Ruda Śląska: Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do placówki oświatowej w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 241723 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 20 im. Marii Konopnickiej , ul. Wyzwolenia 11, 41-707 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 242 86 86, faks 32 242 86 86.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do placówki oświatowej w Rudzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 20 w Rudzie Śląskiej 1. Wykonanie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie oraz dostawę świeżych posiłków w postaci: a) śniadania z mlekiem, herbatą, kakao; obiadu dwudaniowego z kompotem; podwieczorku dla trzech oddziałów przedszkolnych w SP nr 20 codziennie od poniedziałku do piątku od dnia zawarcia umowy nie wcześniej niż od 02.01.2015 r. do 30.06.2015 r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć, b) jednodaniowego obiadu składającego się z drugiego dania i kompotu dla uczniów SP nr 20 codziennie od poniedziałku do piątku od dnia zawarcia umowy nie wcześniej niż od 07.01.2015 r. do 25.06.2015 r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć. 2. Szacunkowa liczba posiłków: śniadań- 9052 obiadów dwudaniowych -9052 podwieczorków -7440 obiadów jednodaniowych -8400 3. Liczba dziennych posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Szacuje się, iż dzienna średnia liczba posiłków będzie wynosić: śniadania: 67; obiady jednodaniowe 74; obiady dwudaniowe 62, podwieczorek: 46. Maksymalnie ilość śniadań i obiadów dwudaniowych w przedszkolu nie przekroczy 75. Szczegółowy opis przedmiotu, wielkości oraz zakresu zamówienia znajduje się na BIP Szkoły Podstawowej nr 20 im Marii Konopnickiej w Rudzie Śląskiej http://www.sp20.elsat.net.pl.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi w zakresie przygotowywania i podawania posiłków na łączną kwotę co najmniej 70 000 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie przynajmniej 1 (jednym) środkiem transportu wraz z aktualną decyzją Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą środek transportu służący do wykonywania zamówienia jako spełniający odpowiednie wymagania do celów przewozu żywności.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez główne usługi należy rozumieć usługi w zakresie i liczbie wystarczającej do potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Kserokopię decyzji właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą firmę do prowadzenia działalności w zakresie umożliwiającym wykonanie zamawianej usługi potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2.Kserokopię decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą środek transportu służący do wykonywania zamówienia potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 3.W razie korzystania z zasobów innych podmiotów wymaga się pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność notarialnie lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostepniający zasoby.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: -Zmiana ilości posiłków, przewidzianych do dostarczenia, podanych przez Zamawiającego szacunkowo w opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy: ilość posiłków może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w zależności od faktycznej ilości dzieci korzystających z posiłków. -Zmiana maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy: zmniejszenie wynagrodzenia, w przypadku zmniejszenia ilości posiłków podanych przez Zamawiającego szacunkowo w opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy. -Zmiana godzin dostaw posiłków: w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących konieczność dokonania zmian godzin dostarczania posiłków. -Zmiana okresu realizacji zamówienia: możliwość wykonywania umowy w okresie wyłączonym w opisie przedmiotu zamówienia: realizacja umowy w wyłączonym okresie wakacji letnich oraz ferii zimowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipsp20.elsat.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 20, 41-707 Ruda Śląska ul. Wyzwolenia 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 09:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 20, 41-707 Ruda Śląska, ul. Wyzwolenia 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Od dnia zawarcia umowy nie wcześniej niż od 07.01.2015 r. do 25.06.2015 r. dla szkoły i dla oddziałów przedszkolnych od 02.01.2015 do 30.06.2015 r. z wyłączeniem ustawowych świąt i innych dni, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- Modernizacja Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Janasa 28 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja wraz z przebudową lokali mieszkalnych przy ul. Janasa 26/1 i 2, ul. Janasa i 17/2 i ul. Wolności 8/2 i 4 w Rudzie Śląskiej
- Sporządzanie projektów podziałów, stabilizacji znaków granicznych oraz sporządzanie map do celów prawnych dla nieruchomości położonych na terenie Miasta Ruda Śląska
- Wyceny nieruchomości - 4 części
- Remont dachu budynku Domu Pomocy Społecznej "Senior" przy ul. Puszkina 7 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi cateringowe, gastronomiczne i noclegowe na potrzeby organizacji 58. Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym
- Sukcesywne świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie w ramach realizowanego projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim"
- Usługa cateringowa w wersji wegetariańskiej na NuclearDay w dniu 6 czerwca 2024 dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- Świadczenie usług żywienia zbiorowego wraz z dystrybucją posiłków dla hospitalizowanych pacjentów Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Wycieczka do Krakowa
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku w roku 2024.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.