Wrocław: Zakup i dostawa fabrycznie nowej aparatury i urządzeń medycznych, wraz z ich montażem, uruchomieniem i serwisem dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 241621 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza , ul. Warszawska 2, 52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3428631, faks 071 3465172.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowej aparatury i urządzeń medycznych, wraz z ich montażem, uruchomieniem i serwisem dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa fabrycznie nowej aparatury i urządzeń medycznych, wraz z ich montażem, uruchomieniem i serwisem dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu. 1. Przedmiot zamówienia podzielono na 9 zadań. 1.1. Zakup i dostawa w zakresie perinatologii: a) Zad. nr 1: Lampa operacyjna dwuczaszowa - 1 szt. b) Zad. nr 2: Lampa zabiegowa na podstawie jezdnej - 2 szt. c) Zad. nr 3 : Stanowisko do resuscytacji noworodka - 2 szt.; d) Zad. nr 4 : Stanowisko z aparatem do resuscytacji noworodka - 1 szt. e) Zad. nr 5: Aparat KTG - 1 szt. f) Zad. nr 6: Aparat EKG - 1 szt. 1.2. Zakup i dostawa w zakresie geriatrii: a) Zad. nr 7: Łóżka szpitalne z napędem elektrycznym - 24 szt. b) Zad. nr 8: Aparat EKG - 1 szt. c) Zad. nr 9: Wyposażenie pracowni fizykoterapii, w skład którego wchodzi: - Aparat do krioterapii - 1 szt. - Inhalator ultradźwiękowy z wyposażeniem - 1 szt. - Lampa Bioptron ze statywem podłogowym - 1 szt. - Stół rehabilitacyjny - 1 szt. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane lub wszystkie zadania. 3. Szczegółowe parametry techniczne opisano w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Parametry podane w załączniku nr 1 do SIWZ w kolumnie nr 2 Parametry wymagane - wymóg graniczny stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak dokonania przez Wykonawcę wpisu w rubryce Parametr oferowany zostanie potraktowany jako niespełnienie parametru. 5.Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest dostawa. Dostawę należy rozumieć jako sprzedaż urządzenia w myśl art. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Zamawiający poprzez bezpłatny serwis pogwarancyjny rozumie wykonanie wszelkich napraw i przeglądów okresowych w okresie minimum 2 lat po upływie okresu gwarancji. Wykonawca zapewnia serwis techniczny, pokrycie kosztów dojazdu inżyniera serwisu, kosztów roboczogodziny. Zamawiający w tym okresie pokrywa jedynie koszty użytych materiałów i części zamiennych wykorzystanych do naprawy urządzenia. 7.Dostarczona aparatura i urządzenia medyczne muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane po 01.01.2014r. a poszczególne ich elementy muszą współdziałać ze sobą w sposób kompatybilny. 8. Dostarczany asortyment nie może być przedmiotem wcześniejszych prezentacji, pokazów, próbnych testów, itp. 9. Oferowana aparatura i urządzenia medyczne muszą być kompletne i gotowe do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i kosztów. 10. Do oferty należy dołączyć materiały firmowe np. foldery, broszury, katalogi, ulotki zawierające opis parametrów technicznych oferowanego asortymentu. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach, a także poprzez zwrócenie się do Wykonawcy o złożenie dodatkowych wyjaśnień. 12.Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, ponadto musi posiadać wymagane deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczenia do obrotu i użytku w polskich placówkach opieki zdrowotnej. 13.Wykonawca w ramach dostawy przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) Montażu, instalacji, pierwszego uruchomienia aparatury , urządzeń medycznych w terminie do 5 dni od dnia dostarczenia przedmiotu umowy; b) Przeprowadzenia na wniosek Zamawiającego szkolenia personelu medycznego w terminie do 7 dni od dnia złożenia wniosku; c) Udzielenia pełnej min. 2 letniej gwarancji, liczonej od dnia uruchomienia urządzenia + 2 lata bezpłatnego serwisu (płatne tylko koszty materiałowe) d) Przeprowadzenia w ramach serwisu bezpłatnych przeglądów okresowych z częstotliwością zalecaną przez producenta urządzenia, lecz nie rzadziej niż jeden przegląd w roku. e) Dołączenia instrukcji użytkowania każdego z urządzeń w języku polskim oraz dokumentacji techniczno - serwisowej w języku polskim wraz z kartami gwarancyjnymi. 14. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć własnym środkiem transportu i na swój koszt oraz zamontować i uruchomić oferowaną aparaturę lub urządzenia. 15. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić na terenie kraju autoryzowany przez producenta serwis gwarancyjny dostarczonej aparatury lub urządzeń przez cały okres trwania gwarancji. 16. Oferowana aparatura lub urządzenia nie mogą stwarzać zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia pacjentów, użytkowników i osób trzecich..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zad. nr 1: 2000,00 PLN Zad. nr 2: 412,50 PLN Zad. nr 3: 1200,00 PLN Zad. nr 4: 800,00 PLN Zad. nr 5: 750,00 PLN Zad. nr 6: 156,25 PLN Zad. nr 7: 4200,00 PLN Zad. nr 8: 200,00 PLN Zad. nr 9: 725,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje powyższego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych minimum 2 głównych dostaw o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje powyższego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje powyższego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje powyższego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje zmiany w umowie dotyczące przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach: a) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonywanie umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, b) zmiany obowiązujących przepisów prawa, c) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, d) z powodu zmian sposobu finansowania zamówienia ze środków finansowych przyznanych Zamawiającemu na sfinansowanie wykonania przedmiotu zamówienia; o zmianie w tym zakresie Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę. e) jeżeli zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. 2.Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiana danych teleadresowych, c) zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt.17.3 jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego: d) opis propozycji zmiany, e) uzasadnienie zmiany, 17.6. Ponadto zmiany o których mowa w art. 17.3 mogą dotyczyć: f) Ustawowej zmiany stawki podatku VAT, g) Aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny i technologiczny, Wyżej wskazane zmiany zostaną wprowadzone w postaci aneksu do umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku zaistnienia zdarzeń wymienionych w art. 17.3 SIWZ. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny
im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
Warszawska 2
52-114 Wrocław
Dział Administracji i Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 2 (Sekretariat Dyrektora)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Lampa operacyjna dwuczaszowa - 1 szt.;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe parametry techniczne opisano w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 do SIWZ. Parametry podane w załączniku nr 1 do SIWZ w kolumnie nr 2 Parametry wymagane - wymóg graniczny stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak dokonania przez Wykonawcę wpisu w rubryce Parametr oferowany zostanie potraktowany jako niespełnienie parametru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70.00
- 2. Okres gwarancji - 30.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lampa zabiegowa na podstawie jezdnej - 2 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe parametry techniczne opisano w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 do SIWZ. Parametry podane w załączniku nr 1 do SIWZ w kolumnie nr 2 Parametry wymagane - wymóg graniczny stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak dokonania przez Wykonawcę wpisu w rubryce Parametr oferowany zostanie potraktowany jako niespełnienie parametru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70.00
- 2. Okres gwarancji - 30.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stanowisko do resuscytacji noworodka - 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe parametry techniczne opisano w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 do SIWZ. Parametry podane w załączniku nr 1 do SIWZ w kolumnie nr 2 Parametry wymagane - wymóg graniczny stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak dokonania przez Wykonawcę wpisu w rubryce Parametr oferowany zostanie potraktowany jako niespełnienie parametru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70.00
- 2. Okres gwarancji - 30.00
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stanowisko z aparatem do resuscytacji noworodka - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe parametry techniczne opisano w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 do SIWZ. Parametry podane w załączniku nr 1 do SIWZ w kolumnie nr 2 Parametry wymagane - wymóg graniczny stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak dokonania przez Wykonawcę wpisu w rubryce Parametr oferowany zostanie potraktowany jako niespełnienie parametru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70.00
- 2. Okres gwarancji - 30.00
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aparat KTG - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe parametry techniczne opisano w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 do SIWZ. Parametry podane w załączniku nr 1 do SIWZ w kolumnie nr 2 Parametry wymagane - wymóg graniczny stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak dokonania przez Wykonawcę wpisu w rubryce Parametr oferowany zostanie potraktowany jako niespełnienie parametru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70.00
- 2. Okres gwarancji - 30.00
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Aparat EKG - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe parametry techniczne opisano w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 do SIWZ. Parametry podane w załączniku nr 1 do SIWZ w kolumnie nr 2 Parametry wymagane - wymóg graniczny stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak dokonania przez Wykonawcę wpisu w rubryce Parametr oferowany zostanie potraktowany jako niespełnienie parametru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70.00
- 2. Okres gwarancji - 30.00
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Łóżka szpitalne z napędem elektrycznym - 24 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe parametry techniczne opisano w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 do SIWZ. Parametry podane w załączniku nr 1 do SIWZ w kolumnie nr 2 Parametry wymagane - wymóg graniczny stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak dokonania przez Wykonawcę wpisu w rubryce Parametr oferowany zostanie potraktowany jako niespełnienie parametru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70.00
- 2. Okres gwarancji - 30.00
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Aparat EKG - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe parametry techniczne opisano w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 do SIWZ. Parametry podane w załączniku nr 1 do SIWZ w kolumnie nr 2 Parametry wymagane - wymóg graniczny stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak dokonania przez Wykonawcę wpisu w rubryce Parametr oferowany zostanie potraktowany jako niespełnienie parametru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70.00
- 2. Okres gwarancji - 30.00
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wyposażenie pracowni fizykoterapii, w skład którego wchodzi: - Aparat do krioterapii - 1 szt. - Inhalator ultradźwiękowy z wyposażeniem - 1 szt. - Lampa Bioptron ze statywem podłogowym - 1 szt. - Stół rehabilitacyjny - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe parametry techniczne opisano w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 do SIWZ. Parametry podane w załączniku nr 1 do SIWZ w kolumnie nr 2 Parametry wymagane - wymóg graniczny stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak dokonania przez Wykonawcę wpisu w rubryce Parametr oferowany zostanie potraktowany jako niespełnienie parametru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70.00
- 2. Okres gwarancji - 30.00
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na modernizacji i rozbudowie instalacji elektrycznej i niskoprądowej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Sądu Rejonowego w Wołowie przy ul. M.Reja 11.
- Dostawa akumulatorów typu LiFePO4 do SKMP/C
- BZP.2712.4.2024.ECSPrzebudowa sieci zasilania w energię elektryczną dla Arboretum Wojsławice
- SZP/242-052/2024 Dostawa serwerów obliczeniowych w ramach potrzeb Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej - Zadania
- TP 37/24- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących II
- Wycinka oraz cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów rosnących na terenach zewnętrznych stanowiących własność Gminy Wrocław będących w zarządzie ZZK
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Utworzenie Oddziału Opieki Senioralnej (Zakład Opiekuńczo-Leczniczy) w SPZZOZ w Przasnyszu z możliwością leczenia osób zarażonych wirusem Sars-CoV-2- etap II
- Dostawa konwekcyjnego systemu ogrzewania i pompy do iniekcji radiofarmaceutyków dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Zakup 50 sztuk koncentratorów tlenu dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze.
- "Dostawa implantów naczyniowych wraz z dzierżawą pompy na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku"
- Dostawa rejestratorów ciśnienia wraz z oprogramowaniem
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.