eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › WYKONANIE KOLUMBARIUM W FORMIE ŚCIANY URNOWEJ DWUKONDYGNACYJNEJ NA CMENTARZU KOMUNALNYM W KOSZALINIE PRZY UL. GNIEŹNIEŃSKIEJ 44

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-14

Koszalin: WYKONANIE KOLUMBARIUM W FORMIE ŚCIANY URNOWEJ DWUKONDYGNACYJNEJ NA CMENTARZU KOMUNALNYM W KOSZALINIE PRZY UL. GNIEŹNIEŃSKIEJ 44
Numer ogłoszenia: 237943 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3484444, faks 94 3484434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE KOLUMBARIUM W FORMIE ŚCIANY URNOWEJ DWUKONDYGNACYJNEJ NA CMENTARZU KOMUNALNYM W KOSZALINIE PRZY UL. GNIEŹNIEŃSKIEJ 44.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zadania pt. Kolumbarium w formie ściany urnowej dwukondygnacyjnej na Cmentarzu Komunalnym w Koszalinie w zakresie 1. Wykonanie koncepcji na bazie istniejącego fundamentu z zachowaniem formy istniejącej ściany urnowej i zastosowaniem identycznych materiałów (w załączeniu szkic fundamentu wraz z wymiarami oraz zdjęcia istniejącej ściany urnowej). 2.Gabaryty zewnętrzne ściany zależne są od wymiarów istniejącego fundamentu. W projektowane nisze muszą się zmieścić dwie urny z zachowaniem wysokości takiej jak w istniejącej ścianie. 3. Konstrukcja ściany i nisz wykonana w technologii prefabrykowanej. 4.Nisze powinny być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008 w sprawie wymagań, jakie musza spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków. 5.Materiałem wykończeniowym okładzinowym ma być kamień naturalny Czerwony Granit Skandynawski o grubości od 3 cm do 6 cm jak w istniejącej ścianie urnowej. 6.Ściana urnowa winna posiadać dwa rzędy nisz umieszczonych na przeciwległych ścianach, z uwzględnieniem półki na kwiaty i znicze zamontowanej pomiędzy kolejnymi rzędami jak w istniejącej ścianie urnowej. 7. Płyta górna wierzchnia zabezpieczona przed wpływem opadów atmosferycznych, metalowe elementy zewnętrzne wykonane z materiałów nie korodujących i nie zmieniających wyglądu na skutek warunków atmosferycznych. 8. Płyty maskujące nisze winny być wykonane z czarnego granitytu o grubości 2cm montowane w taki sposób, aby nie mogły zdjąć ich osoby postronne (wykonane estetycznie). 9.Przed realizacją ściany urnowej koncepcja musi być zaakceptowana przez zleceniodawcę w ciągu 10 dni od zawarcia umowy. 10.Wymagane są 4 egzemplarze dokumentacji. 11.Wymagany jest przedmiar robót, specyfikacja techniczno wykonawcza i odbioru robót. 12. Wykonanie robót zgodnie z zaakceptowaną dokumentacją. 13.Gwarancja na wykonaną inwestycję minimum 5 lat. 14 Należy podać cenę ofertową łącznie - projekt i wykonawstwo. Zobowiązuje się Wykonawcę do dokonania wizji lokalnej celem określenia ewentualnych kolizji, zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową, itp..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 2.500,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dwie główne roboty polegającej na budowie kolumbarium w formie ściany urnowej dwukondygnacyjnej o wartości nie mniejszej niż 95.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w stosunku do treści oferty Wykonawcy: 1 w razie konieczność dostosowania terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia poniższych okoliczności: a działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie, w tym wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót-Zmiana terminu realizacji zamówienia b wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający; c wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 5, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy 3 zaakceptowanej przez zamawiającego zmiany jakości materiałów w stosunku do ujętych w nakładach rzeczowych. 2.Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1 będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany terminu. 3. Płatność za wykonane roboty budowlane będzie realizowana po rozliczeniu końcowym budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkkoszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 Budynek D pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 11:45, miejsce: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 sekretariat przedsiębiorstwa Budynek A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.