Opole: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 2286 OPOLE - 04/ZP/2013
Numer ogłoszenia: 240435 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2286 , skr. poczt. 307 307, 45-076 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4523701 w. 050, faks 077 4523701 w. 800.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostak Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 2286 OPOLE - 04/ZP/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje: Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości i utrzymania terenów zewnętrznych w Jednostce Wojskowej 2286 Opole. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 90910000-9 - usługi w zakresie sprzątania 90911200-8 - usługa sprzątania budynków 90911300-9 - usługi czyszczenia okien 90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic 90620000-9 - usługi odśnieżania 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń 77300000-3 - usługi ogrodnicze 77310000-6 - usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 75251120-7 - usługi ochrony przeciwpożarowej lasów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 75.25.11.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY żąda od WYKONAWCÓW wniesienia wadium w kwocie 8 500,00 zł. 1. WYKONAWCA wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. WYKONAWCA, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - wówczas wpłata następuje przelewem na rachunek bankowy ZAMAWIAJĄCEGO nr - 31 1010 1401 0011 3713 9120 0000 z dopiskiem: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 2286 OPOLE - 04/ZP/2013; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy; WYKONAWCA zobowiązany jest wraz z ofertą przedłożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium - oryginał. 4. ZAMAWIAJĄCY zwróci wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1 i ust. 2 ustawy - w związku z tym należy do oferty dołączyć informacje na jaki numer rachunku bankowego ma być dokonany zwrot. 5. WYKONAWCA dokonujący wpłaty wadium w formie przelewu dołącza do oferty dowód potwierdzenia wykonania operacji przelewu. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 2 - 5 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 7. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/ poręczyciela. 8. WYKONAWCA, który wniesie wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form o wartości mniejszej niż określona przez ZAMAWIAJĄCEGO, zostanie wykluczony z postępowania. 9. ZAMAWIAJĄCY zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem WYKONAWCY, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 10. ZAMAWIAJĄCY zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. ZAMAWIAJĄCY żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. WYKONAWCA wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, ZAMAWIAJACY zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez WYKONAWCĘ. 13. ZAMAWIAJĄCY zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli WYKONAWCA, którego oferta została wybrana nie spełnia wymagań zawartych w ustawie zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5. 14. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza złożenie wadium tylko przez lidera Konsorcjum w imieniu wszystkich uczestników konsorcjum.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunków WYKONAWCA musi złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w Rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń winno wynikać jednoznacznie, że WYKONAWCA spełnił warunki opisane w Rozdziale VII SIWZ. ZAMAWIAJĄCY dokona oceny spełniania warunków wymaganych od WYKONAWCY zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w Rozdziale VII SIWZ. Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, przeprowadzenie analizy w kontekście: - czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, - czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo, - czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, - czy adresatem tego dokumentu jest WYKONAWCA uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, - czy kopia załączona przez WYKONAWCĘ w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione lub przez pełnomocnika na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, - czy złożony dokument jest kompletny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY dokona oceny spełniania warunków wymaganych od WYKONAWCY zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, przeprowadzenie analizy w kontekście: - czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia; - czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo; - czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu; - czy adresatem tego dokumentu jest WYKONAWCA uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu; - czy kopia załączona przez WYKONAWCĘ w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione lub przez pełnomocnika na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione; - czy złożony dokument jest kompletny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY dokona oceny spełniania warunków wymaganych od WYKONAWCY zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, przeprowadzenie analizy w kontekście: - czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia; - czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo; - czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu; - czy adresatem tego dokumentu jest WYKONAWCA uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu; - czy kopia załączona przez WYKONAWCĘ w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione lub przez pełnomocnika na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione; - czy złożony dokument jest kompletny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY dokona oceny spełniania warunków wymaganych od WYKONAWCY zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, przeprowadzenie analizy w kontekście: - czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia; - czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo; - czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu; - czy adresatem tego dokumentu jest WYKONAWCA uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu; - czy kopia załączona przez WYKONAWCĘ w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione lub przez pełnomocnika na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione; - czy złożony dokument jest kompletny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie że dysponuje sprzętem oraz potencjałem osobowym gwarantującym realizacje przedmiotu usługi.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.mon.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria jawna Jednostki Wojskowej 2286 Opole, miejscowość: Szumirad, Gmina Lasowice Wielkie, lub przesłać na adres: Jednostka Wojskowa 2286 Opole, skr. poczt. 307, 45-076 Opole..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- PN/03/2024 Zakup energii elektrycznej na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Dostawa urządzeń drukujących na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW oraz magazynu energii.
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Sporządzenie inwentaryzacji techniczno - budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej - 4 zadania częściowe.
- Realizacja kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej 20-lecia Polski w Unii Europejskiej.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania budynków Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Wykonywanie prac ogrodniczych na terenach zieleni parkowej, skwerów, pasów zieleni dróg gminnych oraz innych terenów zieleni Gminy-Miasta Stargard
- Utrzymanie zieleńców na terenie cmentarzy komunalnych przy ul. W. Szymborskiej oraz przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku wraz z mogiłami wojennymi
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi
- Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków wraz z terenami przyległymi przy ulicy Janka Bytnara Rudego 25 w Warszawie - Postępowanie powtórzone
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.