eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › DOSTAWA SAMOCHODU TOWAROWO -OSOBOWEGO, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OBIEKTÓW MUZEALNYCH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Toruń: DOSTAWA SAMOCHODU TOWAROWO -OSOBOWEGO, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OBIEKTÓW MUZEALNYCH.
Numer ogłoszenia: 241717 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Toruniu , ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 622-70-38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU TOWAROWO -OSOBOWEGO, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OBIEKTÓW MUZEALNYCH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki nowego i nieużywanego (rok produkcji 2014) samochodu towarowo-osobowego o następującej specyfikacji przystosowanego do przewozu maksymalnie 6 osób: a) Nadwozie: - Długość samochodu: minimalna: 496 cm maksymalna: 534 cm - Wysokość samochodu: minimalna: 225 cm maksymalna: 238 cm - Szerokość przy złożonych lusterkach minimalna: 220 cm maksymalna: 2250 - Wysokość przestrzeni ładunkowej: minimalna: 165 cm - Ładowność: minimalna: 1000 kg maksymalna: 1200 kg - Burty nadwozia zbliżone do prostopadłych do podwozia +/- 10% - Nadwozie sześciodrzwiowe, w tym drzwi: Drzwi boczne do części ładunkowej (przy dodatkowym rzędzie siedzeń) po obu stronach samochodu - przesuwane i przeszklone (szyba przyciemniona - jeżeli występuje w standardzie), tylne drzwi pełne podwójne, otwierane pod kątem 270°, - Elektrycznie sterowane szyby boczne kabiny kierowcy, - Obręcze kół stalowe z oponami letnimi i stalowe z oponami zimowymi z oferty producenta samochodu, - Opony letnie i zimowe w zestawie oraz pełnowymiarowe koło zapasowe, - Fartuchy brzeciwbłotne: przód i tył, - Kolor: lakier akryl lub metalizowany w kolorze: szary, srebrny, siwy - Zderzaki z tworzywa w kolorze nadwozia, - Wnętrze tapicerowane łącznie z przestrzenia ładunkową. b) silnik - Przedni napęd, - Pojemność minimum: 2000 cm3, - Moc: minimum: 130 KM, - Turbodoładowany, - Pojemność zbiornika paliwa minimum: min. 80 litrów - Rodzaj paliwa olej napędowy, - Skrzynia biegów manualna sześciostopniowa plus bieg wsteczny - Samochód musi spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO5/2007/715/EC w zakresie eliminacji spalin. - Wielkość emisji dwutlenku węgla (w jednostkach g/km) - zgodnie z normą EURO5, - Łączna wielkość emisji tlenków azotu, cząstek stałych i węglowodorów (w jednostkach g/km) - zgodnie z normą EURO5. - c) Światła - Do jazdy dziennej w technologii LED włączane automatycznie, - Przednie reflektory świateł halogenowe, - Regulacja reflektorów świateł przednich, - Reflektory przednie przeciwmgłowe, - Trzecie światło STOP, - Oświetlenie części ładunkowej - 2 punkty świetlne, kabiny wymagane - standard. d) Siedzenia: - przód: 3 osoby: kierowca + 2 pasażerów (ławeczka dla pasażerów), - tył: 3 osoby, fotele demontowane na szybkozłączki. e) Lusterka: - Podgrzewane, składane i regulowane elektrycznie lusterka wewnętrzne, f) Bezpieczeństwo: - Układ hamulcowy: przód tarczowy wentylowany, tył tarczowy - wymagany, - System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania ABS - wymagany, - System wspomagający pokonywanie podjazdów, - Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy ESP - wymagany, - System monitorowania niezamierzonego przekroczenia linii - wymagany, - Elektroniczne wspomaganie układu kierowniczego - wymagane, - Kolumna kierownicy z regulacją odległości i pochylenia - wymagane, - Sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa - wymagane, - Sygnalizacja niezamkniętych wszystkich drzwi - wymagane, - Komputer pokładowy - wymagane, - Wszystkie fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa, w tym bezwładnościowe 3 punktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami przy fotelu i ławce w kabinie - wymagane, - Poduszki czołowe dla kierowców i pasażerów - wymagane, - Ławka pasażera 2 osobowa oraz dodatkowy rząd siedzeń z pełnymi regulowanymi zagłówkami, po demontażu podłoga powinna pozostać równa bez występów - wymagane, - Fotel kierowcy: regulacja wzdłużna, wysokości, pochylenia oparcia, lędźwiowa, podłokietnik z regulacją położenia, pełen zagłówek z regulacją położenia - wymagane, - Autoalarm fabryczny oraz zamek centralny (otwierana osobno kabina kierowcy, osobno część ładunkowa i podobnie zamykana) sterowane pilotem - wymagane, - Automatyczne odcięcie paliwa w przypadku zdarzeń - wymagane, - Blokada uruchomienia (immobiliser) - wymagane, - Apteczka pierwszej pomocy z wyposażeniem - wymagane, - Trójkąt ostrzegawczy - wymagane, - Gaśnica samochodowa o wadze dostosowanej do oferowanego modelu samochodu (zamontowana) - wymagana, - Czujniki parkowania przód i tył z wizualizacją, - Wyłącznik prądu z podtrzymaniem systemów alarmowych, g) Klimatyzacja: - Automatyczna dwustrefowa z rozprowadzeniem w części pasażerskiej i ładunkowej. h) Kabina ładunkowa: - Kabina przystosowana zgodnie z opisem w niniejszym rozdziale (przedmiot zamówienia), - Przegroda oddzielająca część pasażerską od ładunkowej: ruchoma przy czym system montażu lub przesuwania musi uwzględniać system mocowania ścianek bocznych do burt oraz drugiego rzędu foteli, dół sklejka tapicerowana, góra siatka. - min. 8 szt. zaczepów w podłodze schowane w poziomie podłogi, - Ścianki boczne na konstrukcji metalowej wzmocnione płytą ze sklejki wodoodpornej, tapicerowane filcem, montowane na stałe po obu stronach kabiny ładunkowej, przylegające do nadkoli, z możliwością składania części ścianek tak, aby było możliwe zamontowanie dodatkowego rzędu siedzeń wraz z przegrodą, - W zamontowanych ściankach trzy rzędy na każdej ściance zaczepów do pasów mocujących ładunek niewystających poza powierzchnię ścianek, - Podłoga wyłożona matą antypoślizgową, - Dodatkowa nagrzewnica z możliwością utrzymania stałej temperatury, - Dodatkowe gniazdo 12V, i) Pozostałe wyposażenie: - Tempomat, - Wzmocniony akumulator i alternator, - Półka nad głową kierowcy, - Radio z CD, USB, zestaw głośnomówiący z bluetooth z możliwością sterownia z kierownicy, - W kabinie kierowcy jedno gniazdo 12V, - Radio CB wraz z instalacją. 2. Samochód towarowo-osobowy będący przedmiotem zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami z uwzględnieniem obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej przepisów. 3. Samochód stanowiący przedmiot zamówienia powinien być wolny od wad oraz spełniać warunki o których mowa w ustawie z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (t.j. Dz.U.2012.1137 z późn. zm.) i przepisach wydanych na jej podstawie, w tym posiadać niezbędne homologacje. 4. Do samochodu stanowiącego przedmiot zamówienia Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdów w Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie przedmiotowej ustawy. 5. Gwarancja: a) Minimum 24 miesięcy bez limitu kilometrów - gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektroniczne i elektryczne za wyjątkiem elementów wskazanych w ppkt. b) i c), b) Minimum 24 miesiące - gwarancja na powlokę lakierniczą, c) Minimum 60 miesięcy - gwarancja na perforację elementów podwozia. 6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę autoryzowanej stacji obsługi pojazdów, w której będą dokonywane przeglądy i naprawy w okresie gwarancyjnym, zlokalizowanej najbliżej miejsca siedziby Zamawiającego, przy czym stacja musi być zlokalizowana na terenie Gminy Miasta Toruń lub powiatu toruńskiego. 7. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 9. Dopuszcza się możliwość powierzenia prac podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany do określenia przy składaniu oferty zakresu i rodzaju prac, które zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie przystosowania samochodu do przewozu obiektów muzealnych, w wysokości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być sporządzone w formie pisemnej. Pełnomocnictwo takie może również wynikać z umowy konsorcjum, którą w tym przypadku w oryginale lub poświadczonej kopii Wykonawca załącza do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 84
  • 2 - średnia wielkość zużywanego paliwa na 100 km - 10
  • 3 - gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne - 2
  • 4 - gwarancja na powłokę lakierniczą - 2
  • 5 - gwarancja na perforację elementów podwozia - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy Zamawiający zawarł we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach: a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie lub w załącznikach do umowy, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, e) Zmiana w zakresie technologii - jeżeli dostarczany sprzęt będzie spełniał warunki wymagane dla realizacji zamówienia, f) Zmiana terminów realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy, jeżeli Zamawiający wyrazi zgodę, g) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeum.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Okręgowe w Toruniu Rynek Staromiejski 1 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Muzeum Okręgowego w Toruniu Rynek Staromiejski 1 87-100 Toruń (budynek Ratusza Staromiejskiego)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.