eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Ochrona fizyczna i monitoring budynków oraz monitoring terenu wokół budynków położonych w Świnoujściu przy ul. Modrzejewskiej 20 i ul. Wyspiańskiego 35 C

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-11-15

Świnoujście: Ochrona fizyczna i monitoring budynków oraz monitoring terenu wokół budynków położonych w Świnoujściu przy ul. Modrzejewskiej 20 i ul. Wyspiańskiego 35 C
Numer ogłoszenia: 238127 - 2014; data zamieszczenia: 15.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3212280, 3212631 w. 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgm.swinoujscie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna i monitoring budynków oraz monitoring terenu wokół budynków położonych w Świnoujściu przy ul. Modrzejewskiej 20 i ul. Wyspiańskiego 35 C.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Całodobowa ochrona fizyczna i monitoring budynku oraz monitoring terenu przyległego do budynku socjalnego położonego w Świnoujściu przy ul. Modrzejewskiej 20. Szczegółowy zakres usług przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ. CPV - 74610000-8. 2.Ochrona fizyczna budynku oraz terenu przyległego do budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35 C: 1)od poniedziałku do piątku - od godz. 15:30 do godz. 07:30 dnia następnego, 2)w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy - w systemie całodobowym. Szczegółowy zakres usług przedstawiono w załączniku nr 1 a do SIWZ. CPV - 79710000-4. 3.Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym na własny koszt wyposaży pracowników ochrony pełniących służbę w obiektach (obiekcie) w jednolite stroje z emblematami firmowymi i identyfikatory oraz potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia związany z prawidłowym wykonywaniem ochrony. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania obiektów Zamawiającego. 4.Wykonawca w terminie do 31.01.2015 r. od daty zawarcia umowy opracuje Instrukcję Ochrony Obiektu, którą uzgodni z Zamawiającym. 5.Wykonawca w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu pozwolenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej o przydzieleniu mu pasma częstotliwości radiowej niezbędnej do zapewnienia łączności na terenie Świnoujścia. Brak pozwolenia skutkuje rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. 6.Wykonawca do ochrony obiektu wyznaczy minimum 3 stałych pracowników, jednak nie więcej niż 5-ciu pracowników (w tym min. 2 pracowników powinno być wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz min. 1 pracownik powinien być wpisany na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego), prowadzoną zgodnie ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099) 7.Wykonawca po zawarciu umowy (nie później niż trzy dni przed datą rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia) dostarczy Zamawiającemu: -wykaz pracowników skierowanych do realizacji obowiązków wynikających z przedmiotu niniejszego zamówienia, -kserokopii legitymacji służbowych pracowników, -podpisane przez pracowników zobowiązania o przestrzeganiu tajemnicy służbowej, poświadczone za zgodność przez Wykonawcę, -dokument potwierdzający, że pracownicy są wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej lub listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099). 8.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do wykonania wszelkich czynności wymienionych w załączniku Nr 1 i 1 a do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia). 9.Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę (firm) podwykonawców , na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b i 2 e ustawy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 10.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę nw. części zamówienia: 1) ochronę fizyczna obiektu, 2) monitoring obiektu i terenu wokół obiektu. Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy np. grupy interwencyjnej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek, tzn. posiadają aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w zakresie usług ochrony i mienia; Uwaga! W przypadku wykonawców występujących wspólnie każdy z nich musi spełniać powyższy warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie minimum dwie usługi w zakresie ochrony osób i/lub mienia obiektów w formie bezpośredniej ochrony fizycznej połączonej z monitoringiem, których wartość wynosiła co najmniej 70.000,00 zł brutto każda; Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku realizacji tzn. jest wykonywana w ramach jednej umowy, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert wartość świadczonej usługi ochrony fizycznej i monitoringu obiektów będzie wykonana na wartość nie mniejszą niż 70.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dla realizacji zamówienia w zakresie ochrony i monitoringu obiektu i terenu wokół niego wyznaczą minimum 3 stałych pracowników, jednak nie więcej niż 5-ciu pracowników (w tym min. 2 pracowników powinno mieć wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz min. 1 pracownik powinien mieć wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego), natomiast do wykonywania zadań dla patrolu interwencyjnego będą dysponowali min. 2 oznakowanymi pojazdami oraz min. 2 pracownikami, w tym 1 posiadającym wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 2. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące wykonawców, tj. wykonawcy łącznie muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz każdy z wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy. 3. W przypadku gdy oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy z Zamawiającym jest spełnienie następujących wymagań Zamawiającego: a) wykonawcy przedłożą umowę regulującą ich współpracę; b) umowa powinna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji zamówienia; c) wykonawcy występujący wspólnie ponosić będą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia 5. Wykonawca powinien wypełnić formularz ofertowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Oceny spełnienia warunku w postępowaniu dokona Zamawiający w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę według zasady: spełnia/nie spełnia. 4. Gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2 b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenie ww. podmiotu o jego solidarnej odpowiedzialności z Wykonawcą za szkody zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów. W celu umożliwienia oceny, czy Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokument, z którego wynikać będzie zobowiązanie podmiotu trzeciego, powinien jednoznacznie wyrażać wolę udzielenia Wykonawcy odpowiednich zasobów oraz wskazywać: a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 5.Aktualną koncesję udzieloną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w zakresie usług ochrony i mienia -oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Uwaga! Zgodnie z §7 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących danego wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę. 6. Wykaz głównych usług - wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - wg wzoru określonego w załącznik nr 3 i 3 a do SIWZ oraz załączenia dowodów, że czy usługi te zostały lub są wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 7.Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W szczególności za dowód uznaje się pisemne zobowiązanie takich podmiotów (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 8. Aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 9.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 10.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 3, 5 i 6,- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio (przetłumaczone na język polski), że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty powinny być wystawione z zachowaniem wymaganych terminów, odpowiednio wg zasad określonych dla dokumentów wymienionych w pkt 5 niniejszego rozdziału. 12. Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości min. 500 tys. zł lub jej równowartości w walucie obcej, 13. Oferta (Zamawiający zaleca sporządzenie oferty wg wzoru formularza oferty - załącznik nr 5 do SIWZ), 14. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści innych dokumentów załączonych do oferty), 15. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg załącznika nr 6 do SIWZ). 16. Wykaz potencjału technicznego jakim dysponuje Wykonawca niezbędnego do wykonania zamówienia załącznik nr 4 i 4 a do SIWZ. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana według zasady spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgm.swinoujscie.pl/ OGŁOSZENIA/PRZETARGI > Zamówienia Publiczne - przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: IWZ dostępna jest na stronie internetowej i w wersji papierowej ( odbiór osobisty) w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8,pokój nr 30,bądź przesyłką za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 08:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8 - sekretariat, codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy w godzinach 7.30 do 15.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.