eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzykosy › Rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Sulęcinku, Gmina Krzykosy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-03

Krzykosy: Rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Sulęcinku, Gmina Krzykosy
Numer ogłoszenia: 23982 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzykosy , ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy, woj. wielkopolskie, tel. 61 2851514, faks 61 2851592.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzykosy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Sulęcinku, Gmina Krzykosy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja pn.: Rozbudowa istniejącej gminnej oczyszczalni ścieków polegać będzie na budowie biologiczno - mechanicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Sulęcinek, gmina Krzykosy. Istniejąca oczyszczalnia ścieków przeznaczona do planowanej rozbudowy z przepustowości Qśr d=150m3/d do Qśr d=800m3/d zlokalizowana jest w miejscowości Sulęcinek na działce nr 331/1 gmina Krzykosy, powiat średzki. Dojazd do oczyszczalni ścieków odbywa się z drogi gminnej. Projektowana rozbudowa oczyszczalni ścieków zlokalizowana będzie na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków oraz na terenie działek 328/3, 328/5 i 331/1 z nowym wylotem do Kanału Borowskiego na dz. nr 25/1 w miejscowości Sulęcinek, gmina Krzykosy. Inwestycja pn.: Rozbudowa istniejącej gminnej oczyszczalni ścieków polegać będzie na budowie biologiczno - mechanicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Sulęcinek, gmina Krzykosy. Budowa będzie prowadzona równolegle bez konieczności wyłączania z eksploatacji istniejących Biobloków PS-75 - szt. 2, które będą pracować do samego końca budowy, a po rozruchu nowej części oczyszczalni ścieków zostaną wyłączone z eksploatacji i pozostaną jako przyszłościowa rezerwa. W ramach remontu istniejących reaktorów biologicznych typu Bioblok PS-75 - szt. 2, przewidziano demontaż wszystkich skorodowanych elementów stalowych /schody, pomosty, barierki, konstrukcje wsporcze rurociągów itp./ oraz wymianę i zastąpienie ich nowymi elementami stalowymi wykonanymi w standardzie jak na nowobudowanej części oczyszczalni ścieków. Istniejąca oczyszczalnia ścieków posiada wylot do Kanału Borowskiego o średnicy O200, po rozbudowie oczyszczalni konieczne będzie wybudowanie nowego wylotu do Kanału Borowskiego o średnicy O300 i dokonanie likwidacji istniejącego w/w wylotu. Projektowana oczyszczalnia ścieków zlokalizowana będzie na terenie niżej wymienionych działek położonych w miejscowości Sulęcinek, gmina Krzykosy, których właścicielem jest Gmina Krzykosy. 331/1 0,5513 ha Tereny inne zabudowane Bi-RV 328/3 0,2314 ha Grunty orne RV 328/5 0,0648 ha Grunty orne, pastwiska trwałe RVI PsIV Łączna powierzchnia działek przeznaczonych pod planowane przedsięwzięcie wynosi 0,8475 ha. W ramach rozbudowy istniejącej oczyszczalni ścieków, należy wybudować nową oczyszczalnię mechaniczno-biologiczną z biologicznym usuwaniem biogenów składającą się z następujących elementów technologiczno - funkcjonalnych. - pompownie sieciowe zlokalizowane poza terenem oczyszczalni, - pompownia z kratą koszową, zlokalizowana na terenie istniejącej oczyszczalni, obsługująca grawitacyjny dopływ ścieków z miejscowości Sulęcinek i potrzeby własne oczyszczalni - obiekt istniejący do modernizacji; - punkt zlewny ścieków dowożonych - stacja zlewcza ścieków dowożonych; - zespół sitopiaskownika z wiatą na pojemniki skratek i piasku; - zbiornik retencyjno - wyrównawczy zespolony z pompownią lokalną; - dwa reaktory biologiczne pracujące w technologii A2O; - dwa osadniki wtórne pionowe typu SPIRAFLO z zasilaniem obwodowym, - pompownie recyrkulacyjne osadu - wewnątrz osadników wtórnych, - dwa zagęszczacze grawitacyjne osadu nadmiernego, - stacja dmuchaw, - budynek socjalno-techniczny - obiekt wielofunkcyjny z częścią socjalną, rozdzielnią elektryczną, sterownią, zapleczem technicznym, - budynek do zabudowy ciągu do odwadniania i higienizacji osadu, - wiata magazynowa osadu odwodnionego, - sieci międzyobiektowe i instalacje technologiczne, - dostawa przyczepy dwuosiowej z homologacją pod zabudowę agregatu prądotwórczego - dostawa agregatu prądotwórczego przewoźnego o mocy 60kW z dodatkowymi gniazdami przyłączeniowymi ZAKRES ROBÓT DLA CAŁEGO ZAMIERZENIA BUDOWLANEGO 1. Przygotowanie placu budowy, 2. Wykonanie robót ziemnych pod obiekty kubaturowe oczyszczalni ścieków, 3. Wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych obiektów kubaturowych oczyszczalni ścieków /reaktor biologiczny, osadniki wtórne, zagęszczacze osadu/, 4. Adaptacja poletek osadowych na potrzeby zbiornika retencyjno-uśredniającego z lokalną przepompownią ścieków /roboty wyburzeniowe, roboty budowlane, montaż zadaszenia hermetycznego zbiornika, itp./ - Budowa wiaty do składowania osadu, - Budowa budynku socjalno-technicznego, - Budowa budynku gospodarki osadowej do zabudowy ciągu do odwadniania i higienizacji osadu, - Budowa sieci międzyobiektowych, - technologicznego obiektów oczyszczalni ścieków, - Wykonanie robót elektrycznych i AKPiA, - Demontaż istniejącego i wykonanie nowego ogrodzenia, - Wykonanie robót nawierzchniowych i wykończeniowych /chodniki, plac manewrowy, itp./, - Wykonanie makroniwelacji terenu, z obsianiem trawą i nasadzeniami zielenią ozdobną, ZAKRES RZECZOWY INWESTYCJI I. Budynek socjalno-techniczny Wielkości charakteryzujące obiekt : Pow. zabudowy 98,00 m2 Pow. całkowita 98,00 m2 Pow. użytkowa 77,45 m2 Kubatura 392,00 m3 Szerokość 7,00 m Długość 14,00 m Wysokość 5,00 m II. Budynek gospodarki osadowej do zabudowy ciągu do odwadniania i higienizacji osadu Wielkości charakteryzujące obiekt : Pow. zabudowy 105,06 m2 Pow. całkowita 105,06 m2 Pow. użytkowa 87,06 m2 Kubatura 437,80 m3 Szerokość 7,5 m Długość 16,55 m Wysokość 5,33 m III. Reaktor biologiczny składający się z dwóch biobloków Wielkości charakteryzujące obiekt : Pow. zabudowy 487,83 m2 Pow. całkowita 487,83 m2 Pow. użytkowa 423,95 m2 Kubatura 2244,00 m3 Szerokość 19,20 m Długość 24,90 m Wysokość 4,60 m IV. Wiata do składowania osadu Konstrukcja wiaty stalowa. Rozpiętość w osiach słupów wynosi 10,30m. Maksymalna wysokość zadaszenia w kalenicy 6,75m. Rozstaw podłużny ram nośnych wynosi: 5,30m. Posadowienie na stopach żelbetowych na głębokości -1,25 poniżej projektowanego zera budynku. V. Punkt zlewny ścieków dowożonych - stacja zlewcza ścieków dowożonych Punkt zlewny składać się będzie z następujących elementów; - stanowisko zlewne z pomiarem i rejestracją ilości i jakości ścieków, - zewnętrzne stanowisko mycia pojazdów asenizacyjnych. VI. Zbiornik retencyjny ścieków. Jako zbiornik retencyjny służyć będą przystosowane do funkcji dwa istniejące poletka osadowe o konstrukcji żelbetowej i wymiarach: - długość - 10 m - szerokość - 10 m - głębokość hcz=1,2 m - głębokość brutto 1,5 m - Vcz = 120 m3 Zbiornik będzie przykryty łupinami z laminatu szklano-epoksydowego produkcji np. firmy Laminopol Sp. z o.o. Słupsk o parametrach technicznych: - Powierzchnia zbiornika do hermetyzacji 115,5m2 VII. Osadniki wtórne - szt. 2 Osadniki wtórne wykonane zostaną jako zbiorniki radialne o wymiarach: - średnica wewnętrzna = 6,00 m - średnica zewnętrzna = 6,60 m - h = 6,70 m VIII. Zagęszczacze osadu - szt. 2 Zagęszczacze osadu wykonane zostaną jako zbiorniki radialne o wymiarach: - średnica wewnętrzna = 3,00 m - średnica zewnętrzna = 3,40 m - h = 4,50 m IX. Koryto pomiarowe Obiekt żelbetowy o wym. w rzucie 3,00x1,00 i wysokości 1,80m X. Ogrodzenie terenu oczyszczalni istniejącej i po rozbudowie Elementy składowe ogrodzenia: Ogrodzenie panelowe typ P - Lc=383,00mb na cokole z prefabrykatów: wys. 200mm, szer. 50mm - wysokość przęsła /panela/: 1,53m - szerokość przęsła: 2,50m - średnica drutów: 5mm - całkowita wysokość ogrodzenia nie może przekraczać 1,80m Brama wjazdowa dwuskrzydłowa z furtką - 1 kpl. /szer. 4,0m; wys. 1,75m; wypełnienie: panel ogrodzeniowy, zabezpieczenie antykorozyjne: ocynk ogniowy+malowanie RAL7024 /alternatywnie zabezpieczone poliestrowo/ Furtka /szer. 1,0m, wys. 1,75m/; wypełnienie: panel ogrodzeniowy, zabezpieczenie antykorozyjne: ocynk ogniowy+malowanie RAL7024 Brama wjazdowa dwuskrzydłowa - 1 kpl. /szer. 4,0m; wys. 1,75m; wypełnienie: panel ogrodzeniowy, zabezpieczenie antykorozyjne: ocynk ogniowy+malowanie RAL7024 ZALECANA KOLEJNOŚĆ REALIZACJI POSZCZEGÓLNYCH OBIEKTÓW: Z uwagi na lokalizację rozbudowy oczyszczalni ścieków w miejscu nie kolidującym z pracą i obsługą istniejącej części oczyszczalni, niektóre obiekty mogą być realizowane równolegle, jeżeli tylko pozwolą na to moce przerobowe wykonawcy. Ponadto nie ma potrzeby rozbiórki istniejącego ogrodzenia oczyszczalni ścieków do czasu zakończenia prac budowlano-montażowych nowej części oczyszczalni ścieków. Zalecana kolejność wykonywania prac: - mechaniczne odspojenie gruntu - zdjęcie warstwy humusu i składowanie go na odkładzie do późniejszego wykorzystania do makroniwelacji terenu i obsypania nowych reaktorów biologicznych, - geodezyjne tyczenie obiektów, - czterostronne zabicie igłofiltrów w celu obniżenia zwierciadła wody pod wykopy pod reaktory biologiczne, - wykonanie wykopów pod reaktory, - wykonanie podbudowy z chudego betonu, - przygotowanie w warunkach polowych i montaż zbrojenia i szalunków płyty dennej reaktorów biologicznych, - betonowanie płyty dennej reaktorów biologicznych, - ustawienie I warstwy szalunków ścian i montaż zbrojenia, - betonowanie I warstwy ścian reaktorów biologicznych z montażem taśmy uszczelniającej na styku I i II warstwy szalunków stalowych ścian, - ustawienie II warstwy szalunków ścian i montaż zbrojenia, - betonowanie II warstwy ścian reaktorów biologicznych z montażem taśmy uszczelniającej na styku II i III warstwy szalunków stalowych ścian, - ustawienie III warstwy szalunków ścian i montaż zbrojenia, - betonowanie III warstwy ścian reaktorów biologicznych z montażem taśmy uszczelniającej na styku III i IV warstwy szalunków stalowych do ścian prostych, - ustawienie IV warstwy szalunków ścian i montaż zbrojenia, - betonowanie IV warstwy ścian reaktorów biologicznych, - faza dojrzewania i pielęgnacji betonu, rozszafowanie ścian, - korkowanie otworów po szalunkach, wklejanie kołków na klej z żywic epoksydowych, - równolegle ze względu na nie kolidowanie z prowadzeniem prac budowlanych przy reaktorach biologicznych można przystąpić do realizacji budynku socjalno-technicznego, - po zakończeniu prac budowlanych w obrębie reaktorów biologicznych można przystąpić równolegle do realizacji osadników wtórnych szt. 2 /kolejność wykonywania prac jest analogiczna jak dla reaktorów biologicznych lecz stosując formy stalowe do wykonywania zbiorników cylindrycznych o średnicy wewnętrznej O6,00m, - po zakończeniu prac budowlanych w obrębie reaktorów biologicznych można przystąpić równolegle do realizacji zagęszczaczy osadu szt. 2 /kolejność wykonywania prac jest analogiczna jak dla osadników wtórnych lecz stosując formy stalowe do wykonywania zbiorników cylindrycznych o średnicy wewnętrznej O3,50m, - kolejnym etapem prac jest budowa budynku do zabudowy ciągu do odwadniania i higienizacji osadu, W następnej kolejności można przystąpić do: - wykonania fundamentu pod silos i stanowisko dmuchaw dla reaktorów biologicznych /4 dmuchawy - po 2 na każdy reaktor biologiczny/, - adaptacji poletek osadowych na potrzeby stanowiska sitopiaskownika, zbiornika retencyjnego uśredniającego z pompami zatapialnymi oraz wiaty na potrzeby składowania osadu odwodnionego po higienizacji, - modernizacji istniejącej przepompowni ścieków polegającej na wymianie na nową pompy zatapialnej oraz mechanicznej kraty koszowej wykonanej ze stali nierdzewnej kwasoodpornej oraz modernizacja skrzynek elektrycznych do kraty koszowej i pompy zatapialnej, - montażu przepływomierza ścieków w istniejącej studni rewizyjnej, - montażu wyposażenia technologicznego w uprzednio wykonanych reaktorach biologicznych, osadnikach wtórnych i zagęszczaczach osadu, - wykonania wszystkich sieci międzyobiektowych i przewodów technologicznych na oczyszczalni, - wykonanie sieci elektrycznych, oświetlenia zewnętrznego oraz instalacji AKPiA, - montaż konstrukcji stalowej wiaty i przykrycia hermetycznego zbiornika retencyjnego z laminatu poliestrowo-szklanego, - montaż w budynku gospodarki osadowej urządzeń ciągu do odwadniania i higienizacji osadu, - wykonanie nowego wylotu do rowu, - wykonania dróg wewnętrznych i chodników, - makroniwelacja terenu obsypanie gruntem rodzimym z wykonaniem skarp wokół reaktorów biologicznych i osadników wtórnych, - wykonania nowego ogrodzenia na nowej części oczyszczalni ścieków, - obsadzenie nowej części oczyszczalni zielenią izolacyjną wzdłuż ogrodzenia /przez inwestora we własnym zakresie/, Niniejsze zamówienie obejmuje między innymi a/ Powołanie kierownika budowy b/ Zapewnienie obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowe zakresy robót określa przedmiar robót i dokumentacja techniczna..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 50 000zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda by wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie: a/ co najmniej 3 robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków. b/ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia publicznego, opisany sposób dokonania oceny warunku w pkt 1.1.1 a) musi być spełniony przez jednego z Wykonawców; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami, niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, tj.: co najmniej jednym Kierownikiem Budowy, który: a/ posiada minimum wykształcenie średnie lub wyższe, b/ należy do Izby Inżynierów Budownictwa i posiada opłacone składki. c/ posiada doświadczenie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, w tym, co najmniej jednej ukończonej inwestycji obejmującej budowę lub przebudowę oczyszczalni ścieków. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia publicznego, opisany sposób dokonania oceny warunku może być spełniony przez Wykonawców łącznie. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami, niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej, zamawiający żąda, by: - wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5000000,00zł. - posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. Wykonawca może polegać na zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami, niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzykosy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzykosy ul: Główna 37, 63-024 Krzykosy,pok.nr.22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzykosy ul: Główna 37, 63-024 Krzykosy Sekretariat pok. Nr 12 I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.