eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedrzwica Duża › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 1.000 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu związanego z realizacją wydatków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-14

Niedrzwica Duża: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 1.000 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu związanego z realizacją wydatków
Numer ogłoszenia: 237713 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198935 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie, tel. 081 5175085, faks 081 5175085.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 1.000 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu związanego z realizacją wydatków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 1.000 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu związanego z realizacją wydatków KOD CPV; - zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV. Kod CPV : 66 11 30 00-5 Usługi udzielania kredytu. 66 11 00 00-4 Usługi bankowe I. 1. Udzielenie kredytu długoterminowego w roku 2013 na finansowanie planowanego deficytu budżetu związanego z realizacją wydatków w kwocie do 1 000 000,00 złotych - słownie: jeden milion złotych 00/100. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: a) Kwota kredytu: do 1 000 000,00 zł. b) Uruchomienie kredytu -do dnia 25.12.2014 r. c) Zamawiający nie przewiduje prowizji z tytułu udzielenia kredytu (zgodnie z art. 69 ust.2 pkt 9 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe Dz. U. 2012 poz. 1376). d) Koszty oprocentowania - wyliczone będą w oparciu o stałą stopę oprocentowania kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 3M z dnia 18.09.2014 r. w wysokości 2,47 %, powiększoną o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach procentowych (dwa miejsca po przecinku), niezmienną w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający informuje, że w okresie obowiązywania umowy stała ma być marża, a nie WIBOR 3M. Stała stopa oprocentowania WIBOR 3M podana w SIWZ jest celem porównywalności ofert, przygotowania oferty. e) Proponowany harmonogram spłat pożyczki w kwocie do 1.000.000,00 zł: NR RATY KWOTA DATA PŁATNOŚCI 1 50.000,-zł 31-01-2015 2 50.000,-zł 30-04-2015 3 50.000,-zł 30-07-2015 4 50.000,-zł 31-10-2015 5 25.000,-zł 31-01-2016 6 25.000,-zł 30-04-2016 7 25.000,-zł 30-07-2016 8 25.000,-zł 31-10-2016 9 25.000,-zł 31-01-2017 10 25.000,-zł 30-04-2017 11 25.000,-zł 30-07-2017 12 25.000,-zł 31-10-2017 13 25.000,-zł 31-01-2018 14 25.000,-zł 30-04-2018 15 25.000,-zł 30-07-2018 16 25.000,-zł 31-10-2018 17 25.000,-zł 31-01-2019 18 25.000,-zł 30-04-2019 19 25.000,-zł 30-07-2019 20 25.000,-zł 31-10-2019 21 25.000,-zł 31-01-2020 22 25.000,-zł 30-04-2020 23 25.000,-zł 30-07-2020 24 25.000,-zł 31-10-2020 25 25.000,-zł 31-01-2021 26 25.000,-zł 30-04-2021 27 25.000,-zł 30-07-2021 28 25.000,-zł 31-10-2021 29 25.000,-zł 31-01-2022 30 25.000,-zł 30-04-2022 31 25.000,-zł 30-07-2022 32 25.000,-zł 31-10-2022 3. W przypadku nie wykorzystania całej kwoty kredytu zostanie ustalony nowy harmonogram spłat rat kredytu. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia faktycznie uruchomionego kredytu. 5. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu, przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 6. Splata rat odsetkowych będzie następowała w terminach kwartalnych na koniec miesiąca kończącego kwartał. Odsetki naliczane będą na koniec kwartału, a płacone do 20 -ego dnia miesiąca następującego po kwartale. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. Pierwsza płatność odsetek w dniu 31.03.2015 r. - dotyczy odsetek od kredytu za 2014 r. 7. Ustala się okres karencji w spłacie kapitału - do dnia 31.01.2015 r. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania całości lub części kredytu bez ponoszenia kosztów. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty części kredytu bez ponoszenia kosztów. 10. Realizacja dyspozycji kredytobiorcy następować będzie w formie bezgotówkowej na rachunek budżetu Gminy Niedrzwica Duża 53 8687 0009 2001 0000 0130 0001. 11. Zamawiający informuje, że zamieści na stronie internetowej BIP (pod przetargiem) opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości zaciągnięcia kredytu. a dokumenty: Sprawozdanie RB-NDS, RB-Z, RB-28S na 31.12.2013 r. Sprawozdanie RB-NDS, RB-Z, RB-28S, RB-27S na 30.06.2014 r. dostępne są na stronie internetowej BIP zamawiającego w zakładce dot. przedmiotowego przetargu. 12. Zamawiający informuję, że dla porównywalności ofert należy przyjąć datę 15.10.2014 roku jako termin uruchomienia kredytu. 13. Zamawiający potwierdza możliwość zastosowania kalendarza rzeczywistego do naliczenia odsetek oraz do obliczenia ceny oferty, celem porównywalności złożonych ofert. 14. Zamawiający nie wyraża zgody na udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na realizację inwestycji ze środków pożyczki Europejskiego Banku Inwestycyjnego. 15. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana przedłożenia projektu umowy, zawierającego istotne dla stron postanowienia określone w Rozdziale III SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. W/w postanowienia umowne powinny być wyodrębnione (pogrubienie czcionki, inny kolor czcionki itp.) z treści umowy, w celu sprawnej weryfikacji przez Zamawiającego. II. Informacje dodatkowe dla Wykonawców 1. Gmina Niedrzwica Duża posiada udziały w spółce prawa handlowego na łączną kwotę 5 155 000,00 zł. 2. Gmina Niedrzwica Duża nie wyemitowała papierów wierzycielskich 3. Zamawiający informuje, że w ramach udzielonego kredytu realizowane będą wydatki majątkowe. 4. Wójt Gminy Niedrzwica Duża informuje, że Gmina Niedrzwica Duża nie korzysta z wykupu wierzytelności. 5. Ostatnia uchwała wraz z załącznikami zmieniająca uchwałę budżetową na rok 2014 r. znajduje się na stronie internetowej Urzędu Gminy w zakładce BIP, w zakładce Sesje Rady Gminy. 6. Wójt Gminy Niedrzwica Duża potwierdza, iż prawnym zabezpieczeniem spłaty udzielonego kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji, które zostaną podpisane przez wójta gminy wraz z kontrasygnata Skarbnika. Pytania Odpowiedzi Zamawiającego 1 Prosimy o informację czy na Państwa rachunkach w bankach ciążą zajęcia egzekucyjne. Jeżeli tak to prosimy o podanie kwoty zajęć egzekucyjnych (w tys. PLN): NIE 2 Prosimy o informację czy posiadają Państwo zaległe zobowiązania w bankach. Jeżeli tak to prosimy o podanie kwoty zaległych zobowiązań w bankach (w tys. PLN): NIE 3 Prosimy o informację czy w ciągu ostatnich 18 miesięcy w JST prowadzony był program naprawczy w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. NIE 4 Prosimy o informację czy w ciągu ostatnich 36 miesięcy były prowadzone wobec Państwa za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne zadłużenia w bankach. NIE 5 Prosimy o informację czy posiadają Państwo zaległe zobowiązania wobec ZUS lub US. Jeżeli tak to prosimy o podanie kwoty zaległych zobowiązań wobec ZUS i US (w tys. PLN): NIE 6 Prosimy o informację czy w ciągu ostatnich dwóch lat została podjęta uchwała o nieudzieleniu absolutorium organowi wykonawczemu reprezentującemu Państwa jednostkę (wójt / burmistrz / prezydent, zarząd powiatu, zarząd województwa). NIE 7 Prosimy o informację dotyczącą następujących pozycji długu JST wg stanu planowanego na koniec bieżącego roku budżetowego: wartość zobowiązania ogółem, wg tytułów dłużnych (w tys. PLN): 9062,00 wartość nominalna wymagalnych zobowiązań z tyt. poręczeń i gwarancji (w tys. PLN): 0 wartość nominalna niewymagalnych zobowiązań z tyt. poręczeń i gwarancji (w tys. PLN): 195 wartość kredytów i pożyczek związanych z realizacją programów i projektów finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ist.1 pkt.2 UoFP z budżetu państwa (w tys. PLN): 0 wartość kredytów i pożyczek związanych z realizacją programów i projektów finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ist.1 pkt.2 UoFP z innych źródeł (w tys. PLN): 0 8 Prosimy o przedstawienie informacji o dofinansowaniach ze środków UE zadań realizowanych przez Państwa (wydatki majątkowe) w ramach budżetu roku bieżącego z podziałem na: wartość zawartych umów (w tys. PLN): 663..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • mBank S.A. Oddział Korporacyjny Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 6, 20-002 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124614,04

  • Oferta z najniższą ceną: 124614,04 / Oferta z najwyższą ceną: 165249,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.