eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turawa › Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa w roku szkolnym 2014/2015 wraz z najmem autobusu szkolnego oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych (z podziałem na dwie części)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-16

Turawa: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa w roku szkolnym 2014/2015 wraz z najmem autobusu szkolnego oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych (z podziałem na dwie części)
Numer ogłoszenia: 238702 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turawa , ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212012, faks 077 4212073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa w roku szkolnym 2014/2015 wraz z najmem autobusu szkolnego oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych (z podziałem na dwie części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa w roku szkolnym 2014/2015 wraz z najmem autobusu szkolnego oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych (z podziałem na dwie części). 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Zadanie częściowe nr I - Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa w roku szkolnym 2014/2015 wraz z najmem autobusu szkolnego: 2.1.1. Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa: 1) Dowóz uczniów ma się odbywać w dni nauki szkolnej na czterech trasach zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić punktualny i bezpieczny dowóz uczniów do szkół; 3) Ilość przewożonych uczniów została określona w tabeli stanowiącej załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 4) Na trasie nr 4 dowozy mają być wykonywane autobusem stanowiącym własność Urzędu Gminy Turawa; 5) Szczegółowe godziny przejazdów autobusów (dojazd i powrót), zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy; 6) Ilość i wielkość pojazdów na danym odcinku dostosować należy do ilości przewożonych uczniów; 7) Długość tras może ulec zmianie po przeprowadzeniu wizji lokalnej przed sporządzeniem oferty; 8) W uzgodnieniu z dyrekcją szkoły Wykonawcy zapewniają bezpłatny przejazd wyznaczonym opiekunom na danej trasie; 9) Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Turawa - miejscowości: Bierdzany, Ligota Turawska, Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski, Rzędów, Turawa, Turawa - Marszałki, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Węgry, Osowiec, Osowiec - Trzęsina, Zawada oraz Jełowa (Gmina Łubniany); 10) Wizja lokalna: Każdy Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną trasy - w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, szczególnie należy sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach oraz ilość dojeżdżających uczniów i dostosować je do posiadanego taboru, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca; 11) Szacunkowa średnia ilość km do przejechania przez 5 autobusów (w tym jeden autobus 90 - osobowy) w ciągu jednego dnia wynosi około 500 km - dane na podstawie wykonanych przewozów w roku szkolnym 2013/2014; 12) Kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi nie będą podlegać fakturowaniu. 2.1.2. Najem autobusu szkolnego od Zamawiającego przez Wykonawcę: Zamawiający przekazuje w najem - autobus szkolny o ilości miejsc siedzących 41, jednym miejscu dla kierowcy i jednym miejscu na wózek inwalidzki, marki AUTOSAN A0909L, numer rejestracyjny OPO 85 TN, numer podwozia SUASW3RAP5S680616, numer silnika 83MO683550, pojemność silnika 4,116 dm3, kolor pomarańczowy, posiadający ubezpieczenie OC, AC, NW do przewozu dzieci i młodzieży. Przedmiot najmu pozostaje własnością Zamawiającego przez cały okres trwania najmu. 2.1.3. Przewozy zlecone przez Zamawiającego: W dni wolne od zajęć lekcyjnych wykonawca będzie, w razie potrzeby, wykonywał autobusem stanowiącym własność Urzędu Gminy Turawa przewozy zlecone przez Zamawiającego, a z których korzystać będą zespoły artystyczne, sportowe i inne. Szacunkowa ogólna ilość km do przejechania w ciągu trwania umowy wynosi około 2 000 km. 2.2. Zadanie częściowe nr II - Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w Opolu i Ozimku w 1) Dowóz uczniów niepełnosprawnych (12 uczniów) ma się odbywać w dni nauki szkolnej dwoma busami 8 - osobowym przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych na trasie Turawa, Turawa - Marszałki, Turawa - Jezioro średnie, Węgry, Zawada, Bierdzany, Zakrzów Turawski - szkoły specjalne i placówki opiekuńczo - wychowawcze w Opolu i Ozimku; 2) Rozkład jazdy busów stanowi załącznik nr 12 do Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia. 3) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić punktualny i bezpieczny dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w Opolu i Ozimku 4) Szacunkowa ogólna ilość km do przejechania w ciągu jednego dnia wynosi około 280 km. 5) Wykonawca musi dysponować dwoma busami 8 - osobowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych i jednym busem min. 8 - osobowym, w razie awarii któregoś z busów.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych. Przedmiotem zamówień uzupełniających jest powtórzenie tego samego rodzaju prac co w zamówieniu podstawowym, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00-3, 60.11.31.00-4, 60.11.50.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 1. 10 000,00 złotych, (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla zadania częściowego nr I. 2. 2 400,00 złotych, (słownie: dwa tysiące czterysta złotych) dla zadania częściowego nr II

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej przez Wykonawcę: 1) aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej: 1. dwóch zadań polegających na dowozie uczniów do szkół - dla zadania częściowego nr I; 2. dwóch zadań polegających na dowozie uczniów niepełnosprawnych do szkół lub placówek opiekuńczo - wychowawczych - dla zadania częściowego nr II; Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem; 2) dowodów, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać takiego poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Posiadają lub mają dostęp do odpowiedniej ilości taboru samochodowego niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia - dysponują co najmniej: 1.1. dla zadania częściowego nr I: 1) trzema autobusami - min. 47 miejsc siedzących; 2) jednym autobusem - min. 90 miejsc siedzących (dwoma o łącznej ilości 90 miejsc siedzących); 3) jednym autobusem - min. 20 miejsc siedzących, 1.2. dla zadania częściowego nr II: 1) dwoma busami min. 8 - osobowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych; 2) jednym busem min. 8 - osobowym, w razie awarii któregoś z busów. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę: 1) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, tj. wykazu autobusów i/lub busów dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnie załącznikiem nr 6a i/lub 6b do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj. do realizacji zamówienia zapewnią co najmniej osoby: minimum 4 kierowców autobusów z odpowiednimi uprawnieniami oraz min. 3 letnim doświadczeniu w zakresie przewozu osób. 1.1. dla zadania częściowego nr I - zapewnią min. 6 kierowców autobusów z odpowiednimi uprawnieniami oraz min. 3 letnim doświadczeniu w zakresie przewozu osób. 1.2. dla zadania częściowego nr II - zapewnią min. 3 kierowców busów z odpowiednimi uprawnieniami oraz min. 3 letnim doświadczeniu w zakresie przewozu osób. 1.3. Osoby przewożące uczniów do szkół muszą spełniać warunki określone w art. 39a. ust. 1 ustawy o transporcie drogowym. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę: 1) wykazu autobusów i/lub busów dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnie załącznikiem nr 6a i/lub 6b do niniejszej SIWZ); 2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie załącznikiem nr 7 do SIWZ); 3) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z załącznikiem nr 8 do niniejszej SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz kwalifikacje.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1a i/lub 1b do SIWZ); 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ); 3. oświadczenie w zakresie grupy kapitałowej - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ); 4. zobowiązanie do oddania dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ) - jeżeli dotyczy; 5. dowód wpłaty wadium dotyczący danej części.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 1. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 2. Zmiany umowy mogą dotyczyć: 2.1. wystąpienia wyjątkowych okoliczności, niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a wpływają na jej realizację; 2.2. zmiany wynagrodzenia tylko w przypadku gdy w czasie realizacji umowy nastąpi znaczny wzrost cen niezależny od Wykonawcy np. zmiany podatku itp. Za znaczny wzrost cen należy przyjąć zmianę ceny paliwa równą lub większą niż 10% kwoty bazowej - w sytuacji kiedy cena paliwa osiągnie w/w poziom przez okres minimum 1 miesiąca; 2.3. za cenę bazową przyjmuje się cenę oleju napędowego w PKN ORLEN na dzień podpisania umowy; 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w punkt 4.2. jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą, który zawiera: 3.1. opis propozycji zmiany; uzasadnienie zmiany; obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy; 4. Zmiany, o których mowa w punkt. 4.2. mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 4.1. obniżenie kosztu wykonania zamówienia; 4.2. zmiana obowiązujących przepisów prawa; 4.3. siła wyższa. 5. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia w następujących przypadkach: 5.1. śmierci i długotrwałej choroby powyżej 30 dni; 5.2. niewywiązywania się osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia z obowiązków wynikających z umowy; 5.3. jeżeli zmiana osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.); 5.4. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, jeżeli uzna, że osoby te nie wykonują swoich obowiązków wynikających z umowy; 5.5. W przypadku zmiany osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia nowa osoba musi spełniać wymagania określone w niniejszej SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.turawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, pokój nr 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, pokój nr 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr I - Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa w roku szkolnym 2014/2015 wraz z najmem autobusu szkolnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa: 1) Dowóz uczniów ma się odbywać w dni nauki szkolnej na czterech trasach zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić punktualny i bezpieczny dowóz uczniów do szkół; 3) Ilość przewożonych uczniów została określona w tabeli stanowiącej załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 4) Na trasie nr 4 dowozy mają być wykonywane autobusem stanowiącym własność Urzędu Gminy Turawa; 5) Szczegółowe godziny przejazdów autobusów (dojazd i powrót), zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy; 6) Ilość i wielkość pojazdów na danym odcinku dostosować należy do ilości przewożonych uczniów; 7) Długość tras może ulec zmianie po przeprowadzeniu wizji lokalnej przed sporządzeniem oferty; 8) W uzgodnieniu z dyrekcją szkoły Wykonawcy zapewniają bezpłatny przejazd wyznaczonym opiekunom na danej trasie; 9) Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Turawa - miejscowości: Bierdzany, Ligota Turawska, Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski, Rzędów, Turawa, Turawa - Marszałki, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Węgry, Osowiec, Osowiec - Trzęsina, Zawada oraz Jełowa (Gmina Łubniany); 10) Wizja lokalna: Każdy Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną trasy - w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, szczególnie należy sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach oraz ilość dojeżdżających uczniów i dostosować je do posiadanego taboru, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca; 11) Szacunkowa średnia ilość km do przejechania przez 5 autobusów (w tym jeden autobus 90 - osobowy) w ciągu jednego dnia wynosi około 500 km - dane na podstawie wykonanych przewozów w roku szkolnym 2013/2014; 12) Kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi nie będą podlegać fakturowaniu. 2. Najem autobusu szkolnego od Zamawiającego przez Wykonawcę: Zamawiający przekazuje w najem - autobus szkolny o ilości miejsc siedzących 41, jednym miejscu dla kierowcy i jednym miejscu na wózek inwalidzki, marki AUTOSAN A0909L, numer rejestracyjny OPO 85 TN, numer podwozia SUASW3RAP5S680616, numer silnika 83MO683550, pojemność silnika 4,116 dm3, kolor pomarańczowy, posiadający ubezpieczenie OC, AC, NW do przewozu dzieci i młodzieży. Przedmiot najmu pozostaje własnością Zamawiającego przez cały okres trwania najmu. 3. Przewozy zlecone przez Zamawiającego: W dni wolne od zajęć lekcyjnych wykonawca będzie, w razie potrzeby, wykonywał autobusem stanowiącym własność Urzędu Gminy Turawa przewozy zlecone przez Zamawiającego, a z których korzystać będą zespoły artystyczne, sportowe i inne. Szacunkowa ogólna ilość km do przejechania w ciągu trwania umowy wynosi około 2 000 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.11.30.00-3, 60.11.31.00-4, 60.11.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.2. Zadanie częściowe nr II - Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w Opolu i Ozimku w roku szkolnym 2014/2015..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dowóz uczniów niepełnosprawnych (12 uczniów) ma się odbywać w dni nauki szkolnej dwoma busami 8 - osobowym przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych na trasie Turawa, Turawa - Marszałki, Turawa - Jezioro średnie, Węgry, Zawada, Bierdzany, Zakrzów Turawski - szkoły specjalne i placówki opiekuńczo - wychowawcze w Opolu i Ozimku; 2) Rozkład jazdy busów stanowi załącznik nr 12 do Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia. 3) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić punktualny i bezpieczny dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w Opolu i Ozimku 4) Szacunkowa ogólna ilość km do przejechania w ciągu jednego dnia wynosi około 280 km. 5) Wykonawca musi dysponować dwoma busami 8 - osobowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych i jednym busem min. 8 - osobowym, w razie awarii któregoś z busów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00-3, 60.11.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.