eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Usługa polegającą na konserwacji, przeglądzie technicznym i usuwaniu awarii instalacji, urządzeń i systemów znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz - Nr 1/16/N

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-03

Dęblin: Usługa polegającą na konserwacji, przeglądzie technicznym i usuwaniu awarii instalacji, urządzeń i systemów znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz - Nr 1/16/N
Numer ogłoszenia: 23768 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego , ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegającą na konserwacji, przeglądzie technicznym i usuwaniu awarii instalacji, urządzeń i systemów znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz - Nr 1/16/N.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji, przeglądów technicznych i usuwania awarii instalacji, urządzeń i systemów znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz, administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 4929 Dęblin. 1.1 Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień KOD CPV 50700000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 1.2. Zakres usługi obejmuje: Świadczenie usług w zakresie konserwacji, przeglądów technicznych i usuwania awarii instalacji, urządzeń i systemów znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz, administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 4929 Dęblin. 1.2.1 Wymagania ogólne 1 Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymywania stałej gotowość serwisowej oraz podejmowania wszelkich interwencji w ramach usuwania awarii i zapewnienia pełnej sprawności technicznej wymienionych instalacji urządzeń i systemów. 2 Wykonawca musi przystąpić do usunięcia awarii w terminie 24 godzin od czasu zgłoszenia. 3 Wykonawca będzie stosował się do wymogów zawartych w instrukcjach eksploatacji, instrukcjach producentów, dokumentacji projektowej powykonawczej, dokumentacji techniczno-ruchowej (udostępnionej przez Zamawiającego i Użytkownika), przepisów techniczno-budowlanych oraz aktualnego poziomu wiedzy technicznej. 4 W przypadku wystąpienia awarii spowodowanej nienależytym wykonaniem konserwacji, przeglądów technicznych i usuwania awarii instalacji, urządzeń i systemów, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt usunąć awarię łącznie z wymianą uszkodzonych części. 5 W przypadku awarii instalacji, urządzeń i systemów znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz powstałych z przyczyn za które Wykonawca nie odpowiada, koszt robocizny zawarty jest w cenie usługi serwisowania instalacji, urządzeń i systemów znajdujących się w obiekcie w kompleksie wojskowym - część techniczna w m. Roskosz, a części i materiały nie ujęte w pkt. 1.2.5 zapewni Wykonawca, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, które rozliczone zostaną na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego faktur zakupu. 6 Wykonawca usługi każdorazowo wystąpi pisemnie do Dowódcy JW 2031 Lipowiec, 12-100 Szczytno z wnioskiem o zezwolenie wejścia na teren kompleksu wojskowego celem wykonania prac załączając jednocześnie wykaz imienny z numerami dowodów osobistych pracowników a także numerami rejestracyjnymi pojazdów biorących udział w realizacji zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zostanie spełniony, jeżeli: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto - obejmującą swym zakresem wykonywanie usług w zakresie konserwacji, przeglądów technicznych i usuwania awarii instalacji, urządzeń i systemów sanitarnych, energetycznych, elektrycznych, elektronicznych i automatyki wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi były realizowane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. W przypadku wykazania kilku usług, każda z wymienionych w wykazie musi być udokumentowana, że została wykonana należycie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów (poświadczeń, referencji). W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w polskich złotych należy dokonać przeliczenia tej waluty na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień publikacji ogłoszenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje: Wykonawca wykaże, że dysponuje: - minimum 3 osobami - pracownikami przewidzianymi do realizacji zamówienia - posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne Urzędu Regulacji Energetyki kategorii D i E w grupach 1, 2 i 3 (art. 62 pkt 5 i 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane), Zamawiający dopuszcza posiadanie przez jedną osobę świadectwa kwalifikacyjnego Urzędu Regulacji Energetyki kategorii D w grupach 1, 2 i 3 oraz posiadanie przez jedną osobę świadectwa kwalifikacyjnego Urzędu Regulacji Energetyki kategorii E w grupach 1, 2 i 3; - jednym pracownikiem z ramienia Wykonawcy nadzorującym realizację konserwacji i przeglądów technicznych oraz mającym prawo dostępu do dokumentacji technicznej o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min. ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienia uprawniające do dostępu do takich informacji wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej wraz z zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Korzystanie z zasobów innych podmiotów: jeżeli Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie polegał na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa, itp.), podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji jakości - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy mogą być dokonywane w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie: 1) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia informacji o powyższych okolicznościach; 2) Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany Zamawiającego w przypadku zmian organizacyjnych polegających na reorganizacji, z której będzie wynikało, iż obowiązki Zamawiającego przejmie inna jednostka organizacyjna resortu Obrony Narodowej na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym (cesja praw i obowiązków). 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba - w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków: z tym, że w przypadku osób, o których mowa w § 5 ust 1 i 3, osoba ją zastępująca musi posiadać przynajmniej takie same uprawnienia; 4) wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w zakresie wynikającym z tej zmiany; 5) w szczególnych wypadkach, niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia pomimo zachowania należytej staranności (np. wyłączenie z użytkowania poszczególnych instalacji, urządzeń lub systemów), Zamawiającemu przysługuje prawo do stosownego obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy o wartość wynagrodzenia przysługującą za wykonanie usługi na konkretnej instalacji, urządzeniu lub systemie wyłączonych z dalszej eksploatacji, wskazaną w formularzu ofertowym; 6) gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych. 7) jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń zaoferowanych przez Wykonawcę do usunięcia awarii, przy czym zmiana taka może być spowodowana: a) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń występujących w obiekcie, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń - przy czym zaproponowane przez Wykonawcę materiały lub urządzenia posiadają lepsze lub równe cechy, parametry i funkcjonalności, niż te uszkodzone występujące w obiekcie, w zakresie cech, parametrów, wymaganych funkcjonalności, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - w takim przypadku, warunki i zasady realizacji umowy, w tym wynagrodzenie, pozostają bez zmian; b) pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na: zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, umożliwiające uzyskanie lepszej, jakości robót, poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji w obiekcie;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: : 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, 08-521 Dęblin, Lotnisko bud. 205 (sekcja zamówień publicznych pok. 304) w godz. 7.30-15.30 lub pocztą po wpłacie 38,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2016 godzina 12:00, miejsce: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, 08 - 521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5, pokój nr 7 (Kancelaria Jawna)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie zamierza: zawrzeć umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.