programu zajęć informację o ostatecznej liczbie uczestników na danych zajęciach szkoleniowych, warsztatowych oraz konsultacjach grupowych. 16. Obowiązki Wykonawcy: 1) zapewnienie trenerów, ekspertów i konsultantów, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia; 2) merytoryczne przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz powielenie ich w wersji papierowej w liczbie niezbędnej do przekazania dla wszystkich uczestników poszczególnych form edukacyjnych; na wszystkich materiałach, które otrzymają uczestnicy danych zajęć, należy zamieścić odpowiednie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Logo Unii Europejskiej, wraz z informacją o współfinansowaniu usługi edukacyjnej ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz tytuł projektu zgodnie ze wzorem oznaczenia otrzymanych od Zmawiającego. 3) przygotowywanie szczegółowych programów szkolenia lub warsztatu według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, by na 7 dni przed planowanym terminem realizacji danych zajęć Wykonawca dostarczył do zaopiniowania Szkolnemu Organizatorowi Rozwoju Edukacji - osobie odpowiedzialnej merytorycznie za realizację projektu na terenie danej szkoły.placówki - szczegółowy program zajęć w celu ustalenia zgodności szczegółowego programu zajęć z potrzebami szkoły/placówki. Termin 7 dniowy nie dotyczy zajęć, które będą realizowane w przyśpieszonym terminie; 4) wypełnianie i prowadzenie dziennika zajęć prowadzonych w grupach wraz z listami obecności uczestników, potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych przygotowanych przez Wykonawcę, skorzystania z usługi cateringowej, według wzoru dziennika zajęć i list obecności przekazanych przez Zamawiającego na zajęciach; 5) wypełnianie kart prowadzonych konsultacji grupowych i/lub indywidualnych według wzoru karty otrzymanej od Zamawiającego; 6) Przeprowadzenie badania testowego tzw. PRE oraz POST na zajęciach typu szkolenia, warsztaty według wzorów Wykonawcy; 7) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp Wykonawca w związku z realizacją zamówienia, 8) dostarczenie Zamawiającemu następujących dokumentów, stanowiących załączniki do protokołu wykonania usług po przeprowadzeniu form edukacyjnych za każdy miesiąc, tj.: a) dokumentacja szkoleń, warsztatów: - szczegółowe programy zajęć w formie papierowej podpisane przez Wykonawcę, SORE i dyrekcję szkoły, - uzupełnione i prawidłowo wypełnione dzienniki zajęć edukacyjnych wraz z podpisanymi listami obecności z potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych przygotowanych przez Wykonawcę w wersji papierowej oraz na płycie CD oraz potwierdzeniem skorzystania z usługi cateringowej, - dokumentacja fotograficzna w formie elektronicznej (płyta CD) w ilości co najmniej 2 zdjęć z każdych zajęć typu: szkolenia, warsztaty, - testy pre oraz post na każdego uczestnika z danych zajęć wraz z podsumowaniem uzyskanych wyników, - wzorcowy jeden komplet materiałów szkoleniowych w wersji papierowej oraz elektronicznej, b) dokumentacja konsultacji grupowych i lub indywidualnych: - karty konsultacji grupowych i/lub indywidualnych wraz z listą obecności na konsultacjach z potwierdzeniem skorzystania z usługi cateringowej (dotyczy konsultacji grupowych, które trwają co najmniej 4 godziny dydaktyczne w jednym dniu). 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji oraz oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacje będą dokonywały osoby wyznaczone przez Zamawiającego, w tym Personel Projektu. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dokumentacji, miejsca i sposobu realizacji przedmiotu niniejszej umowy przez uprawnione instytucje. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo przerwania realizacji zamówienia na każdym jego etapie, jeżeli grupa uczestniczących w różnych formach edukacyjnych nauczycieli stwierdzi brak kompetencji trenera, eksperta, konsultanta i.lub sposób prowadzenia zajęć będzie niezrozumiały. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji nowego prowadzącego (trenera, eksperta, konsultanta) przedstawionego przez Wykonawcę, Zamawiający wyznaczy nowy termin realizacji danych zajęć. 20. Wszystkie niezbędne koszty (np. koszty dojazdu, noclegu) związane z uczestnictwem osób prowadzących poszczególne formy edukacyjne pokrywa Wykonawca. 21. Zapisy punktów 6,7,8 oraz częściowo pkt.16 nie dotyczą części 11. zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 ustawy PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: Dla każdej części zamówienia z osobna .Wykaz osób., Jako warunek minimalny Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się: 1.1 Dla Części 1: wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tj.: - co najmniej wykształcenie wyższe II stopnia, - min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z nauczycielami szkół podstawowych i/lub średnich, - doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert każdej osoby, w wykonywaniu, przeprowadzeniu co najmniej 80 godzin dydaktycznych (lub zegarowych) zajęć doskonalenia osób dorosłych w tym nauczycieli szkół podstawowych, średnich w formie np. wykładu, warsztatów, szkolenia, konsultacji, w zakresie tożsamym lub podobnym do zakresu przedmiotowego zamówienia dla części 1, szczegółowo podanym w załączniku 1.1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Należy wypełnić załącznik nr 7 do SIWZ dla części 1 zamówienia. 1.2 Dla Części 2: wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 6 osobami zdolnych do wykonania zamówienia, które posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tj.: - co najmniej wykształcenie wyższe II stopnia, - min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z nauczycielami szkół gimnazjalnych i/lub średnich, - doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert każdej osoby, w wykonywaniu, przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin dydaktycznych (lub zegarowych) zajęć doskonalenia osób dorosłych w tym nauczycieli gimnazjów, szkół średnich w formie np. wykładu, warsztatów, szkolenia, konsultacji, w zakresie tożsamym lub podobnym do zakresu przedmiotowego zamówienia dla części 2, szczegółowo podanym w załączniku 1.2 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Należy wypełnić załącznik nr 7 do SIWZ dla części 2 zamówienia. 1.3 Dla Części 3: wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tj.: - co najmniej wykształcenie wyższe II stopnia, - min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z nauczycielami szkół podstawowych, - doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w wykonywaniu, przeprowadzeniu co najmniej 24 godzin dydaktycznych (lub zegarowych) zajęć doskonalenia osób dorosłych w tym nauczycieli szkół podstawowych w formie np. wykładu, warsztatów, szkolenia, konsultacji, w zakresie tożsamym lub podobnym do zakresu przedmiotowego zamówienia dla części 3, szczegółowo podanym w załączniku 1.3 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Należy wypełnić załącznik nr 7 do SIWZ dla części 3 zamówienia. 1.4 Dla Części 4: wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tj.: - co najmniej wykształcenie wyższe II stopnia, - min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z nauczycielami szkół podstawowych, - doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w wykonywaniu, przeprowadzeniu co najmniej 36 godzin dydaktycznych (lub zegarowych) zajęć doskonalenia osób dorosłych w tym nauczycieli szkół podstawowych w formie np. wykładu, warsztatów, szkolenia, konsultacji, w zakresie tożsamym lub podobnym do zakresu przedmiotowego zamówienia dla części 4, szczegółowo podanym w załączniku 1.4 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Należy wypełnić załącznik nr 7 do SIWZ dla części 4 zamówienia. 1.5 Dla Części 5: wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tj.: - co najmniej wykształcenie wyższe II stopnia, - min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z nauczycielami szkół podstawowych, - doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w wykonywaniu, przeprowadzeniu co najmniej 36 godzin dydaktycznych (lub zegarowych) zajęć doskonalenia osób dorosłych w tym nauczycieli szkół podstawowych w formie np. wykładu, warsztatów, szkolenia, konsultacji, w zakresie tożsamym lub podobnym do zakresu przedmiotowego zamówienia dla części 5, szczegółowo podanym w załączniku 1.5 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Należy wypełnić załącznik nr 7 do SIWZ dla części 5 zamówienia. 1.6 Dla Części 6: wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tj.: - co najmniej wykształcenie wyższe II stopnia, - min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z nauczycielami szkół podstawowych, - doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w wykonywaniu, przeprowadzeniu co najmniej 42 godzin dydaktycznych (lub zegarowych) zajęć doskonalenia osób dorosłych w tym nauczycieli szkół podstawowych w formie np. wykładu, warsztatów, szkolenia, konsultacji, w zakresie tożsamym lub podobnym do zakresu przedmiotowego zamówienia dla części 6, szczegółowo podanym w załączniku 1.6 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Należy wypełnić załącznik nr 7 do SIWZ dla części 6 zamówienia. 1.7 Dla Części 7: wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tj.: - co najmniej wykształcenie wyższe II stopnia, - min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z nauczycielami szkół podstawowych, - doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w wykonywaniu, przeprowadzeniu co najmniej 42 godzin dydaktycznych (lub zegarowych) zajęć doskonalenia osób dorosłych w tym nauczycieli szkół podstawowych w formie np. wykładu, warsztatów, szkolenia, konsultacji, w zakresie tożsamym lub podobnym do zakresu przedmiotowego zamówienia dla części 7, szczegółowo podanym w załączniku 1.7 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Należy wypełnić załącznik nr 7 do SIWZ dla części 7 zamówienia. 1.8 Dla Części 8: wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tj.: - co najmniej wykształcenie wyższe II stopnia, - min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z nauczycielami przedszkoli, - doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert każdej z osób, w wykonywaniu, przeprowadzeniu co najmniej 38 godzin dydaktycznych (lub zegarowych) zajęć doskonalenia nauczycieli przedszkoli w formie np. wykładu, warsztatów, szkolenia, konsultacji, w zakresie identycznym do zakresu przedmiotowego zamówienia dla części 8, szczegółowo podanym w załączniku 1.8 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Należy wypełnić załącznik nr 7 do SIWZ dla części 8 zamówienia. 1.9 Dla Części 9: wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tj.: - co najmniej wykształcenie wyższe II stopnia, - min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z nauczycielami przedszkoli, - doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert każdej z osób, w wykonywaniu, przeprowadzeniu co najmniej 52 godzin dydaktycznych (lub zegarowych) zajęć doskonalenia nauczycieli przedszkoli w formie np. wykładu, warsztatów, szkolenia, konsultacji, w zakresie tożsamym lub podobnym do zakresu przedmiotowego zamówienia dla części 9, szczegółowo podanym w załączniku 1.9 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Należy wypełnić załącznik nr 7 do SIWZ dla części 9 zamówienia. 1.10 Dla Części 10: wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tj.: - co najmniej wykształcenie wyższe II stopnia, - min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z nauczycielami szkół podstawowych, - doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert każdej z osób, w wykonywaniu, przeprowadzeniu co najmniej 86 godzin dydaktycznych (lub zegarowych) zajęć doskonalenia nauczycieli szkół podstawowych w tym ze szkół podstawowych w formie np. wykładu, warsztatów, szkolenia, konsultacji, w zakresie tożsamym lub podobnym do zakresu przedmiotowego zamówienia dla części 10, szczegółowo podanym w załączniku 1.10 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Należy wypełnić załącznik nr 7 do SIWZ dla części 10 zamówienia. 1.11 Dla Części 11: wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tj.: - co najmniej wykształcenie wyższe i kwalifikacje do prowadzenia zajęć z jogi, - min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć jogi dla osób dorosłych, w tym, przeprowadzenie co najmniej 72 godzin zegarowych zajęć w zakresie identycznym do zakresu przedmiotowego zamówienia dla części 11, szczegółowo podanym w załączniku 1.11 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Należy wypełnić załącznik nr 7 do SIWZ dla części 11 zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: a.wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. b.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). c.Oświadczenie dotyczące podwykonawstwa, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - oświadczenie zawodowe wykonawcy w pracy z nauczycielami - 20
  • 3 - liczba zrealiz. usług eduk. przez Wykonawcę z danej tematyki tożsamej lub o podobnym zakresie, w odniesieniu do danej części zamówieni - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: a. rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy, b. ustawowej zmiany przepisów podatkowych, np. zmiany stawki podatku VAT c. działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, d. poprawy oczywistej omyłki, e. zmiany terminu realizacji zamówienia spowodowanej przerwami w realizacji usługi powstałymi z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; f. pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; g. zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; h. zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy, zmiany lub wprowadzenia osoby/ osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia (realizujących zamówienie) pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; i. zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; j. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, k. konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, l. kiedy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy. m. w ramach istotnych zmian zastrzega się prawo zmiany załącznika nr 1 do umowy dla danej części zamówienia realizowanej przez Wykonawcę w trakcie wykonywania usług w zakresie terminów wykonania usług i liczby godzin danych usług, ale w taki sposób aby nie przekroczyć limitu godzinowego określonego w umowie i ofercie wykonawcy na daną część zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppped.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro projektu 3.5, ul. Kopalniana 6, 43-225 Wola,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba biura projektu 3.5 pod adresem: 43-225 Wola, ul. Kopalniana 6..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty - Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.