Człuchów: Budowa basenu sportowego w Człuchowie
Numer ogłoszenia: 238293 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Człuchowski , ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342539, 8343461 do 463, faks 059 8342539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwo.czluchow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa basenu sportowego w Człuchowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację zadania pod tytułem Budowa basenu sportowego w Człuchowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Roboty budowlane dotyczącą przebudowy istniejącego budynku oraz dobudowy hali basenowej. Hala basenowa dzieli się na dwie części. Pierwszą sportową z basenem przeznaczonym do pływania sportowego oraz rekreacyjnego o wymiarach 25x12,5 m i zlokalizowanymi wzdłuż basenu miejscami na widownię. Drugą z basenem do nauki pływania o wymiarach 12,5x6,25 m, basenem rehabilitacyjnym, whirlpool-em oraz wypoczywalnią. Powierzchnia zabudowy projektowanej części - 1.510,00 m2 Powierzchnia budynku przebudowywanego - 1.094,60 m2 Powierzchnia dobudowywana (podziemie + parter) - 2.136,00 m2 Powierzchnia użytkowa razem - 2.80,00 m2 Kubatura części dobudowywanej -11.430,00 m3 Kubatura części adaptowanej - 7.058,00 m3 Kubatura razem -18.488,00 m3 Budynek parterowy o wysokości 9,56m, częściowo podpiwniczony. 1. Konstrukcja budynku obiekt składa się z dwóch części: a)budynek parterowy podpiwniczony hala basenowa - układ ramowy, słupy żelbetowe, konstrukcja dachu drewniana-dźwigary z drewna klejonego. Stropodach nie wentylowany- ocieplona blacha trapezowa pokryta papą termozgrzewalną z posypką dekoracyjną. b)istniejący, nie podpiwniczony budynek parterowy- w technologii tradycyjnej 1) Posadowienie na pełnej płycie fundamentowej gr. 60cm z lokalnymi przegłębieniami na studzienki. Płyta posiada trzy poziomy; pierwszy w obszarze istniejących fundamentów, drugi w obszarze podbasenia, trzeci od strony zewnętrznej przybasenia, trybun i kotłowni. 2) Konstrukcja- mieszana Pokrycie hali basenowej jako układ wiązarów klejonych. Stropodachy oraz stropy wykonane jako żelbetowe. 3) Stropy nad parterem monolityczna płyta żelbetowa bez żebrowania w stropie. W miejscach połączeń płyty ze słupami płyta wymaga zbrojenia na przebicie. Na obwodzie płyta połączona monolitycznie ze ścianami żebrowymi. Strop nad wentylatornią wykonany jako układ płytowy na podciągach. 4) Ściany zewnętrzne żelbetowe gr. 25cm z betonu B35 5) Ściany wewnętrzne konstrukcyjne żelbetowe gr. 25cm 6) Schody płytowe opierające się na płycie stropowej w poziomie pełnej kondygnacji oraz na żelbetowych ścianach klatki 7) Konstrukcja niecek basenowych basen podstawowy zaprojektowany został wewnątrz hali basenowej na własnej konstrukcji nośnej rusztu żelbetowego wykotwionego z płyty fundamentowej w spadku przewidzianym dla niecki. Basem do nauki pływania zaprojektowano jako płyta bez-żebrowa posadowiona na układzie słupów o wymiarach 40x40 cm. Wariantowo dopuszcza się wykonanie niecek stalowych wg technologii i projektu wykonawczego Wykonawcy. 8) Dach nad halą basenową podstawową konstrukcją nośną przykrycia hali basenowej są dźwigary łukowe z drewna klejonego oparte na słupach żelbetowych. Rozpiętość przęsła wynosi 23,40m w rozstawie co 5,25m.Dźwigary zaprojektowano z drewna warstwowego klejonego. Na płatwiach oparte jest przekrycie z wodoszczelnej sklejki. 2. Ścianki działowe 1) ścianki działowe piwnic cegła pełna 12cm na zaprawie cementowej 2) ścianki działowe parteru a)cegła dziurawka 6cm, 12cm na zaprawie cementowo-wapiennej, b)cegła pełna 12cm na zaprawie cementowej w pomieszczeniach narażonych na zawilgocenie, c)lekkie ścianki działowe z płyt laminowanych między kabinami sanitariatów, boksy przebieralni itp. d)lekkie ścianki działowe ze ślusarki aluminiowej wypełnionej poliwęglanem pomiędzy natryskami, e)ścianki (wypełnienie otworów) z luksferów. 3. Izolacje 1) hydroizolacje a)poziome podłóg na gruncie, b)ławy, stopy i płyta fundamentowa- izolacja przeciwwilgociowa papą termozgrzewalną oraz membraną c)pionowa ścian piwnic- powłokowa, d)hydroizolacja podłogi hali basenowej oraz pomieszczeń mokrych (ściany i posadzki), e)paroizolacja i wiatroizolacja folią PE 2) termoizolacja a) ściany zewnętrzne- technologia lekka mokra- styropian, b) ściany attykowe od strony dachu- styropian, c) podłogi przybasenia- styropian, d) podłogi na gruncie- styropian, e) ściany zewnętrzne pokryte gresem- płyty z ekstrudowanej pianki polistyrenowej zbrojone siatką z włókna szklanego, f) dach- wełna mineralna twarda, 3) Akustyczne a) sufity podwieszone- sprasowana wełna szklana, b) panele ścienne w niektórych pomieszczeniach, c) podłogi- płyty elastyczne-styropian, d) obudowa rur spustowych i kanalizacyjnych- wełna mineralna miękka 4. Dachy 1) dach płaski zgrzewalna elastomerowa papa asfaltowa wierzchniego krycia oraz podkładowa. 2) Dach nad halą basenową zgrzewalna elastomerowa papa asfaltowa wierzchniego krycia oraz podkładowa. 3) Obróbki blacharskie blacha stalowa miękka powlekana we fragmentach widocznych oraz z blachy ocynkowanej 4) rynny i rury spustowe z PCV 5. Materiały wykończeniowe zewnętrzne w zależności od fragmentu elewacji 1)płytki gresowe mrozoodporne w kolorze piaskowym, 2)tynk silikonowy w kolorze niebieskim, 3)ślusarka okienna i drzwiowa aluminiowa w kolorze niebieskim, profile termoizolowane, podwójnie szklone szkłem bezpiecznym, klejonym, 4)dach kryty papą z posypką niebieską, 5)obróbki blacharskie- blacha powlekana miękka w kolorze niebieskim. 6. Materiały wykończeniowe wnętrza 1) posadzki a)pomieszczenia techniczne- betonowa malowana, b)hol główny- gres, a)komunikacja ogólna, przebieralnie, pomieszczenia personelu- wykładziny z PCV przeciwpoślizgowe, odporne na ścieranie, zgrzewane na stykach, b)w zakresie udogodnień dla osób niepełnosprawnych, w ofercie należy przewidzieć informację dotykową dostosowaną do osób niewidomych w ciągach komunikacyjnych od wejścia do punktu obsługi klienta, dojścia do szatni dla osób niepełnosprawnych połączonej z sanitariatem oraz dojścia do niecek basenowych. Wykonawca opracuje projekt wykonawczy na podstawie którego zrealizuje roboty w tym zakresie - przedmiar robót - Roboty budowlane cz. II - poz. 311. c)w pomieszczeniach mokrych- gres przeciwpoślizgowy, d)przybasenie- ceramika basenowa, e)niecka basenowa- ceramika basenowa lub stal. W przypadku podjęcia wykonania zadania z niecką stalową, Wykonawca opracuje projekt wykonawczy na podstawie którego zrealizuje roboty w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia własnych pozycji przedmiarowych określających niezbędne roboty do wykonania wycenianego wariantu. f)magazyny kwasu, podchlorynu i ozonatornia- posadzka chemoodporna, 2) ściany wg wykazu pomieszczeń, 3) sufity w pomieszczeniach natrysków, sanitariatów oraz pomieszczeniach związanych z halą basenową- sufit podwieszony z włókna szklanego odpornego na zawilgocenie, w pozostałych pomieszczeniach wg rysunków. 4) Balustrady i pochwyty wewnętrzne a)klatki schodowej oraz w podziemiu, pomieszczeniach technicznych- stalowe, malowane, b)na hali basenowej- stal kwasoodporna, c)pochwyty w pomieszczeniach sanitarnych dla niepełnosprawnych wg rysunków. 5) Ślusarka aluminiowa wewnętrzna a)podwójnie szklona szkłem bezpiecznym, klejonym, b) boks kasowy, ścianki działowe wewnętrzne, przeszklone ze ślusarki aluminiowej, szklone szkłem bezpiecznym. 7. Instalacje 1)wod-kan 2)co i cw 3)elektroenergetyczna, 4)teletechniczna, 5)pomiarowa do pływania - opis techniczny zał. nr 7 do siwz 6)elektronicznego systemu obsługi klienta - opis techniczny zał. nr 8 do siwz 7)wentylacji mechanicznej, 8)odgromowa, 9)odzysku ciepła, 10)uzdatniania wody basenowej, 11)solary- baterie słoneczne do podgrzewania c.w.u. Wykonawca uwzględni instalację kolektorów słonecznych wspomagających ogrzewanie ciepłej wody użytkowej w łazienkach, sanitariatach oraz pomieszczeniach socjalnych. Należy założyć, że wspomagane przez kolektory słoneczne ogrzewanie ciepłej wody użytkowej stanowić będzie co najmniej 50% zapotrzebowania na ciepłą wodę. Wykonawca opracuje projekt wykonawczy na podstawie którego zrealizuje roboty w tym zakresie - przedmiar robót - Instalacje cieplne - poz. 101. 8. Roboty drogowe budowa chodników i drogi dojazdowej Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera : 1. załącznik nr 6 do niniejszej siwz - Dokumentacja projektowa a) przedmiar robót b) projekt budowlany c) specyfikacje techniczne 2. załącznik nr 7 - Wymagania techniczne przenośnego systemu pomiarowego do pływania. 3. załącznik nr 8 - Wymagania techniczne elektronicznego systemu obsługi klienta. UWAGA ! 1. Cenę wykonania parapetów wewnętrznych i zewnętrznych należy uwzględnić w pozycjach przedmiarowych stolarki okiennej. 2. W kosztorysie ofertowym nie należy uwzględniać pozycji od 283 do 289 określonych w przedmiarze robót budowlanych cz. II. Podstawą realizacji jest projekt budowlany posiadający pozwolenie na budowę wydane przez uprawnione władze. Każdy Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z tym projektem i uwzględnienia wszelkich aspektów w nim zawartych w swojej ofercie, a także zapoznania się z przedmiarami i specyfikacjami technicznymi. Złożenie oferty będzie interpretowane jako potwierdzenie przez Wykonawcę, że wszystkie elementy dokumentacji przetargowej są w pełni zrozumiałe dla Wykonawcy i nie wnosi on żadnych uwag ani formalnych ani technicznych do zawartości dokumentacji przetargowej ani do projektu. Zamawiający nie przewiduje występowania rozbieżności pomiędzy: przedmiarami robót, projektem budowlanym a specyfikacjami technicznymi. Dotyczy to zarówno etapu przygotowania oferty jak też realizacji robót. Wykonawca powinien dochować należytej staranności i ewentualnie zauważone rozbieżności zgłosić Zamawiającemu przed terminem składania ofert w trybie art. 38 Pzp. Realizacja zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami i warunkami technicznymi. Wykonawca odpowiada za jakość oraz zgodność z wymogami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Stosowane materiały muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie - Prawo budowlane. Roboty budowlane i montażowe będą prowadzone w sposób nie powodujący negatywnego oddziaływania na środowisko. Elementy wyposażenia obiektu muszą posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony sprzęt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym np. aktualne atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa itp. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do uwzględnienia w ofercie aktualnie stsowanych urządzeń technologii basenowej. Wszelkie nazwy własne produktów, urządzeń i materiałów które zostały użyte w specyfikacjach i przedmiarach robót służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla projektowanych rozwiązań. Tak więc wymienione nazwy własne w dokumentacji projektowej należy traktować jako - typu. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentacjach. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Wszelkie ustalenia dotyczące kolorystyki zostaną uzgodnione z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Zamawiający przewiduje płatność za wykonane roboty w terminie do 30 dni od daty odbioru robót i wystawienia faktury przez Wykonawcę. Wymaga się od Wykonawcy udzielenia gwarancji na: a) wykonane roboty budowlane, na okres min. 60 miesięcy - gwarancja obejmuje wszystkie roboty wymienione w kosztorysie ofertowym - licząc od daty odbioru końcowego robót b) elementy stanowiące kompletne wyposażenie obiektu na okres min 36 miesięcy Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy. Zamawiający przewiduje oferty wariantowe ale tylko w zakresie określonym przy opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca może przedstawić tylko jeden wariant taki jaki chce zrealizować..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.21.13.70 - Roboty budowlane w zakresie saun 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 45.31.41.00 - Instalowanie central telefonicznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 100.000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. 1) zrealizowali minimum 2 zamówienia publiczne, w okresie ostatnich 5 lat odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone, że roboty te zostały wykonane należycie, Spełnieniem warunku będzie wykazanie się wykonaniem co najmniej 2 basenów krytych o minimalnym wymiarze basenu pływackiego 25x12,5 m. Wartość każdego basenu co najmniej 8 mln zł brutto 2) osoby przewidziane do kierowania poszczególnymi robotami posiadają odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego posiadając wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej: a)kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej - minimum 5 lat doświadczenia na danym stanowisku b)kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, c)uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1) Część sprawozdania finansowego, tj. Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za wszystkie pełne lata obrotowe, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinie o badanych sprawozdaniach w części dotyczącej rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego- inne dokumenty określające obroty za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa poniżej. Spełnieniem warunku będzie wykazanie się średnim rocznym przychodem za ostatnie trzy lata obrotowe a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe(na podstawie Rachunku zysku i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w wysokości nie mniejszej niż 30 milionów zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że warunek wyżej określony spełniają łącznie. 2) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 10 milionów zł.Spełnieniem warunku będzie przedstawienie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min, j.w., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Posiada polisę na kwotę minimum 10 milionów zł lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Poszczególne warunki oceniane będą przez Zamawiającego metodą spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 (W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień .... przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy) 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy) 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy) 6. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy) 7. Zrealizowali minimum 2 zamówienia publiczne, w okresie ostatnich 5 lat odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone, że roboty te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie wykazanie się wykonaniem co najmniej 2 basenów krytych o minimalnym wymiarze basenu pływackiego 25x12,5 m. Wartość każdego basenu co najmniej 8 mln zł brutto. - załącznik nr 38. Osoby przewidziane do kierowania poszczególnymi robotami posiadają odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego posiadając wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej: 1)kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej - minimum 5 lat doświadczenia na danym stanowisku 2)kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, 3)uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- załącznik nr 4 9. Polisa na kwotę minimum 10 milionów złotych lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 10.Część sprawozdania finansowego, tj. Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za wszystkie pełne lata obrotowe, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinie o badanych sprawozdaniach w części dotyczącej rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego- inne dokumenty określające obroty za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w dziale V pkt.3 ppkt. 1) (w wysokości nie mniejszej niż 30 milionów zł) 11.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 10 milionów zł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 12. Dowód wniesienia wadium 13. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2. Pełnomocnictwo wg zasad określonych w dziale XI ust. 2. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - wariantowość - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.czluchow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie, 77 - 300 Człuchów ulica Wojska Polskiego 1 (budynek Starostwa Powiatowego).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiat Człuchowski (budynek-Starostwo Powiatowe w Człuchowie), 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 sekretariat pokój 205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja stacji uzdatniania wody i budowa sieci wodociągowej w gminie Lipka"
- Roboty remontowe części pomieszczeń w budynkach Szkół na terenie Gminy Kłoczew
- Budowa hali na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczących wybudowania przystani na stawie nr 1 w Parku Sołackim oraz budowa przystani na bazie przygotowanej dokumentacji
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku Wielkim
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.