eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sicienko › kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sicienko i jednostek organizacyjnych,

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-19

Sicienko: kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sicienko i jednostek organizacyjnych,
Numer ogłoszenia: 240377 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sicienko , ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, faks 052 5870407.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sicienko i jednostek organizacyjnych,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Sicienko i jednostek organizacyjnych, tj. Urzędu Gminy w Sicienku, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sicienku, Gminnego Ośrodka Kultury w Sicienku, Gminnej Biblioteki Publicznej w Sicienku, Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Sicienku, Szkoły Podstawowej w Kruszynie, Szkoły Podstawowej w Strzelewie, Szkoły Podstawowej w Samsiecznie, Szkoły Podstawowej w Trzemiętowie, Zespołu Szkół w Sicienku, Zespołu Szkół w Wojnowie, Zakładu Komunalnego w Sicienku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Obsługa budżetu obejmuje: 1) zapewnienie wykonywania czynności związanych z obsługą budżetu Gminy Sicienko i jednostek organizacyjnych w poniedziałki, środy i czwartki w godzinach od 8.00 do 15.00, we wtorki od 8.00 do 17.00 i w piątki od 8.00 do 14.00, na terenie miejscowości będącej siedzibą Urzędu Gminy oraz zapewnienie realizacji przelewów od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 2) otwarcie i prowadzenie 41 rachunków ( w PLN) zamawiającego i jednostek organizacyjnych Gminy Sicienko ( podstawowych, pomocniczych, dochodów własnych), 3) otwieranie dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie wykonywania bankowej obsługi budżetu Gminy Sicienko i jej jednostek organizacyjnych- na pisemny wniosek, 4) możliwość otwierania rachunków walutowych lub możliwość przeprowadzenia rozliczeń w walutach wymienialnych, 5) obsługę operacji finansowych budżetu Gminy Sicienko i jej jednostek organizacyjnych z zastosowaniem jednolitych procedur, 6) oprocentowanie środków na rachunkach, liczone jako dzienna stawka WIBID 1M ustalana z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc za który będzie naliczone oprocentowanie i współczynnika określonego w złożonej ofercie, kapitalizacja następować będzie raz na koniec miesiąca, w ostatnim dniu kalendarzowym, 7) wydawanie opinii bankowej, zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych, potwierdzeń wpłat i wypłat, blankietów czeków - bez opłat i prowizji, 8) dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków- bez opłat i prowizji,, 9) możliwość wypłaty gotówki wg nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków, 10) możliwość wymiany gotówki na nominały o mniejszej wartości- banknoty i bilon, 11) przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki zamawiającego. Zamawiający wymaga by wykonawca nie obciążał płatników prowizjami od wpłat na rzecz Gminy Sicienko i jej jednostek organizacyjnych, 12) wypłaty gotówkowe na rzecz osób fizycznych wskazanych przez posiadacza rachunku w zleceniach wypłaty gotówkowej- wypłata świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego i zasiłków dla opiekunów. Wypłata maksymalnie w dwóch dniach pomiędzy 15 i 20 dniem miesiąca, 13) zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej, jego wdrożenie w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Sicienko, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizującej w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania bez opłat i prowizji. Wykonawca (bank) zapewni instalację (uruchomienie) stanowisk bankowości elektronicznej oraz poprawne działanie oprogramowania bankowości elektronicznej na stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego, oraz zapewni wszelkie dodatkowe akcesoria zapewniające bezpieczeństwo pracy dla użytkowników systemu bankowości elektronicznej, a zwłaszcza dla podpisujących przelewy. Jeżeli system, który oferuje Wykonawca, wymaga zastosowania dodatkowych akcesoriów, wówczas Wykonawca dostarczy odpowiednią ilość narzędzi bankowości elektronicznej np.: tokeny, karty, czytniki, czy inne. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu. Zamawiający nie przewiduje opłat (abonamentu) za korzystanie z bankowości elektronicznej. Dopuszcza się zastosowanie systemu , który nie wymaga instalacji na urządzeniach Zamawiającego, jeżeli Wykonawca zapewni taką samą funkcjonalność systemu, poprzez dostęp do niego przez stronę internetową, 14) system bankowości elektronicznej winien zapewnić co najmniej: - realizację przelewów od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00, - dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i pomocniczych, -składanie poleceń przelewu ze wszystkich w/w rachunków w ramach dostępnych środków, - import przelewów przygotowanych we własnym systemie informatycznym Zamawiającego do systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych w formacie umożliwiającym wczytanie tych danych. Zamawiający przygotuje pliki w formacie wymaganym przez Wykonawcę, - generowanie (wydruk) wyciągów bankowych nie wymagających stempla bakowego, - generowanie ( wydruk) historii do rachunku bankowego za okres 1 roku - potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on-line (po realizacji przelewu natychmiastowa informacja w systemie bakowości internetowej), - możliwość wykonywania operacji na różnych rachunkach jednostki przez kilku użytkowników w tym samym czasie, - przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu co najmniej przez okres 1 roku - możliwość autoryzowania zleceń płatniczych za pomocą elektronicznego klucza, - nadawanie nowych bądź zmiana istniejących uprawnień użytkowników systemu w dowolnym momencie obowiązywania umowy, na podstawie pisemnej dyspozycji, - pełną informację o procesie autoryzacji zleceń, poprzez podanie daty i godziny podpisu zlecenia przez każdą z osób, - możliwość przeszukiwania zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg nazwy kontrahenta, daty, okresu i kwoty, 15) w przypadku awarii uniemożliwiającej wysyłanie przelewów w formie elektronicznej, bank umożliwi realizację poleceń przelewu w formie papierowej w tej samej cenie, w dniu ich złożenia lub w dniu wskazanym do dyspozycji jako data do realizacji, 16) w systemie bankowości elektronicznej obsługiwane będą rachunki wskazane w pkt.4 ppkt.1 z wyłączeniem rachunku Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej, 17) sporządzanie wyciągów bankowych w wersji papierowej z potwierdzeniem operacji bankowych dla każdego rachunku bankowego. Wyciągi muszą być sporządzane za dni, w których na rachunku bankowym wystąpiły obroty, 18) możliwość deponowania wolnych środków pieniężnych znajdujących się na rachunkach podstawowych, rachunkach dochodów własnych i rachunkach środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Zamawiającego (wskazanych w pkt.4 ppkt.1 a,b,c) na lokatach terminowych automatycznych typu overnight i weekendowych, automatycznie tj. bez dodatkowych formalności, na koniec dnia- bez opłat i prowizji. Powrót środków pieniężnych z lokaty nastąpi następnego dnia roboczego do godziny 7.30 i będzie to pierwsza operacja na rachunku bankowym. Oprocentowanie liczone jako dzienna stawka WIBID ON i współczynnika określonego w złożonej ofercie. Współczynnik stały w okresie obowiązywania umowy. Kapitalizacja odsetek w ostatnim dniu kalendarzowym miesiąca, 19) możliwość deponowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych na pisemny wniosek Zamawiającego. Uruchomienie jak i rezygnacja z tej opcji może nastąpić w każdym momencie trwania umowy bez opłat i prowizji. Oprocentowanie liczone jako dzienna stawka WIBID ustalana z ostatniego dnia roboczego okresu poprzedzającego okres, za który naliczane będzie oprocentowanie i współczynnika określonego w złożonej ofercie. Współczynnik stały w okresie obowiązywania umowy. Kapitalizacja odsetek na koniec okresu obowiązywania lokaty. W przypadku rezygnacji z lokaty przed upływem terminu na jaki została zawarta, oprocentowanie od tych środków zostanie naliczone w wysokości odsetek ustalonych dla lokat typu overnight, 20) uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetowego , do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Gminy w uchwale budżetowej ( w projekcie uchwały na 2015 rok przewiduje się 500.000,00 zł). Szczegółowe warunki kredytu określi umowa, przy czym: - zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, - każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, - uruchomienie kredytu następować będzie bez żadnych prowizji i opłat, - wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat od salda niewykorzystanej części kredytu, - kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej, - zamawiający płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia, - oprocentowanie kredytu w rachunku będzie zmienne, liczone w oparciu o oprocentowanie WIBOR 1M wyliczonej jako średnia z ostatniego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy +/- marża banku, - odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu, 2. Bank dla czynności i usług będących przedmiotem zamówienia nie będzie pobierał innych, niż wymienione w Formularzu cenowym oferty prowizji, ani opłat z tytułu wykonywania obsługi bankowej budżetu Gminy Sicienko i jej jednostek organizacyjnych w terminie od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2018 r., 3. Bank ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji niezgodnych z dyspozycją Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, 4. Dodatkowe informacje dla wykonawcy: 1) aktualnie prowadzone rachunki bankowe a) rachunki podstawowe- 12 szt. b) rachunki Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych- 12 szt. c) rachunki wydzielonych dochodów własnych- 6 szt. d) pozostałe rachunki (pomocnicze)- 10 szt. e) rachunek Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej 2) przelewy bankowe na rachunki w innych bankach- 1300 szt./mc 3) przelewy bankowe na rachunki w tym samym banku- 500 szt./mc 4) wartość wypłat gotówkowych- 195.500,00 PLN /mc 5) wartość wpłat gotówkowych- 232.000,00 PLN /mc 6) wartość gotówkowej wypłaty świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i zasiłków dla opiekunów - 60.000zł/mc 7) wymiana gotówki na nominały o mniejszej wartości- banknoty, bilon - 1000 zł/mc 8) wysokość kredytu na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego określany jest corocznie w uchwale budżetowej- w projekcie uchwały na 2015 rok przewiduje się 500.000,00 zł. 5. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać/utworzyć na okres obowiązywania umowy oddział/filie w miejscowości będącej siedzibą Urzędu Gminy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania , że wykonawca spełnia warunek uprawnień do wykonywania określonej działalności, zamawiający wymaga złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22.ust.1 PZP - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający wymaga, złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22.ust.1 PZP - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający wymaga, złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22.ust.1 PZP - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22.ust.1 PZP - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisującą nie jest osobą upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w § 6 pkt. I ppkt.2 SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 20
  • 2 - Oprocentowanie rachunku bieżącego - 10
  • 3 - oprocentowanie lokat typu overnight - 15
  • 4 - oprocentowanie lokat wekendowych - 10
  • 5 - oprocentowanie lokat miesięcznych - 10
  • 6 - oprocentowanie lokat trzymiesięcznych - 10
  • 7 - oprocentowanie lokat sześciomiesięcznych - 10
  • 8 - minimalna kwota środków przyjmowana na lokaty - 5
  • 9 - oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zawrze umowę zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ oraz ofercie Wykonawcy. Projekt umowy zostanie przygotowany przez Wykonawcę (Bank). 2. W przypadku konieczności wykonywania przez Wykonawcę (Bank), na życzenie Zamawiającego innych czynności niż wymienione w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji, Wykonawca (Bank) może pobierać opłaty zgodnie z obowiązującą u Niego (Tabelą prowizji i opłat). 3. Zamawiający dopuszcza do zmiany treści umowy w następujących przypadkach: a. W przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich b. W przypadku zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sicienko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sicienku, ul.Mrotecka 9; 86-014 Sicienko woj.kujawsko-pomorskie...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9 ; 86-014 Sicienko pok.1b..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 30.12.2014.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.