eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obryte › ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY OBRYTE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-14

Obryte: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY OBRYTE
Numer ogłoszenia: 238896 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169930 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Obryte, Obryte 185, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 029 7411004, faks 029 7411004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY OBRYTE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1.1.Przedmiotem zamówienia jest: Odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Obryte, w których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, w okresie od 01.08.2015 r. do 31.12.2016 r. Zagospodarowanie i odbieranie odpadów winno być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi, w szczególności z: a. Ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2013 r. poz. 907 ze zm.). b. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), c. Kodeksem cywilnym (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 121) d. Ustawą z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) e. Ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399), f. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122). g. Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) h. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r., w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r., poz. 630) i. Uchwałą Nr 211/12 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 22 października 2012 r. w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami. j. Uchwałą Nr XXIII/143/2012 Rady Gminy Obryte z dnia 30 listopada 2012 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. k. Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Obryte zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Obryte Nr XXIII/139/2012 z dnia 30 listopada 2012 r. oraz Uchwałą Nr XXIV/156/2012 Rady Gminy Obryte z dnia 28 grudnia 2012 r. 4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: - wywóz i zagospodarowanie odpadów zmieszanych pochodzących z gospodarstw domowych, - odbiór odpadów segregowanych z gospodarstw domowych, - odbiór przedmiotów wielkogabarytowych, - transport odpadów, - dostarczanie do gospodarstw domowych pojemników na niesegregowane ( zmieszane) odpady komunalne oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów: - żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych - niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury - zielony - do gromadzenia odpadów ze szkła Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca będzie sporządzać harmonogramy odbioru, które Zamawiający będzie po akceptacji publikował na stronie internetowej Urzędu Gminy Obryte, a Wykonawca w formie wydruków, będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości podczas pierwszego odbioru odpadów 4.3 Odbiór i zagospodarowanie odpadów Na terenie gminy obowiązywać będzie system mieszanej (pojemnikowo-workowej) zbiórki odpadów komunalnych. Ustala się, iż od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odbierana będzie każda zebrana ilość odpadów komunalnych. 1) niesegregowane ( zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez ich przekazanie do odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, jak również przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach PCV o poj. 120 - 240 l, bądź też w workach foliowych w kolorze czarnym o poj. również 120 l. Dopuszcza się zbieranie odpadów komunalnych zmieszanych w workach, wyłącznie w sytuacji gdy ilość wytworzonych w danym gospodarstwie odpadów zmieszanych przekracza pojemność pojemnika przeznaczonego na ten rodzaj odpadów. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemnika wynikłe z winy Wykonawcy, jego naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. Wykonawca winien zapewnić kontakt telefoniczny co najmniej w godzinach 800 - 1600 celem nadzorowania przez Zamawiającego odbierania odpadów na terenie gminy. Częstotliwość załadunku i wywozu odpadów przez Wykonawcę - 1 raz w miesiącu. 2) selektywnie zbierane odpady komunalne (kody odpadów: 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 08, 20 01 40, ) Obowiązkiem Wykonawcy będzie: a) uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieruchomości jednorodzinnych worków do selektywnego zbierania odpadów po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawienie na nieruchomości nowych, pustych worków w dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w tej samej ilości worków danego rodzaju co worki odebrane. Większe ilości worków odbierane są przez właścicieli nieruchomości w Urzędzie Gminy, po uzgodnieniu, b) zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności tj. karty przekazania odpadów. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie naszej gminy będzie się odbywać w systemie workowym. Odpady selektywne odbierane będą w tym samym dniu, co odpady zmieszane, lecz innym środkiem transportu, nie dopuszczając do zmieszania poszczególnych rodzajów odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich odpadów zmieszanych oraz selektywnie zebranych. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji Wykonawca przyjmuje te odpady jako zmieszane. Przed zakwalifikowaniem odpadów selektywnych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca sporządza na tę okoliczność dokumentację( np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną, zeznanie świadka) i przekazuje Zamawiającemu. Uchylanie się od obowiązku zgłaszania Zamawiającemu informacji dotyczącej zaistniałych nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień umowy. Wprowadza się następujące rodzaje worków: - żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych - niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury - zielony - do gromadzenia odpadów ze szkła Odpady komunalne zbierane w sposób selektywny obejmujące: papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło oraz odpady ulegające biodegradacji, a gromadzone w odpowiednich workach 120 I. z folii PE-HD (LPDE) oddzielnie dla każdej frakcji odpadów, odbierane będą od właścicieli nieruchomości zamieszkałych jeden raz w miesiącu w dniu wywozu odpadów niesegregowanych. 3) Odbiór odpadów wielkogabarytowych będzie miał miejsce w terminach wyznaczonych przez Wykonawcę odbierającego odpady komunalne z częstotliwością co najmniej dwa razy do roku. 4) Przeterminowane leki należy przekazywać do punktów zbiórki zlokalizowanych na terenie apteki i placówek służby zdrowia. Zagospodarowanie odpadów Zagospodarowanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych poprzez ich zagospodarowanie we własnej instalacji lub przekazanie ich do odzysku podmiotowi posiadającemu stosowne zezwolenie w tym zakresie. Fakt ten udokumentowany zostanie poprzez przedstawienie zamawiającemu raz w miesiącu dokumentów potwierdzających odebranie tych odpadów. Karta przekazania odpadów przekładana będzie w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Zagospodarowanie selektywne odebranych odpadów komunalnych poprzez poddanie ich odzyskowi lub przekazanie ich do odzysku czy też przygotowanie do ponownego użytku zostanie udokumentowane poprzez przedstawienie Zamawiającemu, jeden raz w miesiącu, dokumentów potwierdzających dokonanie tej czynności tj. karty przekazania odpadu potwierdzonej za zgodność z oryginałem, kart przekazania odpadów lub w przypadku władania instalacją do zagospodarowania tych odpadów oświadczenia o dokonaniu takiej czynności. Zmieszane odpady komunalne oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych powinny być poddane zagospodarowaniu w instalacji regionalnej lub zastępczej spełniających wymagania najlepszej dostępnej techniki lub technologii, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska wskazanych w Uchwale Nr 211/12 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 22 października 2012 r. w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami. Według WPGO dla Mazowsza na lata 2012-2017 Gmina Obryte wchodzi w skład ostrołęcko - siedleckiego regionu gospodarki odpadami. 4.4 Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego: Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, - pojemność - 110 - 120 dm3, - grubość - co najmniej 60 mikronów, Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach PCV o poj. 120 - 240 l 4.5 Dane pomocne przy sporządzaniu oferty przetargowej: 1) Powierzchnia Gminy Obryte wynosi 13 970 ha. 2) Liczba mieszkańców Gminy Obryte objętych zamówieniem wynosi ok. 4500 osób z czego: 100 % w zabudowie jednorodzinnej . 3) Liczba gospodarstw domowych objętych zamówieniem wynosi: 1042 , z czego 570 gospodarstw zadeklarowało zmieszane odpady komunalne do odbioru, a 472 gospodarstw zadeklarowało segregowane odpady komunalne do odbioru. 98 % gospodarstw oświadczyło, że odpady biodegradowalne będą poddawane kompostowaniu na terenie nieruchomości, co wynika ze złożonych Deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez mieszkańców w Gminie Obryte. Zakres rzeczowy objętego niniejszym postępowaniem przetargowym zamówienia obejmuje Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Obryte tj. od gospodarstw zlokalizowanych na terenie wsi podanych w zestawieniu tabelarycznym zamieszczonym poniżej (Tabela nr 1 SIWZ). W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia liczba ta może ulegać niewielkim zmianom ( zmniejszeniu lub zwiększeniu )...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RDF Sp. z o.o., ul. Kołobrzeska 5, 07-401 Ostrołęka, ul. Kołobrzeska 5, 07-401 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300703,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 527000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 527000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 527000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.