Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-11
Konin: Dostawa sprzętu informatycznego do prowadzenia operatów ewidencji gruntów.
Numer ogłoszenia: 238230 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie , ul. Benesza 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 218 66 00, faks 63 218 66 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego do prowadzenia operatów ewidencji gruntów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu informatycznego do prowadzenia operatów ewidencji gruntów. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części: Część I - sprzęt komputerowy: zewnętrzna macierz dyskowa 1 szt. ; zestawy komputerowe 8 szt. (komputer stacjonarny, monitor, zasilacz awaryjny wraz zainstalowanym systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym) ; komplet dysków do macierzy dyskowej - 1 szt. Część II- urządzenia wielofunkcyjne: laserowe urządzenie wielofunkcyjnego A3+ z podajnikiem RADF - 1 szt.; urządzenie wielofunkcyjne A0+ - 1 szt.; laserowe urządzenie wielofunkcyjne A3- 1 szt. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Wykonawca może złożyć ofertę na całość przedmiotu zamówienia ( część I i część II) lub na wybraną część . Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej dla każdej części zamówienia.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 42.96.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: BRAK
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie stanowiącego załącznik nr. 2 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu, sprawdzając czy Wykonawca dany warunek spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz dostaw analogicznych należy sporządzić przy wykorzystaniu formularza stanowiącego załącznik nr. 7 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków, o których mowa powyżej nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu, sprawdzając czy Wykonawca dany warunek spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie stanowiącego załącznik nr. 2 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu, sprawdzając czy Wykonawca dany warunek spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie stanowiącego załącznik nr. 2 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu, sprawdzając czy Wykonawca dany warunek spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie stanowiącego załącznik nr. 2 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu, sprawdzając czy Wykonawca dany warunek spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, co najmniej dwie (dla każdej części zamówienia osobno) dostawy o wartości: dla części nr 1 - minimum 50.000,00 zł brutto, dla części nr 2 - minimum 50.000,00 zł brutto zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr7 do SIWZ.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofert, pełnomocnictwo, parafowany projekt umowy, kalkulacja ceny.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin dostawy - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://podgk.bip.eur.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie
ul. Andrzeja Benesza 1
62-500 Konin
tel. 63/ 218 66 00,
fax. 63/ 218 66 22
II piętro pokój 206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie. Pokój nr. 5 parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach udzielenia pomocy finansowej jednostkom samorządu terytorialnego w 2015 r. , zgodnie z uchwałą nr. V/101/15 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 30 marca 2015 r. na zakup sprzętu pomiarowego, informatycznego i oprogramowania do zakładania i aktualizacji operatów ewidencji gruntów oraz prowadzenia spraw ochrony gruntów rolnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Montaż klimatyzacji w budynku CDN w Koninie przy ul. Sosnowej 14 i montaż klimatyzacji w budynku CDN w Koninie przy ul. Przemysłowej 7
- Przebudowa ul. Staromiejskiej w m. Żychlin
- Przebudowa wejścia do budynku ANS w Koninie przy ul. Popiełuszki 4, przebudowa wejścia do Biblioteki ANS w oraz przebudowa wiatrołapu i głównej klatki schodowej w budynku głównym ANS ul. Przyjaźni 1
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych II
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz segregowanych (plastik i szkło) wytworzonych przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY ZESPOŁU SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KONINIE O KLATKĘ SCHODOWĄ
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów".
- Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.
- Zakup wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w sprzęt audiowizualny
- Dostawa przełączników sieciowych
- Dostawa firewalla do zabezpieczenia sieci
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.