eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Prokuratury Okręgowej w Zamościu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Zamość: Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Prokuratury Okręgowej w Zamościu
Numer ogłoszenia: 241326 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Zamościu , ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396091 do 93, 6396977, faks 084 6393325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Prokuratury Okręgowej w Zamościu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do dnia 19.08.2015 r. oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Poniżej znajdują się nazwy urządzeń, w których będą wykorzystywane tonery, symbole materiałów oznaczanych przez producenta urządzeń, minimalna wydajność materiałów oraz ich szacunkowe ilości. 2. Wykaz materiałów eksploatacyjnych do drukarek - oryginały. Lp. Nazwa urządzenia / artykułu, dane techniczne Wydajność, minimalna liczba stron Liczba (sztuki) - Lexmark MS310D toner, min. liczba stron 5000, ilość 93 szt., - Lexmark MS310D bęben, min. liczba stron 60000, ilość 11 szt., - Brother HL-2240D toner, min. liczba stron 2600, ilość 16 szt., - Brother HL-2240D bęben, min. liczba stron 12000, ilość 3 szt. 3. Materiały, w tym elementy wchodzące w jego skład muszą być fabrycznie nowe, tzn. takie, do których nie użyto składników poprzednio używanych, bez śladów uszkodzenia, pełnowartościowe, nie uzupełniane, nie przerabiane, nie regenerowane, nie refabrykowane. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wydajności/pojemności wskazanej w kolumnie 4 powyższego zestawienia. 5. Każdy egzemplarz materiału musi spełniać następujące warunki: 1) być wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, 2) być kompatybilny ze sprzętem wskazanym w kolumnie 2 Załącznika Nr 2 do siwz i powyższego zestawienia, tj. nie może ograniczać funkcji i możliwości sprzętu, w tym nie może ograniczać pełnej współpracy z programem monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, 3) gwarantować bardzo dobrą jakość wydruku, szybkość schnięcia oraz kolorystykę nie gorszą niż odpowiednie materiały eksploatacyjne produkowane lub firmowane przez producenta wskazane w kol 3 Załącznika Nr 2 do siwz, 4) być fabrycznie opakowany w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego. Każda kaseta z tonerem powinna posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie, czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany, 5) być oznakowany kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia muszą być trwale umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem. Ponadto na opakowaniu powinien być wykaz urządzeń kompatybilnych z ofertowanymi materiałami. Pod nazwą producenta rozumie się firmę, pod którą sprzedawany jest zaoferowany toner, bądź podmiot wprowadzający tonery na rynek Polski, 6) być wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001 oraz ISO 14001. 6. Na dostarczone materiały wykonawca jest zobowiązany udzielić: 1) minimum 12 miesięcznej rękojmi za wady, 2) gwarancji obejmującej minimum 12 miesięcy od daty odbioru dostawy. 7. Podane ilości materiałów eksploatacyjnych w poszczególnych pozycjach są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania umowy. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Kwota łączna zamówienia jest kwotą maksymalną, którą może zapłacić zamawiający w czasie trwania umowy. 8. Miejscem sukcesywnej, według zamówienia dostawy materiałów jest Prokuratura Okręgowa w Zamościu, ul. Szczebrzeska 47, 22 - 400 Zamość. 9. Zamawianie materiałów może odbywać się telefonicznie lub fax-em, a dostawa w ciągu 3 dni od daty zamówienia. 10. Wykonawca powinien poinformować zamawiającego o przyczynie i terminie dostawy w przypadku spodziewanego opóźnienia. 11. Umowę zawiera się na okres od dnia jej podpisania do dnia 19 sierpnia 2015 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego wskazanych w punkcie V siwz, na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego wskazanych w punkcie V siwz, na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego wskazanych w punkcie V siwz, na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego wskazanych w punkcie V siwz, na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Ofertę cenową (Załącznik Nr 1 do siwz/Załącznik Nr 1 do umowy) - przy ofercie wspólnej składany jest jeden dokument, 2) Formularz ofertowy (Załącznik Nr 2 do siwz/Załącznik Nr 2 do umowy), 3) Informacja o przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik Nr 5 do siwz), 4) Wzór umowy (Załącznik Nr 6 do siwz) parafowany na każdej stronie i podpisany na ostatniej, 5) pisemne zobowiązania innych podmiotów gdy wykonawca polega na ich wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub na zdolnościach finansowych. Zobowiązanie polega na oddaniu do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Rodzaj materiałów eksploatacyjnych - 50

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamosc.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Zamościu ul. Szczebrzeska 47 22 - 400 Zamość.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 09:45, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Zamościu ul. Szczebrzeska 47 22 - 400 Zamość pokoj nr 22, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.