Jastrzębie-Zdrój: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju
Numer ogłoszenia: 23841 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji , Al. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4785302, faks 032 4785350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Remont cząstkowy nawierzchni dróg asfaltowych w okresie letnim wykonany mieszanką mineralno-grysową obejmuje: - wycięcie piłą mechaniczną lub sfrezowanie na głębokość minimum 5 cm z nadaniem regularnego kształtu remontowanej wyrwy - wywiezienie rumoszu z frezowania lub odkucia na plac składowy wykonawcy - oczyszczenie, skropienie dna oraz przesmarowanie ścian remontowanej wyrwy emulsją asfaltową - ułożenie wraz z zagęszczeniem mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej zamkniętej gr. 5 cm - zamknięcie styku nawierzchni nowo wykonanej z nawierzchnią istniejącą poprzez przesmarowanie krawędzi wyremontowanej wyrwy emulsją asfaltową - utrzymanie oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym 2) Remont cząstkowy nawierzchni dróg asfaltowych w okresie zimowym wykonany mieszanką na zimno obejmuje: - obcięcie krawędzi wyrwy oraz oczyszczenie - ułożenie mieszanki mineralno asfaltowej stosowanej na zimno gr. 7 cm z zagęszczeniem walcem lub zagęszczarką. 3) Regeneracja i powierzchniowe zamknięcie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i przesypanie kruszywem naturalnym obejmuje: - skropienie nawierzchni emulsja asfaltową - równomierne rozsypanie kruszywa w miejscach skropienia - pielęgnacja nawierzchni poprzez uzupełnienie braków lub usuwanie kruszywa niezwiązanego. 4) Uzupełnienie ubytków w nawierzchni zamkniętej frezem obejmuje: - transport frezu na miejsce wskazane przez zamawiającego - oczyszczenie dna wyrwy z zanieczyszczeń - uzupełnienie wyrwy frezem z zagęszczeniem 5) Wymiana podbudowy drogi pod nawierzchnią asfaltową: - wycięcie piłą mechaniczną lub sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej z nadaniem regularnego kształtu remontowanej wyrwy - wywiezienie rumoszu z frezowania lub odkucia na plac składowy wykonawcy - wymiana istniejącej podbudowy drogi, na podbudowę z kruszywa kamiennego, wraz z jej zagęszczeniem - oczyszczenie oraz przesmarowanie ścian remontowanej wyrwy emulsją asfaltową - ułożenie wraz z zagęszczeniem mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej zamkniętej gr. 10 cm (2x5 cm) - zamknięcie styku nawierzchni nowowykonanej z nawierzchnią istniejącą poprzez przesmarowanie krawędzi wyremontowanej wyrwy emulsją asfaltową.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiot zamówień uzupełniających jest tożsamy z zamówieniem podstawowym. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających maksymalnie w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ I 5 000,00 zł (słownie : pięć tysięcy złotych 00/100). CZĘŚĆ II 5 000,00 zł (słownie : pięć tysięcy złotych 00/100) CZĘŚĆ III 5 000,00 zł (słownie : pięć tysięcy złotych 00/100) CZĘŚĆ IV 5 000,00 zł (słownie : pięć tysięcy złotych 00/100) CZĘŚĆ V 5 000,00 zł (słownie : pięć tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał 1 zadanie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (tj. roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni asfaltowych), którego wartość lub powierzchnia winna wynosić minimum: Część I - 300 000,00 zł / pow. 2 900 m2 Część II -260 000,00 zł / pow. 2 000 m2 Część III - 280 000,00 zł / pow. 2 000 m2 Część IV -260 000,00 zł / pow. 2 200 m2 Część V - 300 000,00 zł / pow. 2 900 m2 Spełnieniem warunku będzie wykazanie przez wykonawcę tylu zadań na ile części składa ofertę o wartości lub powierzchni odpowiadającej tym częściom lub wykazanie mniejszej liczby zadań o wartości lub powierzchni obejmującej łącznie właściwe części. W celu weryfikacji spełnienia powyższego warunku przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wskazać wyraźnie, do której części zadania podobne mają odniesienie. Ocena spełniana warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować, co najmniej po jednej jednostce sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia tj. frezarką o szerokości bębna frezującego minimum 0,5m, sprężarką, walcem drogowym, samochodem ciężarowym. UWAGA: w przypadku składania ofert na więcej niż jedną część wykonawca musi wykazać się posiadaniem wymaganego sprzętu w ilości odpowiadającej ilości części, na które składa ofertę. Ocena spełniana warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą przyjmującą obowiązki kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności drogowej niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniana warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji oraz projektem umowy oraz przyjęciu ich postanowień bez zastrzeżeń, o związaniu ofertą oraz aktualności dostarczonych zaświadczeń, zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1, UWAGA: dla każdej z CZĘŚCI jest osobny formularz ofertowy i w ofercie należy przedłożyć formularz dotyczący tej części, na którą wykonawca składa ofertę. 2) dowód wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ I 5 000,00 zł słownie : pięć tysięcy złotych 00/100 . CZĘŚĆ II 5 000,00 zł słownie : pięć tysięcy złotych 00/100. CZĘŚĆ III 5 000,00 zł słownie : pięć tysięcy złotych 00/100. CZĘŚĆ IV 5 000,00 zł słownie : pięć tysięcy złotych 00/100. CZĘŚĆ V 5 000,00 zł słownie : pięć tysięcy złotych 00/100. (w przypadku gdy wybrana forma wnoszenia wadium wymaga złożenia go w Wydziale Księgowości Budżetowej, kopię potwierdzenia złożenia wadium należy umieścić w ofercie), 3) całkowita wartość realizacji zamówienia - załącznik nr 1a, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w punkcie 10 siwz), 5) pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (przykładowy wzór - załącznik nr 7) - jeżeli dotyczy. UWAGA: pełnomocnictwo i pisemne zobowiązanie powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 6) kosztorysy szczegółowe obejmujące wszystkie pozycje ujęte w przedmiarach robót wg załączników nr 10,11,12,13,14. Wskaźniki cenotwórcze oraz rg nie mogą być różne w poszczególnych kosztorysach ofertowych dla danej strefy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90.00
- 2 - Gwarancja - 10.00
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: a) w zakresie osób posiadających wymagane uprawnienia w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych (W takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania osoby legitymującej się uprawnieniami wymaganymi na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, b) w zakresie innych podmiotów, na zasobach których wykonawca się opierał wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagany na etapie postępowania, c) w zakresie Podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym Wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia, 2. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany, przedłożenie stosownych projektów umów oraz umów dot. podwykonawstwa 3.Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jastrzębie - Zdrój, Al. Piłsudskiego 60 pok. B503, 44-335 Jastrzębie - Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2015 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miasta Jastrzębie - Zdrój, Al. Piłsudskiego 60 pok. B503, 44-335 Jastrzębie - Zdrój.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia Zdroju w strefie A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia Zdroju w strefie A. Zamówienie obejmuje wykonanie łącznie: 2.900 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań - w okresie letnim, 100 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań - w okresie zimowym, naprawę spękań 100 m2, uzupełnienie ubytków frezem 50 m2, wymiana podbudowy 50 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Gwarancja - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia Zdroju w strefie B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia Zdroju w strefie B. Zamówienie obejmuje wykonanie łącznie: 2.000 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań - w okresie letnim, 150 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań - w okresie zimowym, naprawę spękań 100 m2, uzupełnienie ubytków frezem 50 m2, wymiana podbudowy 50 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Gwarancja - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia Zdroju w strefie C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia Zdroju w strefie C. Zamówienie obejmuje wykonanie łącznie: 2.000 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań - w okresie letnim, 200 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań - w okresie zimowym, naprawę spękań 100 m2, uzupełnienie ubytków frezem 50 m2, wymiana podbudowy 50 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Gwarancja - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia Zdroju w strefie D.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia Zdroju w strefie D. Zamówienie obejmuje wykonanie łącznie: 2.200 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań - w okresie letnim, 100 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań - w okresie zimowym, naprawę spękań 100 m2, uzupełnienie ubytków frezem 50 m2, wymiana podbudowy 50 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Gwarancja - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia Zdroju w strefie E.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia Zdroju w strefie E. Zamówienie obejmuje wykonanie łącznie: 2.900 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań w okresie letnim, 100 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań w okresie zimowym, naprawę spękań 100 m2, uzupełnienie ubytków frezem 50 m2, wymiana podbudowy 50 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Gwarancja - 10.00
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych w ciągu ul. Pszczyńskiej w rejonie skrzyżowania z ul. Grodzką w Jastrzębiu-Zdroju
- "Remonty lokali mieszkalnych (pustostany) w budynkach mieszkalnych"
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych w ciągu ul. Pszczyńskiej w rejonie Ronda Dolnego i skrzyżowania z ul. Połomską w Jastrzębiu-Zdroju
- Wykonanie oznakowania poziomego na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju
- Dostawa urządzeń medycznych - wyposażenia pracowni endoskopowej
- Remont nawierzchni ul. Bogoczowiec w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych dróg gminnych w 2024 roku.
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Remont - nakładka bitumiczna z podziałem na zadania
- Przebudowa drogi wewnętrznej w Glinie (Kielochówka)
- Remont drogi w ul. Stanisława Wyspiańskiego na odc. od ul. 11-go Listopada do ul. Górnośląskiej oraz od ul. Górnośląskiej do ul. Stefana Batorego w Ząbkach
- Remont zniszczonych nawierzchni na drogach powiatowych w obszarze Powiatu Szczecineckiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.