eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przeprowadzenie szkolenia zwiększającego zakres umiejętności w udzielaniu pierwszej pomocy dla osób pracujących z małymi dziećmi na potrzeby projektu Powrót do zatrudnienia realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-11-19

Opole: Przeprowadzenie szkolenia zwiększającego zakres umiejętności w udzielaniu pierwszej pomocy dla osób pracujących z małymi dziećmi na potrzeby projektu Powrót do zatrudnienia realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu.
Numer ogłoszenia: 239893 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu , ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4416701, faks 0-77 4416702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia zwiększającego zakres umiejętności w udzielaniu pierwszej pomocy dla osób pracujących z małymi dziećmi na potrzeby projektu Powrót do zatrudnienia realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy małym dzieciom (dalej jako szkolenie) na potrzeby projektu Powrót do zatrudnienia realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1. - Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy (dalej jako Projekt). 1. Informacje ogólne: 1) miejsce realizacji szkoleń: Opole, 2) termin realizacji szkoleń: od dnia zawarcia umowy do 31.03 2015 r. 3) uczestnicy: Beneficjenci Projektu wskazani przez Zamawiającego, 4) cel szkoleń: uzyskanie przez minimum 500 osób certyfikatu potwierdzającego umiejętności udzielania pierwszej pomocy małym dzieciom, 5) forma kształcenia: Zamawiający nie dopuszcza innej formy kształcenia niż zajęcia prowadzone bezpośrednio przez wykładowców, w szczególności Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek formy kształcenia na odległość w tym formy e-learningowej. 2. Ilość osób objętych szkoleniem: Zamawiający będzie kierował na szkolenia do momentu wydania uczestnikom przez Wykonawcę co najmniej 500 certyfikatów ukończenia szkolenia EFR Care For Children. Zamawiający nie gwarantuje wykonania całości przedmiotu zamówienia i zastrzega sobie prawo rezygnacji z takiej części przedmiotu umowy, która okaże mu się niepotrzebna bez konieczności zapłaty za pozostałą część. 3. Liczebność grup: Szkolenia będą organizowane w grupach, w których maksymalna liczba osób nie może przekroczyć 15 uczestników. Szkolenia powinny być realizowane jednego dnia w dwóch grupach jednocześnie. Wykonawca ma obowiązek bieżącego informowania Zamawiającego o rezygnacji uczestników ze szkolenia w trakcie jego trwania lub o wszelkich innych okolicznościach związanych z udziałem uczestników w szkoleniu. 4. Ubezpieczenie NNW: Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas szkolenia, a także w czasie dojazdu do miejsca szkolenia i powrotu z niego. Wykonawca najpóźniej w dniu każdego szkolenia przekaże Zamawiającemu kopie polisy NNW dla uczestników z danej grupy szkoleniowej, potwierdzonej za zgodność z oryginałem wraz z dowodem jej opłacenia oraz imienną listą osób objętych ubezpieczeniem. 5. Termin i sposób realizacji szkoleń: Szkolenia będą przeprowadzane w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2015 r. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do 22.12.2014 r. zrealizował szkolenia dla minimum 150 osób, a do 31.03.2015 r. dla minimum 350 osób. Zamawiający zastrzega jednak, iż ilość osób wskazanych w zdaniu poprzednim może ulec zmianie w przypadku niezrekrutowania przez Zamawiającego wymaganej liczny uczestników. Nabór na szkolenia będzie odbywał się na bieżąco. Szczegółowy harmonogram szkoleń będzie ustalany przez Zamawiającego z Wykonawcą w następujący sposób: 1) Wykonawca przedstawia Zamawiającemu w ciągu 7 dni od zawarcia Umowy planowane terminy szkoleń z uwzględnieniem podziału ich realizacji na dni robocze oraz weekend, 2) Zamawiający będzie na bieżąco umawiał Beneficjentów na poszczególne terminy szkoleń wskazane przez Wykonawcę zgodnie z pkt 1, 3) Zamawiający potwierdzi termin szkolenia, a tym samym przekaże Wykonawcy imienne listy uczestników poszczególnych szkoleń w celu objęcia uczestników szkolenia obowiązkowemu ubezpieczeniu NNW najpóźniej na 2 dni przed realizacją szkolenia. 4) Wykonawca najpóźniej w dniu szkolenia przekaże Zamawiającemu godzinowy program szkolenia z zaznaczeniem elementów teoretycznych i praktycznych, przerw, opatrzony datą i informacją dot. instruktora-instruktorów prowadzących dane szkolenie. Każde ze szkoleń wraz z przerwami ma trwać łącznie 7 godzin zegarowych. Podczas zajęć mają odbyć się dwie obowiązkowe przerwy: kawowa - trwająca do 20 min. oraz obiadowa - trwająca do 30 min. Czas przerw wlicza się do zajęć. Szkolenia mają zostać zorganizowane w godzinach pomiędzy 8:00 a 17:00. Zamawiający dopuszcza organizacje szkoleń w dni robocze oraz weekendy. Zamawiający wymaga, aby w każdym dniu równolegle prowadzone były dwa szkolenia. 6. Program szkolenia: Program szkoleń powinien być zgodny z wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji oraz wytycznymi EFR. W programie szkolenia muszą znaleźć się w szczególności, następujące zagadnienia: 1) ocena miejsca zdarzenia i stosowania wyposażenia ochronnego, 2) ocena wstępna poszkodowanego, 3) zakrztuszenie, 4) resuscytacja krążeniowo-oddechowa niemowląt i dzieci, 5) postępowanie w przypadku wstrząsu, urazu kręgosłupa, 6) postępowanie w przypadku krwotoku i urazów oraz w przypadku choroby zagrażającej życiu, 7) użycie automatycznego defibrylatora AED, 8) postępowanie w przypadku zadławienia, porażenia prądem, ukąszeń i użądleń, 9) zespół nagłej śmierci łóżeczkowej, 10) postępowanie w przypadku zatrucia u dzieci. Zamawiający wymaga aby co najmniej 4 godziny zajęć były przeznaczone na zajęcia praktyczne przy użyciu fantomów oraz defibrylatora AED. 7. Instruktorzy: W celu zapewnienia uczestnikom szkolenia jak najlepszego dostępu do nabywania umiejętności praktycznych podczas szkolenia, Zamawiający wymaga, aby zajęcia prowadzone były przez dwóch instruktorów, jeżeli grupa szkoleniowa liczy więcej niż 7 osób. Każdy instruktor prowadzący szkolenie musi posiadać łącznie wymienione niżej kwalifikacje i doświadczenie: 1) kwalifikacje instruktora EFR, 2) co najmniej 1 rok doświadczenia w szkoleniu pracowników żłobków i-lub przedszkoli w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub przeprowadził co najmniej 5 szkoleń EFR Care For Children w grupach minimum 7 osobowych w ciągu ostatniego roku, 3) kwalifikacje ratownika medycznego zgodnie z art. 10. Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tekst jedn. Dz. U. z 3013 r. poz. 757 ze zm.). Zamawiający dopuszcza również prowadzenie szkolenia przez osobę posiadającą tytuł lekarza systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego lub pielęgniarki systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego pod warunkiem, że spełnia warunki wskazane w pkt. 1-2. 8. Miejsce realizacji szkoleń: Szkolenia odbywać będą się w Opolu, w budynku usytuowanym w centrum miasta. Przez centrum miasta Zamawiający rozumie budynek mieszczący się w promieniu do 3 km od Ratusza. Zamawiający wymaga, aby szkolenia odbywały się w salach usytuowanych w tym samym budynku. Szkolenia muszą odbywać się w salach szkoleniowych, gdzie zapewnione są właściwe warunki BHP i ppoż. oraz zaplecze socjalne, w tym dostęp do WC zaopatrzony w środki higieny. Sale powinny być przestronne, odpowiednio oświetlone, w razie potrzeby ogrzewane lub klimatyzowane w celu zapewnienia optymalnej temperatury ok. 24oC, wentylowane. Sale szkoleniowe muszę być dostosowane do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych - wyposażone w minimum: krzesła, stoliki lub krzesła z blatem w liczbie odpowiadającej co najmniej liczbie uczestników szkolenia oraz komputer, flipchart i rzutnik. 9. Sprzęt i materiały potrzebne do realizacji szkoleń: Do zajęć praktycznych Wykonawca musi zapewnić: fantom niemowlęcia do nauki RKO, fantom dziecka do nauki RKO, fantom osoby dorosłej do nauki RKO, fantom do nauki postępowania w zakrztuszeniu niemowląt, Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny, maty ćwiczeniowe, jednorazowe rękawiczki dla każdego uczestnika, środki opatrunkowe, jednorazowe maseczki ćwiczeniowe do wykonywania oddechów ratowniczych dla każdego uczestnika. Część teoretyczna powinna zawierać prezentacje multimedialne obrazujące treść wykładów. Prezentacja powinna zawierać kolorowe ilustracje, zdjęcia, itd. Wydruk prezentacji może być przekazany uczestnikom szkolenia. Materiały pomocnicze mogą stanowić kolorowe ilustracje, zdjęcia, filmy dydaktyczne, katalogi itp. Przed rozpoczęciem zajęć każdy uczestnik szkolenia otrzyma od Wykonawcy program zajęć, notes, długopis. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania każdemu uczestnikowi przed rozpoczęciem szkolenia, aktualnego wydania oryginalnego podręcznika EFR w języku polskim oznaczonego na okładce samoprzylepną, naklejką o wymiarach min. 10cm x 15cm, zawierającą następującą informację: Egzemplarz bezpłatny w ramach projektu Powrót do zatrudnienia, realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, w ramach poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z logotypami POKL i Unii Europejskiej). 10. Obowiązki Wykonawcy dotyczące oznaczenia dokumentacji, miejsca prowadzenia szkoleń i zamieszczenia informacji o Zamawiającym : Wykonawca jest zobowiązany do: 1) oznaczenia miejsca prowadzenia szkolenia (sala, drzwi wejściowe do budynku) odpowiednimi informacjami - zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz zawieszenia w salach szkoleniowych plakatów informacyjnych ww. projektu przekazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest również do poinformowania uczestników, o tym że szkolenie zorganizowane jest w celu realizacji przez Wojewódzki Urząd Pracy projektu Powrót do zatrudnienia oraz że jest ono współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 2) poinformowania przed rozpoczęciem szkolenia uczestników, o tym, że szkolenie zorganizowane jest w celu realizacji przez Wojewódzki Urząd Pracy projektu Powrót do zatrudnienia oraz że jest ono współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 3) zamieszczenia informacji o Organizatorze - Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Opolu we wszystkich materiałach publikowanych, które dotyczą realizacji niniejszego zamówienia, a także do zamieszczenia na swojej stronie internetowej informacji o realizowanym na zlecenie WUP zamówieniu oraz do zamieszczenia na swojej stronie internetowej linku do strony projektu www.opiekun.wup.opole.pl, 4) zarejestrowania instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnych na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizowania w tej bazie informacji o każdym szkoleniu otwartym organizowanym w ramach Projektu systemowego nie rzadziej niż raz w miesiącu, 5) oznaczenia wszystkich dokumentów związanych z wykonaniem przedmiotu umowy zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki a także zamieszczenia na nich informacji o współfinansowaniu ze środków UE w ramach EFS. 11. Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia: Wykonawca jest zobowiązany do wydania każdemu uczestnikowi bezpośrednio po zakończonym szkoleniu: 1) Certyfikatu zastępczego (Temporary Card), ważnego przez 90 dni, do czasu otrzymania z Bristolu certyfikatu w formie karty plastikowej, 2) zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu współfinansowanym przez Unię Europejską. Zaświadczenie, o którym mowa w pkt 2 musi być oznaczone logotypami zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Na zaświadczeniu musi być umieszczona informacja o współfinansowaniu oraz nazwa projektu: Powrót do zatrudnienia Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. Warunkiem wydania Beneficjentowi zaświadczeń o których mowa w pkt. 11 jest jego aktywne uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i praktycznych w pełnym wymiarze czasu szkolenia. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przekazania w ciągu 7 dni od zakończenia szkolenia aplikacji wszystkich uczestników, którzy ukończyli dane szkolenie do europejskiego biura EFR w Bristolu w celu wystawienia uczestnikom imiennego Certyfikatu EFR w formie plastikowej karty. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia wszelkich kosztów związanych z uzyskaniem przez uczestników szkolenia Certyfikatu EFR. 12. Dokumentacja szkolenia: Wykonawca ma obowiązek prowadzenia odpowiedniej dokumentacji szkolenia: 1) listy obecności Beneficjentów na szkoleniu, 2) listy odbioru materiałów dydaktycznych, 3) listy odbioru podręcznika EFR, 4) listy odbioru zaświadczeń, 5) listy odbioru cateringu, 6) ankiet oceniających zrealizowane szkolenie, 7) dokumentacji fotograficznej. Zamawiający przekaże dokumenty o których mowa w ppkt. 1-6 Wykonawcy każdorazowo przed rozpoczęciem zajęć. 13. Dokumentacja przekazywana Zamawiającemu dot. poszczególnych grup szkoleniowych: Wykonawca w ciągu 7 dni od przeszkolenia danej grupy, dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty wraz z pismem przewodnim (oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki): 1) oryginał listy obecności na szkoleniu, potwierdzonej własnoręcznym, czytelnym podpisem uczestników kursu, 2) oryginał imiennej listy osób z ich podpisami potwierdzającymi odbiór materiałów dydaktycznych, 3) oryginał imiennej listy osób z ich podpisami potwierdzającymi odbiór podręcznika EFR, 4) kserokopie wydanych zaświadczeń oraz certyfikatów zastępczych potwierdzone za zgodność z oryginałem na każdej ze stron, 5) oryginał listy dotyczącej odbioru zaświadczeń i certyfikatów, o których mowa w ppkt 4, 6) kserokopie aplikacji uczestników szkolenia przesyłanych do siedziby EFR wraz z potwierdzeniem nadania, 7) oryginały wypełnionych przez Beneficjentów ankiet oceniających zrealizowane szkolenie, 8) dokumentację fotograficzną na nośniku elektronicznym z przeprowadzonych zajęć zawierającą minimum 5 zdjęć z części praktycznej zajęć z użyciem fantomów i-lub defibrylatora AED..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 3 usługi szkoleniowe zgodnie z wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji oraz zgodnie z wytycznymi EFR o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 12 500 (dwanaście tysięcy pięćset złotych).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań wq tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 4 instruktorami, którzy będą spełniać łącznie następujące wymogi: 1. kwalifikacje instruktora EFR, 2. co najmniej 1 rok doświadczenia w szkoleniu pracowników żłobków i/lub przedszkoli w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub przeprowadził co najmniej 5 szkoleń EFR Care For Children w grupach minimum 7 osobowych w ciągu ostatniego roku, 3. kwalifikacje ratownika medycznego zgodnie z art. 10. Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tekst jedn. Dz. U. z 3013 r. poz. 757 ze zm.). Zamawiający dopuszcza również prowadzenie szkolenia przez osobę posiadającą tytuł lekarza systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego lub pielęgniarki systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego pod warunkiem, że spełnia warunki wskazane w pkt. 1-2.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań wq tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający żąda od Wykonawcy kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego akredytację Emergency First Response z siedzibą w Bristolu do prowadzenia szkoleń w standardzie EFR.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - wzór zobowiązania stanowi zał. nr 7 do formularza ofertowego, - pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - doswiadczenie wykonawcy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy także w następujących przypadkach: 1) nie podjęcia przez Wykonawcę wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy lub przerwania ich wykonywania na okres dłuższy niż 3 dni, 2) wykonywania przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy w sposób nienależyty, pomimo jednokrotnego wezwania do poprawy w wykonywaniu tych obowiązków, 3) wykreślenia Wykonawcy z Rejestru Instytucji Szkoleniowych, 4) likwidacji działalności Wykonawcy, 5) zwłoki w terminie wykonywania przedmiotu umowy, 6) innego rażącego naruszenia warunków umowy w tym w szczególności naruszenia obowiązków określonych w umowie. W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie wyłącznie za prawidłowo wykonaną i potwierdzoną przez Zamawiającego część umowy. Umowa może zostać rozwiązana na mocy porozumienia stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu. ul. Glogowska 25c, pok. nr 6, parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu. ul. Glogowska 25c, pok. nr 10 - kancelaria, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, poddziałanie 6.1.1, projekt powrót do zatrudnienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.