eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-07

Słupsk: Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 2395 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 507854 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku, Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach realizacji każdego z zadań Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: wypożyczenia Zamawiającemu pojemników na odpady komunalne, sprzątania miejsca posadowienia kontenerów i pojemników na odpady (zamiatanie pozostałości komunalnych jakie wysypały się z kontenerów lub z pojemników na odpady); koszt sprzątania Wykonawca zawrze w cenie wywozu odpadów, utylizacji odpadów na składowiskach miejskich lub gminnych, koszty utylizacji Wykonawca zawrze w cenie wywozu odpadów, w przypadku wysypania się odpadów w trakcie załadunku lub transportu Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia, usługa wywozu odpadów komunalnych będzie świadczona przy wykorzystaniu narzędzi, urządzeń, pojazdów specjalistycznych i pracowników Wykonawcy. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca odbierający śmieci z terenów przystani morskich w miejscowościach: Dąbki, Jarosławiec, Unieście, Chłopy, zobowiązany jest do dostarczenia dla Zamawiającego worków o pojemności 120 l; należności za zakup worków regulowane będą na podstawie ilości zakupionych worków, a należności za wywóz i utylizację regulowane będą przez Zamawiającego wyłącznie po wykonaniu usługi za rzeczywistą ilość wywiezionych i zutylizowanych worków w danym miesiącu; na koniec każdego miesiąca Wykonawca przekaże Zamawiającemu zestawienie określające rzeczywistą ilość wywiezionych i zutylizowanych worków z nieczystościami w poszczególnych przystaniach morskich, które stanowić będzie podstawę ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy; Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości worków w danym miesiącu lub miesiącach w stosunku do ilości podanych w pkt 2.2 SIWZ i z tego tytułu Wykonawca nie będzie zgłaszał do Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego, przed podpisaniem umowy, grafik wywozu nieczystości. W grafiku należy wskazać, z jaką częstotliwością będą wywożone nieczystości oraz w które dni tygodnia, jednak wywóz nieczystości nie może odbywać się rzadziej niż raz w tygodniu; Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów komunalnych według opracowanego grafiku Wykonawcy; wywóz na żądanie oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest do wywozu wskazanych odpadów w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia konieczności tego wywozu; Wykonawca zapewnia na swój koszt transport kontenerów i pojemników na odpady do Zamawiającego, a po zakończeniu umowy transport od Zamawiającego; kontenery oraz pojemniki na odpady nie mogą być wypożyczone innym podmiotom przez Zamawiającego ani też nie mogą stanowić przedmiotu zbycia; kontenery i pojemniki na odpady zostaną zwrócone Wykonawcy w stanie nie gorszym niż wynikający z prawidłowej eksploatacji po upływie okresu obowiązywania umowy; Zamawiający zobowiązuje się do utrzymania drogi dojazdowej do miejsca składowania odpadów w stanie umożliwiającym dojazd pojazdów Wykonawcy; Zamawiający odpowiada za prawidłowe zabezpieczenie kontenerów i pojemników przed kradzieżą i zniszczeniem; Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego wystawienia karty odpadu nieczystości i jej potwierdzania przez pracownika terenowego Zamawiającego tam gdzie to możliwe; Wykonawca zobowiązany jest przy sprzątaniu chodnika do jego odśnieżania i posypywania środkami uszorstniającymi oraz do usuwania lodu do 24 godzin od momentu zgłoszenia, nie rzadziej niż raz w tygodniu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku - zadanie 1 - JAROSŁAWIEC

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o., Postomino 94, 76-113 Postomino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34884,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40053,66

  • Oferta z najniższą ceną: 40053,66 / Oferta z najwyższą ceną: 40053,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku - zadanie 3 - ŁEBA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS sp. z o.o., ul. Zawodzie 16, 02-981 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147552,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 193752,00

  • Oferta z najniższą ceną: 193752,00 / Oferta z najwyższą ceną: 216950,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.