eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Roboty dekarsko blacharskie w budynku mieszkalnym będącym wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-17

Bytom: Roboty dekarsko blacharskie w budynku mieszkalnym będącym wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A
Numer ogłoszenia: 240180 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dekarsko blacharskie w budynku mieszkalnym będącym wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Roboty dekarsko blacharskie w budynku mieszkalnym usytuowanym w Zabrzu przy ul. Częstochowska 3 będącym wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Część II Roboty dekarsko blacharskie w budynku mieszkalnym usytuowanym w Zabrzu przy ul. Goły 1 będącym wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Część III Roboty dekarsko blacharskie, remont instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym usytuowanym w Rudzie Śląskiej przy ul. Orzegowska 54 będącym wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres wraz z uwarunkowaniami techniczno-organizacyjnymi zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.10.00-0, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) Część II: 2 100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100) Część III: 1 400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą budowlaną w ramach jednej umowy polegającą na remoncie obiektu kubaturowego o wartości minimum Część I: 60 000,00 zł brutto, Część II: 40 000,00 zł brutto Część III: 26 000,00 zł brutto wraz z dowodami dotyczącymi realizacji najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz jeżeli pozytywnie zweryfikowana zostanie przez Zamawiającego zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zgodnie z postanowieniami pkt. 5.3.3. SIWZ. 3. Zamawiający na podstawie art. 22 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zweryfikuje zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 6A ppkt 4 SIWZ. W przypadku wykazania przez Wykonawcę w pkt. II tabeli w załączniku nr 4 do druku Oferta informacji o choć jednej robocie budowlanej niewykonanej lub wykonanej nienależycie (której wartość naliczonych kar umownych w ramach jednej umowy przekroczyła 10 % wartości umowy brutto) z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie spełnia warunku wiedzy i doświadczenia i zostanie on wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o których mowa w pkt. 5.1.2 i 5.1.3. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest przedłożyć dokumenty dotyczące: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek w zakresie dysponowania osobami za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zadania legitymujące się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie Prawa budowlanego tj.: minimum 1 osoba pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa Ponadto w zakresie Część III - pracownicy i osoby dozoru związane bezpośrednio z montażem urządzeń elektroenergetycznych powinny posiadać stwierdzenie kwalifikacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828) - uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji - świadectwem kwalifikacyjnym E - oraz uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru - świadectwem kwalifikacyjnym D dla pracowników i osób związanych bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o których mowa w pkt. 5.1.2 i 5.1.3. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest przedłożyć dokumenty dotyczące: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    2. Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą budowlaną w ramach jednej umowy polegającą na remoncie obiektu kubaturowego o wartości minimum Część I: 60 000,00 zł brutto, Część II: 40 000,00 zł brutto Część III: 26 000,00 zł brutto wraz z dowodami dotyczącymi realizacji najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz jeżeli pozytywnie zweryfikowana zostanie przez Zamawiającego zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zgodnie z postanowieniami pkt. 5.3.3. SIWZ. 3. Zamawiający na podstawie art. 22 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zweryfikuje zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 6A ppkt 4 SIWZ. W przypadku wykazania przez Wykonawcę w pkt. II tabeli w załączniku nr 4 do druku Oferta informacji o choć jednej robocie budowlanej niewykonanej lub wykonanej nienależycie (której wartość naliczonych kar umownych w ramach jednej umowy przekroczyła 10 % wartości umowy brutto) z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie spełnia warunku wiedzy i doświadczenia i zostanie on wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące udzielonej gwarancji zgodnie z opisem w pkt. II ppkt. 1 Załącznika nr 2 do SIWZ zawarte w druku Oferta stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie w zakresie gospodarki odpadami, zgodnie z opisem w pkt. II ppkt.2. Załącznika nr 2 do SIWZ - stanowiący załącznik nr 8 do druku OFERTA 16. PODWYKONAWSTWO. 1. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie - Załącznik nr 5 - części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, na dzień zgłoszenia zmiany, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Informacje dotyczące umowy o podwykonawstwo w przypadku zamówień na roboty budowlane: 1. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, jeżeli Zamawiający określa takie wymagania: a) termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 2. Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy i usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu, jeżeli Zamawiający określa takie informacje: a) umowy, których wartość stanowi 0,5 % wartości w sprawie zamówienia publicznego, jednak do wartości nieprzekraczającej 50 000,00 zł, 3. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 4. Projekt umowy winien zawierać co najmniej: a) zakres zamówienia powierzonego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, b) termin realizacji, c) obowiązki generalnego Wykonawcy, d) obowiązki podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, e) wysokość wynagrodzenia należnego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, f) termin i warunki zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, g) informację dotyczącą osób pełniących funkcję kierownika budowy oraz koordynatora umowy. 5. Zamawiający w terminie 7 dni od dnia otrzymania, zgłasza pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i do projektu jej zmiany, niespełniającej wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 6. Niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego. 7. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. 8. Zamawiający, w terminie 7 dni zgłasza pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w przypadku niespełnienia wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia nie odpowiada wymaganemu. 9. Niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację umowy przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiot został wskazany przez Zamawiającego w SIWZ, jako niepodlegający niniejszemu obowiązkowi. Wyłączenie, o którym mowa w pierwszym zdaniu, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł. 11. W przypadku, o którym mowa powyżej, jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o karę umowną. 12. Przepisy pkt. 4 - 12 powyżej stosuje się odpowiednio do zmian tej umowy o podwykonawstwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

9. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, b) wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom-30,00+VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej-bezpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Roboty dekarsko blacharskie w budynku mieszkalnym usytuowanym w Zabrzu przy ul. Częstochowska 3 będącym wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce: Zabrze ul. Częstochowska 3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki rozbiórka rynien i rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. wymiana łacenia dachu pod pokrycie dachówką, pokrycie dachów nieodeskowanych dachówka ceramiczną, ławy kominiarskie - montaż montaż płotków przeciwśniegowych impregnacja grzybobójcza bali i krawędziaków uzupełnienie obróbek blacharskich kołnierzy kominów i ścian świetlików założenie pasów usztywniających , montaż rur wentylacyjnych, montaż rynien dachowych , rur spustowych z PCV osadzenie okien w połaci dachu przemurowanie kominów z cegły klinkierowej spoinowanie ścian zaprawa cementową odbicie i wykonanie tynków malowanie tynków wewnętrznych ścian wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronne wykonanie drabin wewnętrznych rozebranie pokrycia dachowego z papy na dachach drewnianych wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronne wymiana deskowania dachu naprawa pokrycia dachowego papą termozgrzewalną - dwuwarstwowe pokrycie papy uporządkowanie terenu robót budowlanych, wywiezienie gruzu i papy. utylizacja papy odbiór kominiarski. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.10.00-0, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Roboty dekarsko blacharskie w budynku mieszkalnym usytuowanym w Zabrzu przy ul. Goły 1 będącym wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce: Zabrze ul. Goły 1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: rozebranie pokrycia dachowego z papy na dachach drewnianych - pierwsza warstwa rozebranie pokrycia dachowego z papy na dachach drewnianych - następna warstwa rozebranie obróbek blacharskich, murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, itp. z blachy nie nadającej się do użytku. wymiana deskowania dachu wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronne wymiana desek czołowych dwukrotna impregnacja grzybobójcza przemurowanie kominów z cegły klinkierowej odbicie i wykonanie tynków malowanie tynków wewnętrznych ścian wykonanie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną rozebranie rynien , rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej montaż rur wentylacyjnych z blachy ocynkowanej montaż rynien i rur spustowych z PCV założenie czyszczaków z PCV kanalizacyjnych założenie pasów usztywniających z blachy ocynkowanej osadzenie okien w połaci dachowej przemurowanie kominów z cegły klinkierowej opinia kominiarska demontaż i montaż okien - klatka chodowa i strych wymiana drzwi wejściowych odbicie i wykonanie tynków malowanie tynków wymiana elementów schodów drewnianych wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej uporządkowanie terenu robót budowlanych, wywiezienie gruzu i papy. utylizacja papy odbiór kominiarski. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.10.00-0, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Roboty dekarsko blacharskie, remont instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym usytuowanym w Rudzie Śląskiej przy ul. Orzegowska 54 będącym wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce: Ruda Śląska ul. Orzegowska 54 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: rozebranie pokrycia dachowego z papy na dachach drewnianych - pierwsza warstwa rozebranie pokrycia dachowego z papy na dachach drewnianych - następna warstwa rozebranie obróbek blacharskich, murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, itp. z blachy nie nadającej się do użytku. rozebranie rynien , rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku wymiana deskowania dachu wymiana desek czołowych dwukrotna impregnacja grzybobójcza wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronne przemurowanie kominów z cegły klinkierowej malowanie tynków wewnętrznych ścian naprawa pokrycia dachowego papą termozgrzewalną - dwuwarstwowe modyfikowana SBS 5.70 mm wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej montaż rur wentylacyjnych z blachy ocynkowanej montaż rynien z blachy ocynkowanej montaż rur spustowych z PCV założenie czyszczaków z PCV kanalizacyjnych założenie pasów usztywniających z blachy ocynkowanej montaż wyłazu dachowego fabrycznie wykończonego opinia kominiarska wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle zaprawianie bruzd układanie przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do 30 mm2 w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe, montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych wraz z konstrukcją mocowanie przez zabetonowanie podłączenie przewodów kabelkowych pod zaciski lub bolce pomiar rezystencji izolacji instalacji elektrycznej wykonanie uziomów badania i pomiary instalacji uziemiającej montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych wraz z konstrukcją mocowanie przez przykręcanie na parterze budynku wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle zasilanie tablicy montaż osprzętu modułowego oraz wyłącznika nad prądowego 1 biegunowego wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle zasilanie mieszkań układanie przewodów kabelkowych o przekroju żył do 12,5 mm2 w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe pomiar rezystencji izolacji instalacji elektrycznej oplombowanie liczników i zabezpieczeń montaż tablicy rozdzielczej zabezpieczenie ADM montaż wyłącznika nad prądowego 1 biegunowego zabezpieczenie obwodów ADM montaż czujnika ogranicznika mocy wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle - piwnica układanie przewodów kabelkowych o przekroju żył do 7,5 mm2 w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe piwnica oświetlenie WC i klatki schodowej układanie rur winidurowych montaż puszek podtynkowych montaż opraw oświetleniowych zawieszanych zwykłe żarowe z czujnikami ruchu montaż czujnika zmierzchowego sprawdzenie i pomiary przekaźników czasowych pomiar rezystencji izolacji instalacji elektrycznej demontaż i montaż okien wymiana drzwi wejściowych przygotowanie powierzchni do malowania farbami gruntowanie podłoży malowanie farbami emulsyjnymi malowanie farbą olejną wymiana poręczy schodowych wywóz i utylizacja gruzu i papy Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Zgodnie z wymogami art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, instalacja elektryczna winna spełniać wymogi w zakresie 5 letniego przeglądu technicznego do dokumentacji powykonawczej wykonanej instalacji elektrycznej Wykonawca załączy opis instalacji elektrycznej budynku wraz z schematem jednokreskowym wraz z protokołami z przeprowadzonych pomiarów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.10.00-0, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.