eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › Projekt kanalizacji deszczowej dla ulicy Brzezińskiego z doprowadzeniem do ulicy Polnej i ulicy Skrzetuskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-15

Człuchów: Projekt kanalizacji deszczowej dla ulicy Brzezińskiego z doprowadzeniem do ulicy Polnej i ulicy Skrzetuskiego
Numer ogłoszenia: 241719 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222121 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Człuchowie, ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342291, faks 059 8343272.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt kanalizacji deszczowej dla ulicy Brzezińskiego z doprowadzeniem do ulicy Polnej i ulicy Skrzetuskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest projekt kanalizacji deszczowej dla ulicy Brzezińskiego z doprowadzeniem do ulicy Polnej i ulicy Skrzetuskiego. Projekt swoim zakresem obejmuje ulice:1. Brzezińskiego w zakresie wymiany: - sieci deszczowej wraz z separatorem przed wlotem do jeziora, - studni oraz krat burzowych, - nawierzchni drogi i chodników z uwzględnieniem odcinka wcześniej wymienionego. Przewidywana długość nawierzchni drogi podlegająca wymianie wynosi ok. 130 m, zaś sieci deszczowej ok. 140 m. Odcinek sieci deszczowej objęty zakresem projektowania został oznaczony na załączniku graficznym nr 1. 2. Jeziorna w zakresie wymiany nawierzchni istniejących chodników z dojściem do al. Wojska Polskiego. Przewidywana długość chodników podlegających wymianie wynosi ok. 650 m. 3. Chrobrego w zakresie wymiany: - istniejącej kanalizacji deszczowej od ulicy Jagiellońskiej do ulicy Polnej przez tereny os. Młodych oraz ulicy Chrobrego, - studni i krat burzowych. Przewidywana długość kanalizacji deszczowej podlegającej wymianie wynosi ok. 300 m. Proponowany przebieg sieci zaznaczono na załączniku graficznym nr 2. 1. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: a) Wykonanie inwentaryzacji wykonanych sieci, opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej na terenie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia przedstawiającym zakres opracowania; b) Uzyskanie map do celów projektowych w zakresie niezbędnym do wykonania dokumentacji projektowej oraz wykonanie niezbędnych pomiarów geodezyjnych. c) Wykonanie kompletnych projektów budowlano - wykonawczych branż: sanitarnej i drogowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami, opracowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego i spełniające wymagania rozporządzeń Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2011r. Nr 42 poz. 217) oraz rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 21 czerwca 2013r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2013r., poz. 762). Projekt budowlano-wykonawczy należy wykonać w 6 egzemplarzach w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej. d) Wykonanie kosztorysów inwestorskich opracowanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389 z późn. zm.), w ilości 3 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej. e) Wykonanie przedmiarów robót sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2011 r. Nr 42, poz. 217), w ilości 3 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej. f) Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2011 r. Nr 42 poz. 217), w ilości 3 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej. g) Wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu, w ilości 6 egzemplarzy w formie papierowej. h) Opracowanie koncepcji zgodnie z wskazanym obszarem. i) Opis przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej musi być zgodny z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. j) Projektant obowiązany jest wykonać prace projektowe zgodnie z umową, miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, obowiązującymi przepisami i normami w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. k) Należy opracować kosztorysy i przedmiary dla każdej branży osobno w celu możliwości wykonywania prac budowlanych etapowo. 2. Informacje dodatkowe odnoszące się do zamówienia: a) Zamawiający w załączeniu do SIWZ dołączył wydruki informacyjne z mapy przedstawiający zakres opracowania; b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do projektu na etapie wykonywania opracowania; c) Prace projektowe należy prowadzić w ścisłej współpracy z Zamawiającym; d) Zadrzewienie - wszystkie drzewa uniemożliwiające wykonanie wymiany nawierzchni chodników i dróg, kanalizacji deszczowej oraz studni i krat burzowych czy separatora należy przewidzieć do wycinki. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie sytuacyjno - wysokościowej. Przewidzieć do usunięcia zbędne zakrzaczenie. Wykonać inwentaryzację zieleni w pasie drogowym z zaznaczeniem drzew i krzewów do wycinki, a także ich wykaz z określeniem gatunków drzew i krzewów oraz obwodów drzew przewidzianych do wycinki. e) Wymaga się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym dokumentacją projektową w celu oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. Wykonawca musi zapewnić wykonanie usług zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno - budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. f) Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi opracowaniami projektowymi i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas wykonywania opracowań projektowych. Wykonawca będzie przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie znaków firmowych, nazw lub innych chronionych praw w odniesieniu do projektów, sprzętu, materiałów lub urządzeń użytych lub związanych z wykonywaniem opracowań projektowych. Wszelkie straty, koszty postępowania, obciążenia i wydatki wynikłe lub związane z naruszeniem jakichkolwiek praw patentowych przez Wykonawcę pokryje Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Projektowe, Nadzór Budowlany mgr inż. Daniel Folehr, ul. Plac Piastowski 25A, 89-600 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28905,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28905,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33210,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.