eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Materiały opatrunkowe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-23

Koszalin: Materiały opatrunkowe
Numer ogłoszenia: 24059 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały opatrunkowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie nr 1 - Gaza opatrunkowa - 75 000 szt.; 2. Zadanie nr 2 - Kompresy gazowe - 8 100 szt.; 3. Zadanie nr 3 - Rękawy opatrunkowe i opaski gipsowe - 19 625 m.b. + 25 600 szt.; 4. Zadanie nr 4 - Lignina - 10 000 kg; 5. Zadanie nr 5 - Wata, gaza opatrunkowa bielona - 200 op. + 7 000 m.b.; 6. Zadanie nr 6 - Opaski dziane i elastyczne - 98 000 szt. + 17 000 szt.; 7. Zadanie nr 7 - Pieluchomajtki dla dorosłych jednorazowego użytku - 54 000 szt.; 8. Zadanie nr 8 - Bardzo chłonne podkłady - 31 800 szt.; 9. Zadanie nr 9 - Tupfery gazowe, podkłady ginekologiczne - 14 158 op.; 10. Zadanie nr 10 - Zestawy zabiegowe jałowe sterylizowane parą wodną - 836 500 op.; 11. Zadanie nr 11 - Neurokompresy - 50 op.; 12. Zadanie nr 12 - Podkłady podgipsowe syntetyczne - 13 000 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) formularz ofertowy - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą - w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: a) Zadanie nr 1 - po 1 sztuce z każdej pozycji formularza ofertowego; b) Zadanie nr 2 - po 1 sztuce z każdej pozycji formularza ofertowego; c) Zadanie nr 3 - po 1 mb z pozycji od 1 do 6 formularza ofertowego; po 1 sztuki z pozycji od 7 do 10 formularza ofertowego; d) Zadanie nr 4 - 1 arkusz; e) Zadanie nr 5 - 1 opakowanie z pozycji 1 formularza ofertowego; 1 mb z pozycji nr 2 formularza ofertowego; f) Zadanie nr 6 - po 1 sztuce z każdej pozycji formularza ofertowego; g) Zadanie nr 7 - po 1 sztuce z każdej pozycji formularza ofertowego; h) Zadanie nr 8 - po 1 sztuce z każdej pozycji formularza ofertowego; i) Zadanie nr 9 - poz. 1-6 formularza ofertowego - po 10 szt., poz. 7 formularza ofertowego - 1 opakowanie; j) Zadanie nr 10 - po 1 opakowaniu z pozycji 1, 4, 9 formularza ofertowego; k) Zadanie nr 11 - 1 małe opakowanie (10 szt.) z pozycji 5 formularza ofertowego; l) Zadanie nr 12 - po 1 sztuce z każdej pozycji formularza ofertowego; 5) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 6) deklaracja zgodności wraz z załącznikami; 7) potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne; 8) dokument producenta potwierdzający chłonność - dotyczy zadania nr 7 i 8; 9) karta techniczna potwierdzająca oferowany parametr - dotyczy zadania nr 12.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Kryteria pozacenowe - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2015 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gaza opatrunkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Gaza opatrunkowa wymiary: 0,5m x 0,5m - 30 000 szt. 2) Gaza opatrunkowa wymiary: 1m x 1m - 45 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompresy gazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kompresy z gazy opatrunkowej wymiary: 5cm x 5cm - 600 op. 2) Kompresy z gazy opatrunkowej wymiary: 7,5cm x 7,5cm - 1 500 op. 3) Kompresy z gazy opatrunkowej wymiary: 10cm x 10cm - 6 000 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawy opatrunkowe i opaski gipsowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rękaw opatrunkowy (na palec), szerokość 1 cm (+/- 3mm) w stanie wolnym - 375 m.b. 2) Rękaw opatrunkowy (na dłoń, ramię lub stopę), szerokość 2 cm (+/- 3mm)w stanie wolnym - 1 500 m.b. 3) Rękaw opatrunkowy (na nogę i lub głowę dziecka), szerokość 3 cm (+/- 3mm) w stanie wolnym - 10 000 m.b. 4) Rękaw opatrunkowy (na głowę i tułów dziecka), szerokość 5 cm (+/- 3mm)w stanie wolnym - 5 000 m.b. 5) Rękaw opatrunkowy (na tułów), szerokość 6,5 cm (+/- 3mm) w stanie wolnym - 2 000 m.b. 6) Rękaw opatrunkowy (na bardzo duży tułów), szerokość 8,5 cm (+/- 3mm) w stanie wolnym - 750 m.b. 7) Opaska gipsowa wymiary: 3m x 8cm - 600 szt. 8) Opaska gipsowa wymiary: 3m x 10cm - 7 000 szt. 9) Opaska gipsowa wymiary: 3m x 12cm - 2 000 szt. 10) Opaska gipsowa wymiary: 3m x 15cm - 16 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lignina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Lignina (wata celulozowa higieniczna) arkusze wymiary: 40cmx60cm - 10 000 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wata, gaza opatrunkowa bielona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wata opatrunkowa bawełniano - wiskozowa op. 500g - 200 op. 2) Gaza opatrunkowa bielona szer. 90 cm - 7 000 m.b..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opaski dziane, elastyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opaska opatrunkowa wymiary: 4m x5cm - 8 000 szt. 2) Opaska opatrunkowa wymiary: 4m x10cm - 50 000 szt. 3) Opaska opatrunkowa wymiary: 4m x15cm - 40 000 szt. 4) Opaska elastyczna wymiary: 5m x 8cm - 400 szt. 5) Opaska elastyczna wymiary: 5m x 10cm - 1 400 szt. 6) Opaska elastyczna wymiary: 5m x12cm - 3 200 szt. 7) Opaska elastyczna wymiary: 5m x 15cm - 12 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Wykonanie opaski - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pieluchomajtki dla dorosłych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Pieluchomajtki o chłonności min. 1600g rozmiar SMALL 55-80cm - 1 000 szt. 2) Pieluchomajtki o chłonności min. 2300g rozmiar MEDIUM, 75-110cm - 2 000 szt. 3) Pieluchomajtki o chłonności min. 2600g rozmiar LARGE, 100-150cm - 33 000 szt. 4) Pieluchomajtki o chłonności min. 2600g rozmiar EXTRA LARGE, 130-170cm - 18 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Chłonność - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Bardzo chłonne podkłady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Podkład o chłonności min. 850g wymiary: 40cmx60cm - 1 800 szt. 2) Podkład o chłonności min. 1750g wymiary: 60cmx90cm - 30 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Chłonność - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Tupfery gazowe, podkłady ginekologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Tupfery gazowe FASOLA wymiary: 15 cm x 15 cm - 30 op. 2) Tupfery gazowe KULA wymiary: 20 cm x 20 cm - 35 op. 3) Tupfery gazowe ROŻEK wymiary: 18 cm x 18 cm - 35 op. 4) Tupfery gazowe STOŻEK wymiary: 12 cm x 12 cm - 40 op. 5) Setony z gazy wymiary: 2cmx2m - 6 op. 6) Setony z gazy wymiary: 1cmx2m - 12 op. 7) Podkłady ginekologiczne wymiary: 34 cm x 9 cm - 14 000 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zestawy zabiegowe jałowe sterylizowane parą wodną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kompres 5 x 5 17N 12W, ilość w opakowaniu: 3 szt - 250 000 op. 2) Kompres 5 x 5 17N 12W, ilość w opakowaniu: 5 szt - 200 000 op. 3) Kompres 5 x 5 17N 12W, ilość w opakowaniu: 10 szt - 50 000 op. 4) Kompres 7,5 x 7,5 17N 12W, ilość w opakowaniu: 3 szt - 100 000 op. 5) Kompres 7,5 x 7,5 17N 12W, ilość w opakowaniu: 5 szt - 60 000 op. 6) Kompres 7,5 x 7,5 17N 12W, ilość w opakowaniu: 10 szt - 25 000 op. 7) Kompres 7,5 x 7,5 17N 12W, ilość w opakowaniu: 20 szt - 2 500 op. 8) Kompres 7,5 x 7,5 17N 12W, ilość w opakowaniu: 40 szt - 2 000 op. 9) Kompres 10 x 10 17N 12W, ilość w opakowaniu: 3 szt - 60 000 op. 10) Kompres 10 x 10 17N 12W , ilość w opakowaniu: 5 szt - 50 000 op. 11) Kompres10 x10 17N 12W , ilość w opakowaniu: 10 szt - 20 000 op. 12) Kompres10 x10 17N 12W , ilość w opakowaniu: 20 szt - 12 000 op. 13) Kompres 10 x 10 17N 12W, ilość w opakowaniu:40 szt - 5 000 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Neurokompresy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kompresy włókninowe 40g z nitką RTG. wymiary 20mmx40mmx10szt.x25op. - 10 op. 2) Kompresy włókninowe 40g z nitką RTG. wymiary 25mmx75mmx10szt.x25op. - 10 op. 3) Kompresy włókninowe 40g z nitką RTG. wymiary 20mmx50mmx10szt.x25op. - 10 op. 4) Kompresy włókninowe 40g z nitką RTG. wymiary 20mmx60mm10szt.x25op. - 10 op. 5) Kompresy włókninowe 40g z nitką RTG. wymiary 25mmx25mm10szt.x25op. - 10 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Podkłady podgipsowe systetyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Podkłady podgipsowe wymiary: 3m x 10cm - 6 000 szt. 2) Podkłady podgipsowe wymiary: 3m x 15cm - 7 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gramatura podkładu - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.