Gorzów Wielkopolski: Dostawa produktów rafinowanych do pojazdów samochodowych Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 241053 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego , ul. Szpitalna 2, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. +48 95 7323788*100, faks +48 95 7320992.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/otlgorzow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Jednostki Organizacyjne - własność.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów rafinowanych do pojazdów samochodowych Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów rafinowanych i płynu do chłodnic przeznaczonych do zużycia w pojazdach Ośrodka Transportu Leśnego w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2016r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2, 09.21.14.00-5, 09.21.16.10-0, 09.21.10.00-1, 24.96.10.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : część 1 - 800 zł (słownie: osiemset 00/100 złotych), część 2 - 300 zł (słownie: trzysta 00/100 złotych), część 3 - 200 zł (słownie: dwieście 00/100 złotych) część 4 - 600 zł (słownie: sześćset 00/100 złotych), część 5 - 600 zł (słownie: sześćset 00/100 złotych), część 6 - 900 zł (słownie: dziewięćset 00/100 złotych) część 7 - 300 zł (słownie: trzysta 00/100 złotych), część 8 - 700 zł (słownie: siedemset 00/100 złotych), część 9 - 90 zł (słownie: dziewięćdziesiąt 00/100 złotych) część 10 - 150 zł (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100 złotych) część 11 - 80 zł (słownie: osiemdziesiąt 00/100 złotych) część 12 - 170 zł (słownie: sto siedemdziesiąt 00/100 złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w pkt 8.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w pkt 8.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w pkt 8.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w pkt 8.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w pkt 8.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1. zmiana wynagrodzenia możliwa jest w następujących przypadkach: 1) zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego, 2) zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku: a) wzrostu wysokości minimalnego Wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wzrost wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, 3) zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: a) obniżenia wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub obniżenia wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne. 2. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy na podstawie pkt 22.1. ppkt 2 i 3 SIWZ możliwa jest po upływie 12 miesięcy obowiązywania Umowy oraz w przypadku, gdy kwartalny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za ostatni kwartał 12 miesięcznego okresu obowiązywania Umowy publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego odpowiednio spadnie lub wzrośnie o co najmniej 3 %. Zmiany wysokości wynagrodzenia dokonuje się na podstawie ww. wskaźnika. 3. zmiana cech przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana przepisów prawa lub zasad dotyczących wymaganych cech przedmiotu umowy, 2) na wniosek Wykonawcy, w przypadku gdy zmiana cech przedmiotu umowy polega na zapewnieniu wyższych standardów niż określone w pkt 3 SIWZ, jeżeli jest to zmiana korzystna z punktu widzenia realizacji zamówienia. 4. przedłużenie terminu obowiązywania Umowy, w przypadku, gdy dostawy zaplanowane zgodnie z pkt 3 SIWZ nie będą mogły być zrealizowane w terminie określonym w pkt. 6.1. SIWZ z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności: 1) przedłużenia się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty, 2) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią, w szczególności powódź, deszcz nawalny, pożar; Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu, 3) wystąpienia powszechnej niedostępności surowców bądź materiałów. 5. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 Pzp oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/otlgorzow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Transportu Leśnego, ul. Szpitalna 2, 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Transportu Leśnego, ul. Szpitalna 2, 66-400 Gorzów Wlkp., sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Olej silnikowy spełniający wymagania : a)Lepkość SAE 15W/40, b)Aprobaty, dopuszczenia : MAN 3275,VOLVO VDS-3, VOLVO VDS-4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej silnikowy - kod CPV 09211100-2 Ilość - 4 992 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych +/- 10% spełniający wymagania : a)Lepkość SAE 15W/40, b)Aprobaty, dopuszczenia : MAN 3275, VOLVO VDS-3, VOLVO VDS-4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Olej silnikowy spełniający wymagania : a)Lepkość SAE 15W/40, b)Aprobaty, dopuszczenia : MAN M 3477, MAN M 3277, E7,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej silnikowy - kod CPV 09211100-2 Ilość - 1 248 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych +/- 10% spełniający wymagania : a) Lepkość SAE 15W/40, b) Aprobaty, dopuszczenia : MAN M 3477, MAN M 3277, E7,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Olej przekładniowy spełniający wymagania : a)Lepkość SAE 75W/80, b)Aprobaty, dopuszczenia : API GL-4, MAN 341 typ Z4, VOLVO 97307.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej przekładniowy - kod CPV 09211400-5 Ilość - 624 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych +/- 10% spełniający wymagania : a)Lepkość SAE 75W/80, b)Aprobaty, dopuszczenia : API GL-4, MAN 341 typ Z4, VOLVO 97307.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.14.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Olej przekładniowy spełniający wymagania : a)Lepkość SAE 80W/90, b)Aprobaty, dopuszczenia : API GL-5, MAN 342 typ M2, SCANIA STO 1:0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej przekładniowy - kod CPV 09211400-5 Ilość - 1 872 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych +/- 10% spełniający wymagania : a)Lepkość SAE 80W/90, b)Aprobaty, dopuszczenia : API GL-5, MAN 342 typ M2, SCANIA STO 1:0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.14.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Olej przekładniowy spełniający wymagania : a)Lepkość SAE 80W/140, b)Aprobaty, dopuszczenia : API GL-5, SCANIA STO 1:0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej przekładniowy - kod CPV 09211400-5 Ilość - 1872 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych +/- 10% spełniający wymagania : a)Lepkość SAE 80W/140, b)Aprobaty, dopuszczenia : API GL-5, SCANIA STO 1:0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.14.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Olej hydrauliczny spełniający wymagania : a)ISO 68, b)Wymagania : LHM 68, PN-78/C-960098.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej hydrauliczny - kod CPV 09211610-0 Ilość - 4992 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych +/- 10%, spełniający wymagania : a)ISO 68, b)Wymagania : LHM 68, PN-78/C-960098.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Olej hydrauliczny spełniający wymagania : a)ISO 46, b)Wymagania : HLP-46, PN-78/C-960098.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej hydrauliczny - kod CPV 09211610-0 Ilość - 2080 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych +/- 10% spełniający wymagania : a)ISO 46, b)Wymagania : HLP-46, PN-78/C-960098.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Olej hydrauliczny spełniający wymagania : a)ISO 46, b)Wymagania : CEC-L-33-A-93, VDMA 24568 (HETG), biodegradowalny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej hydrauliczny - kod CPV 09211610-0 Ilość - 1200 litrów z dostawą w opakowaniach 20 litrowych, spełniający wymagania : a)ISO 46, b)Wymagania : CEC-L-33-A-93, VDMA 24568 (HETG), biodegradowalny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Smar do podwozi spełniający wymagania : a)PN - 63/C-96129, b)Rodzaj mydła : wapniowe,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smar do podwozi - kod CPV 09211000-1 Ilość - 300 kilogramów z dostawą w opakowaniach 4-10 kg, spełniający wymagania : a)PN - 63/C-96129, b)Rodzaj mydła : wapniowe,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Smar typu EPX do układów centralnego smarowania spełniający wymagania : a)Klasa NLGI - 000, b)Rodzaj mydła : litowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smar typu EPX do układów centralnego smarowania - kod CPV 09211000-1 Ilość - 360 kilogramów z dostawą w opakowaniach 4-10 kg, spełniający wymagania : a)Klasa NLGI - 000, b)Rodzaj mydła : litowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Smar plastyczny do łożysk tocznych spełniający wymagania : a)NLGI - 3, b)Rodzaj mydła : litowe,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smar plastyczny do łożysk tocznych - kod CPV 09211000-1 Ilość - 300 kilogramów z dostawą w opakowaniach 4-10 kg, spełniający wymagania : a)NLGI - 3, b)Rodzaj mydła : litowe,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Płyn do układów chłodzenia spełniający wymagania : a)Temp. krzepnięcia: co najmniej -35°C, b)PN-C-40007:2000, c)Certyfikat na Znak Bezpieczeństwa B, d)Certyfikat Zgodności..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do układów chłodzenia - kod CPV 24961000-8 Ilość - 2000 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych +/- 10%, spełniający wymagania : a)Temp. krzepnięcia: co najmniej -35°C, b)PN-C-40007:2000, c)Certyfikat na Znak Bezpieczeństwa B, d)Certyfikat Zgodności..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i sukcesywna dostawa, nieużywanych opon do pojazdów silnikowych i sprzętu INNEKO Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. wraz z usługami wulkanizacyjnymi
- Sporządzenie projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody * "Zacisze" * "Przygiełkowe Moczary" * "Wrzosiec"
- Badania zajętości i rotacji miejsc parkingowych wraz z analizą funkcjonowania strefy płatnego parkowania w Gorzowie Wielkopolskim.
- Utrzymanie oznakowania poziomego ulic miasta Gorzowa Wlkp.
- Uporządkowanie terenu z odpadów
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw, usługa mycia samochodów oraz zakup innych produktów związanych z eksploatacją samochodów służbowych w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych
- "Dostawa olejów i smarów: Część I: Dostawa olejów Część II: Dostawa smarów Część III: Dostawa oleju EQUIVIS ZS 46 dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń."
- Sukcesywna dostawa części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych oraz opon samochodowych
- (15) Dostawa olejów i smarów
- Dostawa oleju opałowego.
- dostawa paliw dla KWP w Lublinie.
więcej: Oleje smarowe i środki smarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.