eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Nr 5 w Lublinie- 9 części na 2015 rok

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Lublin: Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Nr 5 w Lublinie- 9 części na 2015 rok
Numer ogłoszenia: 241503 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bursa Szkolna Nr 5 , ul. Pogodna 52a, 20-337 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4442023, 744 44 22, faks 81 4442023.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursa5.lublin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Nr 5 w Lublinie- 9 części na 2015 rok.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Nr 5 w Lublinie zwanych dalej artykułami żywnościowymi. 2. Dostawa artykułów żywnościowych stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostarczanie artykułów żywnościowych zgodnie z zapotrzebowaniem składanym przez zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy. 3. Miejscem dostarczania zamawiającemu artykułów żywnościowych są pomieszczenia stołówki w budynku Bursy Szkolnej Nr 5 , ul. Pogodna 52a, 20 - 337 Lublin zwanej dalej również miejscem dostarczenia artykułów żywnościowych wymagane jest wniesienie artykułów żywnościowych do pomieszczeń. 4. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 9 samodzielnych części każda część nazywana jest w dalszej części s.i.w.z zadaniem z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy produkty, wyroby spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów zdrowotnych i jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, na wskazane z nazwy produkty spożywcze, Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów spożywczych, nie gorszej jakości niż opisane w Załączniku nr 2 a-i do s.i.w.z. Ciężar udowodnienia, że produkty spożywcze są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poprzez wyszczególnienie artykułów żywnościowych w ramach danego zadania, zamawianą ilość oraz częstotliwość i terminy sukcesywnych dostaw określają odpowiednio: 1.1. Zadanie 1: Artykuły ogólnospożywcze/Zał.2a/- kod CPV 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 1.2. Zadanie 2: Jajka/Zał.2b/- kod CPV 03142500-3 1.3. Zadanie 3: Mięso, wędliny /Zał. 2c/- kod CPV 15.11.00.00-2 1.4. Zadanie 4: Drób i wyroby drobiarskie /Zał. 2d/ - kod CPV 15.11.20.00-6 1.5. Zadanie 5: Produkty mleczarskie /Zał. 2e/- kod CPV 15.50.00.00-3 1.6. Zadanie 6: Pieczywo i wyroby piekarskie , ciastkarskie/Zał.2f/ - kod CPV 15.81.00.00-9 1.7. Zadanie 7: Mrożonki /Zał.2g/ - kod CPV 15.33.11.00-8, 15.89.60.00-5, 1.8. Zadanie 8: Ryby i przetwory rybne /Zał.2h/ - kod CPV 15.20.00.00-0 1.9 Zadanie 9: Warzywa i owoce /Zał.2i/ -kod CPV 03.22.00.00-9 6. Ilość artykułów żywnościowych wskazana w załącznikach do specyfikacji nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i jest wielkością orientacyjną, przewidywaną do nabycia przez zamawiającego w okresie (terminie) wykonania zmówienia. Zamawiający w trakcie obowiązywania zastrzega sobie prawo zmiany ilości przedmiotu umowy tj. zmniejszenia. Podane w formularzach cenowych ilości nie są ilościami ostatecznymi i mogą się wahać w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia, przez co zmianie ulegnie kwota na jaką została zawarta umowa. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej w rozumieniu art. 2 pkt 6 Pzp. Na ofertę częściową składa się dostawa artykułów żywnościowych wyszczególnionych w ramach danego zadania (wyszczególnienie artykułów żywnościowych wchodzących w zakres danego zadania określają załączniki od 1a do 1i s.i.w.z.). Zamawiający nie wprowadza ograniczeń, co do ilości zadań, na które można złożyć ofertę, przy czym na dane zadanie można złożyć tylko jedną ofertę. 7.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Części (Zadania)* Opis Termin dostawy 1. Artykuły ogólnospożywcze 1-2 razy w tygodniu do godz. 9.00 Po złożeniu zamówienia telefonicznego 2. Jajka spożywcze 1-2 razy w tygodniu do godz. 10.00 Po złożeniu zamówienia telefonicznego 3. Mięso i wędliny 3-4 razy w tygodniu do godz. 8.00 Po złożeniu zamówienia telefonicznego 4. Drób i wyroby drobiarskie 1-2 razy w tygodniu (w zależności od jadłospisu) do godz. 8.00 Po złożeniu zamówienia telefonicznego 5. Produkty mleczarskie 1-2 razy w tygodniu do godz. 8.00 Po złożeniu zamówienia telefonicznego 6. Pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie Codziennie do godz. 5.30 Po złożeniu zamówienia telefonicznego 7. Mrożonki 1-2razy w tygodniu (w zależności od jadłospisu) do godz. 8.00 Po złożeniu zamówienia telefonicznego 8. Ryby i przetwory rybne Raz w tygodniu do godz. 10.00 Po złożeniu zamówienia telefonicznego 9. Warzywa i owoce 1-2 w tygodniu do godz. 8.00 Po złożeniu zamówienia telefonicznego *Zadania nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu zostaną odrzucone. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej w rozumieniu art. 2 pkt 7 Pzp. 9. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony transportem, spełniającym wymogi w sprawie wymagań sanitarnych środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności ( Dz.U z 2010 r. Nr 136, poz. 1914). 10. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru. 11. Dostarczane wyroby: 11.1. powinny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji obrotu żywności, a w szególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 1711, poz. 1225 z póź. zm.). wraz z przepisami wykonawczymi ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1577 z póź. zm.). każdy produkt powinien być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. Dostarczone produkty powinny odpowiadać Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej. Produkty oznakowane powinny być zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. Nr 137, poz. 966), 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r., nr 17, poz. 127) oraz Rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. L 139/1 z 29.4.2004 z późn.zm.).Rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i rady Europy z dnia 29 kwietnia 2004 r. , ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. UE L139 z dnia 30 kwietnia 2004 r.) 11.2 Cechować się wysokimi walorami smakowymi; 11.3 Opakowania powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających - 20 % zamówienia podstawowego artykułów wskazanych w SIWZ w załącznikach 1a-1i.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Prawidłowo wypełniony Formularz oferty wg Załącznika nr 1a-1i, 2a-2i do s.i.w.z. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Oświadczenia i dokumenty wymagane w części VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Oświadczenie o części, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wg Załącznik nr 6 do s.i.w.z. w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy także wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika. 6. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca- w przypadku osób fizycznych. 7. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 5 i 6 powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 8. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany określa załącznik nr 8 do SIWZ -Wzór umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bursa5.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bursa Szkolna nr 5 ul. Pogodna 52a 20-337 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Bursa Szkolna nr 5 ul. Pogodna 52a 20-337 Lublin SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.