eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wykonanie prac remontowo-budowlanych 7 lokali mieszkalnych położonych na terenie SZGZ w Brabinie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-11

Olsztyn: Wykonanie prac remontowo-budowlanych 7 lokali mieszkalnych położonych na terenie SZGZ w Brabinie.
Numer ogłoszenia: 237692 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie , ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5248800, faks 89 5248802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowo-budowlanych 7 lokali mieszkalnych położonych na terenie SZGZ w Brabinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych 7 lokali mieszkalnych położonych na terenie SZGZ w Grabinie. 2. Lokale mieszkalne położone są na terenie gminy Dąbrówno, w następujących miejscowościach: Gmina Dąbrówno: Bartki 3/3, Pląchawy 9/4, Elgnowo 59/1, Elgnowo 58/2, 58/3, 58/5, 58/6 3. Wykaz robót remontowo - budowlanych do wykonania w lokalach mieszkalnych będących w zasobie Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Grabinie: 1) Bartki 3/3 gm. Dąbrówno Lokal nr 3 - pustostan Remont lokalu mieszkalnego, w skład którego wchodzą następujące prace: - wymiana ślepej podłogi na podłogę z płyt wiórowych, - okładziny z płyt kartonowo - gipsowych stropów z wykonaniem gładzi gipsowej i pomalowaniem, - okładziny z płyt kartonowo - gipsowych ścian z wykonaniem gładzi gipsowej i pomalowaniem, - wymiana drzwi wewnętrznych szt. 1, - wymiana drzwi zewnętrznych, - wymiana okien drewnianych skrzynkowych na okna z PCV szt. 2, - montaż podokienników (wewnętrzne PCV komorowe, zewnętrzne blacha powlekana), - remont instalacji elektrycznej. 2) Pląchawy 9/4 gm. Dąbrówno Lokal nr 4 Remont lokalu mieszkalnego, w skład którego wchodzą następujące prace: - posadzka z paneli podłogowych na parterze i poddaszu, - wykonanie ścianki z płyt g-k, w kuchni ma łazienkę, - okładziny z płyt kartonowo - gipsowych stropów z wykonaniem gładzi gipsowej i pomalowaniem, - okładziny z płyt kartonowo - gipsowych ścian z wykonaniem gładzi gipsowej i pomalowaniem, - układanie płytek ceramicznych na ścianach i posadzce w łazience, - wymiana drzwi wewnętrznych szt. 5, - wymiana drzwi wejściowych do lokalu, - wymiana okien drewnianych skrzynkowych na okna z PCV szt. 4, - montaż podokienników (wewnętrzne PCV komorowe, zewnętrzne blacha powlekana), - montaż instalacji centralnego ogrzewania, - montaż wkładu kominowego, - wykonanie łazienki. 3) Elgnowo 59/1 gm. Dąbrówno Lokal nr 1 Remont lokalu mieszkalnego, w skład którego wchodzą następujące prace: - posadzka z paneli podłogowych na parterze (pokój i kuchnia), - podłogi z płyt wiórowych, - wykonanie ścianki z płyt kartonowo-gipsowych na łazienkę, - okładziny z płyt kartonowo-gipsowych stropów z wykonaniem gładzi gipsowej i pomalowaniem, - okładziny z płyt kartonowo - gipsowych ścian z wykonaniem gładzi gipsowej i pomalowaniem, - układanie płytek ceramicznych na ścianach i posadzce w łazience, - wymiana drzwi wewnętrznych szt. 3, - montaż instalacji centralnego ogrzewania, - montaż wkładu kominowego, - wykonanie łazienki (sedes, umywalka, kabina). 4) Elgnowo 58/2, 3, 5, 6 gm. Dąbrówno Lokal nr 2 Remont lokalu mieszkalnego, w skład którego wchodzą następujące prace: - wymiana drzwi wewnętrznych szt. 4, - wymiana okien drewnianych skrzynkowych na okna z PCV szt. 5, - montaż podokienników (wewnętrzne PCV komorowe, zewnętrzne blacha powlekana), - montaż instalacji centralnego ogrzewania, - montaż wkładu kominowego. Lokal nr 3 Remont lokalu mieszkalnego, w skład którego wchodzą następujące prace: - wymiana drzwi wewnętrznych szt. 4 - wymiana okien drewnianych skrzynkowych na okna z PCV szt. 3 - montaż podokienników (wewnętrzne PCV komorowe, zewnętrzne blacha powlekana), - montaż instalacji centralnego ogrzewania, - montaż wkładu kominowego, - montaż umywalki, - rozbiórka pieca kaflowego, - posadzka z paneli podłogowych. Lokal nr 5 Remont lokalu mieszkalnego, w skład którego wchodzą następujące prace: - wymiana drzwi wewnętrznych szt. 6 - wymiana okien drewnianych skrzynkowych na okna z PCV szt. 4 - montaż podokienników (wewnętrzne PCV komorowe, zewnętrzne blacha powlekana) - montaż instalacji centralnego ogrzewania - montaż wkładu kominowego - montaż umywalki - rozbiórka pieca kaflowego - posadzka z paneli podłogowych - przemurowanie komina - remont instalacji elektrycznej - okładziny z płyt kartonowo - gipsowych stropów z wykonaniem gładzi gipsowej i pomalowaniem - okładziny z płyt kartonowo - gipsowych ścian z wykonaniem gładzi gipsowej i pomalowaniem. Lokal nr 6 Remont lokalu mieszkalnego, w skład którego wchodzą następujące prace: - wymiana drzwi wewnętrznych szt. 4 - wymiana okien drewnianych skrzynkowych na okna z PCV szt. 4 - montaż podokienników (wewnętrzne PCV komorowe, zewnętrzne blacha powlekana) - montaż instalacji centralnego ogrzewania - montaż wkładu kominowego - rozbiórka pieca kaflowego - posadzka z paneli podłogowych - przemurowanie komina - remont instalacji elektrycznej - posadzka z płytek ceramicznych - montaż ustępu - kompakt, umywalki i brodzika - wykonanie gładzi gipsowej 1-warstwowej z pomalowaniem..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 5 000 zł (pięć tysięcy złotych); W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej za wadium złożone w terminie zostanie uznane obciążenie wpłatą konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. W zależności od woli Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK O/Olsztyn Nr 96 1130 1189 0025 0131 8420 0002 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych , 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowywał będzie na wskazanym rachunku bankowym. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca winien dołączyć do oferty kserokopię wpłaty wadium. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik Nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za Wykonawcę posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający uzna takiego, który wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, polegające na remoncie lub budowie budynku mieszkalnego (w skład których wchodziły m.in. następujące prace: wykonanie instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania) i o wartości min. 200 000.00 PLN brutto (dwieście tysięcy złotych) dla każdej z tych robót. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie wykazu robót (załącznik Nr 6 do SIWZ). W przypadku robót budowlanych, których wartość została wyrażona w innej walucie niż PLN Wykonawca musi dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień umieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik Nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować: a) kierownikiem robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej pełniącym jednocześnie rolę kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których, w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia, b) kierownikiem robót w specjalności elektrycznej, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których, w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia, c) kierownikiem robót w specjalności sanitarnej, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych (w szczególności w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych) lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których, w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia. Posiadane przez w/w kierowników uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz aktualnie obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 , poz. 1278). Zamawiający uzna Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, jako spełniające przedmiotowy warunek. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Wykonawca potwierdza spełnienie ww. warunków poprzez złożenie wykazu osób oraz oświadczenia (załącznik Nr 7 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik Nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji zamówienia - 5
  • 3 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin ustalony w umowie może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego 2) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania ofert i nie jest przez niego zawiniona, 3) działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowej), mającej bezpośredni wpływ na termin wykonywania robót. 4) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót ze względów technologicznych- udokumentowanych wpisem do dziennika budowy potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego, 5) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 3. Przyczyny opóźnień o których mowa wyżej winny być udokumentowane przez strony umowy. 4. W sytuacji, o której mowa w ust. 2 strony ustalą nowe terminy zakończenia robót , z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia nie może przekroczyć udokumentowanego okresu przerwy lub przestoju.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ANR OT w Olsztynie, ul. Głowackiego 6 pok. nr 328 odpłatnie, - opłata 50 zł + koszty przesyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2015 godzina 08:30, miejsce: ANR OT w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, pokój nr 103 (sekretariat I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.