eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-14

Zabrze: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 237987 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu , Plac Krakowski 9, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 277 90 00, faks 32 277 90 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupzabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz zagranicznym, w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529), w tym także usług powszechnych lub usług wchodzących w zakres usług powszechnych w zakresie opisanym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a także usługa odbierania z siedziby Zamawiającego przesyłek pocztowych oraz wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, jak również usługa zwrotu do Zamawiającego przesyłek niedoręczonych po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje nadawanie przesyłek wymagających zastosowania zapisu art. 57 § 5 pkt 2 Kodeksu postępowania administracyjnego, art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej, art. 165 § 2 Kodeksu postępowania cywilnego, tj. nadawania pism w postępowaniach, w których Zamawiający jest stroną, a dla wywołania określonych w przepisach skutków konieczne jest pośrednictwo operatora wyznaczonego. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przesyłki pocztowe do każdego miejsca w kraju na adres odbiorcy wskazany na opakowaniu (kopercie) i ewentualnie, w razie zaistnienia konieczności, poza granice Polski. Wykonawca zobowiązany będzie odbierać przesyłki pocztowe oraz wszelką dokumentację związaną z realizacją przedmiotu zamówienia z siedziby Zamawiającego (Sekretariatu) raz dziennie, w godzinach między 14:00 a 15:00, w dni robocze od poniedziałku do piątku, bez dodatkowych opłat. Osoba uprawniona do odbioru przesyłek pocztowych oraz wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia w imieniu Wykonawcy musi posiadać, w momencie odbioru, dokument potwierdzający tożsamość oraz stosowne pisemne upoważnienie do odbierania przesyłek pocztowych oraz wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia. W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega sobie prawo indywidualnego ustalenia sposobu i godziny odbioru przesyłek pocztowych oraz wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia nadania przesyłki w dniu jej odbioru od Zamawiającego lub w dniu nadania w wyznaczonej placówce Wykonawcy. W przypadku przesyłek o których mowa w pkt. 6 niniejszego rozdziału, Wykonawca (jeżeli nie jest operatorem wyznaczonym) zobowiązany jest do ich dalszego nadania u operatora wyznaczonego w dniu ich odbioru u Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby przesyłki listowe polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru oraz polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru były doręczane na zasadach określonych w Kodeksie postępowania administracyjnego w zakresie doręczania pism za pokwitowaniem przez operatora pocztowego. Wykonawca zobowiązany będzie doręczyć do siedziby Zamawiającego zwrotne potwierdzenie odbioru potwierdzone przez odbierającego pismo niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki listowej poleconej ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru i poleconej priorytetowej ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, jak również zwrot przesyłki niedoręczonej po wyczerpaniu wszystkich możliwości jej doręczenia lub wydania odbiorcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował na terenie miasta Zabrze, przez okres obowiązywania umowy, odpowiednią liczbą placówek pocztowych. Przez odpowiednią liczbę placówek pocztowych Zamawiający rozumie dysponowanie przez Wykonawcę na terenie miasta Zabrze, w okresie obowiązywania umowy, co najmniej 9 placówkami pocztowymi, przy czym na dwie sąsiadujące ze sobą dzielnice (lub osiedla) musi przypadać co najmniej jedna placówka pocztowa. Ponadto placówka pocztowa musi być: a) dobrze widoczna i łatwo dostępna dla klientów - preferowane usytuowanie lokalu na poziomie parteru nieruchomości, b) czynna przynajmniej od poniedziałku do piątku, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy, minimum 6 godzin dziennie, w godzinach między 7:00 a 20:00, przy czym przynajmniej raz w tygodniu powinna być czynna co najmniej do godziny 17:00. W przypadku, gdy przesyłka będzie doręczana poza terenem miasta Zabrze, Wykonawca będzie musiał zapewnić możliwość odbioru przesyłki w miejscowości, lub w najbliższej okolicy, miejsca zamieszkania odbiorcy. Wykonawca zobowiązany będzie doręczać przesyłki listowe przyjęte do przemieszczania i doręczania w dniu następnym, jednak nie później niż w 4 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki listowej priorytetowej, natomiast w przypadku przesyłek nie będących przesyłkami priorytetowymi - w dniu następnym, jednak nie później niż w 6 dniu po dniu nadania. Do czasu przebiegu przesyłek listowych nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót. Podstawą obliczenia kwoty należnej Wykonawcy za dany okres rozliczeniowy będzie suma opłat za przesyłki pocztowe faktycznie nadane przez Zamawiającego lub zwrócone do Zamawiającego z powodu niemożliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym i potwierdzona na podstawie formularzy nadania i zestawień zwrotów lub w przypadku przesyłek nieujętych w formularzu ofertowym - w aktualnym cenniku lub regulaminie Wykonawcy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.00.00.00 - Usługi pocztowe i telekomunikacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawcy muszą wykazać, poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia, że posiadają aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych (zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe - Dz. U. z 2012 r., poz. 1529)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta cenowa. 2. Formularz cenowy. 2. Oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru operatorów pocztowych. 3. Oświadczenie o ilości placówek pocztowych (niezbędne do oceny oferty w kryterium oceny ofert). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 6. Pisemne zobowiązanie oraz odpowiednie dokumenty podmiotu w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Ilość placówek pocztowych - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość następujących zmian w Umowie: a) zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych; b) zmian będących następstwem zmian obowiązujących przepisów prawa, regulujących prawa i obowiązki stron oraz stawki w podatku VAT; c) koniecznych zmian w w wyniku zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania Umowy, a mających wpływ na wykonanie Umowy. Zmiany do Umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Warunkiem wprowadzenia zmiany w Umowie jest akceptacja drugiej strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pupzabrze.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu, 41-800 Zabrze, Plac Krakowski 9, pokój nr 8.14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu, 41-800 Zabrze, Plac Krakowski 9, pokój nr 8.14..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.