eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Remont progu na rzece Łydyni w km 35+710, gm. Ciechanów, pow. ciechanowski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Ciechanów: Remont progu na rzece Łydyni w km 35+710, gm. Ciechanów, pow. ciechanowski
Numer ogłoszenia: 241694 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział Ciechanów , ul. Powstańców Warszawskich 11, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 674 24 50, faks 23 674 24 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont progu na rzece Łydyni w km 35+710, gm. Ciechanów, pow. ciechanowski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu istniejącego progu na rzece Łydyni w km 35+710 na działce o nr ew. 62 w obrębie 13 Kargoszyn, gm. Ciechanów, pow. ciechanowski, która jest własnością Skarbu Państwa w zarządzie Marszałka Województwa Mazowieckiego. Przedmiotowy próg jest budowlą betonową wyposażoną w płytę betonową na wypadzie długości 1,2 m, lecz nie posiadającą niecki wypadowej tłumiącej energię wody, charakteryzuje się następującymi parametrami: - wysokość progu 0,69 m, - rzędna progu 114,05 m n.p.m., - szerokość przelewu 5,0 m. Ubezpieczenie koryta poniżej budowli na długości 10 m stanowią częściowo zniszczone płyty betonowe ułożone na skarpach oraz prawdopodobnie materace faszynowo kamienne w dnie, natomiast powyżej progu stwierdzono ślady po ubezpieczeniu skarpy lewej płytami betonowymi oraz ubezpieczenie dna na długości 1,2 m brukiem lub betonem. W wyniku wieloletniej eksploatacji oraz w następstwie intensywnych opadów w 2010 roku budowla została uszkodzona. Jej stan techniczny nie pozwala na prowadzenie piętrzenia wody, wymaga przywrócenia funkcjonalności poprzez odtworzenie stanu pierwotnego bez zmiany charakterystycznych parametrów. W ramach remontu zostaną wykonane prace naprawcze, które obejmują swoim zakresem m.in.: - odtworzenie uszkodzonych elementów betonowych w części przelewowej progu, - wykonanie nowego skrzydła budowli progowej, - wykonanie ścianki szczelnej z grodzic stalowych, - umocnienie dna i skarp rzeki poniżej progu na długości 32 m materacami siatkowo kamiennymi na włókninie filtracyjnej, - umocnienie dna rzeki powyżej progu na długości 8 m narzutem z kamienia łamanego w płotkach oraz skarp materacami siatkowo kamiennymi na włókninie filtracyjnej, - zabudowę wyrwy brzegowej w rejonie budowli gruntem dowiezionym. Z uwagi na powstanie wyboju w dnie rzeki przez lata eksploatacji progu, zostanie jedynie zwiększony zakres umocnienia skarp i dna z długości 10 m poniżej progu do długości 32 m. Natomiast na wniosek i w uzgodnieniu rozwiązań z Polskim Związkiem Wędkarskim Okręg w Ciechanowie, zaprojektowano wykonanie wypadu poniżej progu w formie kaskady, pozwalającej na przemieszczanie się ryb. Dotychczas ich migracja w obrębie progu była utrudniona. Dla potrzeb odbudowy zniszczonych elementów progu betonowego oraz umocnienia dna i skarp powyżej i poniżej budowli, zaprojektowano wykopanie kanału obiegowego z wbudowanym przepustem tymczasowym i wykonanie robót na sucho pod osłoną tymczasowych gródz ziemnych. Z powierzchni terenu przewidzianego pod wykop kanału obiegowego zostanie zdjęta warstwa (20 cm) humusu i po zakończeniu robót ponownie rozłożona. Podczas realizacji zadania zachodzi konieczność wycinki 16 szt. drzew gatunku olcha czarna oraz usunięcia 3 szt. karp drzew gatunku wierzba biała.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp - form. nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, co najmniej jedno zamówienie w zakresie remontu, budowy, przebudowy lub odbudowy budowli piętrzących wraz z dowodami potwierdzającymi, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp - form. nr 2 do SIWZ, b) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, wraz z określeniem robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, spełniające warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w pkt XV. 1. 2) - form. nr 4 do SIWZ. c) dowody potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone: - poświadczenie, - inne dokumenty jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie - form. nr 4, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp - form. nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wodno-melioracyjnej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (w specjalizacji: budowle wysokościowe budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jedn. tekst Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.) - w przypadku wykonawców zagranicznych. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a szczególnie odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, zdolne do wykonania zamówienia, muszą przynależeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i być ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Wymaga się, aby ww. osoba do kierowania robotami budowlanymi posiadała, co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy w zakresie budowli hydrotechnicznych lub obiektów budowlanych melioracji wodnych. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp - form. nr 2 do SIWZ, b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, o których mowa w pkt XV. 1.4) zawierający m.in. imię i nazwisko, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami - form. nr 8 do SIWZ, c) oświadczenie wykonawcy, że osoba, która będzie kierowała robotami budowlanymi w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia - form. nr 9 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku, Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 5 lat. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp - form. nr 2 do SIWZ, b) oświadczenie o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności zawarte w druku Oferta lub dokument potwierdzający jego posiadanie, c) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty budowlane - zawarte w druku Oferta

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania w wykazie oraz załączenia dowodów dotyczących robót budowlanych określonych w pkt III.3.2) Ogłoszenia;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kserokopia zaświadczenia o wpisie do Katastru Wodnego Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej i Decyzji Starosty lub Marszałka Województwa zatwierdzającej statut spółki wodnej lub związku spółek wodnych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy, jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec. Zmiany te mogą dotyczyć: 1) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 2) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku; a) jeżeli wykonanie zamówienia dodatkowego (robót dodatkowych) lub robót zamiennych wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, b) wystąpienia okoliczności wynikających z tzw. siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze) uniemożliwiających realizację robót przez okres dłuższy niż 2 tygodnie. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu umowy, c) potrzeby wstrzymania robót budowlanych przez zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych, d) zakończenia przez wykonawcę realizacji przedmiotu umowy przed terminem, 3) zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz zmiany wynagrodzenia (ceny) po uzyskaniu pozytywnej opinii Wojewody Mazowieckiego oraz pod warunkiem zmiany w planie finansowym (warunek dotyczy przypadku zwiększenia wynagrodzenia); a) jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie części robót, b) jeżeli nastąpi ograniczenie lub brak środków finansowych, c) zmiany stawki podatku VAT, 4) konieczności zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji projektowej i ofercie, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, 5) w innych przypadkach określonych we wzorze umowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności uzasadniających potrzebę ich wprowadzenia. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 4. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział Ciechanów, ul. Powstańców Warszawskich 11, 06-400 Ciechanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział Ciechanów, ul. Powstańców Warszawskich 11, 06-400 Ciechanów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.