eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Susiec › Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1500000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-13

Susiec: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1500000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów
Numer ogłoszenia: 238575 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181721 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Susiec, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, woj. lubelskie, tel. 084 6654868, faks 084 6654893.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1500000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu kredytu długoterminowego w kwocie 1 500 000zł ( słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych ) z przeznaczenie na sfinansowanie deficytu budżetowego i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów. Dopuszcza się możliwość udzielenia kredytu ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.okres kredytowania: od m-ca września 2013 r. do m-ca grudnia 2017 roku. 2.karencja w spłatach kapitału: do m-ca grudnia 2013 roku w trakcie której spłacane są jedynie odsetki od kwoty zaciągniętego kredytu, 3.postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego od następnego dnia po zawarciu umowy, 4.uruchomienie kredytów następować będzie na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego na rachunek podstawowy budżetu, w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, realizowanych przez Bank w ciężar rachunku kredytowego. 5.ostateczny termin uruchomienia (wykorzystania) kredytu upływa z dniem 31 grudnia 2013 roku. 6.spłata odsetek: odsetki od kredytów naliczane będą na bieżąco od kwoty faktycznego zadłużenia, płatne co miesiąc do ostatniego dnia każdego miesiąca na podstawie przesłanego przez bank zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek, począwszy od m-ca października 2013 roku; 7.Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni. 8.Harmonogram spłat kredytów (raty kredytu płatne do ostatniego dnia kwartału): kredyt w wysokości : 1 500 000,00 zł: a.w 2014 roku kwota - 375 000,00 zł, w następujących ratach: - I kwartał - kwota - 93 750,00 zł; - II kwartał - kwota - 93 750,00 zł; - III kwartał - kwota - 93 750,00 zł; - IV kwartał - kwota - 93 750,00 zł; b.w 2015 roku kwota - 375 000,00 zł w następujących ratach: - I kwartał - kwota - 93 750,00 zł; - II kwartał - kwota - 93 750,00 zł; - III kwartał - kwota - 93 750,00 zł; - IV kwartał - kwota - 93 750,00 zł; c.w 2016 roku kwota - 375 000,00 zł w następujących ratach: - I kwartał - kwota - 93 750,00 zł; - II kwartał - kwota - 93 750,00 zł; - III kwartał - kwota - 93 750,00 zł; - IV kwartał - kwota - 93 750,00 zł; d.w 2017 roku kwota - 375 000,00 zł w następujących ratach: - I kwartał - kwota - 93 750,00 zł; - II kwartał - kwota - 93 750,00 zł; - III kwartał - kwota - 93 750,00 zł; - IV kwartał - kwota - 93 750,00 zł; 9.Koszty obsługi kredytów stanowi oprocentowanie kredytu - zmienne, wyrażone jako suma zmiennej stawki bazowej WIBOR dla 3-miesięcznych złotowych depozytów na rynku międzybankowym, z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy ( miesiąc ), za który naliczane będą odsetki oraz stałej w trakcie trwania umowy marży Wykonawcy ustalonej na podstawie złożonej oferty. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu, w całym okresie kredytowania, Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów ( opłat, prowizji ); 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów ( opłat i prowizji ) i konieczności informowania wykonawcy o tym fakcie ; 12.Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu przesunięcia terminu spłaty raty kapitałowej w okresie kredytowania. 13.Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu stanowi: weksel własny in blanco, wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji, podpisane przez Wójta Gminy wraz z kontrasygnatą Skarbnika Gminy;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Banki Spółdzielczy w Tomaszowie Lubelskim, ul. Elizy Orzeszkowej 2, 22-600 Tomaszów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116544,14

  • Oferta z najniższą ceną: 116544,14 / Oferta z najwyższą ceną: 130944,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.