eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słaboszów › Realizacja zadania aktywna integracja dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słaboszowie w ramach projektu systemowego pt. Zwiększenie aktywności zawodowej i społecznej szansą na lepsze jutro.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-06

Słaboszów: Realizacja zadania aktywna integracja dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słaboszowie w ramach projektu systemowego pt. Zwiększenie aktywności zawodowej i społecznej szansą na lepsze jutro.
Numer ogłoszenia: 240954 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205586 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słaboszów, Słaboszów 57, 32-218 Słaboszów, woj. małopolskie, tel. 41 3847900, faks 41 3847915.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadania aktywna integracja dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słaboszowie w ramach projektu systemowego pt. Zwiększenie aktywności zawodowej i społecznej szansą na lepsze jutro..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - przeprowadzenie poradnictwa indywidualnego i szkoleń grupowych dla uczestników projektu systemowego POKL przez specjalistów: psychologa, doradcę zawodowego, prawnika; - przeprowadzenie kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje uczestników projektu;- zorganizowanie wyjazdu integracyjnego w ramach działań o charakterze środowiskowym. Przedmiot zamówienia realizowany będzie ściśle W SIEDMIU ZADANIACH z podziałem na etapy w latach 2010 r. -2011 r. -2012 r., w ramach projektu systemowego pt. Zwiększenie aktywności zawodowej i społecznej szansą na lepsze jutro. Zajęcia muszą być prowadzone na terenie miejscowości Słaboszów. Realizujący jest zobowiązany do zapewnienia pomieszczenia do realizacji zajęć. ZADANIE I - GRUPA WSPARCIA- PSYCHOLOG Charakter grupy wsparcia będzie uzależniony od problemów nurtujących naszych podopiecznych, którzy zakwalifikują się do projektu systemowego POKL pt. Zwiększenie aktywności zawodowej i społecznej szansą na lepsze jutro. ROK 2010 -Dla 15-tu osób (uczestników projektu; szkolenie grupowe) 5 godz. x 3 spotkania; łącznie 15 godzin pracy psychologa termin od VIII -XI 2010 r.- wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia barku kawowego oraz obiadu (drugie danie + surówka) ROK 2011-Dla 15-tu osób (uczestników projektu; szkolenie grupowe) 5 godz. x 3 spotkania; łącznie 15 godzin pracy psychologa termin od II - IV kwartału 2011 r.- wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia barku kawowego oraz obiadu (drugie danie + surówka) ROK 2012- Dla 14-tu osób (uczestników projektu; szkolenie grupowe) 5 godz. x 3 spotkania; łącznie 15 godzin pracy psychologa termin od II - IV kwartału 2012 r.- wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia barku kawowego oraz obiadu (drugie danie + surówka) ZADANIE II- PORADNICTWO PSYHOLOGICZNE - INDYWIDUALNE SPOTKANIA Z PSYCHOLOGIEM ROK 2010 - Dla 15-tu osób uczestników projektu przez okres 4 m-cy, dyżur psychologa 2 razy w miesiącu, łącznie 40 godzin, termin od VIII - XI 2010 r. ROK 2011- Dla 15-tu osób uczestników projektu przez okres 5 m-cy, dyżur psychologa raz w miesiącu przez 8 godzin, łącznie 40 godzin, termin od II -IV kwartału 2011 r. ROK 2012- Dla 14-tu osób uczestników projektu przez okres 5 m-cy, dyżur psychologa raz w miesiącu przez 8 godzin, łącznie 40 godzin, termin od II -IV kwartału 2012 r. ZADANIE III- PORADNICTWO PRAWNE -DYŻUR RADCY PRAWNEGO Prowadzenie dyżurów/ spotkań z Beneficjentami m.in. z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego, prawa karnego, prawa świadczeń rodzinnych pod kątem pomocy rodzinom wieloproblemowym. ROK 2010- Dla 15-tu osób uczestników projektu przez okres 4 m-cy, dyżur radcy prawnego 2 razy w miesiącu, łącznie 40 godzin, termin od VIII - XI 2010 r. ROK 2011- Dla 15-tu osób uczestników projektu przez okres 5 m-cy, dyżur radcy prawnego raz w miesiącu przez 8 godzin, łącznie 40 godzin, termin od II -IV kwartału 2011 r. ROK 2012- Dla 14-tu osób uczestników projektu przez okres 5 m-cy, dyżur radcy prawnego raz w miesiącu przez 8 godzin, łącznie 40 godzin, termin od II -IV kwartału 2012 r. ZADANIE IV-AKTYWIZACJA ZAWODOWA -SZKOLENIE GRUPOWE Z DORADCĄ ZAWODOWYM ROK 2010-Dla 15-tu osób (uczestników projektu; szkolenie grupowe) 5 godz. x 3 spotkania; łącznie 15 godzin pracy doradcy zawodowego, termin od VIII -XI 2010 r.- wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia barku kawowego oraz obiadu (drugie danie + surówka) ROK 2011-Dla 15-tu osób (uczestników projektu; szkolenie grupowe) 5 godz. x 3 spotkania; łącznie 15 godzin pracy doradcy zawodowego, termin od II - IV kwartału 2011 r.- wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia barku kawowego oraz obiadu (drugie danie + surówka) ROK 2012- Dla 14-tu osób (uczestników projektu; szkolenie grupowe) 5 godz. x 3 spotkania; łącznie 15 godzin pracy doradcy zawodowego, termin od II - IV kwartału 2012 r.- wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia barku kawowego oraz obiadu (drugie danie + surówka) ZADANIE V-AKTYWIZACJA ZAWODOWA -INDYWIDUALNE SPOTKANIA Z DORADCĄ ZAWODOWYM ROK 2010- Dla 15-tu osób uczestników projektu przez okres 4 m-cy, dyżur psychologa 2 razy w miesiącu, łącznie 40 godzin, termin od VIII - XI 2010 r. ROK 2011- Dla 15-tu osób uczestników projektu przez okres 5 m-cy, dyżur psychologa raz w miesiącu przez 8 godzin, łącznie 40 godzin, termin od II -IV kwartału 2011 r. ROK 2012- Dla 14-tu osób uczestników projektu przez okres 5 m-cy, dyżur psychologa raz w miesiącu przez 8 godzin, łącznie 40 godzin, termin od II -IV kwartału 2012 r. ZADANIE VI- AKTYWIZACJA EDUKACYJNA ROK 2010- Na podstawie oceny predyspozycji uczestników projektu (15 osób) na zajęciach z psychologiem i doradcą zawodowym beneficjenci zostaną skierowani na jeden z kursów: 1. Kurs opiekunki środowiskowej dla osób starszych i niepełnosprawnych (120 godzin) 2. Kurs pracownika budowlanych prac wykończeniowych (40 godzin teoria, 40 godzin praktyki na stanowisku pracy). Termin realizacji VIII - XI 2010 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia barku kawowego oraz obiadu (drugie danie + surówka) wszystkim uczestnikom szkolenia. ROK 2011- Na podstawie oceny predyspozycji uczestników projektu (15 osób) na zajęciach z psychologiem i doradcą zawodowym beneficjenci zostaną skierowani na jeden z kursów: 1. Kurs pracownika magazynowego z obsługą komputerowych programów magazynowych z modułem BHP i pierwszej pomocy (90 godzin) 2. Kurs sprzedawcy - fakturzysty z obsługą komputera i kas fiskalnych (70 godzin) Termin realizacji: II - IV kwartał 2011 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia barku kawowego oraz obiadu (drugie danie + surówka) wszystkim uczestnikom szkolenia. ROK 2012- Na podstawie oceny predyspozycji uczestników projektu (14 osób) na zajęciach z psychologiem i doradcą zawodowym beneficjenci zostaną skierowani na jeden z kursów: 1. Kurs opiekunki środowiskowej dla dzieci i osób starszych z modułem Pierwszej Pomocy i BHP (110 godzin) 2. Kurs pracownika budowlanych prac wykończeniowych (40 godzin - teoria, 40 godzin praktyki na stanowisku pracy). Termin realizacji : II - IV kwartał 2012 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia barku kawowego oraz obiadu (drugie danie + surówka) wszystkim uczestnikom szkolenia. ZADANIE VII- DZIAŁANIA O CHARAKTERZE ŚRODOWISKOWYM - WYJAZD DO OŚRODKA WYPOCZYNKOWEGO ROK 2010- Zajęcia szkoleniowe z psychologiem połączone z wyjazdem do miejscowości letniskowych w górach, w ośrodku wypoczynkowym o średnim standardzie (dostęp do łazienki w miejscu zakwaterowania), dla grupy 40 osób (uczestnicy projektu i ich dzieci w wieku 4-17 lat). Czas wyjazdu 4 dni. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: noclegu, wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja), organizacji zabaw i imprez integracyjnych. Termin realizacji : sierpień 2010 r. ROK 2011- Zajęcia szkoleniowe z psychologiem połączone z wyjazdem do miejscowości letniskowych w górach, w ośrodku wypoczynkowym o średnim standardzie (dostęp do łazienki w miejscu zakwaterowania), dla grupy 40 osób (uczestnicy projektu i ich dzieci w wieku 4-17 lat). Czas wyjazdu 4 dni. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: noclegu, wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja), organizacji zabaw i imprez integracyjnych. Termin realizacji : sierpień 2011 r. ROK 2012- Zajęcia szkoleniowe z psychologiem połączone z wyjazdem do miejscowości letniskowych w górach, w ośrodku wypoczynkowym o średnim standardzie (dostęp do łazienki w miejscu zakwaterowania), dla grupy 40 osób (uczestnicy projektu i ich dzieci w wieku 4-17 lat). Czas wyjazdu 4 dni. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: noclegu, wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja), organizacji zabaw i imprez integracyjnych. Termin realizacji : sierpień 2012 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Aktywna Integracja nazwa projektu systemowego: Zwiększenie aktywności zawodowej i społecznej szansą na lepsze jutro. Priorytet -VII. Promocja integracji społecznej Działanie-7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie- 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach, ul. Paderewskiego 55, 25-950 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 140000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 194940,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.