eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Organizacja pikniku plenerowego w ramach promocji projektu Czysta woda dla Krakowa - uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Myślenice, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-15

Myślenice: Organizacja pikniku plenerowego w ramach promocji projektu Czysta woda dla Krakowa - uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Myślenice, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
Numer ogłoszenia: 241136 - 2015; data zamieszczenia: 15.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Myślenice , Rynek 8/9, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 6392300, faks 012 6392305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja pikniku plenerowego w ramach promocji projektu Czysta woda dla Krakowa - uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Myślenice, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia stanowią usługi związane z organizacją pikniku plenerowego w ramach projektu Czysta woda dla Krakowa -uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Myślenice, w dniu 3 października 2015 r na myślenickim rynku, w godz. 9.00-16.00. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część I zamówienia - Wynajem, transport, montaż, demontaż i obsługa urządzeń rekreacyjnych Część II zamówienia - Organizacja interaktywnego - naukowego placu zabaw dla dzieci i młodzieży. Część I zamówienia obejmuje wynajem, transport, montaż, demontaż i obsługę urządzeń rekreacyjnych pneumatycznych takich jak:1. tajemniczy ogród -plac zabaw w postaci bajkowego ogrodu- w tym zamek księżniczki, tęczowy smok oraz leśne skrzaty, min. wymiary urządzenia: D7,0m, S5,0m, W2,9m. lub równoważny. 2 potwór morski - blisko 17 m. pneumatyczny plac zabaw stanowiący tunel zabaw dla dziecka z okienkami przez które można pomachać rodzicom, z postaciami kolorowych mieszkańców oceanów oraz mini zjeżdżalnia, min. wym. urządzenia: D 9,0m, S 6,0m, W 3,3m lub równoważny. 3 Zielony labirynt - dmuchane urządzenie labirynt, min. wymiary urządzenia: D 11,3m, S 9,2m, W 2,2m lub równoważny. 4. Strefa 51 Alien pneumatyczna arena wielkości 80 m2, w środku światła UV, stroboskop i tuba świetlna,min. wymiary urządzenia: D 10,0m, S 10,0m, W 6,0m, lub równoważny. 5 Zjeżdżalnia pneumatyczna w formie lasu, min. wymiary urządzenia: D 8 m, S 5,5m, W 5,5m, ub równoważna. 6. Tor adrenalina pneumatyczny tor do rywalizacji z przeszkodami wewnątrz, min. wymiary urz.D 15,4m, S 3,3m, W 4,0m lub równoważny Część II zamówienia Organizacja interaktywnego - naukowego placu zabaw dla dzieci i młodzieży Organizacja atrakcji interaktywnych i animacji o charakterze interaktywnym dla dzieci w wieku przedszkolnym, szkolnym oraz młodzieży gimnazjalnej. Zamawiający oczekuje, że atrakcje, o których mowa będą miały formę mobilnych urządzeń przeznaczonych do użytku w plenerze. Wykonawca zorganizuje całodzienny plac zabaw dla dzieci i zapewni obsługę atrakcji i zaproponowanych urządzeń: w tym: 1. Organizacja co najmniej dwóch stoisk warsztatowych związanych z ekologią - produkcja ekologicznych kosmetyków naturalnych, produkcja zabawek związanych z wodą ,przy czym stoiska powinny być zadaszone namiotem, wyposażone w stoliki, krzesła i materiały niezbędne do przeprowadzenia warsztatów 2. Wynajem, montaż, demontaż i obsługa co najmniej 5 urządzeń wielkoformatowych związanych z edukacją i ochroną środowiska takich jak - gra interaktywna - budowanie tamy wodnej, prowadzenie wody w wyznaczone miejsce - łowienie rybek na czas - poszukiwanie złota w wodzie - mobilna oczyszczalnia wody - urządzenie przedstawiające złudzenie optyczne 3. wielkoformatowa gra w formie labiryntu związanego z ekologią i ochroną środowiska, wielkość min. 50 m.kw. 4. wielkoformatowa interaktywna wystawa ucząca dzieci i młodzież oszczędnego korzystania z urządzeń domowych w kuchni, łazience, salonie i w biurze, wielkości min. 25-30 m.kw., zadaszona namiotem. Wykonawca przedstawi także opis proponowanych atrakcji dla uczestników i ich przebieg. Zamawiający oczekuje, że tematem przewodnim propozycji Wykonawcy były zagadnienia związane z Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko POIiŚ, funduszami europejskimi i Unią Europejską. Wykonawca będzie aktywizował i zachęcał uczestników do korzystania z przygotowanych atrakcji, obsługa min. 10 animatorów. Zasadnym jest, by Wykonawca przedstawił w ofercie zdjęcia i opis proponowanych atrakcji. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia z terenu będącego w dyspozycji Wykonawcy wszystkich elementów związanych z realizacją zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do dwóch dni od daty zakończenia każdego z pikników. Do obowiązków Zamawiającego należy w szczególności; 1. Sprzątanie w trakcie i po imprezie zapewnia Zamawiający 2. Zabezpieczenie energetyczne przez zapewnienie dostępu do złącza energetycznego 3. Zgłoszenie imprezy do odpowiednich służb, przy czym żaden z pikników nie stanowi w świetle obowiązującego prawa imprezy masowej. 4. Udostępnienie miejsca pod imprezę 5. Przeprowadzenie działań informacyjno - promocyjnych imprezy zgodnie z zasadami promocji projektów dla Beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków jakie powinni spełniać Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków jakie powinni spełniać Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków jakie powinni spełniać Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków jakie powinni spełniać Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków jakie powinni spełniać Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, stosowne pełnomocnictwo(a)- w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin zapłaty - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Myślenice, Rynek 8/9, 32-400 Myślenice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Myślenice, Rynek 8/9, 32-400 Myślenice , sekretariat pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.