Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-17
Bytom: Dostawa narzędzi dla Zakładu CZOK
Numer ogłoszenia: 239830 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi dla Zakładu CZOK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi dla Zakładu CZOK Część I: Dostawa elektronarzędzi i narzędzi pneumatycznych na Pompownie Zakładu Część II: Dostawa narzędzi różnych na Pompownie Zakładu Część III: Dostawa urządzenia do demontażu i montażu pomp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres wraz z uwarunkowaniami techniczno-organizacyjnymi zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0, 44.51.00.00-8, 43.32.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 300,00 zł ( słownie: trzysta złotych 00/100 ), Część II: 2700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych), Część III: 1.900,00 zł (słownie: tysiąc dziewięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA 1. Wykonawca w druku OFERTA - załącznik nr 1 do druku SIWZ zobowiązany jest złożyć zobowiązanie z tytułu gwarancji zgodnie z pkt. II ppkt.1. Załącznika Nr 2 do SIWZ. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 6.1, 6.2, 6.3. do druku OFERTA PODWYKONAWSTWO 1. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie - Załącznik nr 3 - części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, na dzień zgłoszenia zmiany, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom-30,00+VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej-bezpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Dostawa elektronarzędzi i narzędzi pneumatycznych na Pompownie Zakładu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę elektronarzędzi i narzędzi pneumatycznych, szczegółowo określoną w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik 6.1 do druku Oferta oraz załączniku nr 2, 2a..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0, 44.51.00.00-8, 43.32.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Dostawa narzędzi różnych na Pompownie Zakładu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę szczegółowo określoną w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik 6.2 do druku Oferta oraz załączniku nr 2, 2b.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0, 44.51.00.00-8, 43.32.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Dostawa urządzenia do demontażu i montażu pomp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę nowego (rok produkcji 2014 r.) urządzenia do demontażu i montażu pomp w zakresie: Zakrętarka elektryczna min. 10000Nm. Nasadki długie o rozmiarach klucza 55, 90, 95, 100, 105, 110, 115, 120. Zasilacz elektronarzędzi. Ponieważ dostarczona zakrętarka będąca elektronarzędziem ma być m.in. eksploatowana w podziemnych wyrobiskach, w ramach przedmiotu zamówienia należy również opracować Instrukcję bezpiecznego wykonywania prac za pomocą elektronarzędzi w wyrobiskach podziemnych Zakładu CZOK - m.in. przy wykorzystaniu dostarczonego zasilacza. Oferta musi zawierać w cenie opracowanie tej instrukcji. W ramach opracowania tej instrukcji należy dla niej uzyskać pozytywną opinię Rzeczoznawcy ds. ruchu zakładu górniczego do wykonywania badań i opinii w zakresie zasad stosowania elektronarzędzi. Przed zaopiniowaniem instrukcji przez Rzeczoznawcę, jej treść i zakres należy uzgodnić z przedstawicielami Zamawiającego. Oferta musi zawierać w cenie również: przeszkolenie 5 pracowników Zamawiającego w jego siedzibie, z zakresu obsługi dostarczonego urządzenia (zestawu) oraz jeżeli będzie wymagane w DTR lub instrukcji/instrukcjach obsługi dostarczonego urządzenia to przeszkolenie 5 pracowników Zamawiającego w jego siedzibie, z zakresu konserwacji i przeglądów dostarczonego urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0, 44.51.00.00-8, 43.32.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Roboty wykończeniowe w lokalach mieszkalnych - Kolonia Zgorzelec
- "Wykonanie otworów: kontrolno-podsadzkowych, iniekcyjnych oraz kontrolno-rdzeniowych na obszarach objętych działalnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
- Dostawa 2 kpl. zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych wlk. 4 oraz 2 kpl. zawieszeń liny wyrównawczej płaskiej wlk. 2. dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń"
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Przedszkola Miejskiego nr 9 przy ul. Obywatelskiej 6 w Bytomiu
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz materiałów do sterylizacji plazmowej i parowej
- Modernizacja schroniska dla zwierząt
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa mat. eksploatacyjnych branży elekt., malarskiej, ogólnobud. , sanitarnej, mat. tartacznych, narzędzi i akcesoriów oraz mat. metalowych dla WOG w Nowej Dębie (zam. z podziałem na 7 części)"
- Sukcesywna dostawa narzędzi oraz materiałów metalowych, ślusarskich, budowlanych, stolarskich i hydraulicznych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Modernizacja źródła ciepła: montaż węzła ciepłowniczego w budynku Szkoły Podstawowej nr 7 w Sopocie
- Zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez modernizację infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Korczyn
- modernizacja i rozbudowa OŚ w Starachowicach.
więcej: Urządzenia do demontażu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.