eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych i administracji centralnej Uniwersytetu Warszawskiego - Część 16

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych i administracji centralnej Uniwersytetu Warszawskiego - Część 16
Numer ogłoszenia: 241007 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych i administracji centralnej Uniwersytetu Warszawskiego - Część 16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych i administracji centralnej Uniwersytetu Warszawskiego, które znajdują się na terenie Warszawy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi Specyfikacja Techniczna. 3.Urządzenia dostarczane będą bez plombowanych obudów z oznakowanymi podzespołami głównymi z możliwością instalacji rozszerzeń bez utraty gwarancji. 4.Wszystkie elementy zestawów komputerowych, drukarek, komputerów przenośnych, akcesoriów komputerowych, itp. muszą być fabrycznie nowe (nie używane). 5.Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 6.Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje. 7.Sprzęt ma być dostarczony do siedziby Zamawiającego i uruchomiony w miejscu wskazanym przez użytkownika. 8.W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 10.Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia. 11.Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego. 12.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 13.W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną część (21 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. 14.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych dostaw oraz zastosowanych podzespołów. 16.W przypadku gdy w komputerach zainstalowano oprogramowanie należy do każdej jednostki komputerowej dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem/licencją. 17.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji. Nowy sprzęt należy uzgodnić z Zamawiającym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.14.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0, 30.12.13.00-6, 30.21.32.00-7, 32.32.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji. Nowy sprzęt należy uzgodnić z Zamawiającym

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 32 ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00 - 927 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 32 ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00 - 927 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Paulina Chudzicka - Dział Zamówień Publicznych tel. (22) 55-20-831, fax: (22) 55 22 507, e-mail: paulina@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl. Korespondencję mailem (skan pisma) należy przesyłać zawsze na oba adresy e-mail. W tytule należy wpisać numer sprawy - DZP-361-166/2014. W postępowaniach o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem, elektronicznie lub pisemnie. W odniesieniu do uzupełnień ofert, wynikających z art. 26 ust. 3 ustawy oraz korespondencji związanej z procedurą odwoławczą należy zachować formę pisemną.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Wydział Orientalistyczny Zestaw komputerowy stacjonarny- 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Wydział Orientalistyczny Zestaw komputerowy stacjonarny- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.14.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Wydział Orientalistyczny Zestaw komputerowy stacjonarny- 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Wydział Orientalistyczny Zestaw komputerowy stacjonarny- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.14.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Wydział Orientalistyczny Skaner płaski - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III Wydział Orientalistyczny Skaner płaski - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV Wydział Polonistyki Komputer przenośny- 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV Wydział Polonistyki Komputer przenośny- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V Wydział Polonistyki Projektor multimedialny- 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V Wydział Polonistyki Projektor multimedialny- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI Instytut Historyczny Router- 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI Instytut Historyczny Router- 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII Instytut Historyczny Komputer typu all-in-one- 20 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII Instytut Historyczny Komputer typu all-in-one- 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.14.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII Instytut Historyczny Komputer- stacja robocza- 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII Instytut Historyczny Komputer- stacja robocza- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX Instytut Historyczny Monitor- 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IX Instytut Historyczny Monitor- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X Instytut Historyczny Komputer przenośny - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część X Instytut Historyczny Komputer przenośny - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część XI Instytut Historyczny Laptop - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XI Instytut Historyczny Laptop - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część XII Instytut Historyczny Komputer przenośny z matowym ekranem- 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XII Instytut Historyczny Komputer przenośny z matowym ekranem- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część XIII Instytut Historyczny Laptop - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XIII Instytut Historyczny Laptop - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część XIV Instytut Historyczny Projektor multimedialny- 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XIV Instytut Historyczny Projektor multimedialny- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część XV Instytut Historyczny Laptop z dyskiem 512GB- 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XV Instytut Historyczny Laptop z dyskiem 512GB- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część XVI Instytut Historyczny Komputer przenośny z dyskiem 128GB- 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XVI Instytut Historyczny Komputer przenośny z dyskiem 128GB- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część XVII Instytut Historyczny Komputer przenośny z dyskiem 256GB- 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XVII Instytut Historyczny Komputer przenośny z dyskiem 256GB- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Część XVIII Instytut Historyczny Urządzenie wielofunkcyjne- 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XVIII Instytut Historyczny Urządzenie wielofunkcyjne- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Część XIX Instytut Historyczny Komputer przenośny z dyskiem 512GB- 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XIX Instytut Historyczny Komputer przenośny z dyskiem 512GB- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Część XX Instytut Historyczny Komputer przenośny z matowym ekranem- 5 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XX Instytut Historyczny Komputer przenośny z matowym ekranem- 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Część XXI Prorektor ds. Studentów i Jakości Kształcenia Laptop - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XXI Prorektor ds. Studentów i Jakości Kształcenia Laptop - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.