eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Budowa sieci wraz z przyłączami kanalizacji sanitarnej, przepompowni ścieków, przyłącza wodociągowego do przepompowni ścieków w m. Wilków w zakresie wykonania przyłączy energetycznych i podziemnych linii elektroenergetycznych zasilających nn do przepompowni ścieków od P1 do P6

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-19

Głogów: Budowa sieci wraz z przyłączami kanalizacji sanitarnej, przepompowni ścieków, przyłącza wodociągowego do przepompowni ścieków w m. Wilków w zakresie wykonania przyłączy energetycznych i podziemnych linii elektroenergetycznych zasilających nn do przepompowni ścieków od P1 do P6
Numer ogłoszenia: 240759 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głogów, ul. Słodowa 2b, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 836 55 55, faks 076 836 55 67 , strona internetowa www.ugglogow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wraz z przyłączami kanalizacji sanitarnej, przepompowni ścieków, przyłącza wodociągowego do przepompowni ścieków w m. Wilków w zakresie wykonania przyłączy energetycznych i podziemnych linii elektroenergetycznych zasilających nn do przepompowni ścieków od P1 do P6.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Budowa sieci wraz z przyłączami kanalizacji sanitarnej, przepompowni ścieków, przyłącza wodociągowego do przepompowni ścieków w m. Wilków w zakresie wykonania przyłączy energetycznych i podziemnych linii elektroenergetycznych zasilających nn do przepompowni ścieków od P1 do P6. 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową, specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót (w szczególności w zakresie przewidzianym dla robót elektrycznych), przedmiar robót, z uwzględnieniem dokumentacji geotechnicznej i warunków usytuowania terenu (sąsiedztwo rzeki Odry). Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są: - Załącznik od nr 7a do 7f - Projekt budowlany odpowiednio dla przepompowni P1 do P6, - Załącznik nr 8 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - Załącznik nr 9 - Przedmiar robót, - Załącznik nr 10 - Dokumentacja geotechniczna. 3.Wykonawca udzieli na wykonane roboty (robocizna, materiały, w tym urządzenia) gwarancji na okres 36 miesięcy - począwszy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu podbite karty gwarancyjne na zamontowane urządzenia. 4.Wszystkie elementy i materiały użyte do realizacji zadania winne być zgodne z określonymi w dokumentacji (lub równoważne tzn. że winny spełniać określone w dokumentacji normy oraz winny być zgodne z właściwościami, funkcjami i parametrami technicznymi materiałów określonych w dokumentacji). Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami załączonej dokumentacji. 5.We wszystkich miejscach oraz w załącznikach, w których ewentualnie wskazano nazwę producenta lub nazwę własną materiałów Zamawiający dodaje zapis lub równoważne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia dla potrzeb opisania przedmiotu zamówienia i w celach poglądowych mogą wskazywać dla niektórych materiałów, urządzeń itp. znaki towarowe, normy, nazwy producentów lub pochodzenie, co jednak nie przesądza o obowiązku ich stosowania przez Wykonawcę. Każdy przypadek użycia przez Zamawiającego w załącznikach znaku towarowego, normy, nazwy producenta lub pochodzenia jest równoznaczne z dodaniem zwrotu lub równoważne o porównywalnych parametrach ze względu na możliwość składania ofert równoważnych. 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane w załącznikach pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Dopuszcza się odstępstwo o ok. 5 % dla parametrów mierzalnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia etc. spełniają określone w załącznikach przez Zamawiającego wymagania. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. Wykonawca, w takim przypadku musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne z opisanymi przez Zamawiającego (pod rygorem odrzucenia oferty). 7.Wszystkie montowane elementy i urządzenia winny posiadać atesty, certyfikaty bezpieczeństwa lub aprobaty techniczne (jeżeli ta jest wymagana). 8.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed wbudowaniem wszelkie dokumenty, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, protokoły itp. określone we wzorze umowy, w tym w szczególności dokumenty potwierdzające parametry jakościowe oraz techniczne materiałów, których zamierza użyć do realizacji zadania. Do Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia należeć będzie wykonanie i przeprowadzenie wszelkich odbiorów technicznych (np. zakład energetyczny, itp.), prób, uruchomień i uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów i protokołów do odbioru przez uprawnione służby (np. PINB). 9.Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych, w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881 ze zm.). 10.Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 11.Wykonawca wykona zadanie z materiałów stanowiących własność Wykonawcy. 12.Wykonawca w ramach realizacji robót/zadania odtworzy wszelkie nawierzchnie placów, terenów i dróg, które winien będzie doprowadzić do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji zadania. 13.Wykonawca zabezpieczy na czas realizacji robót codzienną obsługę geodezyjną przez uprawnionego geodetę celem dokonania pomiarów inwentaryzacyjnych ułożonych w wykopie urządzeń. 14.Zadanie realizowane jest w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 15. W przypadku wystąpienia wysokiego stanu wód gruntowych Wykonawca uwzględni podczas wyceny oferty wszystkie czynności związane z ryzykiem odwodnienia terenu metodą skuteczną - wybraną przez Wykonawcę umożliwiającą terminowe wykonanie robót. Wykonawca z tego tytułu nie będzie domagał się dodatkowego wynagrodzenia. 16.Zamawiający zastrzega sobie następujące warunki płatności: płatność będzie dokonana jednorazowo przelewem na wskazany przez Wykonawcę na fakturze VAT rachunek bankowy, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z zatwierdzonym przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru bezusterkowym protokołem odbioru końcowego robót (bez uwag) oraz w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę podwykonawców i/lub dalszych podwykonawców stosownym oświadczeniem podwykonawców i/lub dalszych podwykonawców, potwierdzającym, że otrzymali należne wynagrodzenie. Stopień szczegółowości faktury VAT określi Zamawiający w zależności od warunków i wymagań dotyczących rozliczenia dotacji 17.Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem obejmuje roboty budowlane w zakresie branży elektrycznej oraz roboty towarzyszące - przedmiar robót pozycja od 32 do 61 włącznie. Pozostałe roboty w zakresie wykonania sieci kanalizacji sanitarnej były przedmiotem odrębnego postępowania. Rysunki i opisy załączono do niniejszego postępowania w celach orientacyjnych i informujących, iż zakres tych robót będzie wykonywany jednocześnie, tak aby można było dokonać uruchomienia montowanych urządzeń. 18.Zastrzega się możliwość ograniczenia zakresu robót z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć na tym etapie bez skutków prawnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 31.31.10.00 - Podłączenia energetyczne 31.32.10.00 - Linie energetyczne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    UZASADNIENIE FAKTYCZNE Zamawiający przeprowadził, kolejno po sobie, dwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego i w wyznaczonych terminach tj. do dnia 03.11.2014 r. do godziny 10:00 oraz do dnia 18.11.2014 r. do godziny 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający nie zmieniał warunków zamówienia w kolejnym postępowaniu. W związku z koniecznością realizacji zadania w bieżącym roku budżetowym Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia z wolnej ręki. UZASADNIENIE PRAWNE Mając na uwadze, że w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione na podstawie art 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Bartosz Waszkowiak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: WASZKOWIAK INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE BARTOSZ WASZKOWIAK, ul. Sulechowska 35, 66-132 Trzebiechów, kraj/woj. lubuskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.