eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego Guido w Zabrzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-01-25

Zabrze: Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego Guido w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 24072 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zabytkowa Kopalnia Węgla Kamiennego "GUIDO" w Zabrzu , ul. 3 Maja 93, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 271 40 77, faks 0-32 271 40 77 wew. 5518.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniaguido.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego Guido w Zabrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego Guido w Zabrzu zgodnie z indywidualnym zamówieniem. Miejscem docelowym świadczenia usług jest teren miasta Zabrze, w szczególności komora: K8 sala bankietowa, Komora Kompresora, Hala Pomp, znajdujące się 320 m pod ziemią. Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy w ramach organizowanych imprez przez Zamawiającego. W zleceniu Zamawiający określi najpóźniej 1 dzień przed spotkaniem termin, miejsce, liczbę uczestników, zakres usługi restauracyjnej. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w posiłkach wchodzących w skład danej usługi. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy, po dokonaniu protokolarnego odbioru przedmiotu umowy. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: a) przygotowania, dowozu i podawania posiłków w dni wskazane przez Zamawiającego do miejsca i sali, w której będzie odbywało się spotkanie, b) przygotowania i dekoracji stołów w sposób wskazany przez Zamawiającego, c) świadczenia usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, d) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie Żywności i Żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm.), e) świadczenia usług cateringowych na zastawie porcelanowej, z użyciem sztućców platerowych, serwetek papierowych i materiałowych, obrusów materiałowych ( wyboru rodzaju zastawy, rodzaju sztućców, serwetek i obrusów każdorazowo dokonuje Zamawiający), f) estetycznego podawania posiłków, g) dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 2 godz. przed rozpoczęciem spotkania, h) rozłożenie urządzenia, przystrojenie stołu, gotowość do świadczenia usługi (1 - 2) godziny przed wydarzeniem i) zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej 1,5 h. po zakończeniu spotkania. Miejscem realizacji usług jest teren miasta Zabrze. Koszty dotyczące transportu, przygotowania i obsługi spotkań, podatki oraz wszystkie pozostałe koszty związane z terminową i prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględnia w cenie oferty. W przypadku prawidłowego wykonania umowy zlecającej usługę cateringową spisany zostanie protokół zdawczo -odbiorczy, który stanowić będzie podstawę do rozliczenia finansowego z Wykonawcą..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp, w zakresie: a) usług przygotowywania posiłków b) usług dostarczania posiłków c) usług restauracyjnych i dotyczących podawania posiłków Zakres zamówienia uzupełniającego zgodny z przedmiotem i kodami CPV: 55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków 55520000-1 Usługi dostarczania posiłków 55320000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, które zostało opisane w SIWZ pod warunkiem, że jego zakres nie został objęty zamówieniem podstawowym. W przypadkach spornych dotyczących możliwości udzielania zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Zamawiający może wystąpić o opinię biegłego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4 500 PLN, (słownie: cztery tysiące sześćset osiemdziesiąt złotych 00/100) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni, tj. od 08-02-2012 r. do 13-03-2012 r.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada stosowne uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. posiada aktualne pozwolenie na prowadzenie działalności gastronomicznej, w tym cateringowej, udokumentowane decyzją organu inspekcji sanitarnej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: 1) nie mniej niż sześć wykonanych usług cateringowych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorów, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 3 usługi obejmowały usługę cateringową polegającą na dowozie, organizacji, podaniu posiłków i napojów po za swoją siedzibą i świadczone była dla minimum 150 osób każda, o wartości min.15 000 PLN każda oraz co najmniej 3 usługi obejmujące usługę cateringową polegającą na dowozie, organizacji, podaniu posiłków i napojów po za swoją siedzibą, i świadczone dla minimum 100 osób każda, o wartości min.10 000 PLN każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku udziału w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku udziału w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy; 2) zmiana nazw, siedziby, numerów kont bankowych i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; 3) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 4) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, której zastosowanie nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy; Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie w wykonaniu niniejszej umowy czy obniżenie jakości wykonania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniaguido.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.kopalniaguido.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Zabytkowa Kopalnia Węgla Kamiennego GUIDO w Zabrzu, ul. 3 Maja 93, 41- 800 Zabrze, Sekretariat pok. Nr 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.