eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielawa › dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-17

Bielawa: dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP)
Numer ogłoszenia: 240198 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Bielawa , ul. Plac Wolności 1, 58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie, tel. (074) 8334-255, faks 074 8335838.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP) Ogólne wymagania w stosunku do SDIP 1. SDIP w czasie rzeczywistym spełniać musi następujące funkcje: - gromadzenie danych o położeniu autobusów - prezentację dynamicznej informacji pasażerskiej o odjazdach autobusów z przystanków na 15 tablicach rozmieszczonych na przystankach autobusowych na terenie Bielawy, Dzierżoniowa i Piławy. - monitorowanie w czasie rzeczywistym lokalizacji autobusów poprzez GPS i GPRS. - lokalizację autobusów przez określenie współrzędnych geograficznych pojazdu, a na tej podstawie odbywanej trasy i odwiedzonych przystanków; - prezentacja lokalizacji autobusów na mapach cyfrowych i w postaci tabelarycznej. 2. System ma zapewnić podgląd lokalizacji pojazdów w czasie rzeczywistym, jak i przeglądanie historii odbytych tras. System ma zapewnić automatyczną lokalizację autobusów na wszystkich przystankach, trasach i obsługiwanych liniach. Poprzez automatyczną lokalizację autobusów na wszystkich przystankach trasach i liniach Zamawiający rozumie bez ingerencji czynnika ludzkiego, samoczynny przesył danych w określonych odstępach czasowych konfigurowalnych przez administratora systemu z każdego możliwego miejsca realizacji pracy przewozowej autobusów. Dane te powinny być zapisywane w bazie danych w postaci współrzędnych geograficznych oraz informacji o czasie, trasach, odwiedzanych przystankach. Ponadto system musi zapewnić przesył danych na żądanie wg potrzeby Zamawiającego. 3. Dane opisowe poszczególnych elementów (numer wozu, model, numer linii, dane kierującego pojazdem itp.) mają być przechowywane w bazie danych. System ma pobierać informacje (o rozkładzie jazdy, trasach przejazdu, przystankach itp.) z oprogramowania do tworzenia rozkładów jazdy posiadanego przez Zamawiającego. W przeciwnym razie, Wykonawca w ramach oferty zapewni oprogramowanie tożsame w sensie funkcjonalności. 4. Na realizację SDIP składają się następujące zadania: 1) zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych pozwoleń dla realizacji zadania oraz wdrożenie SDIP, w tym wykonanie projektu funkcjonalnego definiującego proponowane rozwiązania i harmonogramu wdrożenia, 2) dostawa, montaż i pełna instalacja 15 sztuk 4 wierszowych dwustronnych elektronicznych fabrycznie nowych tablic informacyjnych wykonanych w technologii LED wraz z urządzeniami do komunikacji z serwerem i systemem nagłośnienia; 3) dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń lokalizujących pojazdy (autokomputery) wraz z urządzeniami do komunikacji z serwerem - 46 kompletów; 4) dostawa i instalacja oprogramowania użytkowego dla systemu wraz z licencjami; 5) wyposażenie stanowiska dyspozytorskiego i stanowisk nadzoru ruchu; 6) dostawa, montaż i konfiguracja dedykowanych serwerów wraz z 2 zestawami komputerowymi; 7) dostawa wszystkich niezbędnych urządzeń wchodzących w skład SDIP, niezbędnych dla jego prawidłowego działania; 8) montaż urządzeń, o których mowa w pkt 7, ich konfiguracja, wdrożenie i uruchomienie systemu; 9) przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego, w tym pracowników operatorów komunikacji miejskiej 10) przekazanie Zamawiającemu wszelkich danych i informacji oraz dokumentacji dotyczących aplikacji, pozwalających Zamawiającemu na rozszerzenie systemu o kolejne tablice informacji pasażerskiej; 11) przeniesienie na rzecz Zamawiającego praw autorskich majątkowych do utworów prawa autorskiego, innych aniżeli programy komputerowe 4. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie systemowe i użytkowe wszystkich modułów systemu (dla działania, których wymagane jest oprogramowanie) było dostarczone wraz z licencją lub licencja taka była udzielona przez Wykonawcę zamówienia (np. oprogramowanie użytkowe serwera) w zakresie wymaganym dla zgodnego z obowiązującym prawem eksploatowania przez Zamawiającego. 5. System powinien umożliwiać łatwą (modułową) rozbudowę infrastruktury w zakresie dodatkowych urządzeń przekazywania w czasie rzeczywistym informacji pasażerskiej przystankowej np. monitorów LCD TFT, tablic LED, Infokiosków z wykorzystaniem technologii WAP oraz systemu monitorowania wszystkich pojazdów. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonane prace, sprzęt i sprawność działania systemu na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. 7. Wykonawca przeszkoli na własny koszt minimum 2 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji systemu. 8. Wykonawca dostarczy dokumentację techniczną opisującą parametry pracy oferowanego systemu, oprogramowania i urządzeń w celu dalszej rozbudowy systemu w języku polskim w jednym egzemplarzu w wersji papierowej i jednym w wersji elektronicznej. 9. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję administratora systemu wraz z niezbędnymi danymi dostępowymi oraz narzędziami dostępowymi, tj.: i. - instrukcji uruchomienia serwera ii. - instrukcji instalacji systemu iii. - instrukcji zabezpieczenia danych i wykonywania kopii bezpieczeństwa 10. Cały SDIP musi być zaprojektowany i wykonany tak, aby ograniczyć ingerencję w jego działanie osób trzecich niebędących uprawnionymi użytkownikami. 11. Na potrzeby SDIP Zamawiający na koszt własny i własnym staraniem dostarczy do pomieszczenia klimatyzowanego na serwery łącze internetowe szerokopasmowe o stałym adresie IP o przepustowości, co najmniej 2 Mb (do 2048 kb/s). 12. We wszystkich graficznych interfejsach należy stosować język polski, cała dokumentacja musi być dostarczona w języku polskim. 13. Wykonawca zapewnia wsparcie w części zamienne przez okres 10 lat. 14. Zamawiający sprawdzi możliwość doprowadzenia prądu i sieci internetowej do wybranych lokalizacji przystanków. W przypadku braku możliwości doprowadzenia Internetu zamawiający godzi się z wykorzystaniem tablic pracujących w oparciu o sieć GSM..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.81.32.00 - System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego 48.81.30.00 - System informacji ruchu pasażerskiego 48.81.31.00 - Elektroniczne tablice informacyjne 48.80.00.00 - Systemy i serwery informacyjne 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 20000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1. IDW.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 zamówienia polegającego na zaprojektowaniu, dostawie i uruchomieniu systemu dynamicznej informacji pasażerskiej, współpracującego z minimum 15 tablicami informacji pasażerskiej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a Potencjał techniczny: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1. IDW. b Potencjał kadrowy: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1. IDW.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1.000.000,00 PLN - kserokopia opłacenia polisy dołączona do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 8.3.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp, oraz oświadczenie LISTA PODMIOTÓW NALEŻĄCYCH DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITALOWEJ / INFORMACJA O BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bielawa.pl/pl/bip/zamowienia_publiczne/przetargi/nieograniczony/01_01_14
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielawa, plac Wolności 1, 58-260 Bielawa.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielawa, plac Wolności 1, 58-260 Bielawa, pok nr 15.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.