eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Augustowskiego z uwzględnieniem wszystkich powiatowych jednostek budżetowych, dochodów własnych jednostek budżetowych, służb, straży i inspekcji.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-23

Augustów: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Augustowskiego z uwzględnieniem wszystkich powiatowych jednostek budżetowych, dochodów własnych jednostek budżetowych, służb, straży i inspekcji.
Numer ogłoszenia: 23779 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Augustowski , ul. 3-go Maja 29, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 87 643 96 50, faks 87 643 96 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.augustowski.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Augustowskiego z uwzględnieniem wszystkich powiatowych jednostek budżetowych, dochodów własnych jednostek budżetowych, służb, straży i inspekcji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Augustowskiego oraz niżej wymienionych jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 1.04.2015 roku do dnia 31.03.2020 roku: Starostwo Powiatowe w Augustowie, Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie, Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Augustowie, Zespół Szkół Specjalnych w Augustowie, Zespół Szkół Ogólnokształcących w Augustowie, II Liceum Ogólnokształcące w Augustowie, Augustowskie Centrum Edukacyjne w Augustowie, Zespół Szkół Technicznych w Augustowie, Zespół Szkół w Lipsku, Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Augustowie, Rodzinny Dom Dziecka w Augustowie, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie, Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna w Augustowie, Międzyszkolny Ośrodek Sportowy w Augustowie, Zespół Placówek Młodzieżowych w Augustowie. Bankowa obsługa będzie dotyczyć obecnych i nowo powstałych, w trakcie realizacji zamówienia, jednostek budżetowych, funduszy celowych, rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych i rachunków pomocniczych polegających na: otwieraniu i prowadzeniu rachunku podstawowego budżetu Powiatu, rachunków bieżących i rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych, służb, straży i inspekcji. Rachunki te powinny zostać otwarte i gotowe do korzystania z nich nie później niż w dniu 1 kwietnia 2015 roku, przy czym numery rachunków bankowych powinny być znane Zamawiającemu nie później niż w dniu 25 marca 2015 roku. System bankowości elektronicznej powinien spełniać wysokie standardy bezpieczeństwa, zapewniając ochronę przed dostępem osób nieupoważnionych. System musi funkcjonować sprawnie i działać przynajmniej na dwóch przeglądarkach internetowych. System bankowości elektronicznej musi umożliwiać: 24 godzinny dostęp do usługi za pomocą łącza internetowego, uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, dostęp dla upoważnionych pracowników Zamawiającego do podglądu bieżących sald i wszystkich operacji na rachunkach bankowych Powiatu i jego jednostek organizacyjnych, składanie poleceń przelewu w ramach dostępnych środków, możliwość wykonywania przelewów pojedynczych oraz masowych, w tym również poleceń przelewu z odroczoną datą płatności, zleceń stałych oraz przelewów zagranicznych, oczekiwanie co najmniej 3 dni na realizację przelewu w przypadku barku środków na rachunku lub zbyt niskim jego stanem, definiowanie stałych odbiorców, zapewnienie zachowania lub przeniesienia dotychczasowej listy zdefiniowanych odbiorców do systemu Wykonawcy, obecnie jest PekaoBiznes24, dostęp online do wszystkich danych o rachunkach i zleceniach, wyszukiwanie i selekcję operacji na wszystkich rachunkach bankowych według różnych kryteriów wyszukiwania co najmniej według rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty, dowolnego fragmentu nazwy kontrahenta, tytułu płatności , fragmentu rachunku i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, przy czym w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwość przeszukiwania zbiorów danych z całego okresu objętego obsługą bankową, tj. 5 lat, pobieranie raportów plikowych, generowanie elektronicznych wyciągów bankowych w dowolnym zakresie czasowym z możliwością ich zapisywania i drukowania, przechowywanie historii wszystkich operacji w archiwum systemu, udostępnienie narzędzi do autoryzacji każdemu uprawnionemu przez Zamawiającego użytkownikowi, ustanowienie administratora systemu, który będzie posiadał prawo samodzielnego zarządzania uprawnieniami użytkowników, autoryzację transakcji w oparciu o imienne karty osób upoważnionych oraz czytnika, w które Wykonawca zaopatrzy Zamawiającego, blokowanie do systemu nastąpi po 3 nieudanych próbach podania hasła, odblokowanie użytkownika w systemie poprzez wprowadzenie danych dostarczonych drogą elektroniczną, zapewnienie dostarczenia przelewu odbiorcy najpóźniej na drugi dzień roboczy. W ramach bankowości elektronicznej Wykonawca zapewni: przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników Starostwa Powiatowego i jednostek budżetowych w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej, w zależności od potrzeb Zamawiającego, instalację i uruchomienie stanowisk bankowości elektronicznej oraz poprawne działanie oprogramowania bankowości elektronicznej na stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego, konserwację w trakcie trwania umowy urządzeń niezbędnych do pracy, tj. czytników kart oraz kart do podpisu elektronicznego, bezpłatną realizację poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku, realizację przelewów zewnętrznych do obcych banków, codzienne przygotowywanie wyciągów bankowych w formie elektronicznej. Pozostałe usługi: przyjmowanie bezpłatnych wpłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego, dokonywanie bezpłatnych wpłat gotówkowych, dokonywanie wypłat gotówkowych w kasie banku lub filii banku świadczeń z Funduszu Pracy przez Urząd Pracy w Augustowie, świadczenie usługi związanej z realizacją i rozliczaniem transakcji bezgotówkowych, bezpłatne zainstalowanie terminalu do odczytu kart płatniczych do kasy prowadzonej w Starostwie Powiatowym w Augustowie, wydawanie blankietów czekowych, zerowanie rachunków bankowych poprzez przelew środków z rachunku na wskazany numer rachunku bankowego budżetu, przeksięgowywanie odsetek od środków gromadzonych na rachunkach bankowych, możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych również typu overnight, możliwość uzyskania kredytu bieżącego w rachunku bieżącym przy dodatkowej procedurze. Wymagania stawiane Wykonawcy przy wykonywaniu czynności związanych z obsługą bankową: zapewnienie wykonywania czynności związanych z obsługą bankowości elektronicznej budżetu Powiatu Augustowskiego w dni robocze 24 godziny na dobę, posiadanie oddziału banku lub placówki na terenie miasta Augustów na dzień złożenie oferty, które będą zdolne do realizacji wszelkich czynności bankowych określonych w SIWZ przez okres trwania umowy, wskazanie imiennie pracownika do obsługi Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, wskazanie numerów telefonów kontaktowych oraz innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, ponoszenie odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, przekazywanie Zamawiającemu zawiadomienia o stanie rachunków bankowych na koniec każdego roku kalendarzowego w formie potwierdzenia sald..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie: a) oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Pzp, b) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 r., poz. 128 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy; Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Pzp; Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Pzp; Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Pzp; Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Pzp; Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Oprocentowanie środków pienężnych na rachunkach bankowych - 25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy: 1. Poza postanowieniami określonymi w SIWZ, Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy, zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej. 3. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy, ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 144 ust. 1 ustawy Pzp oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.augustowski.home.pl ; www.bip.st.augustow.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Augustowie ul. 3 Maja 29 16-300 Augustów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Augustowie pokój nr 1 (parter) 16-300 Augustów, ul. 3 Maja 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.