eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › PRZYGOTOWANIE, DOSTAWA I PODANIE GOTOWYCH POSIŁKÓW W OŚRODKU SZKOLENIOWYM WYSOKI KAMIEŃ W SZKLARSKIEJ PORĘBIE W TERMINIE DO 28.02.2017 R. Sprawa nr WNP/39/PN/2016 o wartości szacunkowej powyżej 30.000 EURO i poniżej 209.000 EURO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-03

Wrocław: PRZYGOTOWANIE, DOSTAWA I PODANIE GOTOWYCH POSIŁKÓW W OŚRODKU SZKOLENIOWYM WYSOKI KAMIEŃ W SZKLARSKIEJ PORĘBIE W TERMINIE DO 28.02.2017 R. Sprawa nr WNP/39/PN/2016 o wartości szacunkowej powyżej 30.000 EURO i poniżej 209.000 EURO
Numer ogłoszenia: 23884 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki , ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 261 658 666, faks 261 658 425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www. wso.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE, DOSTAWA I PODANIE GOTOWYCH POSIŁKÓW W OŚRODKU SZKOLENIOWYM WYSOKI KAMIEŃ W SZKLARSKIEJ PORĘBIE W TERMINIE DO 28.02.2017 R. Sprawa nr WNP/39/PN/2016 o wartości szacunkowej powyżej 30.000 EURO i poniżej 209.000 EURO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie, dostawę i podanie gotowych posiłków w Ośrodku Szkoleniowym Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie w roku 2016 i do 28 lutego 2017 roku. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia. Szacunkowa liczba racji dziennego wyżywienia do wydania to 5817. Liczba ta może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb - max. do 20% wskazanego zapotrzebowania ilościowego. Usługa cateringu obejmuje śniadanie I i II, obiad (dwudaniowy tj. zupę i drugie danie z deserem) i kolację. Żywienie realizowane będzie w systemie ciągłym przez wszystkie dni tygodnia oraz w dni wolne oraz ustawowo wolne od pracy w odniesieniu do żywienia służb dyżurnych. Śniadanie I i II, obiad, kolacja wydawane będą jako oddzielny posiłek. Posiłki śniadaniowe oraz posiłki kolacyjne będą przygotowywane w jednym zestawie. Posiłki obiadowe, będą składały się z zupy, drugiego dania i deseru, przy czym: zupa i drugie dania powinny być przygotowane w jednym zestawie z 2 dodatkami warzywnymi (jeden w postaci warzyw gorących i drugi warzyw na zimno (sałatek, surówek)), dania deserowe w dwóch postaciach ( jeden w postaci napojów, drugi owoców lub pieczywa cukierniczego). Zamawiający zapewnia stołówkę, w której będą serwowane posiłki. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług, niż maksymalna wskazana, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za rzeczywistą liczbę zrealizowanych usług cateringowych, obliczoną według stawek przyjętych na 1 osobę - rację dzienną (rdz). Wydawanie posiłków będzie następowało w systemie samoobsługowym, a spożywanie przez stany osobowe w miejscu, realizacji uslugi tj. Ośrodek Wysoki Kamień. Wydawanie i spożywanie posiłków będzie następowało w systemie samoobsługowym przez stany osobowe w Ośrodku Wysoki Kamień. Zamawiający dopuszcza podczas podawania posiłków użycie przez Wykonawcę 1 bemara grzewczego, 1 kuchenki mikrofalowej (będącego mieniem Wykonawcy) w czasie i miejscu dystrybucji posiłku. W przypadku konieczności użycia większej liczby urządzeń elektrycznych zawarta będzie odrębna umowa określająca koszty energii elektrycznej, które poniesie Wykonawca. Spożywanie posiłków przez stany osobowe będzie odbywało się na siedząco przy stolikach cztero/sześcio - osobowych przy wykorzystaniu krzeseł i stołów, które zapewni Zamawiający. Spożywanie posiłków prowadzone będzie w oparciu o naczynia (talerze, kubki) porcelanowe , sztućce nierdzewne oraz nakrycie stołu (obrus, cerata, koszyczek na pieczywo, przyprawnik), które zapewni na swój koszt Wykonawca. Wydawanie i spożywanie posiłków będzie następowało przy wykorzystaniu sprzętu stołowego i kuchennego (tac, termosów cateringowych - termosy cateringowe muszą być wykonane z polietylenu, posiadać atest producenta do kontaktu z żywnością oraz gwarantować utratę wartości cieplnej posiłku nie więcej niż 8oC w ciągu 4 godzin; itp.), który zapewnia Wykonawca. Utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych (w tym naczyń jednorazowych, jeżeli wystąpią) leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca będzie świadczył usługi żywieniowe w formie gotowanych posiłków lub suchego prowiantu oraz w systemie mieszanym, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnił każdorazowo minimum 8 (ośmiu) pracowników do całodziennej obsługi w zakresie przygotowywania, dowozu, wydawania posiłków, posiadających aktualną książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych, uprawniającą do pracy przy żywności. Wykonawca musi posiadać do wyłącznej dyspozycji pojazd samochodowy umożliwiający właściwe i higieniczne zabezpieczenie przewożonych produktów i posiłków - samochód z nadwoziem typu chłodnia min. 3,5 m3 komory chłodniczej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada aktualny dokument wydany przez właściwy organ poświadczający wdrożenie i działanie systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli - HACCP. Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada wiedzę i doświadczenie, tj. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną usługę cateringową dla grup zorganizowanych o wartości nie mniejszej 150 tys. każda lub co najmniej trzy usługi cateringowe o łącznej wartości nie mniejszej 150 tys. Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu- - załączonego do oferty wraz z załączonymi do oferty dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załączonego do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje min. 8 osobami, posiadających aktualną książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych uprawniającą do pracy przy żywności których może wydelegować do przygotowania i wydawania posiłków w Ośrodku Szkoleniowym Wysoki Kamień. Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego wykazu do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załączonego do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej jedna usługa cateringowa dla grup zorganizowanych o wartości nie mniejszej 150 tys. każda lub co najmniej trzy usługi cateringowe o łącznej wartości nie mniejszej 150 tys. Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu - załączonego do oferty wraz z załączonymi do oferty dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz produktów ekologicznych stosowanych do przygotowywania posiłków będących przedmiotem zamówienia (jeżeli dotyczy) - załącznik 11. Oświadczenie Wykonawcy o stosowaniu każdorazowo do przygotowania posiłków, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, produktów ekologicznych ujętych w wykazie (jeżeli dotyczy) - załącznik 12.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego- załącznik A. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów- załącznik 7. Umocowanie osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z Ustawą Pzp - załącznik 8. 4. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik 9. 5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 184 z późn. zm.) albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik 10.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość posiłków - 10
  • 3 - Aspekt społeczny - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. 2. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 3. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. 4. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana nr rachunku bankowego, b) zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www. wso.wroc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych, 51-150 Wrocław , ul. Czajkowskiego 109, budynek 104, pokój 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, Kancelaria Jawna - budynek nr 8 pokój 121 I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.