eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa produktów rafinowanych do pojazdów samochodowych Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Gorzów Wielkopolski: Dostawa produktów rafinowanych do pojazdów samochodowych Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 241053 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego , ul. Szpitalna 2, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. +48 95 7323788*100, faks +48 95 7320992.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/otlgorzow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Jednostki Organizacyjne - własność.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów rafinowanych do pojazdów samochodowych Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów rafinowanych i płynu do chłodnic przeznaczonych do zużycia w pojazdach Ośrodka Transportu Leśnego w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2016r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2, 09.21.14.00-5, 09.21.16.10-0, 09.21.10.00-1, 24.96.10.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : część 1 - 800 zł (słownie: osiemset 00/100 złotych), część 2 - 300 zł (słownie: trzysta 00/100 złotych), część 3 - 200 zł (słownie: dwieście 00/100 złotych) część 4 - 600 zł (słownie: sześćset 00/100 złotych), część 5 - 600 zł (słownie: sześćset 00/100 złotych), część 6 - 900 zł (słownie: dziewięćset 00/100 złotych) część 7 - 300 zł (słownie: trzysta 00/100 złotych), część 8 - 700 zł (słownie: siedemset 00/100 złotych), część 9 - 90 zł (słownie: dziewięćdziesiąt 00/100 złotych) część 10 - 150 zł (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100 złotych) część 11 - 80 zł (słownie: osiemdziesiąt 00/100 złotych) część 12 - 170 zł (słownie: sto siedemdziesiąt 00/100 złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w pkt 8.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w pkt 8.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w pkt 8.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w pkt 8.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w pkt 8.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1. zmiana wynagrodzenia możliwa jest w następujących przypadkach: 1) zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego, 2) zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku: a) wzrostu wysokości minimalnego Wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wzrost wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, 3) zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: a) obniżenia wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub obniżenia wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne. 2. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy na podstawie pkt 22.1. ppkt 2 i 3 SIWZ możliwa jest po upływie 12 miesięcy obowiązywania Umowy oraz w przypadku, gdy kwartalny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za ostatni kwartał 12 miesięcznego okresu obowiązywania Umowy publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego odpowiednio spadnie lub wzrośnie o co najmniej 3 %. Zmiany wysokości wynagrodzenia dokonuje się na podstawie ww. wskaźnika. 3. zmiana cech przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana przepisów prawa lub zasad dotyczących wymaganych cech przedmiotu umowy, 2) na wniosek Wykonawcy, w przypadku gdy zmiana cech przedmiotu umowy polega na zapewnieniu wyższych standardów niż określone w pkt 3 SIWZ, jeżeli jest to zmiana korzystna z punktu widzenia realizacji zamówienia. 4. przedłużenie terminu obowiązywania Umowy, w przypadku, gdy dostawy zaplanowane zgodnie z pkt 3 SIWZ nie będą mogły być zrealizowane w terminie określonym w pkt. 6.1. SIWZ z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności: 1) przedłużenia się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty, 2) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią, w szczególności powódź, deszcz nawalny, pożar; Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu, 3) wystąpienia powszechnej niedostępności surowców bądź materiałów. 5. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 Pzp oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/otlgorzow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Transportu Leśnego, ul. Szpitalna 2, 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Transportu Leśnego, ul. Szpitalna 2, 66-400 Gorzów Wlkp., sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Olej silnikowy spełniający wymagania : a)Lepkość SAE 15W/40, b)Aprobaty, dopuszczenia : MAN 3275,VOLVO VDS-3, VOLVO VDS-4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej silnikowy - kod CPV 09211100-2 Ilość - 4 992 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych +/- 10% spełniający wymagania : a)Lepkość SAE 15W/40, b)Aprobaty, dopuszczenia : MAN 3275, VOLVO VDS-3, VOLVO VDS-4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Olej silnikowy spełniający wymagania : a)Lepkość SAE 15W/40, b)Aprobaty, dopuszczenia : MAN M 3477, MAN M 3277, E7,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej silnikowy - kod CPV 09211100-2 Ilość - 1 248 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych +/- 10% spełniający wymagania : a) Lepkość SAE 15W/40, b) Aprobaty, dopuszczenia : MAN M 3477, MAN M 3277, E7,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Olej przekładniowy spełniający wymagania : a)Lepkość SAE 75W/80, b)Aprobaty, dopuszczenia : API GL-4, MAN 341 typ Z4, VOLVO 97307.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej przekładniowy - kod CPV 09211400-5 Ilość - 624 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych +/- 10% spełniający wymagania : a)Lepkość SAE 75W/80, b)Aprobaty, dopuszczenia : API GL-4, MAN 341 typ Z4, VOLVO 97307.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.14.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Olej przekładniowy spełniający wymagania : a)Lepkość SAE 80W/90, b)Aprobaty, dopuszczenia : API GL-5, MAN 342 typ M2, SCANIA STO 1:0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej przekładniowy - kod CPV 09211400-5 Ilość - 1 872 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych +/- 10% spełniający wymagania : a)Lepkość SAE 80W/90, b)Aprobaty, dopuszczenia : API GL-5, MAN 342 typ M2, SCANIA STO 1:0.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.14.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Olej przekładniowy spełniający wymagania : a)Lepkość SAE 80W/140, b)Aprobaty, dopuszczenia : API GL-5, SCANIA STO 1:0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej przekładniowy - kod CPV 09211400-5 Ilość - 1872 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych +/- 10% spełniający wymagania : a)Lepkość SAE 80W/140, b)Aprobaty, dopuszczenia : API GL-5, SCANIA STO 1:0.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.14.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Olej hydrauliczny spełniający wymagania : a)ISO 68, b)Wymagania : LHM 68, PN-78/C-960098.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej hydrauliczny - kod CPV 09211610-0 Ilość - 4992 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych +/- 10%, spełniający wymagania : a)ISO 68, b)Wymagania : LHM 68, PN-78/C-960098.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Olej hydrauliczny spełniający wymagania : a)ISO 46, b)Wymagania : HLP-46, PN-78/C-960098.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej hydrauliczny - kod CPV 09211610-0 Ilość - 2080 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych +/- 10% spełniający wymagania : a)ISO 46, b)Wymagania : HLP-46, PN-78/C-960098.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Olej hydrauliczny spełniający wymagania : a)ISO 46, b)Wymagania : CEC-L-33-A-93, VDMA 24568 (HETG), biodegradowalny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej hydrauliczny - kod CPV 09211610-0 Ilość - 1200 litrów z dostawą w opakowaniach 20 litrowych, spełniający wymagania : a)ISO 46, b)Wymagania : CEC-L-33-A-93, VDMA 24568 (HETG), biodegradowalny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Smar do podwozi spełniający wymagania : a)PN - 63/C-96129, b)Rodzaj mydła : wapniowe,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smar do podwozi - kod CPV 09211000-1 Ilość - 300 kilogramów z dostawą w opakowaniach 4-10 kg, spełniający wymagania : a)PN - 63/C-96129, b)Rodzaj mydła : wapniowe,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Smar typu EPX do układów centralnego smarowania spełniający wymagania : a)Klasa NLGI - 000, b)Rodzaj mydła : litowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smar typu EPX do układów centralnego smarowania - kod CPV 09211000-1 Ilość - 360 kilogramów z dostawą w opakowaniach 4-10 kg, spełniający wymagania : a)Klasa NLGI - 000, b)Rodzaj mydła : litowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Smar plastyczny do łożysk tocznych spełniający wymagania : a)NLGI - 3, b)Rodzaj mydła : litowe,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smar plastyczny do łożysk tocznych - kod CPV 09211000-1 Ilość - 300 kilogramów z dostawą w opakowaniach 4-10 kg, spełniający wymagania : a)NLGI - 3, b)Rodzaj mydła : litowe,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Płyn do układów chłodzenia spełniający wymagania : a)Temp. krzepnięcia: co najmniej -35°C, b)PN-C-40007:2000, c)Certyfikat na Znak Bezpieczeństwa B, d)Certyfikat Zgodności..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do układów chłodzenia - kod CPV 24961000-8 Ilość - 2000 litrów z dostawą w opakowaniach 200 litrowych +/- 10%, spełniający wymagania : a)Temp. krzepnięcia: co najmniej -35°C, b)PN-C-40007:2000, c)Certyfikat na Znak Bezpieczeństwa B, d)Certyfikat Zgodności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.