eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobolice › Budowa drogi leśnej nr L 136 na terenie Leśnictwa Łanki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-17

Bobolice: Budowa drogi leśnej nr L 136 na terenie Leśnictwa Łanki
Numer ogłoszenia: 239508 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bobolice , ul. Polanowska 12, 76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3187221, faks 094 3187487.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bobolice.szczecinek.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi leśnej nr L 136 na terenie Leśnictwa Łanki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi leśnej nr L 136 na terenie Leśnictwa Łanki. Trasa omawianego odcinka drogi przebiega w istniejącym pasie ograniczonym drzewostanem, na terenie Leśnictwa Łanki. Całkowita długość odcinka przewidzianego do budowy wynosi ok. 1,33 km. Nawierzchnia gruntowa o szerokości 3,5-4,0m. Liczne wysadziny, wyboje i zaniżenia powodują zastoiny wody deszczowej oraz utrudniają komunikację. W okresie wysokich opadów lub roztopów przejazd drogą jest bardzo utrudniony. Teren można zakwalifikować do falistych pod względem przydatności drogowej, rzędne wahają się od ok. 156,5 m n.p.m. do 164,5 m n.p.m. W ciągu drogi leśnej zlokalizowano 3 przepusty. Obiekty nr 1 i 3 wymagają czyszczenia - są w dobrym stanie, przepust 2 jest zarwany i całkowicie niedrożny -przeznaczony do remontu. W podłożu stwierdzono występowanie piasków drobnych i średnich. Podłoże zakwalifikowano do grupy G1. Przyjęto następujące parametry projektowanej drogi: - prędkość projektowa Vp = 30 km/h, - jezdnia jednopasowa, - szerokość korony drogi min.5,0 m, - szerokość jezdni - podstawowa 3,5 m, - przekrój daszkowy 2,0%, na łukach pochylenia zgodnie z PZT, - szerokość poboczy 2 x 0,75 m, - spadek poprzeczny poboczy max. 6%, - nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5mm, - nośność 10 t/oś, - odwodnienie powierzchniowe, - minimalne pochylenie podłużne niwelety 0,1 %, - maksymalne pochylenie podłużne niwelety mniejsze niż 6%, - zjazdy, mijanki, rowy- wskazane przez zamawiającego w terenie. Początek odcinka robót przyjęto na terenie leśnym, za zjazdem z DW205. Roboty budowlane branży drogowej polegać będą na: - prace pomiarowe wykonywane przez uprawnioną jednostkę geodezyjną, polegające na wytyczeniu głównych punktów drogi, zabezpieczeniu punktów osnowy geodezyjnej, - roboty przygotowawcze tj. usunięcie humusu - ściółki leśnej, usunięcie pni, karczy pozostałych po wycince drzew, - remont i czyszczenie przepustów, - wykonaniu nasypów, wykopów, - przygotowanie, wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża / koryta, - wbudowaniu warstw podbudowy, - wykonaniu nawierzchni jezdni, składnic przyzrębowych, zjazdów, - wyprofilowanie i zagęszczenie poboczy i skarp, rowów. Projektowaną jezdnię stanowić będzie kruszywo naturalne, łamane 0-31.5mm grubości 9cm, zagęszczone mechanicznie do stopnia określonego w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Szerokość jezdni na łukach zwiększono w celu zapewnienia prawidłowej przejezdności pojazdów o znacznej długości. Lokalizację poszerzeń oraz długości prostych przejściowych zaznaczono na planie sytuacyjnym. Wycinka drzew kolidujących z planowaną budową zostanie wykonana przez Inwestora - Lasy Państwowe. Wykonawca robót zobowiązany jest do wykarczowania pni. Zaprojektowane obustronne pobocza gruntowe o szerokości 0,75m i pochyleniu max. 6,0%. Nawierzchnię poboczy stanowić będzie grunt rodzimy zagęszczony mechanicznie do stopnia określonego w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Pochylenie skarp nasypów i wykopów powinno wynosić maksymalnie 1:1.5. Nad drogą powinna być zachowana wolna przestrzeń, tzw. skrajnia. W skrajni nie mogą znajdować się drzewa, ani grubsze gałęzie, które mogłyby uniemożliwić poruszanie się pojazdów straży pożarnej, pojazdów obsługujących prace leśne. W celu umożliwienia prowadzenia prawidłowej gospodarki leśnej na rozpatrywanym obszarze, zaprojektowano zjazd na teren leśny, drogi zrywkowe. Nawierzchnię zjazdów stanowić będzie grunt rodzimy stabilizowany mechanicznie. W celu umożliwienia prowadzenia prawidłowej gospodarki leśnej na rozpatrywanym obszarze, zaprojektowano trzy składnice przyzrębowe. Lokalizacja, oraz powierzchnia składnic została zaprojektowana zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. Nawierzchnię składnic stanowić będzie kruszywo łamane 0-31,5mm, gr. 15cm, stabilizowane mechanicznie. Lokalizacja oraz konstrukcja poszczególnych elementów drogi, zostały przedstawione w części rysunkowej projektu. W porozumieniu z Inwestorem, konstrukcję nawierzchni drogi zaprojektowano w następujący sposób: jezdnia - warstwa wierzchnia - kruszywo łamane 0-31,5mm, stabilizowane mechanicznie gr. 9cm - podbudowa z pospółki 0-31,5mm stabilizowanej mechanicznie gr. 20 cm, Wz=1.0 - zagęszczone podłoże gruntowe, Wz=1.0 pobocza - warstwa wierzchnia gruntu rodzimego stabilizowanego, Wz=0.98 - zagęszczone podłoże gruntowe, Wz=0.98 składnice przyzrębowe - warstwa wierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 12.5cm, Wz=1.0 - zagęszczone podłoże gruntowe, Wz=0.98 zjazdy na drogi zrywkowe - warstwa wierzchnia z gruntu rodzimego stabilizowanego mechanicznie Wz=0.98 - zagęszczone podłoże gruntowe, Wz=0.98 Po zdjęciu humusu i wykonaniu wykopów i nasypów należy dogęścić podłoże wibracyjnie. Nasypy należy układać i zagęszczać warstwami. Wszystkie roboty ziemne należy wykonać zgodnie z normą Roboty ziemne PN-S-02205. Prace ziemne prowadzić w porze suchej. Materiały stosowane do budowy dróg muszą spełniać wymagania obowiązujących przedmiotowych norm, zatwierdzonych lub zalecanych przepisów technicznych lub być dopuszczone na podstawie świadectw lub aprobat technicznych wydanych przez uprawnione do tego instytucje. Jakość materiałów oraz technologię ich wbudowania powinny spełniać wymagania odpowiednich norm i specyfikacji wykonania i odbioru robót, posiadać wymagane aprobaty, certyfikaty. Rozwiązanie wysokościowe planowanej inwestycji wykonano w oparciu o mapę sytuacyjno - wysokościową do celów projektowych, wykonaną przez uprawnioną jednostkę geodezyjną, dostarczoną przez Inwestora. Na przebieg wysokościowy projektowanej niwelety drogi, wpływ miało: - istniejąca rzeźba terenu, - istniejące i projektowane zagospodarowanie terenu. Rzędne wysokościowe zaprojektowano w oparciu o wykonany profil podłużny, założony w osi jezdni. Na placu budowy, przed przystąpieniem do robót, należy sprawdzić istniejące rzędne wysokościowe terenu i porównać z rzędnymi wysokościowymi istniejącego terenu, w oparciu o które został wykonany projekt. Ewentualne rozbieżności należy zgłosić Inspektorowi nadzoru i Inwestorowi. Roboty ziemne zawierają usunięcie warstwy humusu/ściółki gr. ok. 20 cm, wykonanie koryta wraz z przemieszczeniem mas ziemnych w celu wymaganego wyprofilowania podłoża. Grunt pozyskany z wykopu należy wykorzystać na miejscu budowy do tworzenia nasypów. Ewentualny nadmiar gruntu wywieźć w miejsce wskazane przez Inwestora. Wodę opadową z projektowanych nawierzchni przewiduje się odprowadzić powierzchniowo, za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych, do rowów przydrożnych i dalej, na przyległe tereny leśne. W ciągu drogi leśnej w km 1+169,02 znajduje się przepust 2 wymagający remontu. Zaprojektowano wymianę rur betonowych na rury z tworzywa PEHD. Średnica, oraz długość przepustu pozostaną niezmienione. Przepusty nr 1 i 3 należy oczyścić z nagromadzonych liści i namułu. Wykonawca robót zobligowany jest do wykarczowania pni pozostałych po wycince drzew przeprowadzonej przez Inwestora. Ilość, oraz średnice pni do karczowania zgodnie z Przedmiarem Robót. Doły powstałe podczas karczowania należy zasypać materiałem uzyskanym z wykopów. Podłoże gruntowe powinno być wyrównane oraz odpowiednio zgęszczone. Teren robót powinien być odpowiednio odwodniony. Grunt oraz kruszywo należy zagęszczać przy wilgotności optymalnej oraz warstwami o grubości dostosowanej do mocy sprzętu zagęszczającego. Niniejsze roboty budowlane polepszają warunki dojazdu maszyn i sprzętu do terenu leśnego. Wszystkie roboty należy wykonywać pod nadzorem osoby kierownika budowy uprawnionej do prowadzenia robót drogowych z zachowaniem wszystkich norm dotyczących robót drogowych. Prace szczegółowo nieopisane wykonywać zgodnie z wiedzą inżynierską, sztuką budowlaną i wytycznymi budowy dróg. W czasie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP dotyczących robót drogowych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 6 Ustawy Pzp. Ewentualne zamówienia uzupełniające przewiduje się dla wszystkich pozycji kosztorysowych ujętych w kosztorysie ofertowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100), Wadium musi być wniesione zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ Koszalin 52 2030 0045 1110 0000 0048 8340, z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Należy dołączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w formie pieniądza musi się znaleźć na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej do dnia 31.07.2014 r. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie oryginału. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie przez Zamawiającego wadium wraz z odsetkami określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek do jego zatrzymania wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, musi być wniesione w imieniu konsorcjum. Zamawiający zwróci wadium z zastrzeżeniem i z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył) co najmniej trzy (3) roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg leśnych lub innych o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto każda z m.in. kruszywa budowlanego, kruszywa naturalnego, łamanego lub tzw. płyt JUMBO, JOMB, IOMB wraz z załączeniem dowodów, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje koparką kołową lub gąsienicową, samochodem samowyładowczym, walcem samojezdnym, równiarką samojezdną, spycharką kołową lub gąsienicową.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej, zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, informację o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz informację o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli przedłoży: - informację z banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, co najmniej na 300 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - opłaconą polisę na kwotę minimum 200 tys. zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_bobolice/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Bobolice ul. Polanowska 12 76-020 Bobolice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2014 godzina 07:30, miejsce: Nadleśnictwo Bobolice ul. Polanowska 12 76-020 Bobolice /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.