eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › WYKONYWANIE BIEŻĄCYCH PRAC KONSERWACYJNO-REMONTOWYCH W NIERUCHOMOŚCIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY MIEJSKIEJ OŁAWA.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Oława: WYKONYWANIE BIEŻĄCYCH PRAC KONSERWACYJNO-REMONTOWYCH W NIERUCHOMOŚCIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY MIEJSKIEJ OŁAWA.
Numer ogłoszenia: 241295 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Oława , Plac Zamkowy 15, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 303 55 01, faks 71 303 55 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE BIEŻĄCYCH PRAC KONSERWACYJNO-REMONTOWYCH W NIERUCHOMOŚCIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY MIEJSKIEJ OŁAWA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych, konserwacyjnych i napraw awaryjnych niezbędnych do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania w administrowanych zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Gminy Miasto Oława na podstawie bieżących zleceń. Wykaz zasobu opisany jest w załączniku A- Zasób Gminy. Wykaz ten może ulec zmianie w przypadku zmian własnościowych obiektów. Ilość prac w trakcie realizacji zamówienia zlecana będzie zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego . Przewidywana wartość robót w okresie trwania umowy - do 500 000 zł brutto. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w branżach: - elektrycznej - instalacyjno- sanitarnej - ogólno-budowlanej Roboty w branży elektrycznej.CPV-45.30.00.00-0, 45.31.12.00-2, 50.71.10.00-2 - konserwacja instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach gminnych - remonty instalacji elektrycznych - usuwanie awarii Zakres prac obejmuje m.in.: a) wymiany instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych i użytkowych należących do Gminy Miasto Oława, b) usuwania awarii ( w godzinach urzędowania Zamawiającego tj.7.30-15.30 od poniedziałku do piątku ) i dokonywania napraw instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu elektrycznego w częściach wspólnego użytkowania budynku oraz w lokalach należących do Gminy Miasto Oława, c) usuwaniu awarii w ramach pogotowia (zaistniałych poza godzinami urzędowania Zamawiającego oraz w soboty , niedziele i święta). d) obsłudze technicznej podlegać będą wewnętrzne linie zasilające budynek od górnych zacisków głównych zabezpieczeń wraz z odgałęzieniem przedlicznikowym oraz obwody światła i gniazd wtykowych w pomieszczeniach wspólnego użytku e) wymiana żarówek- w częściach wspólnych (kl. schodowa, piwnice, strych, przed wejściem). f) naprawa instalacji elektrycznej wraz z włącznikami i oprawami w częściach wspólnych budynków komunalnych. g) wymiana lub naprawa tablic licznikowych w lokalach mieszkalnych. h) naprawa lub wymiana instalacji elektrycznej bez włączników; gniazd, oprawy oświetleniowe. i) wymiana lub naprawa zasilania tablic licznikowych. j) wymiana luba naprawa zabezpieczeń przedlicznikowych. k) sprawdzenie napięcia zerowego w lokalach i naprawa instalacji l) usuwanie awarii elektrycznych. m) kontrola ,naprawa lub remont instalacji elektrycznej w lokalach do zasiedlenia. Roboty w branży instalacyjno - sanitarnej. CPV - 45.33.00.00-9, 50.70.00.00-2, 50.72.00.00-8. Przedmiotem zamówienia jest: - konserwacja , usuwanie awarii ( w godzinach urzędowania zamawiającego tj. w godz.7.30 - 15.30 od poniedziałku do piątku) i dokonywania napraw instalacji wodno- kanalizacyjnej, gazowej, c.o., c.w. w częściach wspólnego użytkowania budynku oraz w lokalach należących do Gminy Miasto Oława - usuwanie awarii w ramach pogotowia ( zaistniałych poza godzinami urzędowania zamawiającego oraz z soboty, niedziele i święta). Zakres prac obejmuje m.in.: - naprawa instalacji wodnej , - naprawa instalacji kanalizacyjnej od pierwszej studzienki od strony sieci do odpływu z urządzeń w lokalach, bez przyborów sanitarnych i syfonów, - naprawa i remont instalacji gazowej od szafki gazowej, aż do urządzeń w lokalu mieszkalnym, bez urządzeń typu kuchenka, junkers, - wymiana lub naprawa urządzeń i instalacji w lokalach do zasiedlenia - wymiana pieco- kuchni stalowych - wymiana i montaż liczników wody wraz z ich plombowaniem Roboty w branży ogólno-budowlanej. CPV-45.26.25.22-6, 45.44.00.00-2, 45.41.00.00-4, 45.26.19.00-3, 45.26.26.00-7, 98.39.50.00-8. Przedmiotem zamówienia jest: - wykonywanie robót remontowo budowlanych w budynkach i lokalach gminnych - wykonywanie remontów mieszkań do zasiedlenia Zakres robót obejmuje m.in.: - naprawa stolarki drzwiowej i okiennej - naprawa wymiana zamków i samozamykaczy. - wykonywanie remontów klatek schodowych - montaż pieców kuchennych - wymiana kratek wentylacyjnych - naprawy czap kominowych - wymiana i uzupełnianie nasad kominowych - uzupełnianie i spoinowanie zewnętrzne kominów - uszczelnianie przewodów i przemurowanie kominów - w uzasadnionych sytuacjach informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania opinii kominiarskiej - prace stolarskie - drobne naprawy i remonty w pomieszczeniach wspólnego użytku - uzupełnianie ubytków tynków - miejscowe naprawy elewacji z malowaniem - naprawy konstrukcji balkonów - zamurowywanie otworów w stropach - uzupełnianie tynków po pracach instalacyjnych - białkowanie piwnic, pralni, suszarni - wymiana drzwi i stolarki okiennej - wymiana i naprawy podłóg w lokalach - remonty lokali - miejscowe naprawy dachów - częściowe naprawy i czyszczenie rynien - naprawa włazów dachowych, ław kominowych, zabezpieczeń przeciwśniegowych, drabin strychowych, naświetli i krat piwnicznych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający , zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 , w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, dotychczasowemu wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 98.39.50.00 - Usługi ślusarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000 PLN Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 , z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujące konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oławie nr 92 95850007 0010 0016 7716 0030.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie polegające na obsłudze technicznej zasobu mieszkaniowego obejmującego co najmniej 70 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych, o wartości min. 400 000 zł brutto. Przez obsługę techniczną zasobu mieszkaniowego należy rozumieć wykonywanie robót remontowych, konserwacyjnych i napraw awaryjnych niezbędnych do utrzymania obiektu w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania w branży elektrycznej, instalacyjno- sanitarnej i ogólno-budowlanej .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje : - co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne E do 1 kV ( lub wyższe) - co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli posiada opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca opisuje co najmniej jedno zamówienie polegające na obsłudze technicznej zasobu mieszkaniowego obejmującego co najmniej 70 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych, o wartości min. 400 000 zł brutto. Przez obsługę techniczną zasobu mieszkaniowego należy rozumieć wykonywanie drobnych robót remontowych, konserwacyjnych i napraw awaryjnych niezbędnych do utrzymania obiektu w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania w branży elektrycznej, instalacyjno- sanitarnej i ogólno-budowlanej;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Cena ryczałtowa brutto za pogotowie - 29
  • 3 - Termin płatności faktur - 1

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15, pok.5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15, pok.14 ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 31.12.2014.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.