eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, wyposażenia biurowego i oprogramowania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-16

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, wyposażenia biurowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 238144 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, wyposażenia biurowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1.: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, wyposażenia biurowego i oprogramowania - takich, jak: komputer PC typu All in One, komputer typu notebook, urządzenie wielofunkcyjne A3, wkłady drukujące (tonery), drukarki laserowe kolorowe biurowe, skner fotograficzny płaski A4, projektor multimedialny LCD, punkty dostępowe Wi-Fi (APN), przełącznik sieci Ethernet, wkładka światłowodowa, patchcordy: światłowodowy, UTP; duża niszczarka biurowa, mała niszczarka biurowa, duża gilotyna stołowa z dociskiem, nitownica biurowa automatyczna z podstawką, nity do nitownicy, pakiet oprogramowania biurowego, pakiet oprogramowania do tworzenia grafiki wektorowej Szczegóły techniczne oraz ilości zostały określone w załączniku nr 3 i 3.1. do SIWZ. Zad.2.: Dostawa pakietu oprogramowania do obróbki grafiki rastrowej: - wersja językowa - polska- typ licencji - edukacyjna, - rodzaj licencji - wieczysta, - typ nośnika oprogramowania, - pobieranie elektroniczne z serwisu producenta lub jeden nośnik z oprogramowaniem pakietu Szczegóły techniczne i ilości zostały określone w zał. Nr: 3 A do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.21.00-5, 30.12.51.10-5, 38.65.21.10-4, 32.41.21.10-8, 30.19.14.00-8, 30.10.00.00-0, 48.00.00.00-0, 39.71.72.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki nr 3 i 3A do SIWZ, 3)pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ. 4)oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w SIWZ. 5)opis przedmiotu równoważnego, jeżeli taki wykonawca proponuje, umożliwiający jego porównanie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego w odpowiednie pozycji Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach: Strony ustalają, możliwość zmiany przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy - zmiany sprzętu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem: a) wycofania ich z produkcji oraz zastąpienia tożsamym lub nowocześniejszym asortymentem o lepszych rozwiązaniach i parametrach techniczno-eksploatacyjnych, korzystniejszych dla Zamawiającego; b) koniecznością ich zmiany, spowodowaną przyczynami technicznymi, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem niniejszej umowy. Zmiany do umowy nie mogą powodować: a) wzrostu ceny netto całości zamówienia, a także cen jednostkowych netto; b) terminu wykonania zamówienia; c) poniesienia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego, wynikających w szczególności z konieczności zakupu innego, nieplanowanego asortymentu niezbędnego do wykorzystania przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem. Przez tożsamy sprzęt zaproponowany przez Wykonawcę, Strony uznają takie, które charakteryzują się co najmniej parametrami techniczno-eksploatacyjnymi takimi samymi, jak wyspecyfikowane w przyjętej przez Zamawiającego najkorzystniejszej ofercie o nowocześniejszych rozwiązaniach technicznych. Zmiany muszą być dokonane z zachowaniem formy pisemnej poprzez podpisanie aneksu do umowy. Podstawą dokonania zmian będzie pisemne oświadczenie Wykonawcy, zawierające merytoryczne uzasadnienie konieczności tychże zmian, zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcji Zamówień Publicznych, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Budynek Nr 22, pokój Nr 7 (wejście przez biuro przepustek)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2 z terminem doręczenia do dnia 25.07.2014r. do godz. 9:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, tonerów, skanerów, urządzeń sieciowych, oprogramowania oraz wyposażenia biurowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, wyposażenia biurowego i oprogramowania - takich, jak: komputer PC typu All in One, komputer typu notebook, urządzenie wielofunkcyjne A3, wkłady drukujące (tonery), drukarki laserowe kolorowe biurowe, skner fotograficzny płaski A4, projektor multimedialny LCD, punkty dostępowe Wi-Fi (APN), przełącznik sieci Ethernet, wkładka światłowodowa, patchcordy: światłowodowy, UTP; duża niszczarka biurowa, mała niszczarka biurowa, duża gilotyna stołowa z dociskiem, nitownica biurowa automatyczna z podstawką, nity do nitownicy, pakiet oprogramowania biurowego, pakiet oprogramowania do tworzenia grafiki wektorowej. Szczegóły techniczne oraz ilości zostały określone w załączniku nr 3 i 3.1. do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.21.00-5, 30.12.51.10-5, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 38.65.21.10-4, 32.41.21.10-8, 30.19.14.00-8, 30.10.00.00-0, 48.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pakietu oprogramowania do obróbki grafiki rastrowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pakietu oprogramowania do obróbki grafiki rastrowej: - wersja językowa - polska, - typ licencji, - edukacyjna, - rodzaj licencji - wieczysta, - typ nośnika oprogramowania, - pobieranie elektroniczne z serwisu producenta lub jeden nośnik z oprogramowaniem pakietu. Szczegóły techniczne i ilości zostały określone w zał. Nr: 3 A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.