Gorzyce: Zakup podwozia wraz z cysterną asenizacyjną i funkcją czyszczenia przykanalików.
Numer ogłoszenia: 239139 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Gorzycach , ul. Wrzawska 9, 39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie, tel. 0 15 644 68 39, faks 0 15 836 23 57.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminny zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup podwozia wraz z cysterną asenizacyjną i funkcją czyszczenia przykanalików..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia (parametry , wyposażenie) PODWOZIE: - Pojazd fabrycznie nowy, - Dopuszczalna masa całkowita min. 11 500 kg, - Dwuosiowe, rozstaw osi max. 3 700 mm, napęd 4x2, - Silnik wysokoprężny spełniający normę EURO 5 o mocy nie mniejszej niż 250KM bez AdBlue, - Elektroniczna regulacja silnika EDC lub równoważna, - Płomieniowe urządzenie rozruchowe, - Przystawka poboru mocy ze sterowaniem fabrycznym, - Tachograf cyfrowy, wstępnie aktywowany, komputer pokładowy, - Elektroniczny ogranicznik prędkości ok. 89 km/h, - Lusterka wsteczne ogrzewane i sterowane elektrycznie, - Radio standardowe, - Filtr oraz dodatkowy filtr paliwa podgrzewane, separator wody - Zawieszenie przednie i tylne paraboliczne ze stabilizatorem, - Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej, - Układ hamulcowy elektroniczny z ABS, hamulce tarczowe, - Kabina krótka 3 miejscowa, - Siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, - Mechaniczne podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera, szyba przednia oraz boczne przyciemniane, - Klimatyzacja z automatyczną regulacją temperatury, - Wspomaganie układu kierowniczego, koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem, blokada koła kierownicy, - Wydech wyprowadzony do góry, - Zbiornik paliwa o pojemności min. 140 l, zamykany korek wlewu paliwa, - Sygnał dźwiękowy załączonego biegu wstecznego, - Belka świetlna na dachu kabiny, - Belka tylna najazdowa ze światłami, - Listwy przeciw najazdowe boczne, - Wyposażenie: koło zapasowe apteczka, trójkąt ostrzegawczy, lampa ostrzegawcza, podnośnik hydrauliczny min. 10 t, klin pod koła, gaśnica. ZABUDOWA ASENIZACYJNA Z OPCJĄ CZYSZCZENIA PRZYKANALIKÓW: - Pojemność zbiornika - min. 5 000 litrów. - Zbiornik podzielony na część fekalną min. 3 500 l i na czystą wodę min. 1 500 l. - Zbiornik wykonany z blachy o grubości min. 5 mm, ożebrowany wewnętrznie z falochronami, pochylony ku tyłowi. - Zbiornik zabezpieczony przed korozją poprzez malowanie. - Zbiornik posadowiony elastycznie na ramie pośredniej mocowanej do ramy samochodu. - Kompresor z silnikiem hydraulicznym napędzanym pompą hydrauliczną zamontowaną w podwoziu poprzez szybkozłącza, wydajność kompresora min. 6 000 l/min. - Czas napełniania zbiornika osadu nie większy niż 6 minut - Podwójny system zaworów zabezpieczający kompresor przed zalaniem. - Zawór klapowy zabezpieczający kompresor przed zalaniem w czasie jazdy - Zawór regulacyjny na kompresorze służący do utrzymania nadciśnienia w zbiorniku osadu - Ciśnienie robocze max. 0,05 Mpa, podciśnienie max -0,08 Mpa -Wyposażenie: manowakuometr, zawór bezpieczeństwa, płynowskaz, zawór spustowy mechaniczny 4 calowy, wąż ssawny o długości min. 6 m, - Otwór rewizyjny w dennicy tylnej o średnicy min. 700 mm otwierany mechanicznie. - Głębokość zasysania - min. 6 m od poziomu podłoża. - Opróżnianie zbiornika - hydrostatyczne oraz pod ciśnieniem. - Zawór spustowy sterowany ręcznie 4 calowy. - Płynowskazy zbiornika osadu oraz czystej wody. - Wąż ssawny o długości min 6 m lub 2x3 m. - Koryto boczne na węże ssawne. - Oświetlenie ostrzegawcze. - Układ ciśnieniowy do mycia i płukania przykanalików i studzienek. - Wyposażenie: silnik hydrauliczny z pompą wodną o wydajności min. 80 litr/min. i ciśnieniu min. 15 MPa, wąż ciśnieniowy o 19 mm o dł. min 60 m na zwijarce z napędem hydraulicznym, pistolet wodny, 2 dysze kanałowe, wskaźnik poziomu wody, lanca. I. Samochód asenizacyjny winien być fabrycznie nowy, spełniający wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 193 poz. 1617), posiadający deklarację zgodności z obowiązującymi normami i przepisami oraz spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami - Prawo o Ruchu Drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.), II. Gwarancja i serwis pogwarancyjny: - na przedmiot zamówienia wykonawca udziela gwarancji minimum 12 miesięcy - wykonawca powinien posiadać na terenie Polski własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla nadbudowy i podwozia, - wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym w przeciągu do 7 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia, - wykonawca gwarantuje bezpłatne przeglądy gwarancyjne pojazdu ( nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych). III. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia kierowcy oraz służb konserwacyjno- naprawczych zamawiającego w zakresie bezpiecznej obsługi i eksploatacji pojazdu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków uddziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków uddziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian - zgodnie z ustawą PZP i SIWZ w tym zakresie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.itl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: 39-432 Gorzyce, ul. Wrzawska 9..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: 39-432 Gorzyce, ul. Wrzawska 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.