eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-06

Zielona Góra: Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.
Numer ogłoszenia: 24111 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 7.1. Zamówienie obejmuje dostawę nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów, takich samych producentów jak użytkowany sprzęt, bądź równoważnych. Szczegółowy opis poszczególnych pozycji i przewidywana maksymalna ilość asortymentu materiałów biurowych zawarta jest w załączniku nr 6 do SIWZ będącego jednocześnie tabelą wyliczenia ceny zamówienia. 7.2. Za równoważne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie, uznaje produkt kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem), do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych ( wydajność, szybkość schnięcia, nie zamazywanie się druku, nie zanieczyszczanie urządzenia) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 7.3. Dostawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne do wyczerpania się środka barwiącego. 7.4. W okresie gwarancji Dostawca na swój własny koszt zobowiązuje się do przyjęcia i wymiany materiałów eksploatacyjnych odbiegających jakościowo od warunków technicznych wymaganych przez Zamawiającego a określonych przez producenta w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia drogą elektroniczną lub faksem. Jako reklamację traktuje się: a) zabrudzenia wydruków, b) wydruki nieczytelne w części lub w całości arkusza, c) zanieczyszczenia urządzeń spowodowane eksploatowaniem wadliwego wkładu drukującego 7.5. Dostawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu Zamawiającego, spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych, czyli każde urządzenie jest chronione gwarancją naprawy w przypadku uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem zaoferowanego produktu. 7.6. Dostawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, kserokopiarki lub faksu, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Dostawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia ( włączając w to wymianę bębna lub głowicy ), uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki, kserokopiarki lub faksu. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta ww. urządzeń w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (e-mailem lub faksem) Dostawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Wszelkie koszty związane z naprawą urządzeń drukujących ponosi Dostawca. 7.7. Materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych, określonych przez producenta. 7.8. Materiały muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. 7.9. Opakowanie zewnętrzne powinno zawierać logo producenta, nazwę oraz numer katalogowy (typ, symbol), który określa typy urządzeń z którym materiał eksploatacyjny jest kompatybilny, termin przydatności do użycia lub datę produkcji z okresem ważności. 7.10. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być nowe i posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 7.11. Przed podpisaniem umowy z wybranym Dostawcą, Zamawiający poprosi o dostarczenie do testowania losowo wybrane materiały eksploatacyjne. 7.12. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego. 7.13. Zamawiający będzie każdorazowo, przed zakupem, określał na odrębnym zamówieniu ilość i asortyment materiałów eksploatacyjnych, wybranych z powyższego wykazu. 7.14. Materiały eksploatacyjne do sprzętu drukującego winny być dostarczane w ciągu 5 dni roboczych od daty kolejnego zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. do budynku UM przy ul. Podgórnej 22 w Zielonej Górze, transportem Dostawcy na jego koszt i ryzyko. 7.15. Nie każdy rodzaj asortymentu wymieniony w przedmiocie zamówienia musi być zakupiony albo zakupiony w pełnym zakresie ilościowym. 7.16. Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w związku z niezrealizowaniem umowy w ilościach w niej zawartych. 7.17. Dostawca lub podmiot przez niego wskazany zobowiązany jest do odbioru pustych, zużytych pojemników po materiałach eksploatacyjnych. Odbiór zużytych pojemników będzie następował po telefonicznym lub elektronicznym zgłoszeniu w ciągu 48 godzin i do 6 miesięcy od terminu zakończenia umowy ostatecznie. 7.18. Dostawca zobowiązany jest poddać utylizacji zwrócone, zużyte materiały eksploatacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów ani odpowiedzialności..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.2) SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu - posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: trzech zadań o minimalnej wartości 60.000,00 zł brutto każde w zakresie dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących, potwierdzonych dowodami, że zostały wykonane należycie; Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.2), 6.1.6) i 6.1.7) SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.2) i 6.1.7) SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.2) i 6.1.7) SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.2) i 6.1.7) SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, z zachowaniem postanowień pkt 10 SIWZ. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zaleca się aby zobowiązanie określało zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia). - 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; - 6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane wg załącznika nr 5 do SIWZ wraz z dowodami, czy zostały lub są wykonywane należycie, z zastrzeżeniem pkt 6.12. - 6.13 SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 7) pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego; 8) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 9) Szczegółowo wypełniony formularz wyliczenia cen wg załącznika nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 6.1.4) SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 13.3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 13.4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.3.) - 6.1.4) SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 6.2. - 6.3. SIWZ; 13.5. Wymienione w pkt 6.1. - 6.4. SIWZ dokumenty i oświadczenia muszą być załączone do oferty. 13.6. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.2) - 6.1.7) i 6.1.9) SIWZ, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 13.7. Składane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału, za wyjątkiem dokumentów o których mowa w pkt 6.1.3) - 6.1.4) i 6.1.6) i 6.1.9) SIWZ, które mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 6.8. SIWZ. 13.8. Kopie dokumentów dotyczących podmiotów, o których mowa w pkt 6.4. SIWZ poświadczają za zgodność z oryginałem te podmioty. 13.9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 13.10. W przypadku dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.3) - 6.1.4) i 6.1.6) SIWZ sporządzonych w języku obcym, należy je złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 13.11. Jeżeli w treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.4) - 6.1.6) i 6.1.8) SIWZ podane zostały wartości kwotowe wyrażone w walutach innych niż złoty polski zostaną one przeliczone wg Tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 13.12. Dowodami, o których mowa w pkt 6.1.6) SIWZ, są: 13.12.1. poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 13.12.2. w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 6.12.1. SIWZ; 13.12.3. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 6.12.1. SIWZ. Uwaga: W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie od 20 lutego 2013 r. do 20 lutego 2014 r. Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt 6.12.1. SIWZ może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 13.13. W przypadku, gdy roboty budowlane, dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.6) SIWZ zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego, o którym mowa w pkt 1 SIWZ, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 6.12. SIWZ. 13.14. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt 6.1.6) SIWZ budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika, że zamówienia nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów, bezpośrednio Zamawiającemu. 13.15. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1. - 6.14. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z pkt 40 SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, Podgórna 22, Pokój 408, osobiście 12,15 zł, pocztą 18,55 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, Podgórna 22, Pokój 408.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - 2) SIWZ w formie papierowej można odbierać w siedzibie Zamawiającego nr pokoju 408 (tel. (+48) 68 456-44-08) osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu w wysokości 12,15 zł. W przypadku wykonawców zamawiających wysyłkę SIWZ pocztą, należy dokonać opłaty za SIWZ powiększonej o kwotę opłaty pocztowej (+ 6,40 zł) w wysokości 18,55 zł na rachunek bankowy nr: 83 10 20 5402 0000 0702 0028 0784. Zamówienie SIWZ należy przesłać na numer fax (+48) 68 456-44-55 wraz z potwierdzeniem wniesienia opłaty; - Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 lutego 2014 roku o godz. 12:45 w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój nr 810. - Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.