eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Rewitalizacja Zabytkowego Parku Miejskiego w Przemyślu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-05

Przemyśl: Rewitalizacja Zabytkowego Parku Miejskiego w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 239088 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Zabytkowego Parku Miejskiego w Przemyślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z rewitalizacją zabytkowego Parku Miejskiego w Przemyślu. Zakres realizacji obejmuje następujące zadania: 1) Modernizacja oświetlenia parkowego polegająca na całkowitej wymianie istniejących opraw i źródeł światła, wymianie okablowania i słupów. - demontaż istniejących opraw i źródeł światła, - demontaż okablowania i słupów - ułożenie nowych kabli elektrycznych, zabezpieczenie skrzyżowań z urządzeniami podziemnymi rurami osłonowymi, - montaż słupów oświetleniowych (114 szt. słupów parkowych), - montaż nowych opraw oświetleniowych. 2) Modernizacja alejek parkowych - rozbiórka istniejącej nawierzchni alejek i palców wraz z okrawężnikowaniem i podbudową (za wyjątkiem powierzchni placów o nawierzchni z kamienia naturalnego), - rozbiórka czterech schodów terenowych (ST1, ST2, ST3, ST4), - wykonanie czterech schodów terenowych o konstrukcji żelbetowej zbrojone, - wyłożenie pozostałych schodów terenowych (ST5, ST6, ST7, ST8) płytami z kamienia naturalnego, - ułożenie rur drenażowych w warstwie odsączającej pod nawierzchnią, alejek z kostki kamiennej i placów zabaw, - wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni alejek, - wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni placów (plac przy fontannie P3, plac przy kapliczce P4), - montaż odwodnienia powierzchniowego (rynny pojedyncze i podwójne z kostki kamiennej) wzdłuż alejek i palców, - oczyszczenie nawierzchni z kostki granitowej placu P1, P2 i uzupełnienie ubytków kostki. 3) Rewaloryzacja ekosystemu stawowego a) przebudowa cieku otwartego - wyłożenie dna cieku prefabrykatami żelbetowymi typu krakowskiego o dł. 74 cm, wys. 59 cm, masie 192 kg układanymi na podsypce cementowo-piaskowej, - zabezpieczenie skarp cieku płytami ażurowymi o wym. 60x40x10 cm, - wyłożenie dna i skarp istniejącego zbiornika terenowego płytami ażurowymi o wym. 60x40x10 cm, - przebudowa istniejącej zastawki na zastawkę regulującą odpływ wód typu MNICH - wykonanie przepustów pod istniejącymi i projektowanymi alejkami. b) kanalizacja deszczowa - wykonanie włączenia na wpust boczny przebudowanego przyłącza kanalizacji deszczowej odprowadzającego wody deszczowe z cieku otwartego w Parku Miejskim do istniejącego kolektora kanalizacji ogólnospławnej w ul. Parkowej, - przebudowa istniejących wylotów W1 i W2, - montaż włazowych studzienek kanalizacyjnych z kręgów betonowych, - przebudowa przyłącza kanalizacji deszczowej. c) przyłącz wodociągowy - przebudowa zasilania grawitacyjnego wody od źródełka do fontanny - rury PE80 średnicy 110 mm. d) drenaż - wykonanie drenażu powierzchniowego terenu z rur drenarskich DN 100 mm z PE-HD z otworami 2.5x 5,0 mm. e) renowacja obudowy fontanny i źródełka - skucie zewnętrznej warstwy tynku z obudowy fontanny, oczyszczenie kamieni i spoin, ponowne fugowanie, - wykonanie rynienki z kamienia odprowadzającej wodę z fontanny do kratki kanalizacyjnej, - wymiana istniejącej kraty kanalizacyjnej, - renowacja obudowy źródełka w części przyziemnej - oczyszczenie muru, uzupełnienie cegłą ceramiczną ubytków na zaprawie cementowo-wapiennej, otynkowanie, - oczyszczenie całości obudowy źródełka i zatarcie na gładko zaprawą tynkarską w kolorze białym. 4) Budowa i uzupełnienie elementów małej architektury a) Plac zabaw PZ1 - usunięcie istniejącej nawierzchni piaszczystej, - wykonanie nowej nawierzchni elastycznej poliuretanowej - elementy o wymiarach 500x500x45 mm - montaż obrzeży poliuretanowych z elastyczną nakładką na ławie betonowej zwykłej wokół nowej powierzchni, - montaż palisady z elementów poliuretanowych, - wykonanie odwodnienia liniowego powierzchniowego, - wykonanie drenażu podłoża rurami drenażowymi PVC 100 mm, - wykonanie ogrodzenia placu zabaw w postaci żywopłotu z różnych roślin. b) Plac zabaw PZ2 - demontaż urządzeń rekreacyjnych znajdujących się na placu zabaw, - demontaż klombów kwiatowych z obudową z kostki granitowej, - wykonanie nawierzchni elastycznej poliuretanowej (pow. 650 m2) - elementy o wymiarach 500x500x65 mm, - montaż krawężników betonowych z elastyczną nakładką, - montaż palisady z elementów poliuretanowych, - wykonanie odwodnienia liniowego powierzchniowego, - wykonanie drenażu podłoża rurami drenażowymi PVC 100 mm, - wykonanie ogrodzenia placu zabaw w postaci żywopłotu z różnych roślin, - montaż wyposażenia rekreacyjno-sportowego: * Lokomotywa z tunelem - 2 szt., * Huśtawka podwójna - 1 szt., * Zestaw zabawowy nr 1 - 1 szt., * Gra interaktywna - 1 szt., * Huśtawka typu bocianie gniazdo - 1 szt., Huśtawka wagowa - 1 szt., * Zestaw zabawowy nr 2 - 1 szt., * Huśtawka na sprężynie nr 1 - 1 szt., * Huśtawka na sprężynie nr 2 - 1 szt., * Piaskownica sześciokątna - 1 kpl . Piaskownica integracyjna dla osób niepełnosprawnych - 1 kpl. - wykonanie dwóch klombów kwiatowych o średnicy 4,5 m oraz 3,0 m, wysokości 40 cm ponad teren, - oczyszczenie murków oporowych przy placu zabaw PZ2, uzupełnienie ubytków oraz spoin. c) Wymiana ławek parkowych i koszy na śmieci - demontaż ławek parkowych i koszy na śmieci, - renowacja 33 szt. istniejących ławek parkowych i ponowne ich osadzenie, - montaż nowych ławek parkowych - 107 szt. osadzonych na prefabrykowanych fundamentach betonowych, - montaż koszy na śmieci 60 szt. osadzonych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. 2. Szczegółowy opis zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Projekcie rewitalizacji zabytkowego parku w Przemyślu, Przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w kartach technicznych przykładowych materiałów budowlanych i elementów składających się na wyposażenie parku. Dokumenty wymienione powyżej stanowią załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej tj. Projekcie rewitalizacji zabytkowego parku w Przemyślu - opisach technicznych i rysunkach, przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. Do urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować urządzenia i materiały równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. Wszelkie odstępstwa potencjalnego wykonawcy od założeń dokumentacji projektowej w zakresie stosowania materiałów i urządzeń oraz technologii wykonania, a w szczególności: 1) materiałów budowlanych np.: - materiałów do wykonania nawierzchni ścieżek i placów parkowych, - nawierzchni placów zabaw - materiałów izolacyjnych - farb, lakierów i impregnatów do drewna - preparatów odgrzybiających - preparatów do wzmocnień strukturalnych powłok i materiałów konstrukcyjnych itp. 2) urządzeń technologicznych a zwłaszcza: - urządzeń związanych z oświetleniem parku itp. 3) wyposażenia placów zabaw i parku - wyposażenia rekreacyjno-sportowego - ławek, koszy na śmieci itp. muszą być udokumentowane załączonymi do oferty parametrami techniczno- wytrzymałościowymi, szczegółowymi rysunkami technicznymi, atestami PZH, aprobatami, deklaracjami zgodności, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączniku Nr 10 do SIWZ Wykaz rozwiązań równoważnych i dołączone do oferty przetargowej. Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie deklarację wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów określonych w dokumentacji projektowej. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszą specyfikacją należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w stosunku do założeń dokumentacji projektowej, których skutki rzutowałyby na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne a zwłaszcza parametry technologiczne. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych konieczne będzie również uzyskanie przez Wykonawcę akceptacji Projektanta oraz Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na zastosowanie produktu równoważnego. Przedmiot zamówienia należy również realizować zgodnie z warunkami określonymi: 1) w pozwoleniu na budowę wydane przez Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 22.09.2009r. Nr 335/09. 2) w pozwoleniu na budowę wydane przez Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 01.02.2010r. Nr 32/10. 3) w pozwoleniu na budowę wydane przez Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 28.09.2009r. Nr 341/09. 4) w zezwoleniu Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 08.09.2009r. l.dz. UOZ-1-4155/289/09. 5) w zezwoleniu Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia. 27.04.2009r. l.dz. UOZ-1-4152/64/09. 6) w zezwoleniu Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia. 09.03.2010r. l.dz. UOZ-1-4152/20/10..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.27.12 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.22.28.00 - 45.22.28.00 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy dołączonego do oferty. Wzór stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał roboty budowlano - remontowe wielobranżowe (branża sanitarna, elektryczna, drogowa) i inne na łączną kwotę 3 500 000,00 z czego minimum 1 500 000,00 przy jednym obiekcie. Ponad to zamawiający wymaga przedstawienia przez wykonawcę co najmniej jednej roboty odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się roboty polegające na renowacji terenów rekreacyjno sportowych parków, placów zabaw, w których wykonano elementy infrastruktury technicznej oraz nawierzchnię (drogi, ścieżki, alejki, place rekreacyjne, itp.) z wysokogatunkowych surowców np. kostka granitowa, kamień naturalny. Wymagane jest przedstawienie dokumentu potwierdzającego że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku korzystania z wiedzy i doświadczenia innego podmiotu zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca dołączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz, będzie on zobowiązany do powierzenia realizacji zamówienia temu podmiotowi i wskazania go jako podwykonawcy w formularzu oferty, lub utworzenie konsorcjum z podmiotem posiadającym wymaganą wiedzę i doświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy dołączonego do oferty. Wzór stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca wykaże że będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane (wykonawcze) do kierowania w zakresie: 1) branży sanitarnej - uprawnienia wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnych) lub, równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów - wpis na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2) branży elektrycznej - uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów - wpis na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) branży drogowej - uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności drogowej lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów. 4) osobą kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - wpis na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową, oraz posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych tj. posiadać odpowiednie uprawnienia konserwatorskie lub posiadać odbytą i potwierdzoną co najmniej 2-letnią praktykę zawodową przy zabytkach nieruchomych. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, wymaga się przedłożenia odpowiedniej informacji lub dokumentów, dotyczących tych podmiotów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca wykaże że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 500 000 zł. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z zdolności finansowej innego podmiotu zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tego podmiotu potwierdzające oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wraz z potwierdzeniem iż podmiot udostępniający posiada wymaganą zdolność finansową

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wzór oferty na roboty budowlane zał. nr 2 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu: oryginał. 2. Tabela, w której należy umieścić wartości wynagrodzeń za poszczególne elementy robót, suma tych robót musi odpowiadać wartości końcowej oferty. Wzór tabeli stanowi zał. nr 5 do niniejszej specyfikacji. Wymagana forma dokumentu: oryginał. 3. Harmonogram rzeczowo - finansowy z uwzględnieniem miesięcznych etapów finansowania. Wymagana forma dokumentu: oryginał

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie i na warunkach określonych w § 11 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przemysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Inwestora Zastępczego Grontmij Polska sp z o.o. ul. Lubelska 23a, (I piętro), 35-241 Rzeszów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2010 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 205 Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, Priorytet: 6. Turystyka i kultura dla Projektu: Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego wraz z rewitalizacją Parku Miejskiego - nr 38.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.