Koszalin: Materiały opatrunkowe
Numer ogłoszenia: 24059 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały opatrunkowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie nr 1 - Gaza opatrunkowa - 75 000 szt.; 2. Zadanie nr 2 - Kompresy gazowe - 8 100 szt.; 3. Zadanie nr 3 - Rękawy opatrunkowe i opaski gipsowe - 19 625 m.b. + 25 600 szt.; 4. Zadanie nr 4 - Lignina - 10 000 kg; 5. Zadanie nr 5 - Wata, gaza opatrunkowa bielona - 200 op. + 7 000 m.b.; 6. Zadanie nr 6 - Opaski dziane i elastyczne - 98 000 szt. + 17 000 szt.; 7. Zadanie nr 7 - Pieluchomajtki dla dorosłych jednorazowego użytku - 54 000 szt.; 8. Zadanie nr 8 - Bardzo chłonne podkłady - 31 800 szt.; 9. Zadanie nr 9 - Tupfery gazowe, podkłady ginekologiczne - 14 158 op.; 10. Zadanie nr 10 - Zestawy zabiegowe jałowe sterylizowane parą wodną - 836 500 op.; 11. Zadanie nr 11 - Neurokompresy - 50 op.; 12. Zadanie nr 12 - Podkłady podgipsowe syntetyczne - 13 000 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) formularz ofertowy - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą - w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: a) Zadanie nr 1 - po 1 sztuce z każdej pozycji formularza ofertowego; b) Zadanie nr 2 - po 1 sztuce z każdej pozycji formularza ofertowego; c) Zadanie nr 3 - po 1 mb z pozycji od 1 do 6 formularza ofertowego; po 1 sztuki z pozycji od 7 do 10 formularza ofertowego; d) Zadanie nr 4 - 1 arkusz; e) Zadanie nr 5 - 1 opakowanie z pozycji 1 formularza ofertowego; 1 mb z pozycji nr 2 formularza ofertowego; f) Zadanie nr 6 - po 1 sztuce z każdej pozycji formularza ofertowego; g) Zadanie nr 7 - po 1 sztuce z każdej pozycji formularza ofertowego; h) Zadanie nr 8 - po 1 sztuce z każdej pozycji formularza ofertowego; i) Zadanie nr 9 - poz. 1-6 formularza ofertowego - po 10 szt., poz. 7 formularza ofertowego - 1 opakowanie; j) Zadanie nr 10 - po 1 opakowaniu z pozycji 1, 4, 9 formularza ofertowego; k) Zadanie nr 11 - 1 małe opakowanie (10 szt.) z pozycji 5 formularza ofertowego; l) Zadanie nr 12 - po 1 sztuce z każdej pozycji formularza ofertowego; 5) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 6) deklaracja zgodności wraz z załącznikami; 7) potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne; 8) dokument producenta potwierdzający chłonność - dotyczy zadania nr 7 i 8; 9) karta techniczna potwierdzająca oferowany parametr - dotyczy zadania nr 12.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Kryteria pozacenowe - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA
UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN
DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2015 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gaza opatrunkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Gaza opatrunkowa wymiary: 0,5m x 0,5m - 30 000 szt. 2) Gaza opatrunkowa wymiary: 1m x 1m - 45 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompresy gazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kompresy z gazy opatrunkowej wymiary: 5cm x 5cm - 600 op. 2) Kompresy z gazy opatrunkowej wymiary: 7,5cm x 7,5cm - 1 500 op. 3) Kompresy z gazy opatrunkowej wymiary: 10cm x 10cm - 6 000 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawy opatrunkowe i opaski gipsowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rękaw opatrunkowy (na palec), szerokość 1 cm (+/- 3mm) w stanie wolnym - 375 m.b. 2) Rękaw opatrunkowy (na dłoń, ramię lub stopę), szerokość 2 cm (+/- 3mm)w stanie wolnym - 1 500 m.b. 3) Rękaw opatrunkowy (na nogę i lub głowę dziecka), szerokość 3 cm (+/- 3mm) w stanie wolnym - 10 000 m.b. 4) Rękaw opatrunkowy (na głowę i tułów dziecka), szerokość 5 cm (+/- 3mm)w stanie wolnym - 5 000 m.b. 5) Rękaw opatrunkowy (na tułów), szerokość 6,5 cm (+/- 3mm) w stanie wolnym - 2 000 m.b. 6) Rękaw opatrunkowy (na bardzo duży tułów), szerokość 8,5 cm (+/- 3mm) w stanie wolnym - 750 m.b. 7) Opaska gipsowa wymiary: 3m x 8cm - 600 szt. 8) Opaska gipsowa wymiary: 3m x 10cm - 7 000 szt. 9) Opaska gipsowa wymiary: 3m x 12cm - 2 000 szt. 10) Opaska gipsowa wymiary: 3m x 15cm - 16 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lignina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Lignina (wata celulozowa higieniczna) arkusze wymiary: 40cmx60cm - 10 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wata, gaza opatrunkowa bielona.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wata opatrunkowa bawełniano - wiskozowa op. 500g - 200 op. 2) Gaza opatrunkowa bielona szer. 90 cm - 7 000 m.b..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opaski dziane, elastyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opaska opatrunkowa wymiary: 4m x5cm - 8 000 szt. 2) Opaska opatrunkowa wymiary: 4m x10cm - 50 000 szt. 3) Opaska opatrunkowa wymiary: 4m x15cm - 40 000 szt. 4) Opaska elastyczna wymiary: 5m x 8cm - 400 szt. 5) Opaska elastyczna wymiary: 5m x 10cm - 1 400 szt. 6) Opaska elastyczna wymiary: 5m x12cm - 3 200 szt. 7) Opaska elastyczna wymiary: 5m x 15cm - 12 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Wykonanie opaski - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pieluchomajtki dla dorosłych jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Pieluchomajtki o chłonności min. 1600g rozmiar SMALL 55-80cm - 1 000 szt. 2) Pieluchomajtki o chłonności min. 2300g rozmiar MEDIUM, 75-110cm - 2 000 szt. 3) Pieluchomajtki o chłonności min. 2600g rozmiar LARGE, 100-150cm - 33 000 szt. 4) Pieluchomajtki o chłonności min. 2600g rozmiar EXTRA LARGE, 130-170cm - 18 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Chłonność - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Bardzo chłonne podkłady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Podkład o chłonności min. 850g wymiary: 40cmx60cm - 1 800 szt. 2) Podkład o chłonności min. 1750g wymiary: 60cmx90cm - 30 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Chłonność - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Tupfery gazowe, podkłady ginekologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Tupfery gazowe FASOLA wymiary: 15 cm x 15 cm - 30 op. 2) Tupfery gazowe KULA wymiary: 20 cm x 20 cm - 35 op. 3) Tupfery gazowe ROŻEK wymiary: 18 cm x 18 cm - 35 op. 4) Tupfery gazowe STOŻEK wymiary: 12 cm x 12 cm - 40 op. 5) Setony z gazy wymiary: 2cmx2m - 6 op. 6) Setony z gazy wymiary: 1cmx2m - 12 op. 7) Podkłady ginekologiczne wymiary: 34 cm x 9 cm - 14 000 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zestawy zabiegowe jałowe sterylizowane parą wodną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kompres 5 x 5 17N 12W, ilość w opakowaniu: 3 szt - 250 000 op. 2) Kompres 5 x 5 17N 12W, ilość w opakowaniu: 5 szt - 200 000 op. 3) Kompres 5 x 5 17N 12W, ilość w opakowaniu: 10 szt - 50 000 op. 4) Kompres 7,5 x 7,5 17N 12W, ilość w opakowaniu: 3 szt - 100 000 op. 5) Kompres 7,5 x 7,5 17N 12W, ilość w opakowaniu: 5 szt - 60 000 op. 6) Kompres 7,5 x 7,5 17N 12W, ilość w opakowaniu: 10 szt - 25 000 op. 7) Kompres 7,5 x 7,5 17N 12W, ilość w opakowaniu: 20 szt - 2 500 op. 8) Kompres 7,5 x 7,5 17N 12W, ilość w opakowaniu: 40 szt - 2 000 op. 9) Kompres 10 x 10 17N 12W, ilość w opakowaniu: 3 szt - 60 000 op. 10) Kompres 10 x 10 17N 12W , ilość w opakowaniu: 5 szt - 50 000 op. 11) Kompres10 x10 17N 12W , ilość w opakowaniu: 10 szt - 20 000 op. 12) Kompres10 x10 17N 12W , ilość w opakowaniu: 20 szt - 12 000 op. 13) Kompres 10 x 10 17N 12W, ilość w opakowaniu:40 szt - 5 000 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Neurokompresy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kompresy włókninowe 40g z nitką RTG. wymiary 20mmx40mmx10szt.x25op. - 10 op. 2) Kompresy włókninowe 40g z nitką RTG. wymiary 25mmx75mmx10szt.x25op. - 10 op. 3) Kompresy włókninowe 40g z nitką RTG. wymiary 20mmx50mmx10szt.x25op. - 10 op. 4) Kompresy włókninowe 40g z nitką RTG. wymiary 20mmx60mm10szt.x25op. - 10 op. 5) Kompresy włókninowe 40g z nitką RTG. wymiary 25mmx25mm10szt.x25op. - 10 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Podkłady podgipsowe systetyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Podkłady podgipsowe wymiary: 3m x 10cm - 6 000 szt. 2) Podkłady podgipsowe wymiary: 3m x 15cm - 7 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gramatura podkładu - 10
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Zakup wraz z montażem wiat przystankowych - Zielone przystanki w Koszalinie"
- 3.2024 Rozbiórka stropu budynku usługowego po byłej Komendzie Powiatowej Policji w Świdwinie
- Remont siedziby Prokuratury Rejonowej w Drawsku Pomorskim - III etap - wykonanie kanalizacji deszczowej
- Zakup wraz z montażem lamp hybrydowych na terenie Koszalina
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, Sądu Rejonowego w Sławnie i Sądu Rejonowego w Wałczu.
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA APTEKI SZPITALNEJ SPZOZ W HRUBIESZOWIE - MATERIAŁY OPATRUNKOWE, IGŁY STRZYKAWKI, PRZYRZĄDY DO INFUZJI
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 13 pakietach.
- ZP/21/2024 "Dostawa materiałów opatrunków jałowych i opatrunków specjalistycznych".
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- 12/2024 Sukcesywną dostawę nici chirurgicznych, jednorazowego specjalistycznego sprzętu chirurgicznego oraz materiałów opatrunkowych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.