eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie oraz podległych Placówek Terenowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-19

Koszalin: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie oraz podległych Placówek Terenowych
Numer ogłoszenia: 240147 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie , ul. Słowiańska 5, 75-846 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427731 w. 102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie oraz podległych Placówek Terenowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie oraz podległych Placówek Terenowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia w podziale na części obejmuje: 1) część Nr 1: urządzenia wielofunkcyjne A3 w ilości 2 szt. - miejsce dostawy: KRUS OR w Koszalinie (ul. Słowiańska 5, 75 - 846 Koszalin) - 1 szt.; KRUS PT w Szczecinie (ul. Chmielewskiego 22A, 70 - 028 Szczecin) - 1 szt.; 2) część Nr 2: urządzenie wielofunkcyjne A4 w ilości 1 szt. - miejsce dostawy: KRUS PT w Szczecinie (ul. Chmielewskiego 22A, 70 - 028 Szczecin) - 1 szt.; 3) część Nr 3: skaner sieciowy w ilości 1 szt. - miejsce dostawy: KRUS OR w Koszalinie (ul. Słowiańska 5, 75 - 846 Koszalin) - 1 szt.; 4) część Nr 4: zasilacze UPS w ilości 3 szt. - miejsce dostawy: KRUS PT w Szczecinie (ul. Chmielewskiego 22A, 70 - 028 Szczecin) - 3 szt. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do jednostek organizacyjnych wymienionych w ust. 3 na koszt własny. 5. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawcy / podwykonawców w realizacji zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 31.68.25.30-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Informacje o parametrach technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem nazwy producenta i modelu, sporządzone zgodnie z załącznikiem Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), który po uzupełnieniu przez Wykonawcę stanowić będzie integralną część jego oferty;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - według załącznika Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestrowych Firmy. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy pod warunkiem zaistnienia jednej lub kilku z następujących okoliczności: 1) uzasadniona przyczynami technicznymi lub organizacyjnymi lub strukturalnymi konieczność zmiany sposobu wykonania umowy; 2) zmiana stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy; 3) wynikające ze specyfiki działalności Zamawiającego lub niezależne od Wykonawcy obiektywne potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania lub/i odbioru dostaw; 4) zmiana sprzętu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie, jeżeli zaproponowany sprzęt nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że oferowany sprzęt spełni wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie spowoduje to zmiany ceny; 5) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy lub Zamawiającego; 6) zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego; 7) zmiana przepisów prawa, opublikowana w Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra; 8) zaistnienie siły wyższej, powodującej w szczególności zmianę terminu dostawy. 2. Postanowienia, o których mowa w ust. 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Jeżeli po podpisaniu umowy zaistnieją okoliczności inne niż określone w ust. 1, powodujące konieczność wprowadzenia zmian do umowy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie takich zmian, pod warunkiem że nie będą one: 1) wynikać z treści złożonej oferty; 2) wykraczać poza określony przedmiot zamówienia zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie, ul. Słowiańska 5, 75-846 Koszalin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie, ul. Słowiańska 5, 75-846 Koszalin, pokój Nr 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia Wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie oraz podległych Placówek Terenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część Nr 1: urządzenia wielofunkcyjne A3 w ilości 2 szt. - miejsce dostawy: KRUS OR w Koszalinie (ul. Słowiańska 5, 75 - 846 Koszalin) - 1 szt.; KRUS PT w Szczecinie (ul. Chmielewskiego 22A, 70 - 028 Szczecin) - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie oraz podległych Placówek Terenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część Nr 2: urządzenie wielofunkcyjne A4 w ilości 1 szt. - miejsce dostawy: KRUS PT w Szczecinie (ul. Chmielewskiego 22A, 70 - 028 Szczecin) - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie oraz podległych Placówek Terenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część Nr 3: skaner sieciowy w ilości 1 szt. - miejsce dostawy: KRUS OR w Koszalinie (ul. Słowiańska 5, 75 - 846 Koszalin) - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie oraz podległych Placówek Terenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część Nr 4: zasilacze UPS w ilości 3 szt. - miejsce dostawy: KRUS PT w Szczecinie (ul. Chmielewskiego 22A, 70 - 028 Szczecin) - 3 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.25.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.